- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dabgergo
őstag
válasz tomcica #36901 üzenetére
Köszi a tippet! Igen, ez sajnos tegnap nem adatott meg De a hétvégére készülök
emvy: ja ez is igaz, de azért ez a Fly elvileg jóval "többet tud" a carbon fiber plate miatt, talán ezért jogosabb a magasabb elvárás, de ez nyilván nem csúszkálva fáradt lábbal fog igazán kijönni.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #36896 üzenetére
Ma vettünk amúgy egy-egy bicajt magunknak az asszonnyal, mehetnek a keresztedzések a pihenőnapokon.
Mi mellett döntöttetek végül?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
parandroid
nagyúr
Hosszan beszélgettünk az eladóval (egy volt triatlonista, hihetetlen módon vágott mindent, amit kellett), kipróbáltunk többféle bicajt is, de az alapján, amit elmondtunk neki, hogy kiegészítő, és regeneráló kardióhoz kellene valami canga a futás mellé, rögtön a versenybiciklikhez irányított minket - mondjuk fitness bike-okból nem is volt túl nagy választék, azért egy 800 eur-s cannondale quick disc-kel nagyon szemeztünk. Aztán elvittünk pár versenybiciklit a tesztpályájukra (volt a csarnok végében egy aszfaltozott oválpálya kipróbáláshoz), és páromat megtanította versenykormánnyal menni, mert neki még sosem volt ilyenje, szóval kapott hozzá egy gyorstalpallót - mikor, hol, hogyan fogjuk, váltás, fékezés, kanyarodás, ülésmagasság pontos beállítása, ilyesmik. Végül 3 modell maradt fent a szűrőkön, ezt a Bullst választottuk mindketten: [link]. Neki a kiállított darab jutott, mert XXS-ből (46 cm-es vázméret) nem volt másik helyben, azt el is hoztuk, az enyém mára lesz kész, mert azt csomagolatlan állapotból rakják össze (M-es, 54 cm-es váz). Tudom, hogy elvileg ez női bicaj, de full kényelmes, annyi, hogy a pedálja volt nekem kicsi, azt cserélik egy nagyobbra, meg kaptunk bónusz szilikonos italtartót, és természetesen mindent készre szerelve, beállítva adnak át. Valószínű, hogy netes rendeléssel bicajonként olyan 100 eur-t tudtam volna spórolni, de a tanácsadás, kipróbálás, no meg az összeszerelés, beállítás nekem megért ennyi pluszt. Tárcsaféket kicsit sajnálom, hogy nem jutott rá, de ebben a kategóriában ez még nem játszik, az olcsóbbakban van (olyan is), meg a drágábbakban. Versenykormánynak valahol örülök is, nem túrázásra kell a bicaj, hanem edzeni, a váltótól tartok még azért egy kicsit, hogy mennyire lesz beállítás-, illetve karbantartásigényes, illetve a defektektől fosok még kicsit, mert a műszaki érzékem nulla, és ilyesmit még sosem csináltam.
Ma sajnos csak későn tudunk bemenni érte, de holnap tutira tekerünk már egy laza kört, aztán hétvégén meg egy hosszabbat. Valószínűleg a szombati edzést fogja kiváltani a tekerés a vasárnapi hosszú, és a pénteki tempó között, meg talán még a kedd lesz a bicajos nap. Persze csak ha az időjárás is engedi. Szélben, esőben, hidegben, mocsokban futni még csak-csak kimegy az ember, tekerni ilyenkor biztosan nem fogunk. A következő időszak szerencsére igen jól néz ki időjárás-szempontból.
p
Ps.: Bocs, hogy itt blogolok nektek, akkut grafomániám van, legközelebb üssétek le, aki kérdez.
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #36905 üzenetére
Mondtam én, hogy emelni kell az 500 euron és máris több a lehetőség. A női bringák néha csak annyiban különböznek, hogy más rajta a nyereg, pedál, kormányszár, kormány (szélesség), a különböző törzs/végtag arány miatt. Ha kényelmes, akkor jó.
Azért majd valami útszéli gyorssegély csomagot rakj össze, mert nem jó dolog hazáig tolni, és ha otthon párszor ki-be szereled a belsőt, akkor az út mellett is rutin lesz.
Strava PHMár csak úszószemüveg kell, és mehetsz triatlonozni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
parandroid
nagyúr
Nem vagyok egy nagy ember, 175 cm, 72 kg, szerintem lányokból is vannak ekkorák, no meg ez volt a legnagyobb méret ebből a modellből, gondolom ezért stimmelnek a méretek. Úszás nagyon messze van tőlem, eleve nem is tudok rendesen úszni, aztán meg medencébe még belemegyek, de a természetes vizektől irtózom, van valami bekattanásom, hogy semmit nem bírok elviselni, amitől koszos, zsíros, nyálkás, olajos leszek (sár, kenőcsök, olajok, élelmiszerek, bármi). Természetesen úrrá tudok ezen lenni, annyira nem súlyos a helyzet, de pl egy spartan versenyhez konkrétan fegyvert kéne fogni a fejemhez, hogy hajlandó legyek rajta végigmenni. Hasonló a helyzet a balatonnal, és egyéb sáros aljú, felkavart vizű tavakkal is, triatlonokat meg jellemzően nyílt vizen rendeznek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
norby_42
aktív tag
válasz parandroid #36905 üzenetére
Jól néz ki, de ehhez rendes út is kell. Nálatok van, de én már ki sem merek menni a kocsik közé.
Eat pasta, run fasta
-
bencze
senior tag
válasz norby_42 #36908 üzenetére
Ha Magyarországon élsz nem az oroszoknál akkor van hely ahol lehet biciklizni. Nem főútvonalon kell, vagy ha igen akkor hétvégén reggel vagy ilyesmi. A cserép is a fejedbe eshet bárhol semmire nincs garancia, de se abba se kerékpározásba nem szoktak tömegek meghalni.
-= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-
-
veterán
-
zaskar
senior tag
válasz parandroid #36905 üzenetére
Balesetmentes közlekedést nektek, használjátok egészséggel az új járgányokat! Tavasztól őszig én is szoktam országútizni, hasonló okból (nagyobb futós megterhelések utáni regenerálódás céljából, ill. olyan sérülések idején, amikor futni nem tudok). Viszonylag alacsony pulzuson megyek a futáshoz képest. Persze nálunk az utak minősége hagy némi kívánnivalót maga után, de szerencsére indul a városunkból kifelé két irányba is jó minőségű kerékpárút. Mondjuk ott meg nyáron a sok kocabiciklissel kell küzdeni, akik beteges kényszert éreznek arra, hogy az utat lehetőleg teljes szélességében elfoglalják...
-
inf3rno
nagyúr
válasz bencze #36909 üzenetére
Csak hogy árnyaljam a képet egy random cikkből: [link]. Én nem szívesen tekerek kicsit is forgalmasabb utakon, mert mindenki kap jogsit nálunk. Tegnap pl sétálás közben ment el valaki mellettem 10 centire kb 80-al... Valamelyik évben egy kocsi fát húztak rám majdnem amikor tekertem, mert a köcsögnek derogál visszaváltani és lassítani, ha emelkedőn megy fel. Nincs közlekedési kultúra, főleg azokkal szemben, akik kocsival kisebb eszközökön közlekednek, és ameddig így van, addig életveszély kimenni az útra.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
parandroid
nagyúr
válasz zaskar #36911 üzenetére
Igen, azt hiszem valóban a csengő lesz az egyik legfontosabb kiegészítő felénk is. Már aki meghallja, mert pl nem olyan süket, mint én. Szerencsére tényleg jól el vagyunk látva kerékpár-, és túrautakkal, ez futásnál is jól jön. Most, hogy kijön a jóidő, azért óriási hordákban lézengenek mindenfelé a nordic walkingosok, babakocsitolók, kutyasétáltatók, szóval figyelni kell. Amikor először jöttünk ki Németországba, nem értettük, hogy megyyünk az autópályán, mindkét oldalon szántó, és emberek ott sétálnak a közepén. Mostanra már értem, elképesztően aktívak itt a népek, most, hogy kijött a jó idő, az erdei pihenők parkolói fullra tele vannak, kimegy az erdő szélére, és órákat eltúrázik, korra, nemre, fizikai állapotra, bármire való tekintet nélkül. És ez egy nagyon jó dolog, akárhonnét is nézem.
inf3rno: Ami a magyar statisztikákat illeti, tény, hogy az utak állapota borzalmas, a hálózat pedig erősen foghíjas - nekem is mindig gondot okoz, hogy merre fussak, ha otthon vagyok, az a ~4 km-nyi bringaút, ami tornyos kis falunkból kivezet a szomszéd falu temetőéig, az elég unalmas tud lenni egy idő után. Tavaly az út mellett futottunk, az autósok meglepően toleránsak voltak, az út állapota viszont borzasztó, helyenként 20-30 cm-es nyomvályúban kellett haladni, kátyúk, úthibák, padka gyakorlatilag nincs. Az új bicajt ki nem merném ott vinni közútra...
Másrészt felénk is rengeteg kerékpáros-baleset történik, több halálos is, most hirtelen ellenben egyetlen egyet sem tudnék felidézni a környékünkről, ahol nem volt tényező a kerékpáros közlekedésre való alkalmatlansága, illetve a kerékár műszaki állapota, és felszereltsége, ideértve a biztonsági-, és láthatósági tartozékok teljes mellőzését. Sajnos van egy olyan réteg vidéken, akinek a kerékpár az elsődleges közlekedési eszköze, és a napi közlekedési útvonalai nemigen deviálnak az otthon-kocsma-szőlőhegy háromszögtől. Na, jellemzően nekik köszönhetjük az általad is linkelt statisztikákban az előkelő helyezéseket.
De most végre kisütött a nap, a reggeli 0 fok után talán kezd alakulni valami, úgyhogy lassan kéne menni inkább futni. Párom ma is későig van sajnos, úgyhogy hiába vagyok most itthon 3 hét kényszerszabin (túlóra csúszók, meg tavalyi maradék), agyon is csapna, ha nélküle mennék el bicajt kipróbálni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tomcica
Topikgazda
válasz parandroid #36913 üzenetére
Megtorlod a gumit es nem is latszik (ez nem megcsalas)
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
Alg
veterán
válasz tomcica #36914 üzenetére
Először csak ezt a hsz-t olvastam és valami teljesen másra gondoltam XD
ON: 21runról mi egy Kigert húztunk be barátnőmnek múlt héten, ma elvileg meg is érkezik, remélhetőleg a méret is jó lesz mert egyszer már befürödtünk vele (4-esből kicsi lett az ami 3asból még jó volt)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zaskar
senior tag
-
6030D
Ármester
válasz inf3rno #36912 üzenetére
Ez annyiban árnyalja a statisztikát számunkra (sportolók), hogy nem különbözteti meg Sanyi bácsit a kocsmából haza, meg mondjuk engem bukósisakban. Kb olyan, mintha minden zebrán elütött ember futó lenne, mert gyalogos. Tehát Magyarországon rengeteg futót elütnek a zebrán.
Nem olyan vészes szerintem úton kerékpározni, csak egyenes vonalú mozgást kell végezni, illetve ha irányt váltasz, időben jelezni, vagy hátra nézni előtte. 2-3 órás tekeréseknél talán ha van egy alkalom, amikor kicsit necces, de az is inkább csak a sebességkülönbség miatt (50 cm-re megy el nagy autó, de 100-zal, és a szele lök meg).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
inf3rno
nagyúr
válasz parandroid #36913 üzenetére
Csengőből ez a fajta semmit sem ér: [link]. Ilyesmit vegyél: [link], ezek elég hangosak, meg mindenki hátrafordul rájuk, hogy mi a franc volt ez...
Én ennyire nem vagyok biztos, a részeg biciklis elméletedben. Csak én személy szerint 2 bringás életét mentettem meg eddig, mert aki az ő sávjukban jött nem volt hajlandó lassítani. Nekem eddig 2x nem adták meg az elsőbbséget kikanyarodásnál, amire emlékszem, aztán majdnem felkenődtem a kocsira, teherautóra, csúsztam rendesen satu fékkel. Olyan is volt, hogy 30 körüli tempóval tekertem, aztán a polgárőr elkezdett fékezgetni előttem, aztán ennek vékony gumin ugye elég szar a fékútja, arra is majdnem felkenődtem. Nem tudom szórakozásból csinálta, vagy csak mert ennyi esze van, mindegy. Olyan is volt, hogy ledudáltak az útról, mert nem tudtak megelőzni a szembeforgalomtól. A leggyakoribb mégis, hogy 100 felett elrongyolnak mellettem 5-10 centikre. Ha behúzódok az út közepére, mert zavar, akkor szembesávban is megcsinálják úgy, hogy jön közben szembe a forgalom. Tipikusan BMW-sek, tudod azon a fék pedálra a reflektor meg a duda van kötve... Na az ilyesmiket már nem is számolom, mert több tucat volt. A legbiztonságosabb itt helyben a 4 sávos főút, mert ott hiába mennek gyorsan, van helyük kikerülni. A féket nem ismeri itthon senki, ahogy a türelem is ismeretlen fogalom, egy ember élete, meg kevesebb, mint 20Ft lehet, mert fél perc veszteség vagy fél deci benzin, amit a fékezéssel vesztenek már fontosabb.
Nem azt mondom, hogy én tökéletes vagyok, a fentieket én is elkövettem már, és idő kellett, mire beletanultam, hogy hogyan is kellene ezt, mert mindenre oktatnak tanfolyamon, csak a közlekedésre nem, meg alapból én is idegbeteg módon vezettem. A másik oldal meg, hogy az ilyen helyzetekből fakadó halálos gázolásokat, frontális ütközéseket, stb. balesetnek könyvelik el, pedig a legtöbbnek semmi köze a véletlenhez, hanem amiatt vannak, mert egyesek rosszul döntenek. Példa erre egyik ismerős, aki megunta, hogy a busz mögött kell mennie a városban, elkezdte előzni, aztán frontálisan belerongyolt a szembe jövőbe. Páran meg is haltak, nem emlékszem mennyien. Börtönbe sosem került, elvették a jogsiját néhány évre, meg azt hiszem kapott valamennyi felfüggesztettet. És ő még a normálisabbja. Itt van olyan fazon, aki részegen már kinyírt valakit, aztán ugyanúgy a kocsmába kocsival jár jogsi nélkül és áthajt a járda melletti sövényen, mert annyira be van állva. Ha arra sétál valaki, azon is áthajt, mert annyira nem érdekli. Aztán van olyan is, hogy egy itteni politikusról - akit még józanul nem láttam - dumálnak a rendőrök, hogy te az xy részegen szokott vezetni. De nyilván egyiknek sincs meg a töke hozzá, hogy lekapcsolja. Na kb. ezek az itthoni állapotok. A kátyúkról először azt hittem, hogy rossz dolog, tegnap jöttem rá, hogy az meg a fekvő rendőr az egyetlen, ami lassításra készteti a többséget, úgyhogy kezdem egy kicsit átértékelni a dolgokat...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Szerintem nagyon út függő a dolog. Belterületen általában az elsőbbséget nem adják meg. Külterületen jellemző ez a 10 centire előzgetés a 2 sávos utakon. Forgalom és szélesség függő, hogy mennyire veszélyes egy út, a 8-as egész jó, a 71-es elviselhető, a 77-es meg halálos. Forgalomra hasonlóak, de ilyen sorrendben csökken a szélességük. A jó minőségű keskeny utak, amik a legrosszabbak, itt pl a Márkó - Hárskút szakaszt felújították, mert a Simicska annak idején odaköltözött, aztán azóta az is halálos. A kátyúk sem védenek meg teljesen, ha 1,5 sávos útról van szó, akkor az is durva tud lenni. A fő gond nem az út szélességgel van egyébként, hanem hogy az autósok nagy része nem lassít, ha nem tudja nagy ívben kikerülni a gyalogost, biciklist, motorost, stb. hanem megpróbál "elférni". Na ennyit a szokásos évi szar a közlekedés kirohanásomról...
Buliban hasznos! =]
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #36913 üzenetére
Akkormár én is ajánlok egy bevált csengőt: [link] . Nekem a 22.2-24mm verzió van 2 éve, szép hangja van, szinte elveszik a kormányon, jó cucc. Ugyanebből van olcsóbb verzió is, de az gyengébb és mélyebb a hangja, ez a Twooc viszont ajánlott részemről. Szerk: most látom, hogy felment az ára, én $2.82-ért vettem nemrég kettőt haveroknak . Ha bejön Invisible Bell-ként keress rá, lehet más eladótól most is találsz olcsóért.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#78687232
törölt tag
válasz inf3rno #36918 üzenetére
Uhh, pár hete futottam több településen keresztül és egyre inkább utálom amikor egy sima összekötő úton a gyér forgalom ellenére némelyik állat úgy megy el mellettem, hogy szinte érzem a kocsit felületét a karomon. Nem tudom mire jó ez, pedig szinte az árokban futok annyira lehúzódok az út szélére.
-
-
zaskar
senior tag
Én egy ilyen kis elektronikus kürtöt vettem 8 USD-ért (azóta drágult). USB-ről tölthető, többféle hangot tud, jó hangos. A hétvégén már használtam is, mert egy fülhallagatós, görkorcsolyás leány az út kellős közepén haladt. Félek, hogy a sima csengőt nem hallotta volna meg
-
-
6030D
Ármester
Aki Polar órát használ: Nem szórakozik senkinek hétfő óta a telefonon keresztüli szinkronizálás? Kapcsolódik a telefon az órával, kis is írja, hogy completed, a beállítások (pulzuszónák stb.) át is mennek az órára, de az óráról az edzés nem jelenik meg az app-ban. A kezdőképernyőn (napi "aktivitási kör diagram") sem változik semmi, még az üresjáratot sem tölti fel. USB-n keresztül gépre működik minden.
M400, app frissítve. Valakinek ötlet?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
LanyUs
senior tag
Hoppá! Szülés után 10 hónappal újra 07:00 alatt járunk az asszonnyal. Meg is dicsértem Érzem a testembe tett plusz km-t, így már jobban bírtam a dombokat is a babakocsival. Még a végén kiderül, hogy én tartottam fel
-
-
freelanced
addikt
Üdv!
Véleményetek szerint melyik a legolcsóbb, de használható, jónak mondható Fitness óra, amit már érdemes megvenni?
Egyelőre első körben lemondtam a Fenix5-ről, próbálok valami olcsóbbat nézni.
Köszi!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
dabgergo
őstag
Nekem megy a Polar app meg szinkronizálás egész jól, nem tűnt fel rendellenesség.
@freelanced: szerintem a legolcsóbb igazán jól használható óra (futásra) az a Polar M430, még sokszor a most megjelenő órák pontosságára is ráver oHR és GPS tekintetében. Használtan már 40 körül lehet kapni, garanciásat pedig 45 körül simán.
Egyébként a FR235 is nagyon jó, sőt kiemelkedően jó és sokkal több funkciója van mint az M430-nak, de drágább is azért.Cipő dolog: tegnap futottam egy közepes erősségű (4:15-ös átlag tempo) 15km-t a Fly Flyknit-ben és végre éreztem a többletét, elég jó érzés volt benne futni, mondjuk egyszer meg kellett állnom szorosabbra kötni, de tényleg lehet benne "repülni", sztem jó lesz ez race day cipőnek
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz freelanced #36934 üzenetére
És futni voltál-e már?
Nekem fenix 5 előtt forerunner 230 volt, vagy ha kell a csuklós mérés, akkor FR 235.
Kb fél áron van mint a fenix, de kb ugyanúgy kiszolgál majd. És kinézetre sem csúnya. Szíj cserélhető.
Nálam valahogy a Polar M400 forma nem jött be, de elvileg a M430 is jó óra.
Dönts ezek között kinézet alapján.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
parandroid
nagyúr
válasz freelanced #36934 üzenetére
Az alja az talán a Garmin Vivoactive szériája most. De annyival nem olcsóbb, mint egy Forerunner 235, akkor meg már inkább az. Esetleg Polar M430, ha el tudod viselni a designt, de akkor már ott is inkább Vantage M. Fitbitek szerintem drágák, nem is igen látni őket. Mellélőni ezekkel már nemigen tudsz, nézd meg, melyik tetszik, meg gondold át, hogy pontosan mire kell.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
norby_42
aktív tag
válasz parandroid #36937 üzenetére
Az Xiaomi Amazfit Pace-t nem próbálta még senki?
Eat pasta, run fasta
-
parandroid
nagyúr
válasz norby_42 #36938 üzenetére
Sok-sok km-t kell még ahhoz lefutnom, hogy én ezeket a kínai vackokat egyáltalán hajlandó legyek komolyan venni. Ráadásul valószínűleg rossz irányba is futok, mert ezek a gyártók egyre kevésbé szimpatikusak...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
inf3rno
nagyúr
válasz freelanced #36934 üzenetére
Én Suunto Ambit3R-el tolom már jó ideje, nem tudom még létezik e egyáltalán. Olyan 50-60 körül megy, és elégedett vagyok vele. Alap funkciókat használok csak: GPS rögzítés, sebesség, pulzus. Ezekben jó, a többi engem annyira nem érdekel. Én úgy vagyok vele, hogy ezek az órák súlyban dupla annyiak, mint a hasonló árú Garminok, aztán nekem az a benyomásom, hogy az utóbbi emiatt játék óra. De aztán lehet csak valami orosz beütésem van technológia terén.
Az M430 is jó lehet, amit írtak.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
dabgergo
őstag
válasz norby_42 #36938 üzenetére
Sajnos borzasztóan pontatlanok a Xiaomi órák (GPS is, de az oHR teljesen használhatatlan sokszor), pedig egy ideig én is gondolkodtam a Stratos-ban, de sajnos muszáj elengedni (egyelőre) ezeket, nem tudják pontosságban felvenni a versenyt a Polarral vagy Garminnal.
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz werszomjas #36936 üzenetére
Köszönöm az ajánlásokat mindenkinek!
Igazából én is ezt a kettőt néztem.
Örömmel hallom ha valóban jól szolgálnak, bár nehezen döntenék a 235 és a M430 között. Egyébként miben ad hozzá lényegesen többet a Fenix 5 mondjuk egy 235 esetében?
Néha furcsa dolgokat produkál a pulzusom így szeretném monitorozni a biztonság kedvéért, no meg az edzés szempontjából is jól jönne.
werszomjas
Kérdésedre, sajnos még nem voltam ( egészségügyi okok miatt ), de reménykedem benne, hogy a héten / jövő héten végre el tudom kezdeni, mert már nagyon kellene a mozgás.Közben próbálok megcsípni valamilyen cipőt mert addig agyaltam, hogy lemaradtam a Pega35-ről, 21Run-on már elfogyott ahogy látom.
Azért szenvedtem a cipővel mert vastag zokniban próbáltam a Pega-t és abból is 45-ös méretet az jó volt, de nem akarok túl nagyot sem.
Nem teljesen értem mekkora a méretem mert a rüsztöm magas viszont a lábam olyan 43-as lehet. Viszont általában 44-es cipőket hordok, de a futóboltban ahol voltam ( Spuri ) egyből 45-ös cipőket hozott a srác, az állítása szerint jobb a pár egy számmal nagyobb.
Viszont volt már, hogy azt éreztem sportcipőnél, hogy a 44-es kicsit nyomja elől a lábujjam persze a hétköznapokban ez nem volt zavaró, de lehet, hogy futás közben az lenne.
Elvileg 28.5 körüli lehet a lábhosszom, de csak rohanvást mértem le, lehet, hogy valamivel kevesebb ( 27.5 körül)
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
6030D
Ármester
válasz dabgergo #36935 üzenetére
Kár.
freelanced: nem rosszindulatból, de tényleg 2 hónapja csak tervezgeted a futást, én sem ölnék bele ennyi pénzt a helyedben. Én 30e Ft alatt vettem az M400-at tavaly januárban használtan, májusban lesz 4 éves. Mindent lehet rajta cserélni Zergénél, nekem eddig az USB csatlakozót kellett, 6300 Ft volt, azóta semmi baja. (most is valami az appal lesz, de ez jelentéktelen) A tetszik, nem tetszik egyénfüggő, de futás közben úgyis csak a számokat látom, vagy nem is látom, csak figyelem csipog-e. Sőt, bringán is ezt használom edzésre, mert jobban be lehet állítani, mint a Bryton km órámat.
Amazfit Pace: azért majd nézzetek meg egyet élőben. Amikor először láttam egy srácon, azt hittem Garmin. Nagyon szép a kijelzője, jó a betekintési szöge. Csuklón mér, ami olyan, amilyen, eddig nem lehetett hozzá pántot párosítani, de elvileg ezt is megoldották, és most már lehet. Van belőle az új Stratos, ami már tuti tud pántot mérni. Ettől függetlenül csak sportolás céljából nem cserélném le az M400-at egyikre sem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Alg
veterán
válasz freelanced #36946 üzenetére
Gondolom M430-ban már javították a beázós/korrodáló USB csatit ami az M400 legnagyobb baja volt. + optikai szenzor
Egyébként bármilyen óra érdekel itt érdemes elkezdeni:
DC RainmakerMindenről van részletes teszt/leírás/összehasonlítás, illetve van egy ajánlós oldal is ahol leírja mit mire és miért ajánl ha teljesen el lennél veszve.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Chuck Norris
senior tag
válasz dabgergo #36935 üzenetére
Pont tegnap nézegettem én is az M430-akat mert már a tomtomjaim az újkori üzemidejük felét tudják csak, vagy még annyit sem. Az M430 tud olyat, hogy futás közben tudom tölteni és nem indul újra se amikor rádugom a powerbankot se amikor lehúzom, az sem baj ha nem lehet közben a karomon mert berakom a hátizsákba. Itt is csak azt írja, hogy nehéz tölteni:[link], valakinek van gyakorlati tapasztalata, vagy ki tudja próbálni?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Te jo eg, sracok, megjott az Altra Escalante 1.5-om, es valami egeszen meglepo. Az a fura, hogy egyreszt zero dropos, tehat papiron jobban terhelne a vadlit, masreszt viszont felfutottam a Dios-arkon, es sokkal lazabbak a vadlijaim futas utan, mint maskor szoktak.
while (!sleep) sheep++;
-
6030D
Ármester
Azt már az M400 második verziónál is javították, Zergééknek is az volt az első kérdése az csati hibánál, hogy melyik verzió.
Chuck Norris: M400 most kipróbáltam, lehet tölteni. Elindítottam egy mérést, rádugtam a töltőt, charging..., utána kell nyomni egy vissza gombot, és mutatja a mérést. Gondolom akkor M430-on is működik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ brutális elektromos roller BOYUEDA S3-11 - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Moonswatch Mission on Earth óra
- Hasbro Marvel Animated Series Venom bontatlan díszdobozos
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen