- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #19490 üzenetére
Nem próbáltam, igazából pár horpadás miatt vettem a másikat is. Amire kellett, arra inkább az volt a megfelelő. Azt a nyelest inkább a nagyobb területű horpadásokra szokták használni, kihúzzák vele a nagy részét, finom munkára nem tudom mennyire alkalmas.
Ennél a nyomósnál sem feltétlenül kell amúgy a ragacs lepattanásáig feszíteni. Lehet kisebb, finomabb mozdulatokkal is dolgozni, aztán levenni a szerszámot a tappancsról és a ragasztó eltávolítóval leszedni a kocsiról ami ott maradt.
Ha esetleg Budapest felé jársz szívesen kölcsönadnám, nekem szerencsére legfeljebb évi 1-2 alkalommal kell. A saját kocsimat inkább szakemberhez viszem De ismerősi körben néha akad 1-2 olyan "menthetetlen" darab, amit amúgy nem vinnének el javíttatni és nem igazán lehet már rontani rajta. Na azoknak néha nekimegyünk és előfordul, hogy meglepően jó eredmény születik.
-
Rivaul
addikt
válasz choco01 #19500 üzenetére
Hmm jóféle papa verda akkor 10 éves a gumi és szépen repedezett, a sok állás se tett jót neki. Ha csak nem faluban döcögöd végig a nyarad nagyi tempóba akkor csere érett.
szepsyKöszi. Ennyiért lehet akkor rárepülök.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
choco01
addikt
válasz tboy93 #19504 üzenetére
Én is hasonlókat gondolok, akkor jól gondoltam
Használtan gondolom nem érdemes megint csak venni.
Mi a véleményetek egyébként a 4 évszakos gumikról?
Évi 3-4 ezer kilométert lenne használva.Eddig ezt néztem: Vredestein Quatrac 5 ez 15 ezerben mozog, ha rendelnék négyet, kb. mennyiért rakják fel gumis szervizben az acéltárcsára?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Formaster
Topikgazda
válasz HuTi.HUN #19501 üzenetére
Igen, szerintem egyenesen hülyeség mindig kattanásig húzni. A nyeles is jó finom munkára, sőt nekem mindenképp kell a kerékjárati ív miatt, oda nem fog szépen felfeküdni a fogó.
Köszi, gáláns vagy, sajnos pünkösdkor leszek otthon legközelebb, addigra szeretném a polírt is letudni.
-
KisBundi
őstag
válasz choco01 #19505 üzenetére
Négyévszakos gumikkal vettem az autót tavaly decemberben ami miatt sikerült is még 40 ezret lealkudni az árból. Persze az nem kötöttem a kereskedő orrára, hogy az egyik legjobb 4 évszakos gumi van az autó, ez pedig a Goodyear Vector 4Seasons. Nekem bevált télen. Nyáron nem tudom hogy fog viselkedni, de valószínűleg jobban fog kopni mint egy mezei nyárigumi.
-
Rivaul
addikt
válasz choco01 #19505 üzenetére
Évi 3-4-re még egy téli is elég 5 évig... A vredestein-el csak még jobban jársz. Bátran tedd rá. Még én is elgondolkodtam 15-ért pedig évi 15k is meg van átl. Amúgy láttam már rosszabb gumival is fuvarozni kollégát napi 600km-et, konkrétan a szöveten futott az autó de az életével játszott, és ha még az nem is érdekes akkor másokéval is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Laca1212
őstag
-
KisBundi
őstag
Elektromos ablaknál kicsit küzd a motor. Mi szokott szorulni egy idő után? Valamire nagyon ráfér egy kis kenés?
-
Rivaul
addikt
válasz KisBundi #19513 üzenetére
Bár mi. Maga a motor, lehet csak a sínek de nekem most pl a gumit gyűri ami az ajtóburkolaton van. legegyszerűbb ha leveszed a kárpitot és végignézed a folyamatot. Hamar kell vele valamit kezdeni mert gyorsan elkopnak a fogak.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #19506 üzenetére
Igen, erre is oda kell figyelni. Illetve a fogós eszköznél még arra is, hogy érdemes forgatni is a lemezen, hogy több helyen feküdjön fel. Ha vékonyabb a lemez és ész nélkül megszorítja valaki, akkor hiába nagy felületen fekszik fel és hiába gumírozott, a szerszám is megnyomhatja a karosszériát. A nyomós szerszámot leginkább jégverésre és szabályosabb, de legalábbis egyszerűbb horpadásokra találták ki.
Amikor szakembernél jártam és a tiédhez hasonló, de valamivel sekélyebb horpadásokat húzott ki, ő is ilyet használt, de az egyik csak olyan 95%-os lett. Arra azt mondta, hogy ezzel a cuccal nem lehet rajta tovább javítani, csak ha belülről csinálja. Szóval arra is fel kell készülni, hogy a videók ellenére ezeknek a ragasztós eszközöknek van egy határa.
Még annyit tudok esetleg tanácsolni, hogy legalább két táblát vegyél hozzá. Egy csíkosat és egy átmeneteset.
A legjobb a megvilágított tábla, mert ezerszer jobb mesterséges, kicsit kevés fénynél dolgozni. A szabadban, napsütésben nekem kb lehetetlen volt. -
runner 125
nagyúr
válasz KisBundi #19519 üzenetére
Pedig 99% h belülről indult el. Ugyanis az ajtókba befolyt víz hajlamos megállni az ajtók aljánál, a két lemez illesztésénél. Noh most ha gyárilag nincs normálisan üregvédve (már pedig a nagy átlagban nem szokták kezelni ilyen pontokon), akkor idővel elkezd átrohadni.
Le kell bontani az ajtókárpitot és nézd meg belül is. Ha ott is rozsdás akkor érdemes szakihoz vinni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KisBundi
őstag
válasz runner 125 #19520 üzenetére
Pont ez az, hogy belülről tiszta teljesen! Ott az üregvédelem teszi a dolgát. Ha jobban megnézitek az első képet akkor ez itt egy visszahajtott lemez amit lehet látni, hogy megbontottam felülről. Ahogy lekapartam a rozsda nagy részét a tiszta fém felület fogadott. Most már csak az a kérdés, hogy mivel lehetne ezt konzerválni, hogy ne kezdjen el rozsdálni tovább.
-
Formaster
Topikgazda
válasz HuTi.HUN #19515 üzenetére
Az átmenetes tábla milyen? Néztem a világítósakat, de a legolcsóbb is 2-3x annyi volt, mint a sima és az még gagyi kategória. Inkább majd játszok a fénnyel.
A fogóról nekem is ez jön le a videókról, viszont rendeltem rudasat is. Elég jól használható kis horpadásokhoz, mivel az erőt te választod meg és nincs visszaható erő, ami befelé hajlítaná a lemezt, mint a fogósnál. Első ránézésre sejtem, h a kerékjárati ív nem lesz egyszerű, de azért meglátom mit enged.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz KisBundi #19517 üzenetére
Nekem is ilyen volt. Ahol nagyon felületi volt ott rozsdamaró, ahol erősebb ott csiszolás a tiszta fémig (persze utána oda is adtam marót). Alapozó és rá festés. Kb 2 éve tart. Időben kell elkapni. Ha már kicsit is ropog akkor régen menthetetlen.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #19522 üzenetére
Az átmenetes táblát ghost boardnak hívják. Vannak kombinált, hibrid táblák is, akkor nem feltétlenül kell kettőt venni. A csíkosba nagyon durván bele lehet zavarodni élőben és sokszor nem is ad vissza minden részletet.
Szerintem jól jársz ezekkel a szerszámokkal, mert nagyon jó minőségűek. És ha van időd gyakorolni, akkor néhány horpadás után elmondhatod, hogy ingyen volt. Pláne, ha ismerősi körben is meg tudsz menteni 1-2 elemet.
-
Formaster
Topikgazda
válasz HuTi.HUN #19529 üzenetére
Igen, már látom mi a differencia. Gyengébb megvilágítottat nem akartam venni, mert ki tudja milyen minőség. Ha később üzletszerűen is csinálnám, akkor már befektetnék komoly lámpázatba, viszont akkor egy tanfolyamba is
Végül egy szettet rendeltem, egész jóárasítva, plusz hozzá a vonalas-tappancsos táblát, pontozót, meg néhány minőségi tappancsot pluszba. Ha érdekel valakit és nem gányolom el nagyon, akkor lesz update a projektről
-
Formaster
Topikgazda
válasz runner 125 #19531 üzenetére
ebaj, a szett volt 80 euro, mindenestül 100-at költöttem. Abból itt kb másfél horpadást javítanak le Össze lehet kaparni pár euróval olcsóbban, de ehhez a szetthez van koffer is. Talán hétvégére meglesz az eredmény.
-
j.bravo
addikt
válasz KisBundi #19517 üzenetére
Pont ilyesmiről - is - akartam kérdezni én is. Az enyém mondjuk szemre egyelőre jobban néz ki, ld. az utolsó képeket; ellenben a tetőn, és motorháztetőn van pár folytonossági hiány, néhol csak a lakkban, néhol mintha a színben is
Így vettem novemberben, azóta túlnyomórészt szervizben volt a gép (ne is kérdezzétek; tehát nem tudom mikor kezdett el hámlani a lakk.Mit lehet ezzel tenni? Elsősorban hogy ne romoljon a helyzet, szépség másodlagos - de ha nem nagyon ronda, az nem baj, lévén formára a gép elég szép, meg a fényezés se rossz amúgy a többi részen.
Bocs a sok képért
Whatever.
-
demars
addikt
válasz j.bravo #19533 üzenetére
Újra fényezés! Nyár végén vittem az astrát festőhöz. Ugyan ilyen lakk sérülés volt rajta. Azt mondta jó csak akkor lesz ha telibe fújja... Géptető, sárvédő ívek, tank nyílás körüli rész (kirohadt, így cserés lett), küszöböknél pici rész lett fújva és lakkozva. 40 k volt az egész.
Szombaton volt öcsém esküvője, pénteken emiatt elvittem a hondát takaríttatni! 5 k volt a külső belső, de rohadt jól megcsinálták! Főleg a belseje volt érdekes, ilyen sáros időben nem tudtam nekiállni! Most nagyon jó illat van bent...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
SzlobiG
félisten
Helly.
Gondolkodom, hogy a nyári felniket felújíttatom.
A kérdésem az lenne, hogyan működik a dolog?
Nem görgőzni kell, hanem esztétikailag, padkazas horzsolasok vannak rajta egy-két helyen.Hol érdemes meg kb mennyibe fáj ez 17 col esetén?
-
#00809728
törölt tag
válasz SzlobiG #19538 üzenetére
Hy...
Változó..Valaki csak a front részt fújatja meg ami szerintem tré...
Ha komplett fújást kérsz pld metal ezüst+2k-s lakk karcálló stb akkor 6000-10.000ft/db is lehet
De ha a felni pld sűrű küllös vagy 2szinből áll akkor ez változhat is.
Anno ezt leírtam igy részletesen és valaki leírta bement a festékboltba majd vett keráktárcsa ezüstöt +lakkot és 5000ft megoldotta az egészet. -
do3om
addikt
A kis szurokpöttyöket hogy szeditek le?
Sok van, lekapirgálni egyesével elég macerás lenne. (pedig máshogy nem igen megy, jó tartósak)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
r.levente75
addikt
Alvázvédelem után a kerékívnél picit ráment a fényezésre, ezzel az AG kátrányoldóval ezt is le lehet szedni, anélkül, hogy megsértené a fényezést?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest