- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
Megjött az Oakley Factory Pilot MTB hosszúújjú póló és All Mountain kesztyű, kimentem egy gyors körre, így elsőre jó minőségűnek tűnnek.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz balintbaba #265092 üzenetére
ilyen ez a csávó, nem szól, csak jön mint a cunami.
volt szerencsém nekem is a bolthoz, hsz itt: [link]
a sztori vége amúgy az lett, hogy a cimbora megint meghúzta, azóta kb 2200 km belement még, és problémamentes, szóval lehet mégsem olyan rossz az a kéz, ami nem ezerszer csináltawir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #265084 üzenetére
Fékpofa bekoptatós sztorit mindenki hallot már.
Itt egész mást értettem ki.10 km/ó-ig néma a gép.
Utána egyre hangosabban zakatol, hasonló kicsit a féksúrlódoshoz, csak brutális. Ami fékezéssel csendesedik, majd eltűnik. A fékkar felengedésére újra hangosan zajong.Nem értem ennek mi köze lehet a dugattyú javításhoz (pl ha nehezen jár), vagy a rossz fék beállításhoz. Rögtön hallani kellene ilyennél.
Örülök ha a használattól megjavul, csak nem bírom elképzelni ez hogyan lehetséges
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ixion77 #265083 üzenetére
Ha most vennék, én inkább a Scalpel HT 3-t venném €2150-ért, újonnan. Azon túl hogy így teljes értékű garanciád van, az árkülönbséget szerintem fedezi a jobb minőségű kerék, karbon nyeregcső, jobb teló, menőbb szín (matt), jobb markolat, jobb nyereg, kerékszenzor...
2300 + szállítás Ungarische ÁFÁval, kerekem van jobb, dropper megy bele úgyis, a szín dolgot pedig pont lesz.rom, az erdőben, sárban nem izgat túlzottan, max lesajnálnak a vaddisznók -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rat.Sand #265105 üzenetére
Picit féloldalt van a féknyereg és amint oldalirányú terhelést kap a kerék és nyeklik kicsit beleér a tárcsa...lazít-ráfog- szorít helyre szokta tenni a féknyerget.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz bexinho23 #265080 üzenetére
Sajnos hülyeséget mondtak. Múlt hét hétfőn cseréltem ki a mechanikus tárcsaféket az MT200-akra. Ha normálisan van felszerelve akkor nem szabad semmilyen zajt adnia. Mivel nem volt sok időm múlt héten tekerni, kábé a hétvégére kopott be. De 0 kilométeresen sem volt semmilyen hangja és most sincs.
Nézd meg közelről, hogy mi ad ki hangot. Most leírom mire lehet gyanakodni:
- beleér a fékbetét a tárcsába forgás közben -> rossz a féktest poziciója, be kell állítani.
- a fékbetét közti rugós fém nem jó és rázkódás hatására nekiütődik a tárcsának, mivel az forog, így darálja a fékbetétet -> kijjebb kell kicsit feszíteni a rugót, hogy alapból jobban szétfeszített állapotban legyen.
- nyolcas van a tárcsában, így beleér a betétbe -> ki kell egyengetni vagy cserélni. Érdemes megmérni a vastagságát legalább 1,5 mm vagy több legyen a fékezési felületen.
- a dugattyú ad hangot valamiért -> szerviz neki, mert később költséges a javítása
Ha ezek nem vezetnek eredményre érdemes ezeket is megnézni:
- Nincs-e lelazulva a tárcsa a kerékagyról. Ha 6 csavaros, akkor azok meg vannak-e húzva rendesen, nincsenek kilazulva a csavarok, ha CenterLock akkor a zárógyűrű nincs-e lelazulva.
- Érdemes megnézni rendesen vannak benne a fékbetétek egyáltalán?
Akkor is fura zaj van, ha nem jó a féktest poziciója és amikor nyomja a tárcsát, akkor valamelyik oldalra elhajlítja, ilyenkor ciripel. Ez szokott lenni a mechanikus tárcsafékkel, de ott természetes dolog, mivel csak az egyik oldal nyomja a tárcsát, a másik oldal fix.Sajnos az is előfordulhat hogy gyenge a villa, teleszkóp, váz hátsó villája és tekeredik a hajtási erő hatására és beleér a tárcsa a betétbe.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #265085 üzenetére
Igazuk volt a saját szempontjukból, mert ha rosszul van beállítva és beelér a betét akkor el fog kopni és utána már nem ér bele.
Amúgy gusztustalan a hozzáállásuk, 5 perc alatt meg lehet oldani a problémát, főleg egy szervizesnek illene tudnia. Ránézésről lehet látni, ha rossz a beéllítás, állványon pörgetve meg a féket próbálva látni is, hogy hogyan működnek a dugattyúk.
-
andrisbandi
őstag
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #265111 üzenetére
Én a betét rugójára gyanakodnék, hogy gyenge és nem tartja meg elég erősen a betétet. 10 km/h felett meg erősebb rázkódás éri a féket így rezeg a fékbetét. Ha ráfékez, akkor meg merevebb a rugó így elmúlik a hatás. Már csak azért is gyanús, mert cserélve lett a fékbetét és azóta van a probléma. Ki kell venni és kicsit feszegetni egymástól távolabb a két betétet. Ha a rugó így feszesebb lesz alap állapotban, akkor megszűnik a hiba. De ha valami olcsó vacak akkor inkább kuka, és új vétel. Ezt is írtam, gyanús volt:
- a fékbetét közti rugós fém nem jó és rázkódás hatására nekiütődik a tárcsának, mivel az forog, így darálja a fékbetétet -> kijjebb kell kicsit feszíteni a rugót, hogy alapból jobban szétfeszített állapotban legyen.
Szerk: ilyenkor irigylem a Magura mágneses fékbetét -rögzítést.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz fulton #265090 üzenetére
Ez a katalógus szerint 2013-as, viszont itt nem ír di2-t. A 2014-es katalógusban meg nincs. Csak tippelem, hogy a középső sornak azonos a váza, bár lehet, hogy a geo tök ugyanaz a többinél is. De lényeg, hogy elvileg a Race az azonos, és akkor ez alapján van geo.
Én itt feladom, 150-160 oldalas cube katalógusok, több oldalnyi képpel, meg mesével, de nincs benne geotáblázat.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mezga Aladár
veterán
Mindenki magában hordozza a sorsát.
Avagy mindenki a saját sorsának kovácsa![ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Fall-N
veterán
válasz Rat.Sand #265115 üzenetére
Nem, a dugattyúhoz semmi köze. A dugattyú visszaáll az alap állapotba, de azt az olajnyomás húzza vissza, nem a rugó ahogy a V-féknél, meg a mechanikus tárcsaféknél. Így tudják megoldani amúgy, hogy önbeálló legyen az olajnyomással, ahogy kopik a betét.
Az a rugós vas arra van, hogyha rázkódik a gép, akkor ne mozogjon a fékbetét, hanem tartson ellen. Ha nem jó a rugó, akkor van az, ami nálatok is, hogy beleér a tárcsába a betét és darálja. Ezért írtam, hogy jobb a Magura és egyes Tektro fékek megoldása, mert ott a fékbetétet egy mágnes tartja a helyén, így nem tud mozogni, ott rugó sincs. Olcsó és ötletes megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #265119 üzenetére
Ezt teljesen úgy lehet érteni, mintha a fékpofa lemezrugója nagy százalékban nem látná el a feladatát.
- Erről szó sincs!
Nem szükséges rendszeresen feszesebbre feszíteni.
(Természetesen, ha már kézben vannak a betétek, okos ötlet könyvnyitás szerű moztulattal kicsit kitártabbra állítani. Ezt nem vitatom.)Ami a féktárcsa súrlódását okozza rendszeresen, az a féktest oldal irányú pici eltolódása.
Szemmel csak gyakorlott ember látja, aki tudja mit nézzen.Át kell látni a tácsa és a fékpofák közötti résen.
Pl fehér lap mögé, vagy kicsi lámpa ellenfénye.
A féknyergek felváltott felllazításával el lehet osztani a réstávolságokat.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #265121 üzenetére
Pontosan úgy kell érteni. Egyébként volt ez már téma, Facebook szerelős csoportban meg talán testbike fórumon is mintha járt volna így valaki. A feszegetés megoldotta a problémát.
Ha a féktest lenne rosszul beállítva akkor állandóan surlódó hangot kellene kiadnia és nem csak 10 km/h fölött jönne elő.
Az is igaz, hogyha aprólékosan akarja az ember beállítani a féket, akkor meg kell figyelni melyik dugattyú éri el előbb a tárcsát, majd ahhoz korrigálni. De erről még nem jönne elő a probléma.
-
fulton
addikt
válasz Ringman #265116 üzenetére
Jopár evre visszamenőleg azonosak a geók cube agree. De ez 10 eves , itt biztos h más volt. Érzetre is, igy már értem a furcsaságokat amit éreztem menet kozben. Nem vágott egybe azzal amit a geó mutatott számokban...nem is igazán tudtam hova tenni ott élőben.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #265122 üzenetére
Pontosan úgy kell érteni.
- HogyneMindenki szaladjon rugót feszíteni, végre megtudtuk a titkot a féktárcsa súrlódós problémára. Ahogy megtanulja a nép, elöbb utób bekerül a szerelős videókba is a féknyereg oldalazós megoldás mellé.
Érdekesség képpen a fékpofákról, mennyi fajta létezik;
How to Replace Bicycle Disc Brake Pads
Park Tool【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #265119 üzenetére
A dugattyút nem az olajnyomás húzza vissza, az csak kitolja, egy élére állított téglalap metszetű gumigyűrű húzza (vagy húzná, ha nem szorulna) vissza nyugalmi mindenkori állapotába*, a rugók szerepe meg csak az, hogy ezt a betétek is lekövessék mivel azok nincsenek a dugattyúkhoz rögzítve. Take a look.
*...azért mindenkori, mert ez a nyugalmi állapot nem egy állandó, hanem változik a betétek kopásával, levegősödéssel, fogáspont állítással (ahol van ilyen) stb. úgy, hogy a tárcsát mindig megszorítsák a betétek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bexinho23
őstag
válasz Fall-N #265109 üzenetére
Kicsit hosszú lesz... kerékpár link
Amikor megvettem a kerékpárt 300 km-rel, akkor tökéletes volt minden. Egy srác árulta, aki saját maga építette, csak nem volt ideje használni, így eladta. Mindkét fékkarnál a "gomb", amivel szabályozni lehet a fékkar útját, megvételkor teljesen kitekerve milliméter behúzáskor már fogtak a fékek. Viszont évek múlva egy ismerős általi, balul sikerült hátsó fékfolyadék csere nem úgy sikerült, ahogyan kellett volna. Így szervizbe vittem (nem oda, ahova most), ahol látszólag megoldották a problémát. Egy darabig fogott a fék, majd rövid időn belül jött a nagyon éles nyikorgás és a fékhatás csökkenése a hátsó fék használatakor. Pár hónap után (ritkán használtam ebben az időszakban) elvittem ebbe a szervízbe a kerékpárt, ahol kiderült, hogy szivárog a fékfolyadék a munkahenger, ugyanis a fékbetétek olajosak voltak. A munkahenger cserélve lett betétekkel együtt, a tárcsa alaposan tisztítva. Amikor első próbakörre mentem, akkor készítettem azt a videót, mert nem hozzáértőként is nagyon furcsáltam a hangot. Egy bringás ismerősnek is megmutattam a videót, illetve itt is megosztottam, de senki sem említett a bekoptatást, pláne, hogy 15-20 km addigra már belement. Ezért áttekertem a 20 km-re lévő szervízbe. Ekkor már valóban enyhült a hang, de a kerékpáron ülve még mindig lehetett hallani azt az ütemes súrlódásos hangot.
Amint odaértem, a szervízesnek a videót sem kellett megmutatnom, elmesélésem alapján határozottan mondta, hogy ennek be kell kopnia (hátsó kereket megemelve lábbal meghajtotta, de ilyenkor ugye nem lehetett hallani a zajt). Kicsit keményebb betétek ezek, mint az elsőben lévők, de 100 km alatt meg fog szűnni a hang. Hülyén is éreztem magam, mert logikusnak tűnik (bár nem vagyok műszaki beállítottságú). Hazafelé tartva 50+ km már benne volt, és valóban halhatóan halkabb lett. Hétvégén majd megyek 40 km-t a Vértesben.Ami viszont nekem még mindig furcsa, hogy amióta a hátsó fékhez hozzá lett nyúlva, a hátsó fékkar "gomb" teljes kiengedésénél 50%- be kell húzni a fékkart, hogy fogjon a fék, így az első fékkart is hozzá kellett igazítanom. A mostani szervízes szerint nincs ezzel baj, így kell működnie. Elfogadom, de nekem akkor is furcsa, hogy megvételkor a hátsó fékkar húzásakor is azonnal fogott a fék a "gomb" teljes kitekerésekor. Szerintetek ez miért lehet? A mostani hátsó munkahenger cseréjekor végrehajtott fékfolyadék csere sem változtatott a helyzeten.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz bexinho23 #265128 üzenetére
Az egy nagyon jó fék. Legrosszabb esetben veszel bele egy gyantás betétet (3000 Ft), meg keresel valakit, aki normálisan légteleníti. Ha megírod melyik város, valaki biztos ajánl rá embert.
Rossz Shimano (hidrós) fék nincs, csak rosszul beállított. Ennél gagyibb fékem volt, az is jó volt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bexinho23
őstag
válasz 6030D #265129 üzenetére
Tatabányai vagyok. Fékfolyadék csere itt is megvolt, magával a fékkel nincs is semmi baj. Fékhatás kiváló. Két külön szervízben is folyadékot cseréltek, mégis a maximális hatós fékkar behúzás kb. 50%. A mostani szervíznél nem is foglalkoztak vele, mert hogy ez így jó. Elmondásuk szerint amúgy sem ajánlott úgy beállítani a fékkarokat, hogy milliméter behúzásra már fogjanak. Amit értek is, de nekem az aggályom nem is ezzel van. Csak azt nem értem, hogy a standard miért nem az első fékhez hasonló, mint ahogyan az a vásárláskor is volt a hátsó féknél is. Vitatkozni meg nem akartam a szervízessel, mert nem értek hozzá, ő meg szakember. Csak laikusként ez a jelenség kérdéseket vet fel bennem.
-
Mezga Aladár
veterán
-
arcitec
addikt
válasz Mezga Aladár #265131 üzenetére
"Mióta picit lóg a hátsó kerekem'" : Ez mit is jelent valójában?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rat.Sand #265127 üzenetére
A videót megnézted? Ha megnézted és akkor is kérdés ez számodra, szerintem a válasz az lehet, hogy azok a rugók, a fékkarnál és a betéteket szétfeszítők, nem elég erősek ahhoz, hogy visszahúzzák/tolják a dugattyúkat, vagyis behúzva a féket úgy maradnának kitolva (ahogy gyakran szoktak is ha xarul mozognak és ezért súrolnak, annak ellenére, hogy a kar rugója amúgy mindig visszatolja a kart a nyitott állapotába) mint az autónál melyet tudtommal a tárcsa lökdös vissza.
...és mi az, hogy "valami ledarálódott a hátsó kerékben"[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #265126 üzenetére
Dehogynem:
"Mire való a betét mögött lévő fém rugó?A hidraulikus fékrendszerek esetében a zárt rendszernek köszönhetően a betétek visszahúzása a fékfolyadék visszaáramlásával automatikusan történik, azaz nincs szükség a betét mechanikus pozícionálására. Sok esetben mégis találunk egy rugót, ami a betétet közre fogja. Ennek feladata valójában nem az eredeti helyzetbe történő visszajuttatás, hanem a vibrációból adódó zaj kiiktatására. Jegyezzük meg, hogy Magura és Campagnolo fékrendszer e célra nem rugót, hanem mágnest alkalmaz, így rögzítve a fékbetét-hátlapot a munkahengerre."
BikePro szakcikk, Ardó Tamás: [link]Az a gumi, valószínűleg a tömítést szolgálja és leköveti a munkahengert útját.
Rat.Sand: De jól emlékszel. Autóknál is így müködik a tárcsafék, ez a biciklis a kicsinyített mása.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
toth_janika
őstag
Tudom, hogy kicsi az esélye, meg elég phaszság is a kérdés, de valaki esetleg valamit [link] erre tudna mondani?
Ugyanitt: Ha tudtok szíjhajtásos (lehetőleg CDX) biciklit jóáron eladód, megnézném Lehetőség szerint Budapesten, de autóval majdnem bárhova el tudok menni
[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Fall-N
veterán
válasz toth_janika #265140 üzenetére
Az a baj, hogy látatlanban ezt nehéz megmondani. Nekem a nagyobb váz nem jelentene hátrányt, valaki viszont nem szereti.
-
toth_janika
őstag
válasz Fall-N #265141 üzenetére
Van, aki azt mondja, hogy az L-es és XL-es váz között a kormányban 3 cm eltérés van (előrnyúlás), ami ki fogja nyírni a vállam, hátam, mert hát 3 cm... Van, aki azt mondja, hogy sz@rjam le, nem lesz az gond...
Na most legyen okos az ember[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #265138 üzenetére
Látom te is "megnézted" a videót. ...amúgy mitől is áramolna vissza a folyadék, ráadásul olyan erős vákuumot képezve maga mögött, hogy az visszahúzza a kitolt hengereket, nem jó neki ott a fékhengerek mögött? Tisztán elmagyarázza a 2 szaki, hogy a gumitömítés "billegése" az ami visszamozdítja e dugattyúkat mely tömítésben nagyobb előre mozgás (kifele) esetén kvázi megcsúszik a fékhenger és így araszol előre a kopott betét után.
#265140toth_janika...bár mérethatáron vagy, ha jól mérted átlépő magasságodat a lábaid meglehetősen hosszúak magasságodhoz...vagyis szerintem jó lesz a méret, továbbá ha nagy is picit hát az könnyen korrigálható nyereg előretolással, vagy rövidebb kormányszárral.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #265143 üzenetére
"és így araszol előre a kopott betét után."
Majd amikor raknád be az új betéteket, akkor valami erőssel kell a dugattyúkat szétnyomni, mert amúgy nem húzódnak vissza a helyükre. (lapos fejű csavarnyúzó rulz)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz bexinho23 #265128 üzenetére
Hiába újak a pofák, nagyon be kell húzni a kart fékezéshez, nem levegős, nincs elállítva a kar.
Ilyenkor a féknyereg túl van tolva egyik oldalra.kép
Ideális esetben szemre középen fut a tárcsa a féktest tárcsa réseiben. A dugattyúk hasonló mértékben bújnak ki.
Ekkor a fékkar kezelés is tökéletes.Ha egyik oldalra van (túl)csúsztatva a nyereg, szinte súrolja a tárcsa magát a nyerget, ilyenkor az egyik oldalról nagyon ki kell bújnia a dugattyúnak. Szemből meg alig.
Új betétekkel és tárcsával is túl kell húzni a fékkart, csak akkor fog ilyenkor.A megoldás nem bonyolult, viszont időigényes. Plusz kell a saját fékolaja, és tiszta alkohol a tisztításhoz, pl izopropil.
How To Make Your Sram Brakes Not Suck! - Sram Piston Service yt
Ezt a videót használtam, jól elmagyarázza. Más fékeknél is ez az elv.A fékkart úgy szokták beállítani montin, h a kormánnyal párhuzamosan állva kezdjen el fékezni rendesen.
Ha azonnal fog az sem szerencsés, sőt, túl lett töltve olajcserekor. Szabály van a fékkar milyen állásba legyen légtelenítéskor, úgy lesz jó az olajmennyiség.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz fulton #265093 üzenetére
Tegnap nagyon kimerült voltam nap végén, úgy éreztem feleslegesen utaztam hajnal 4h tól - 00h ig...küzben még letekertem 3x fokban 60km az is megért egy misét..
a boltal kapcsolatban: a tulaj amit kértem abban segítő kész volt, más boltosok sem jobbak ilyen szempontból, valószínüleg ha szólok megolajozták volna a láncot is (de már nem akartam időt vesztegetni így is nonstop menés volt a nap hogy a forduló meglegyen).
A kerékpár (számomra) ramaty állapotban volt, maguktól is egy kenés kijárt volna neki némi törődés, és illet volna pontosan tájékoztatni a model évről, hisz elmondtam miért mennék, hogy fontos számomra hogy megnézzem indulás előtt a geó azonos e az új agree-val.#265098Tin:
Annyi történt, hogy kinéztem egy gépet amire azt érezem hogy "igen", az Agree C62 személyében. Merida próba után szerintem ez lesz a jó. Tegnap abban a tudatban szenteltem a napom ennek az utazásnak hogy élőben is lesz lehetőségem felülni rá és kipróbálni, utána túl leszek ezen az egészen és bólinthatok a bike-ra. Aztán jöttem rá hogy nem 3 éves modelről van szó ahogy a boltos mondta nekem, hanem egy 10 éves model, aminek más a geója. Ami egyébként jó volt(picit talán a drop volt sok de nem nagyon), 560 felső cső 100mm stucnival..én kényelmesnek éreztem. Volt néhány dolog amit nem egészen értettem menet közben, (geó előzetes ismeret alapján nem ilyennek kéne éreznem) de miután nap végén kiderült hogy egy egy teljesen más, verseny geós gépen ültem (560mm-100m-73-73fok) már megértettem mi miért. Ennyi történt.
Ugyanis ha tegnap valóban egy mai geós agree-n ülök (teljesen feltett stucnival), és azt érzem jó, akkor tudom hogy vehetem. Ugyanis az agree-t ugyan akkora elérésre és dropra is be lehet állítani mint a merida scultura volt (ami azért kicsit sok volt nekem), ergó meg van a két véglet ami közt "lehet játszani" majd a bike-on. És ez nem egszen jött össze. És a bike is tetszik.[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
8 sebességes lánc felrakható 7 sebességes hajtásra?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest