- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Pardise #24021 üzenetére
Ez nem év függő, minél előbb annál jobb, pl a mai új autókról már lespórolják, és ha egyből megcsináltatod, akkor nagyon jót teszel a géppel, nagyon kitolod az élettartamát.
Akkor érdemes, ha nagyon hosszú távra tervezel a géppel 3+ év, és minél előbb.
De ez is több dologtól függ, ha korábbi évjárat, vannak gyártók akik komoly alvázvédelmet csináltak anno, így nem biztos hogy kell, korábban voltak galvanizált Audik, ugye azokat sem kell, aztán vannak hirhedten rozsdásodó márkák, pl Mazda.
"Emlékszik még valaki erre kecsesen lapos csónakra? Nem csodálom, ha nem, mert a különutas Xedos 6 a korrózióvédelem terén is tipikus Mazda, vagyis már néhány évesen rozsdásodni kezdett. Így az összesen legyártott 72 ezer példány java része már rég porrá rohadt. Majdnem az összes, de messze nem mindegyik, így még most is találkozni velük néha, bár általában szomorú, vagy katasztrofális állapotban. " [link]
És ez csak egy mai, ha használt Mazda cikk kerül elő, abban van mindig rozsda. A fehér Ford transitok is katasztrofálisak, sőt a fehér Mercedes haszongépjárművek is, elég rákeresni a témában.
De befejezem, mert egy regényt lehetne írni erről, a lényeg hogy vannak típusok ahol ajánlott minél előbb, vannak ahol kevésbé, mert jó a gyári, vagy legkevésbé sem hajlamos a rozsdára, a legrégebbi Volvom 16 éves volt, nagyítóval kellett keresni rajta... A mostaniakon is felületi apróságok, de csak pár helyen, az is inkább futómű alkatrész, meg pár csavar fej.
Ez függ használat helyétől is, Osztrákok, Németek hírhedten sokat sóznak, láttam ottani S80-at benéztem a csomagtartó alá, és ott már szép tenyérnyinél is nagyobb rozsdák voltak, nem tűntek vészesnek, vagy mélynek de akkor is.
Ugyan azt tudom mondani mint az elején, helyzet függő, de általánosságban minél előbb annál jobb.
Szerk.: Kihagytam, de ha sérült volt az autó, a javítás helyén is sokkal hajlamosabb lesz rozsdásodásra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OTP Bank topic
- Autós topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs