- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
Te jo isten mit ment a Jumbo ma.
Nem lehet mit mondani erre mar.velizare: nem szerencsere
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #264568 üzenetére
Volt alkalmam kipróbálni di2 105 feket, (66km mentem egy merida scultura 6K val vegyes útviszonyok közt) nem mondanám annyival jobbnak mint a felnifekem. Hamarabb fog, de ez csak beallítás kerdese a felninel is. Egy hosszabb meredek -10%.. lejtőn mar magam is jobbnak vélném a tárcsas hidrót (eső nem játszik). De pl bükki 4-6 % okon bőven jó volt a felnifék. (Jobbik fajta) annyi hogy két ujjal álóra tudod fogni a bringát a di2 nél ami nem rossz kényelem szempontjából, felninél 3 kell mondjuk paff neki. Viszont az én fékemnel jobb a "moduláció" és vajasabb a hatás (én szeretem).
Egyébként piszok hamar feldobta a hátát a bringa (perosnál) érződött milyen könnyű..[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
-
Mezga Aladár
veterán
válasz jjeahh #264569 üzenetére
A probléma az, nem ment tönkre a csapágy.
Gyönyörűen fut nincs berágódás, csak a keresztirányú lógás.#264575semmiho
Hátsókerék, spéci mavic szerszám kell a cseréhez (az id 360 rögzített részének kicsavarásához) amit egyelőre a szervizemnek nem sikerült beszerezni. Ha minden igaz megy a bikedoktorhoz ott van szerszám.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Sleek
senior tag
válasz ZavaBalazs #264590 üzenetére
Oh ezzel én is így vagyok. Pedig van 4 bringám
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
balintbaba
tag
válasz Friczy #264598 üzenetére
Igen, így érthető. A városi járkálásokat és pakolhatóságot én teljesen kivettem a képletből. Ha ezeket nem veszem figyelembe, szerintem egy merevfarú a legsokoldalúbb kerékpár, én azt tartanám meg. Gyorsabb gumival simán lehet 25 fölötti tempót tartani és technikásabb terepen sem jön zavarba.
Más: Lőttem egy fultonos bikefit képet, jó lesz a pozíció/méret?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #264612 üzenetére
Szerintem túl nyújtott a bal lábad, engedd lentebb a nyerget.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Khelben
nagyúr
válasz fulton #264604 üzenetére
két ujjal álóra tudod fogni a bringát a di2 nél ami nem rossz kényelem szempontjából
Ha hosszabb távon használnád a hidrós tárcsát, rájönnél, hogy ez akkora előny, ami minden pénzt megér. Se a felnifék, se a mechanikus tárcsa nem tudja azt a fajta kényelmes, magabiztos, adagolható fékezést adni, mint a hidrós. Ez lenne az utolsó dolog, amiről lemondanék, inkább járnék egysebességes acélvázas biciklivel, mint hidrós tárcsa nélkül. -
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #264612 üzenetére
Ni, Racmmer mez
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dom1n0
senior tag
A mai vuelta margójára: [kép]
Mezga Aladár : Lesz még, csak a Jumbosok között
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #264619 üzenetére
Vannak azok a kis hegyes fogók, akár csipeszek, szerintem azzal is ki lehet azt csavarni, vagy kb. bármivel, ami beleakad a kis lyukakból legalább kettőbe. Ez a szerszám tényleg vicces ennyiért . Nem is tudtam, hogy id360-hoz ilyen "kell", az fts-x agyhoz gondolom nem fog kelleni. Jövő héten valszeg én is csapágyat cserélek a crossride-ban.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz fulton #264606 üzenetére
7-10 óra szerintem senkinek sem a kényelemről szól. ha csak közepesen kellemetlen, de nem korlátoz és nem kell amiatt megállni,vagy csak 2-3 óránként egy 7-10-15-stb. órás túrán, akkor az azt jelenti hogy megtaláltad a lehető legjobb nyereg-nadrág combo-t
nekem viszont valami megoldhatatlan görgő betegségem van
mikor még a trekkingel görgőztem, és most az outin is - de csak görgőzésen - elnyomom a gátizmot(vagy mit), edzés utáni 10 óra az gyakori vizeléssel telik...(de nem fáj sehol amúgy,csak van ez a tünet..)
de szabadban se a trekkingen se az outin nincs ilyen gond.. na ez hogy?
de már megszoktam a dolgot, visszapótolom a folyadékot és ennyi,kicsit jobban dolgozik a vese, talán kibirja...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Khelben
nagyúr
válasz Rat.Sand #264617 üzenetére
Tektrohoz még nem volt szerencsém, shimano 105-ös bringát használok. Tektroból spire volt a gravelemen, az ugye mechanikus tárcsa. Tette a dolgát, de közelében sem volt a hidrósnak, inkább egy jobbfajta felnifékhez volt hasonló. Előtte Tiagrás felnifékes bringám volt, na az megdolgoztatta rendesen az ember kezét fékezéskor.
Szerk: kiemelném, mielőtt leugatnak hogy most kimondottan a kényelemről beszélek, nem a súlyról, wattokról, szerelhetőségről, stb. Kényelemben verhetetlen a hidrós tárcsa. Nyilván egy bowdenes felnifék olcsóbb, egyszerűbb szerelni és 200 grammal könnyebb. Kinek mi a fontos.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #264604 üzenetére
Próbálj ki egy SLX, XT, XTR vagy Magura MT7/MT8 féket és fejreállsz. Outi nagyon más, de egy MTB-re sokkal erősebb fék kell. A moduláció meg nem jobb V-féknél. Egész napos biciklizésnél is a hidrós felé billen a mérleg, mert sokkal kisebb erö kell a kar működtetéséhez. Ez igaz a mechanikus tárcsafékre is, oda is több erő kell.
Ez a "vacak" MT200 sem rossz én mondjuk tuningolom majd a B01s betét helyett később egy Swisstopra.
Viszont a héten láttam, hogy az olcsó Kenda gumi oldalfala repedezett, így keresem most a nem horror árú utódját. Az biztos, hogy könnyű, legalább 2" széles, hajtogatós lesz. Nem akarok már drótperemest. Egyelőre CST-t, Continentalt néztem, abból is a CrossKinget talán. De ha tudtok valami jót akkor ne kíméljetek. Városi slick gumit nem akarok az biztos, nekem a félterep gumik jöttek be aszfalton is.
-
fulton
addikt
válasz flash- #264621 üzenetére
"7-10 óra szerintem senkinek sem a kényelemről szól. ha csak közepesen kellemetlen, de nem korlátoz és nem kell amiatt megállni,vagy csak 2-3 óránként egy 7-10-15-stb. órás túrán, akkor az azt jelenti hogy megtaláltad a lehető legjobb nyereg-nadrág combo-t"
Én is így gondolom.
#264625Fall-N: nem leszólni akartam, csak ez volt a benyomásom. Ennyit volt szerencsém eddig próbálni.
-
Fall-N
veterán
válasz Rat.Sand #264617 üzenetére
A Tektrok nem jók, és még enyhén fogalmaztam. A legtöbb BikeMag tesztben is írják, hogy akármelyik Tektronál jobb az MT200 is. Csak nagy OEM gyártók, így előnyben vannak. Lásd rengeteg féket szerel a Decathlon is tőlük. Pedig lenne know-how, mert motorokra (sportmotorra is!) gyárt féket a Tektro, ott meg nincs olyan, hogy 200 km/h-ról nem elég erősen lassít a fék.
TRP-vel nincs tapasztalatom, lehet azok erősebbek, de árban nem érik meg az árukat az biztos. Egy Tektro Auriga alap fék árán kijön egy Shimano MT401+MT410 szett.
Khelben: én mentem többet os Tektro fékkel, nem győzött meg. Szerelés szempontjából pedig könnyebb egy hidraulikus tárcsaféket szerelni, mint a mostani szar minőségű V-fékeket. Normális minőségű V-fék már ritka, mert alapból már csak low-budget kategóriában szerelnek már csak. Azokra meg Saccon, meg egyéb vackok kerülnek. Azokkal meg kell küzdeni, hogy egyszerre nyomják a felnit, olyan szar a rugó bennük.
fulton: Nem rosszból írtuk, csak nem próbáltál még erős hidrós féket. Ezért van az, ha valaki megszokja a jót, utána már minden szar lesz neki. Ezért szólják meg az MT200-at is sokan.
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #264612 üzenetére
Elég vitorlás a pozi. Én azt mondanám rövid a váz alád. De megtévesztő , mert nem mindenki szereti a fekvős gépet.
Nekem pl ez a pozi már nagyon rövid lenne.#264627Fall-N: persze értem én. A felnit kevésnek éreztem mikor jöttem lefele egy 10% lejtőn szenvedett, aztán már nyikorgott is az addig csendes fékem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz balintbaba #264629 üzenetére
Baszki, elkezdtem olvasni a kérdést, és hirtelen nem tudtam hova tenni, hogy mit keresek a WoW topikban. Aztán leesett. Asszem megyek is aludni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz fulton #264606 üzenetére
Mondom betét nélkül megyek, nincs telóm, és alu villa. Ma ráadásul nem is olyan jó utakon, és keményre fujom az igaz ballonos gumit. Ilyen sima városi bringázásnál abszolút nem gáz a nyereg.
Amikor "edzek", az úgy nettó 1.5 óra, bruttó 2. Na ott, mivel tolom, néha azért érzem, de szerintem ez normális, hisz vékony és kemény a nyereg, de az ugye folyamatos terhelés, tök más.Így mivel én nem megyek 2 óránál többet, nekem felesleges egyelőre más nyereg. Elhiszem, hogy 100km felett nyomna ez, de gondolom akkor úgyis betétes gatyában mennék. Amúgy tényleg, vettem egy betétes gatyát még nyáron Decathlonban (legolcsóbb fekete), el is felejtettem. Na, holnap kipróbálom!
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Rat.Sand #264611 üzenetére
viccelsz? a farkaserdő melletti mászás már szart se ér??
egyszer voltam dobogókő felé, a gellért-hegyre csak a kelenhegyi út közepéig mentem fel, de ha feljebb lakik a kamáslit hirdető egyén, szerintem ment volna. paprét felé sokat jártam, talán csak annak az elején szokott kelleni a legkönnyebb áttét (34-26), meg a bubán etyek után általában elvagyok a 34-23-mal, esetleg 21-gyel.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
cattus
őstag
válasz Hasaggymeg #264508 üzenetére
Ha a kerékpárút felmegy a lejtőre, akkor én is arra fogok menni, mert az alternatíva a nagyforgalmú autóút, amire sok cuccal (meg anélkül se) nem fogok felmenni.
Do the thing!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cattus #264636 üzenetére
Amikor a gravel nem rendeltetésszerű felhasználásra céloztam az természetesen nem aszfalt, vagy még annyira sem kerékpárútra vonatkozott hanem terepre és 15+%-os mászásokra/lejtőkre amik aszfalton ritkák, kerékpárúton szinte nem léteznek, de terepen általánosak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Ha külföldről vesz az ember cube kerékpárt, annak a garanciáját csak a bolton keresztül lehet intézni, vagy a cube-vel közvetlenül?
-
andrisbandi
őstag
Unbelievable value! 100% Chinese ELECTRIC bike build
ytÉrdekes bele nézni, hol tartanak a kínai cuccok.
A csóka ingyé, marketing céllal kapta, kipróbálásra.
Gondolom válogatott alkatrészeket. Horror belegondolni; még így sem kapott kifogástalan minőséget.Pár béka lenyelés; csiszolópapírozás, házi adapterezés, púr hab helyett egy kis szilikonozás , ilyesmik.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
cattus
őstag
válasz Hasaggymeg #264637 üzenetére
Ahogy korábban is írták, régen a 26-os full merev mtb-vel is felmentek a meredek terepen, ahhoz képest egy gravel még előrelépés is. Az meg hogy ki mire használja a saját kerékpárját, legyen már az ő döntése (annak minden következményével együtt.
Do the thing!
-
Fall-N
veterán
válasz cattus #264641 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem lehet másra használni, csak sosem lesz olyan hatékony. Valamit meg ki sem bír. DH-ra például nem alkalmas. Személy szerint én terepen veretésre sem használnék koskormányt, mert nem oda való. Egy széles, egyenes kormány sokkal jobb irányíthatóságot ad.
-
cattus
őstag
válasz Fall-N #264643 üzenetére
Arról volt szó hogy üdvözöljük a nagyobb áttételtartományt a gravelen, mert a meredekebb emelkedőn / esetleg gravel vagy földúton az országúti áttétel nem igazán felel meg. Hogy jön ide a terepen veretés meg a DH?
Az ideális környezet a gravelnek szerintem a bike packing / bike touring/ bike camping vonal. Síkon lehet tempósan haladni (főleg egy trekking / mtb-hez képest), felfelé sem fogy el olyan hamar mint egy outi, és ha elfogy az aszfalt a kerékpárútról (nem egyszer történt már meg), akkor sem ráz szét. Plusz ott van a végtelen felfogatási pont a csomagoknak.
Do the thing!
-
flash-
veterán
válasz balintbaba #264629 üzenetére
biztosan.
én pár évig a decathlon géles" magasabbra pozicionált betétes nadrágját hordtam, aztán vettem tavaly a sima szivacsost, utóbbi megváltás volt mert új volt. ennyit számit igen.
balatonkört is abba csináltam idén, és nagyon nagy fájdalom nem volt csak a szokásos
de talán a 2016 ban vett narancsásrga szivacsos jobb volt mindnél, azt nagyon szerettem, csak mindig elmászott benne a betét mosás után[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #264619 üzenetére
már látom, mit fogok 3D nyomtatni egyszer....
(ha nem kell extra ellenállónak lennie, sima ügy fém tüskékkel megoldva..)ja, látom is a videót.. hát ez nem tűnik nagy igénybevételnek . ha harmadszorra sikerül jóra, akkor is tuti.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #264646 üzenetére
kép
Ezen jobban látszik mit csavar ki a csoda szerszám.Kíváncsi lettem volna én is milyen barkács megoldások léteznek a kiváltására, de nem igazán találtam.
kép
Talán egy ilyesmit eszkabálnék, ha nincs lehetőség nyomtatni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Segítséget / tapasztalatot , véleményt szeretnék kérni. Párommal új helyre költöztünk, egyenlőre nincs lehetőségünk a kerékpárt zárt, fedett helyre tennünk. Átmenetileg, míg nem találok rá megoldást, addig arra gondoltunk, hogy vennénk a bicókra valami jó minőségű takaró ponyvát. A bicókat a fal mellé tennénk, majd letakarnánk őket, hogy ne ázzanak, ne süsse őket a nap. Egy a bibi, hogy a szél, mivan ha orkán erejű szél van, aztán burít mindent Van tapasztalat ezzel valakinek? Tudtok ajánlani normális takaró ponyvát? Köszi!
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #264648 üzenetére
https://grabcad.com/library/mavic-bearing-tool-1
Faragtatsz egy ilyet
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen