Hirdetés

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

  • Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra

    ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz -=RelakS=- #264032 üzenetére

    Ezért írtam, hogy könnyebb ha kissé kilazított állapotban lassan húzza az ember a fékkart, akkor beáll a helyes pozicióba. Utána tartani a fékkarral és először finoman meghúzni, hogy ne tudjon mozogni. Utána el lehet engedni a fékkart és erősen leszórítva a féktestet meg lehet húzni véglegesre a csavarokat (én nyomatékkulccsal szoktam 6 vagy 7 Nm-re.

    Így állítottam be tegnap, tökéletes lett, sehol nem súrol. Most hogy mentem egy lazább 8 kilométeres kört már kezd elég jól fogni a fék is.

    Igazság szerint sokkal nehezebb beállítani egy mechanikus tárcsaféket, azzal meg van rengeteg tapasztalatom már. Ott hiába lehet állítani legalább a fix oldalt vagy mindkettőt (lásd TRP és Avid), ha túl sok a rés akkor nagyon eltolódik a nyomáspont és majd tövig kell tépni a fékkart, hogy fogjon. Szóval ott a lehető legkisebb réseket kell beállítani úgy, hogy ne nyomja el az egyoldalas dugattyú túlságosan a tárcsát, de ne is érjen bele a betétbe. Elsőre nehéz beállítani, hátul még nehezebb, mert a bowden hosszával nő a súrlódás, így a fékerő is csökken, így ott még jobban érvényesül a hosszú fékkarút.

    truefx: vegyél olyan imbuszkészletet, aminek rövidebb az erőkarja, így egy bizonyos nyomaték után hajlik a szerszám, így nem lehet elnyalni a kulcsnyílást.

    Na közben megyek és lekurtítom az első fékcsövet is + légtelenítés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák