- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
weres78
senior tag
válasz Ununqatrium #33141 üzenetére
Semmi esetre sem normális. Nagyon nehéz leszedni a fussot (többi waxhoz képest).
Alatta volt valami?
Fényezés után? -
weres78
senior tag
Idézet egy Totalcar cikkből :
"Van, aki szerint ennyit foglalkozni egy autóval buziság, mert az autó van érte és nem fordítva. Oké, rendben. De szépen kérem őket, hogy amikor legközelebb használt autót vásárolnak, az ápolt, megkímélt példányokat ne is nézegessék, vegyenek csak valami lemattult, mocskos, össze-visszavert, de műszakilag (talán) frankó autót. A szép, ápolt darabokat meg hagyják meg a hozzám hasonló buziknak."
Bocs, ha nem ide való, de nagyon tetszik, talán másnak is...
[ Szerkesztve ]
-
japci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #33143 üzenetére
Azért annyira ne rettenj el, vedd a bátorságot, és írd össze azt a listát. Jelenleg az információ gyüjtö szakaszban vagyok, mint te annak idején. Igaz, már vagy 20 autó mögöttem van, de csak elméletileg.
Jó, van egy F Astra, ami gyakorlatilag is mögöttem van. Állítólag az ajtó éleknél szürke az alapózó.Amúgy motorkerékpárt polírozott már itt valaki? Olyan nagy különbség gondolom nem lehet, de például az érdekelne, hogy mondjuk a fusso mennyire höálló?
-
Fandango
veterán
Carpro-nál nagyon korrektek. A TriX mellé utólag tudtam rendelni egy Perl-t is, mert még nem került postázásra a csomagom, és a 2. rendeléshez felszámított postaköltséget visszautalják.
-
Peti78
őstag
Tudom, hogy volt erről szó, de a külső műanyagra került fusso-t hogy lehet eltávolítani? Kifehéredett az istenadta
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
veterán
válasz lali81 #33155 üzenetére
Barkács verzió: először 20%-os ecettel és vattapamaccsal próbálnám; utána esetleg háztartási sósavval (ez eleve 20%-os), óvatosan.
Aztán lehet, hogy vmi vegyszer - pl. útszórósó, útszóró kalcium-klorid, vagy újrafényezett felni esetén vmi erős hígító - megmarta a felnit, és ettől lett opálos. :/
Pro verzió: neutrális felnitisztító. Először én az ecettel mennék neki, utána vizes öblítlés.
[ Szerkesztve ]
-
weres78
senior tag
válasz lali81 #33155 üzenetére
Marásnak tűnik így képen. Lehetne esetleg ott maradt anyag például erősebb lúgos tisztító után, az is ilyesmi, viszont azt leszedte volna a polír és a krómtisztító.
Nem maradt rajta valami savas tisztító, vagy nem került rá erősebb a kelleténél, esetleg meleg felnire a savas cucc?Peti78
Koszradír (szivacs), erősebb lúgos tisztító, vagy jar+kefe kombó lehozza.
[ Szerkesztve ]
-
-
frigoo
aktív tag
Sziasztok szakik! Berendeltem én is a fusso-t és érdeklődnék, applikálás előtt kell maszkolni? Néztem pár videót, sehol nem láttam, hogy maszkoltak volna. Köszönöm előre is.
-
d4d
tag
válasz FeRRaR1 #33139 üzenetére
A silk milket én is használtam, de mostanában visszatértem az AG Vinyl & Rubber-hez. Beltérben nem vettem észre hogy gyűjtené a port és hasonlók amit írtál. Nagyon kis mennyiségben használom és azonnal áttörlöm a felületet mikroszálassal. A kédergumikra pedig bőségesen megy belőle aztán hagyom rászáradni és ha ott nem gyűjti a koszt akkor sehol.. ki be szállásnál sok por és mindenféle szar rárakódna, de semmi ilyesmi nincs és tartós. Az illata is tetszik. Motortérben is kiváló. Külső műanyagokra nem használom mert nem oda való, külső műanyagokra a Bumper & Trim gél a megfelelő szer az Autoglymnél, azt nem fogja lehozni az első esőcsepp. Az is van, télen az éjjel nappal kint álló autón hetekig bírta a dzsuvás időben, direkt felesben próbáltam ki a felületen, hogy jól látható legyen a különbség. Amikor a műanyag színe visszaállt néhány hét után, még akkor is megvolt a vízpergető hatása. A silk milkkel elsősorban az volt a problémám, hogy egyáltalán nem vagy csak kissé mélyítette a színeket, az AG ebben jobb. Valóban direkt napfényben kicsit fényes felületet ad, de azon kívül szép látványt lehet vele elérni. De a direkt napfény sok ocsmányságot ki tud hozni, ápolótól függetlenül, elég a fényezésekre gondolni, üvegeken a karcok stb. Ahhoz nagyon rendben kell lenni egy autónak, hogy közvetlen napfényben is minden hibátlanul mutasson. A gumiápolók sem tetszenek direkt napfényben.. nem tudom egyáltalán létezik e olyan ami abszolút matt fekete felületet ad. Ugyanakkor az a minimális csillogás, fény meg mégiscsak kellhet, hogy a megfelelő fényviszonyok mellett jól mutasson a dolog, tehát inkább elviselem ezt.
Az a baj ezzel az egész kinek mi vált be témával, hogy túl sokféle autó van, lehet fél éves meg lehet 20 éves is, más más minőségű beltéri anyagokkal. Mondjuk idősebb autót itt még nem sokat láttam.. ilyenekre is kíváncsi lennék, azokat egy fokkal azért nehezebb rendbe tenni, mint egy új korától rendszeresen ápolt és minden porszemtől védett néhány éves autót, ami igazából soha nem látott se valódi koszt és talán valódi karcokat sem.
elemlampa.blog.hu
-
weres78
senior tag
válasz frigoo #33164 üzenetére
Attól függ...
Ha teljesen kezdő vagy a nyers műanyag elemeket illetve a gumi alkatrészeket érdemes lehet maszkolni, megéri az időt!
Én nem maszkolok előtte, ha valami összekennék véletlen akkor lekapom még frissiben, és kész. Egyébként ha a műanyagot is ápolod előtte (nem csak tisztítod, bekened valami okossággal) elég könnyen vissza lehet törölni az esetlegesen rákerül Fussot.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ezzel csak részben tudok egyet érteni, viszont magyarázat lehet még ezek mellett hogy neked jobban bejön a csillogós mint nekem, ez egyéni preferencia. A kocsi kora és állapotát nem érzem annyira fontosnak, inkább a műanyag felületét.
Hirtelen ezt a két képet találtam ahol biztosan próbáltam az AG-t:
Ez egy XC 90, látszik hogy szinte érintésre sima a műanyag. Enyhe minta van csak rányomva, újszerű állapotban. Itt az AG zavaróan fényesen viselkedett, és amint az utas oldalon valaki hozzá ért, még az ápolás után erősen vissza törölve 3-4 nappal elteltével is ottmaradtak a tenyér és új lenyomatok, amik nagyon zavartak, mivel családi autónak volt használva ezért elég gyakran megesett. Még a silk milk nem fényesít rajta, szebben néz ki mint ápolás előtt, és nem maradnak nyomok utána. Illatosítva nincs, de ez nem tud meghatni AG fronton.
S80, újabb műanyag, szintén gyári újszerű. Itt már komolyabb felületi textúrát kapott. Sok kis vékony árok fut rajta, nagyon sűrűn. Mivel más az elhelyezkedése, illetve a felülete, itt már nem annyira zavaró új lenyomat téren az AG, viszont a szélvédőben tükröződött sokkal jobban mint előtte. Nyilván ez nem egy egész nap tartó dolog, csak ha olyan szögben süt a nap, de akkor is.
Próbáltam még pár éve egy pár éves Passat CC-n, ott is tükröződött, és mattabbat preferált a tulaj.
Azt el tudom fogadni hogy neked jobban megfelel / másféle kompromisszumokat kötsz, ezért jó hogy annyi féle termék van. De nálam leszerepelt a beltérben. Azonban a mai napig rendelek belőle ha elfogy, mert a motortérben viszont nagyon is bevált, mindegy hogy régi vagy új autón.
-
d4d
tag
válasz FeRRaR1 #33167 üzenetére
Kifejezetten nem szeretem a fényes felületeket, pl a zongoralakk fekete felület szerintem az egyik legocsmányabb dolog amivel rengeteg autóbelsőt de műszaki terméket is elrontanak. Egyedül katalógusban mutat jól.. viszont nekem világos (szürke) a műszerfalam amin használom ez is befolyásolhatja a megítélését. Fekete csak a középkonzolon van és a szellőzőknél. Annak idején viszont másik autónál (full fekete beltérrel) valóban azért váltottam AG-ről a silk milkre egy időben, mert kicsit elegem lett a fényesebb felületből. A napfényben tükröződő műszerfal is ismerős jelenség, azt se szeretem. Azért érdeklődtem is korábban, hogy a Sonax XTREME matt műszerfalápolójával mik a tapasztalatok mert azt is kipróbálnám vagy mást pl Chemical Guys cuccokat, ami itthon is elérhető. Nagyon fontos, hogy mélyítse a színeket. A tartósság pl nekem nem különösebben fontos, szinte semmilyen ápoló szernél. Waxokat nem használok, ehhez komplett rendbe kéne tenni a fényezést, annál pedig most fontosabb, hogy műszakilag rendben legyen az autó, más téren meg nem igénylem hogy hónapokig ne kelljen valamihez hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
-
KisBundi
őstag
Most a W5 matt törlőkendőt használom, de sajnos nem túl tartós. Ezért lenne jó egy olyan ami kb a gyári fényt hozza, azaz matt, de ápol. Valaki egyébként próbálta már szilikon lemosóval a beltérben eltüntetni a fényes felületet?
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz KisBundi #33171 üzenetére
Kiegészíteném, "ilyen a fényes ápolóval kezelt, rossz fénybeállítások mellett, egy rossz minőségű képen". Az elsőn minimum figyeltek a fényviszonyokra, sehol nem kapja direktbe. Hidd el lehetne arról is előnytelen képet készíteni. Plusz az illető aki ezt így leápolta a másodikon, gondolom azt hitte, hogy egy flakon az egy ápolásra elegendő így rányomta az egészet, akármi is volt az. Másik, hogy ezek a mazdák belül, legalábbis a korabeli 6-osok elég csúnyán tudtak öregedni, nem hiszem, hogy a 3-as nagyon különbözött volna.
ui. a filterabc-t ajnálom, ha valaki olajat rendelne vagy Sonax cuccokat. Mostani a második rendelésem, de beszarás milyen gyorsak, délután 1-2 körül rendeltem valamikor és már késő délután a futárnál volt a csomag, jött a visszaigazoló email, holnap ki is szállítják..
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
veterán
válasz weres78 #33173 üzenetére
Nem tudom de nekem közel sem csillog ennyire, sem a 16 éves kocsin, sem pedig az új tavaly novemberi kocsimon. 1:3-ba hígítom belülre.
Pl. nézzétek meg hogy a gumiszőnyeg milyen lett. Miután vége lett a télnek meg a csapadékos időszaknak, a gumiszőnyeg kijött, szövet ment be. Jól megdörzsöltem kefével, előtte APC-vel jól beáztattam, majd száradás után befújtam 1:3-as PERL-el, szépen szivaccsal eldolgoztam, és száradás után ilyen lett. Szerintem ez se nem túl fényes, se nem matt, hanem az a pont jó.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
weres78
senior tag
válasz jozsi252 #33177 üzenetére
Ez így teljesen jól fest a képen. Ha nem kap közvetlen Napot, akkor nem rossz, de ha rásüt a műszerfalra nekem nagyon csillogós lesz. Van akinek ez kimondottan bejön, sőt kéri mert neki ez az ápolt kinézet (gondolom -minden leszólás nélkül- korábbról a szilikonos cuccok miatt maradhatott meg ez sok emberben, nem kimondottan a fiatalabb korosztály szereti).
Egyébként az én autómon (Nissan Note) elég kemény műanyag a műszerfal. Egy gumisabb, lágyabb darabon lényegesen jobban fest.
Motortérben kimondottan tetszik, mert ott nem látom...Amúgy jó cucc, de nekem személy szerint nem ez jön be...
[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
Üdv,
Wolfos Black outot érdemes hígitani és spruccolóba rakni?
Nagyobb felületre így jobb volna felvinni.
Pixel 7a
-
veterán
válasz weres78 #33178 üzenetére
Amikor felviszem a felületre, akkor tény és való hogy csillog pár órán keresztül. De amikor magába szívja akkor nálam jó szokott mindig lenni.
Megkérdezhetem hogy belső műanyagokra milyen szert használsz? Bocsi ha már leírtad és elsiklottam esetleg felette.Chemical Guys termékekből a belső műanyagokra elvileg a Natulra Shine való? Gondolom a V.R.P meg a Tire and Trim Gel a külső részekre van mivel ezek eléggé csillogósak.
Illetve ha valakit zavarna a fényesebb felület, lehet hogy 1:5 vagy 1:10-be kellene hígítani a PERL-t.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
weres78
senior tag
válasz Drughi #33180 üzenetére
Nem hígítanám, jó az úgy töményen. Kijön egy sriccelővel simán, de ha fogsz egy mikroszálast, összehajtod 7x12 centire, azzal is lehet haladni rendesen!
Egyébként lehet szórni, ecsetelni is.Józsi252
Sajnos (még) nincs meg a Szent Grál.
Több terméket használok, kintre, bentre, gumira, műanyagra mást, illetve más bentre egy nőnek, más egy férfinek, megint más egy munkás autónak.
Ez így soknak tűnik, az is. Munkás autóban például külső műanyag ápolót használok, mert az bírja a sáros bakancsot (1Z Bumper). Motortérbe ugyanez vagy Perl.
Nem sorolom végig, mert sok és felesleges.
Ami itt érdekes lehetne, egy normális belső ápoló, ami tartós, szép (ez szubjektív, nekem a teljesen matt jön be) , könnyű vele dolgozni, na ilyenem pont nincs - bár most van egy ígéretes szer, majd mondom ha jó. -
MPowerPH
félisten
válasz Formaster #33105 üzenetére
En is.... Nem tudom mi lesz belole, ha O nem ir ram, en sem forszirozom, ahogy eddig sem tettem. Negativ reklamot sem akartam neki, nem az volt a celom, csak szimplan sajnalom a dolgot.
Azert jo, hogy van ez a forum, csak kar, hogy en itt kaptam be a negativ tapasztalatot. Remelem mas tanul a hibambol.FeRRaR1: Felirom, es majd lehet elek vele.
Fusso egyebkent baromi jo.
Don't Tread On Me
-
FeRRaR1
őstag
válasz jozsi252 #33177 üzenetére
Annyira így a szőnyegen nem jön át, de szerintem ez már sok lenne műszerfalra.
CG tire and trim gel az egyik legjobb amit valaha próbáltam gumira. Viszont bentre felejtős. Egyébként nem csillogós miután beszívta / megszárad inkább matt. Már ha nem úszik a szerben a gumi, akkor nagyon lassan szárad és sokáig csillog, akár napokig.
Drughi
Ne hígítsd. Viszont vigyázz, mert ha spricceled akkor menni fog oda is ahová nem akarod. Én kint is bent is kenem, mikroszálassal bevont szivaccsal. (nem pont ezzel, csak azt a linket dobta elsőnek, de így néz ki) Ezt rendesen át lehet itatni, és sokáig bírja úgy.
weres78
Ezzel én is így vagyok. Most 3 terméket használok, AG motortér, silk milk bentre, CG tire trim kintre és gumira. De van soft99 Black Black-em is. Az nagyon tartós, mély vizes színt ad a guminak, viszont repedezik a bevonat széle. Azon a részen ahol közel van az aszfalthoz. A peremből 1-2 centi már az első héten cserepesedik, le nem jön de ez elszomorított.
BMW001
Úgy menekül róla a víz mint ha félne tőle
[ Szerkesztve ]
-
Unsign
tag
válasz jozsi252 #33181 üzenetére
Én nagyon elégedett vagyok a CG Natural Shine-nal beltérben (is). Nem túl fényes, egészséges, friss színezetet ad a műanyagoknak.
Nem ragad, nem csúszik, nem vonzza a port.
Persze mehet pl a gumikra és a külső műanyagokra is.Hétvégén Fussoztam és azon agyalok, hogy milyen sampont válasszak a mosáshoz, ami biztosan nem kapja le a waxot.
Magasnyomású van és habositó is érkezik később.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz weres78 #33182 üzenetére
Akkor nincs könnyű dolgod. Auto Finesse Spritz-re lennék kíváncsi még amúgy.
(#33185) FeRRaR1
Igen azért is írtam hogy ez külsőre jó inkább, mondjuk gumi főleg.
(#33186) Unsign
Tényleg neked az egyik rendelésnél volt Natural Shine-od. A CG-s bőrápoló pakk mennyire vált be?
iPhone 13 Pro Max
-
Ununqatrium
aktív tag
válasz FeRRaR1 #33143 üzenetére
Oldószer/vegyszer szagú, fura halványzöldes színű, és gyorsan szárad. A kisebb karcokat sem igazán tölti be. Ennyit tudok írni, mint tulajdonságairól.
Formaster Megromlani mitől romolhat meg? Itthon szereztem be, rendeltem (Szlovákia). Egyébként közben kiderítettem, hogy valószínűleg a sampon a ludas. Maradt még egy kevés a Meguiars viaszomból, összekapartam és felvittem egy kisebb felületre. Alaposan megmostam a samponnal, öblítés, majd szárazra törlés mikroszálassal. Ugyanúgy elvérzett, a vízlepergetés teljes mértékben megszűnt, azonnal. Egy Finish Kare 1016 a téma tárgya. Hogy mi a szösz van vele, sejtelmem sincs. Ettől függetlenül kíváncsi lennék, rendben van-e a Fussom, mivel a Megim is már lassan három éves volt... Holnap lövök egy fotót, ha ebből tudsz jósolni valamit.
[ Szerkesztve ]
Choose your destiny • http://africancichlids.webnode.hu
-
weres78
senior tag
válasz Ununqatrium #33190 üzenetére
A fusso olyan amilyennek írod. Karcokat nem tüntet el, nem feltöltős cucc, nem arra való.
Elvileg a samponod is jó kellene legyen mert ph semleges, gyakorlatilag viszont valószínűnek tartom, hogy nem az van benne... Az viszont nagyon érdekelne, hogy akkor mi, mert a fussot nem egyszerű leszedni. Jó lenne tudni, hogy Neked mivel sikerült? - persze csak ha tényleg leszedte. Lehet ott van az, csak van rajta valami ami nem hidrofób. Amikor dzsuvás a fusso veszít a hidrofobitásból, de mosás után újra 100%os.Felvitel után mennyivel mostad?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Ununqatrium #33190 üzenetére
Biztos h nem a sampon a ludas. Vedd fel az eladóval a kapcsolatot, cserélje ki. Nem megfelelő tárolástól, esetleg levegősödéstől meg tud romlani. Ritka, mint a fehér holló, egy ilyen esetet láttam eddig egy német youtube csatornán.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Ununqatrium #33190 üzenetére
Amúgy csak egy kérdés/ötlet... hogy higítod a sampont? Betartod a gyári előírást? Olyat tudok még elképzelni, hogy maga a tömég sampon tömíti el a fussot a felületen, amit utána nagyon nehéz rendesen leöblíteni. Máskülönben küldd vissza a feladónak.
-
tibbike01
őstag
Gyurmázás és teljes dekontaminálás nélkül is lehet szép polír eredményt elérni? Polír előtt egy nagyon alapos mosás Járral, majd Sonaxal elég lehet vagy felejtős?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen