- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #264032 üzenetére
Ezért írtam, hogy könnyebb ha kissé kilazított állapotban lassan húzza az ember a fékkart, akkor beáll a helyes pozicióba. Utána tartani a fékkarral és először finoman meghúzni, hogy ne tudjon mozogni. Utána el lehet engedni a fékkart és erősen leszórítva a féktestet meg lehet húzni véglegesre a csavarokat (én nyomatékkulccsal szoktam 6 vagy 7 Nm-re.
Így állítottam be tegnap, tökéletes lett, sehol nem súrol. Most hogy mentem egy lazább 8 kilométeres kört már kezd elég jól fogni a fék is.
Igazság szerint sokkal nehezebb beállítani egy mechanikus tárcsaféket, azzal meg van rengeteg tapasztalatom már. Ott hiába lehet állítani legalább a fix oldalt vagy mindkettőt (lásd TRP és Avid), ha túl sok a rés akkor nagyon eltolódik a nyomáspont és majd tövig kell tépni a fékkart, hogy fogjon. Szóval ott a lehető legkisebb réseket kell beállítani úgy, hogy ne nyomja el az egyoldalas dugattyú túlságosan a tárcsát, de ne is érjen bele a betétbe. Elsőre nehéz beállítani, hátul még nehezebb, mert a bowden hosszával nő a súrlódás, így a fékerő is csökken, így ott még jobban érvényesül a hosszú fékkarút.
truefx: vegyél olyan imbuszkészletet, aminek rövidebb az erőkarja, így egy bizonyos nyomaték után hajlik a szerszám, így nem lehet elnyalni a kulcsnyílást.
Na közben megyek és lekurtítom az első fékcsövet is + légtelenítés.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz -=RelakS=- #264032 üzenetére
Na várjál, hadd gondolkozzak picit...Igen, szerintem fel
Amit leírtál, az az első fázis .
Annyira szoktam ilyenkor meghúzni a féknyereg csavarjait, hogy magától ne tudjon elmozdulni. Megforgatom a kereket, ha súrol, igazítok a nyergen, és forgó kerék mellett húzom meg a csavarokat, így azonnal hallom, ha közben elmozdulva beleér a tárcsa a betétbe. El lehet vele szórakozni, az tény, de ha tennének rá valami finomhangoló csavart, hol maradna az élvezet?Pár hónapja vettem egy vadiúj SLX M7100 szettet, az első felszereléskor pár perc volt beállítani mindkettőt. A hátsóval azóta sincs gond, többször vettem ki azóta a kereket, és visszatéve egyszer sem kellett állítani a féknyergen, sehol nem ér bele. Viszont az első kerékben agyat cseréltettem, és a frissen fűzött kerék már nem passzolt a beállított féktesthez. Itt már nem működik a fellazít -fék behúz - csavar meghúz módszer, muszáj finomhangolni utána.
Betétcsere után is ez szokott lenni, bár olyankor amúgy is le szoktam szedni a féknyergeket, sokkal egyszerűbb úgy kitakarítani, a beállítással járó szopcsi meg bele van kalkulálva . -
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #264032 üzenetére
nemrég jártam úgy, hogy nem votl sehogy sem jó elöl, kezdetben okés, majd használattól bemelegedve súrolt, és nem is szűnt meg. azon a túrán a 10. km-nél már harmadszor állítottam a nyergen, és akkor jó lett. (szerintetek mennyi kedvem van bármi miatt, akár villacsere alkalmával ezek után leszerelni a féket? ) A meghúzást akármennyire is óvatosan, felváltva csináltam, mindig elmozdította. Vagy meghúzás után (!!!!) mozdult annyit, ami számított. És némi pontatlanság mindig van a felfogatásban, jó, elhiszem, hogy egy felsőkategóriás villa esetén kevesebb, mint nekem a szarjaimon. Mindenesetre néha szükség van egy kis extra odafigyelésre, vagy külön körökre.. (azután viszont megvolt a wow érzés, sokkal jobban is fogott, mint előtte)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest