Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chubby2o6

    senior tag

    válasz -=RelakS=- #264032 üzenetére

    Na várjál, hadd gondolkozzak picit...Igen, szerintem fel :DDD

    Amit leírtál, az az első fázis :D .
    Annyira szoktam ilyenkor meghúzni a féknyereg csavarjait, hogy magától ne tudjon elmozdulni. Megforgatom a kereket, ha súrol, igazítok a nyergen, és forgó kerék mellett húzom meg a csavarokat, így azonnal hallom, ha közben elmozdulva beleér a tárcsa a betétbe. El lehet vele szórakozni, az tény, de ha tennének rá valami finomhangoló csavart, hol maradna az élvezet? :DD

    Pár hónapja vettem egy vadiúj SLX M7100 szettet, az első felszereléskor pár perc volt beállítani mindkettőt. A hátsóval azóta sincs gond, többször vettem ki azóta a kereket, és visszatéve egyszer sem kellett állítani a féknyergen, sehol nem ér bele. Viszont az első kerékben agyat cseréltettem, és a frissen fűzött kerék már nem passzolt a beállított féktesthez. Itt már nem működik a fellazít -fék behúz - csavar meghúz módszer, muszáj finomhangolni utána.
    Betétcsere után is ez szokott lenni, bár olyankor amúgy is le szoktam szedni a féknyergeket, sokkal egyszerűbb úgy kitakarítani, a beállítással járó szopcsi meg bele van kalkulálva :DDD.

Új hozzászólás Aktív témák