- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Sziasztok!
Vettem használtan egy Giant Toughroad-t (2019). Imádom, elhatároztam, hogy kicsit felpimpelném.
Most egy 3x9-es Alivio/Acera mix van rajta, deore hátsó váltóval, amit szeretnék valami 1x-re cserélni. Olvasgattam, youtubeoztam. Használom városban, egynapos lighty túrákra, és szeretném kivinni hegyre is néha. Az elmúlt egy év tapasztalata, hogy a teteje amit használok az a 11x36
Ebből arra jutottam, hogy:
1x11 (11-51 x 36)
vagy
1x12 (10-51 x34) hogy legyen alul több tartalék, bár lehet ez h*lyeség, úgysem megyek vele olyan durva hosszú emelkedőkre, csak hobbi szinten nyomom.Alkatrészekben vegyesen képzeltem el Deore-XT vonalon: XT váltókar, XT fogaskoszorú (ez van csak 36-os), SLX hajtókar, Deore/SLX kazetta, Deore váltó.
Mi a véleményetek? Illetve ami még kérdés, hogy új hátsó agy is kelleni fog?
Illetve tudtok-e olyan szervizt, ami ezt megbízhatóan megcsinálja? Nyilván pofátlanul olcsón és rövid határiődre
Amúgy ha túl bonyi a kérdéskör, az is jó, ha elirányítotok egy szervizbe, ahol tudnak tanácsot adni és aztán meg is szerelik.Köszi
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Erre találták ki a hibatűrést. Hétköznapi nevén óvatosságnak hívják. Pl. nem rongyolok lakott területen 150km-rel, mert ugyan alacsony a valószínűsége egy balesetnek, de a kockázata nagy.
Meg perszer azért sem, mert tilos. És zavarom a pihenni vágyókat.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258020 üzenetére
Köszi! És tudsz esetleg szervizt ajánlani? Gondoltam, hogy nyáron nem két napra vállalják, azért is akarom gyorsan elindítani ezt a dolgot.
Amúgy közben rájöttem erre, hogy a HG agyra nem mennek rá az új 12-esek, viszont kérdés, hogy ha felrakok egy 11-46-os HGs kazettát hátra (vagy egy Sunrace 11-51-eset), attól még előre rakhatok-e 12-eshez való fogaskoszorút, lánc szempontjából számít-e? Ha eetleg később rámjön az öt perc, hogy égetném a pénzemet és hátsó kereket/agyat cserélnék
Elöl mindenképpen cserélném valami hollowtechesreA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258149 üzenetére
Köszi, asszem kezdem érteni mi van. Elöl amúgy négyszögtengelyes Altus van, M371-es hajtókarral, ezek helyett inkább akkor berakom a 12 sebis XT szettet kezdetnek. Csak idegöl, hogy meg kell vennem a szerszámot az altushoz, amit utána gyanítom többet az életben nem használok
Hátul még valami olyan gebasz van, hogy elvileg ilyen van most rajta, ennek nem tudom mi a magyar neve: [link]
De elvileg a 11 sebis kazettákhoz ilyen kellene: [link]
Ez mi ez és miért van ebből kétféle?
Ha jól értem, akkor ha ezt megveszem, elöl berakom a 12-es XT-t, utána szabad a vásár hátra, van minden, amíg nem akarok 10 fogas kazettát.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz orbano #258202 üzenetére
Na, kicsit még elbizonytalanodtam: az elülső upgradem az így nézne ki?
Hajtókar SLX FC-M7100-1 (láncvonal, Q factor számít?) [link]
Lánckerék XT SM-CRM85 [link]
Agy XT BB-MT801 [link]
Ez így 65e környékén kijön, amivel tudok élni. Bár gondolom szerszámokkal mindennel 100k leszA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258236 üzenetére
Igazából a csapágy a legolcsóbb az egészben, 10k az XT és 7k örül van a deore, ennyit megér a lelkemnek.
Ja amúgy én is erre gondoltam, hogy valahova beviszem hogy hajtsák ki lécci. Amit néztem YT videókat ott azt láttam, hogy adtak a hajtókarokhoz adaptert. De ha meg nem, akkor benyelem a békát és veszek.
Akkor ez a 3 alkatrész így jó, nem kell semmi más, régi ki, újak be, a méretek/menetek stimmelnek, gondolom csak ez a 68-73-as van?
Nagyon köszi amúgy, fényévekkel előrébb vagyok, mint a többnapos netes keresgélésselA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258307 üzenetére
Megvettem végül a rendes krova fejet, ez a kics műanyag vacak ránézésre rettenet.
Egy ilyen nyomatékkulcs elég az ilyen nagyobb melókhoz?
Rendeltem mellé egy finomabb 2-15nm-es határolósat, de egy mindkét irányba működő, 70nm-ig használható az valami retek drága, hogy 3 évente egyszer használjam
Amúgy ja, ez nem tűnik vészesnek, maga a szerelés menni fog, fater gépész, 5 éves korom óta bütykölökA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258307 üzenetére
Fuu még egy dolog, ez a chainline dolog mégiscsak úgy fest hogy számít. A normál 7100-as hajtókar ugye 52mm-t ad. Méregettem kézzel, hogy ez kb. a mostani 34-es lánckerék, és nem tudom mennyivel nagyobb a 36-os, el fog-e férni, vagy a 7120-ast kell vennem és betennem egy 3mm-es alátétet.
El sem tudom képzelni, hogy ezt hogyan mérem ki pontosan. Vagy van erre valami vázszabvány?A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258307 üzenetére
No, ezt a villa/lánckerék távolság, chainline dolgot kicsit emésztgettem, de 2 órányi olvasgatás után csak még jobban elbizonytalanodtam. A "tények":
- jelenleg a középső 34-es lánckerék kb. 50mm-en lehet
- ez a lánckerék 3,5mm-re van a villától (a 4-es fúrószár már nem fért át)
- a hüvely a vázban 67-68mm széles (ez a 68-73-as agy alsó határa gondolom)Ez ha jól gondolkodom azt jelenti, hogy ha a legkisebb, "52mm-es" hajtókart veszem, ami ha azt feltéételezem, hogy a specifikációt tökéletes szimmetriára adják meg, akkor:
az ajánlás az lesz, hogy 1-1 2,5-ös alátétet tegyek mindkét oldalra, így megkapom az 52mm-t.A 36-os lánckerék +4mm-t jelent ami elvileg elfér, de ha nem, akkor kérdés, hogy tudok-e játszani az aggyal, el tudom-e toldni jobbra a jobb oldali alátét áthelyezésével balra, vagy ez ártani fog a csapágynak?
Ha nem tudom eltolni, akkor a lácnkeréknél kellene tudnom alátétet tenni? Alapból van 1-2mm játék a tengelyben, vagy vegyem meg az 55-ös hajtókart, és inkább azzal lőjem be 52 és 55mm közé?
Mennyi a minimum távolság a fog hegye és a láncvilla között, ami még elmegy? Mennyi kilengése lehet a tengelynek maximum?
Bakker ez rohadt bonyolult
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz user2 #258400 üzenetére
Szerintem ez az egész CO2 lábnyom kalkuláció az eneriga szükséglet alapján egy ótvar nagy b*romság. Alapvetően az energiatermelést kéne fosszilis vonalról egyszer s mindekorra elvinni nukleáris és megújuló irányba. Ez-a-megoldás, nem pedig az, hogy a fogyasztókaat gyötörjük a karbon lábnyomukkal. Ezt a koncepciót amúgy az olajtársaságok marketingesei találták ki, így mindenkinek lelkiismeret furdalása van inkább ahelyett, hogy az olajtársaságokat gyűlölnék, és politikai nyomást gyakorolnának a döntéshozókra.
A galvániszap és társai természetesen más tészta, de nagyságrendekkel kisebb probléma (jelenleg) a talajszennyezés, vagy bármi, ahhoz képest, hogy kukták csinálunk a bolygónkból.
Emellett pedig egyetértek abban, hogy tartós, jó minőségű termékek vásárlásával a piacot legalább tudjuk befolyásolni. Csak ugye 8 milliárd ember, mindenki bringát akar, ennyi bringát pedig csak a bolygó kizsákmányolásával tudunk előállítani. Persze ez igaz minden fogyasztói cikkre.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz parandroid #258410 üzenetére
Én sajnos a nagyobbat vettem, mert sokkal kényelmesebb volt (Cube Nature 2022 54 vs 58 méret). Cserébe kevésbé agilis és nem tudok róla leugrani anélkül, hogy a leendő gyerekeim megszenvednék.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258455 üzenetére
Azt néztem, hogy kb 70nm a legnagyobb, ami kellhet bármikor bringanal. Olcsón 200 meg 300nm-es van, ami amúgy azért jó, mert precízen tudod adagolni a nyomatékot, nem kell izomból.
Pár csavar volt aminél bizonytalannak éreztem a végét, és jön a dfuse karbon nyeregcso, na az full unintuitiv, nem akarom megroppantani, de azt se akarom, hogy lotyogjon. De ja, amúgy érzésre elvoltam eddig is, nem volt gond.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz andrisbandi #258907 üzenetére
Ne is mondd, most hagytam ott egy húszast ezekre.
Plusz az olcsó állvány 20e, ami majd később úgyis 50e lesz.
HT II-es csapágy kulcs 10e
Nyomatekkulcs 25+5
És nem számolom a krova, imbusz, bit, torx készleteket, mert az amúgy is van.
Viszont elkepesztoen meditatív meló, ez a része megfizethetetlen.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Lánc teljes zsírtalanításához (waxolás előtt) mit érdemes használni? Van valami lakásbarátabb megoldás, mint a benzin, vagy a méregdrága specifikus megoldások?
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Fall-N #258923 üzenetére
Egy gyors kérdés még a szerszámokkal kapcsolatban:
A láncot megbontani majd visszarakni milyen szerszámot érdemes? Kétfélét látok, az egyik dupla karos, a másik meg úgy néz ki mint egy sima fogó.
Hányszor lehet megbonatni egy láncot? Shimano láncom van, arany színű a bontható szem. Lehet ilyet külön kapni?A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz lsebestyen #258968 üzenetére
van patentszem. kérdés, hogy
Ez a fajta kell-e (nem tűnik valami erős konstrukciónak)
Vagy ez (ez kicsit jobban tetszik, csak nem tudom elég-e a funkciója)A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz parandroid #259058 üzenetére
Fú nekem ilyen élményem pont a szoci után beáramló kínai villáskulcsokkal volt. Azóta zabszem van a s3ggemben, ha valamit izomból meg kell húzni
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Na köszi mindenkinek, felszereltem az első hajtást. Leszámítva, hogy a lánckerék rögzítéséhez nem volt szerszámom, gond nélkül ment
Kicsit aggódom a láncvonal miatt, hogy nem-e a boost-os M7120-at kellett volna megvenni. Nálam a 3-4. fokozat környékén van a láncvonal, nézem egy gyári 1x12-t, ott az első fokozaton. Kérdés, hogy ez pl. nem okozhat-e problémát, ha hátra mondjuk agyváltót akarok. Vagy nem okoz-e problémát a váltásnál, hogy kifelé áll keresztbe a váltás, nem befelé.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Bennyboy #259441 üzenetére
Én hasonló megfontolásból vettem a Giant Toughroad-ot. Egy slr2-t találtam olcsón, kapott egy karbon nyeregcsovet (alapból csak az slr1-hez jár) 30 ezerért, ez a gyári karbon villával elég kényelmessé teszi a 45-os gravel gumikkal, ezzel nekem városban járkálni is megfelelő. Alapból 12 kilós kb, amiből még egy kiló lejott az 1x átalakítással.
A vér nem válik VAZZE!™
-
-
orbano
félisten
Volt már közületek valaki bike fittingen? Ha igen, mik a tapasztalatok, hova érdemes menni?
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz mauimagic #259937 üzenetére
Én is ezen agyalok, hogy hibridhez kell-e, de közben gondban vagyok, mert úgy tűnik nagyon hátul van a nyereg (és messze a kormány), és előrébb már nem tudom állítani, csak ha 0, vagy 15 offsetes nyeregcsövet veszek (jelenelg 25-ös van), és 30-60 ezer a bringához való, szóval nem mindegy.
Ha meg a stucnihoz nyúlok és közelebb hozom, akkor sem vagyok benne biztos, hogy a lábam és a súlypontom jó helyen lesz, és erre vonatkozó infót a neten nem találtam. Az első kereket könnyen felemelem, a hátsót sokkal nehezebben. De kezdő vagyok a dologban, szóval ez alapján nagyon nehezen mondom meg, hogy mi van.
Valamit viszont tennem kéne, mert fáj a seggem, csúszok előre a nyeregben, és közben fáj a tenyérgyököm is.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Tényleg, ha már itt tartunk, valami jó kezdő terepes helyet tudtok ajánlani Bp. környékén? Csajszi akit viszek nagyon nincs kondiban, nekem meg nagyon nincs teló a bringán, szóval ehhez mérten valami vadregényes, de nem túl meredek/sziklás (lehetőleg erdei) vonal lenne szuper
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Hasaggymeg #259953 üzenetére
Most pont azt olvastam, hogy ha nagyon hátul van, az is okozhat kézproblémát, a túl nagy "reach" miatt. De okozhatja a túl alacsonyan lévő kormány. Megjön az új kormány ami magasabb, akkor okosabb leszek. De most tökig nyomtam előre a nyerget és kicsit lejjebb vettem a magasságból is, és jobb, mint volt, de még mindig azt érzem, hogy úgy kell megtartanom magam, hogy ne essek a kormányra.
Nagyobb emelkedőn, amin hátradőletnék még nem jártam, ezt itt délpesten nehéz tesztelniA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Újabb kérdés: pesten vagy a környékén fényezőt tudtok? Szeretném újrafényeztetni (nem porszórni) a vázat.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Na megint én. Nagyon fontolgatom a 12 sebis shimanot, csak jó lenne az a 10 fog, de bajban vagyok a dolog körbejárásával. Mivel nem ugyanolyan flenijeim vannak jelenleg elöl és hátul, és ez bizgerálja az OCD-met, így egy komplett kerékszetten gondolkodom, de nem találok készen olyat, ami megfelelne, így gondoltam magam rakom össze. Kezdeném az aggyal, de nem találok a feltételeimnek megfelelőt:
- legyen sima fekete, mindenféle biszem-bszom feliratok nélkül
- a racsni legyen relatíve halk (nem kell semmi spéci, de ezek a modern sokfogas sz*ok valami rettenetesek, legyen normál kerékpár hangja )
- menjen fel sima nem-boostos QR villára (135/100?)
- 6 csavaros rögzítés
- bírja a terepet, legyen relatíve tartós és könnyen szervizelhető
- Legyen rá ugye microsplineA DT Swiss az ocsmány leszedhetetlen fehér grafikájával verte ki nálam a biztosítékot
Shimanonál center lock van, kapja be
Bitex nehezen beszerezhető és csak átütőtengelyes, nem tudom lehet-e konvertálni
Bármi más amit néztem és igényesnek tűnik az horror áron megy.Egyéb ötlet?
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz 6030D #260392 üzenetére
A 6 csavaros az inkább ilyen csakazért is dolog. Nem látom semmi előnyét, cserébe plusz szerszám kell hozzá, és plusz súlyt jelent. Szóval ez inkább ilyen elvi kérdés, de meggyőzhető vagyok.
Giant Toughroad SLR 2019
A 10 fog miatt igen, és hogy full shimano hajtás legyen. A 11/36 áttételt egyre inkább kevésnek érzem, jó lenne egy kis tartalék.Amúgy szemezek az M8110-zel, feladva a CL bojkottot, csak nem tudom azt rá tudom-e adapterrel rögzíteni a villára, és a igen, van-e bármi negatív következménye műszakilag.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Fall-N #260399 üzenetére
Ezt én sem teljesen értem. Sima non-boost QR hátsó kerekem van most, a netes keresgéléseimből valahogy az jött le, hogy ebbe belemegy a 142-es thru-axle agy is, vagy egy megfelelő méretűre esztergált csővel, vagy gyári adapterrel (amilyet pl. a DT is ad).
Lehet vagy félremértem, vagy félreértettem valamit.Crossmax SL-t nézegettem, de csak boostosat találtam
Micsrspline megkerülése: sunrace gyárt 12 sebis kazettát HG-ra, de az 11 foggal kezdődik. E-thirteen Helix van még 9-50, ami Shimanoval kompatibilis, rámegy XD agyra, de 130 ezer egy ilyen, nem tudja az 12-es Shimano hajtás összes jóságát.
És igen, alapfelállásban hajlok a kompromisszumra is, hogy marad a 11-45T 11s, csak ha már úgyis upgradelnék kereket egy csomó pénzért, akkor legyen már 12s, mert amúgy a 11s hajtás kb ugyanannyiban lenne.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
No gyerekek, a hajtáslánc többi része nem számít, Toughroad SLR, hátul 9 sebi van most, elöl már XT M8100 36T, M7100 hajtóművel.
Hátul 8-as kazetta, Deore mech, alivio karok, trektro fékek.
De ezek helyett szeretnék XT/SLX-et, mert ez a heppem. És ha lehet, 11 sebi helyett (ami erre még rámenne ha szereznék egy HG+ racsnit) 12-est.Ha jól vettem ki az eddigi hozzászólásaitokból, akkor a 142-es thru-axle agyak beférnek a mostani motyó helyére.
Az, hogy CL vagy 6B már nem érdekel, úgyis akarok 180-as XT vagy Galfert, vagy mittomén, majd rendelek olyat ami jó valamelyikre, nem azon a 20 ezer forinton fog múlni egy ilyen átalakítás. Nyilván ha a pénzről szólna, vennék használtan egy 10-es vagy 11-es szettet használtan oszt' jónapot. De nyilván annyira meg szól a pénzről, hogy nem akarok 300 ezret csak a kerekekre költeni.
Amiket összeírogattam (WTB felni, shimano agy) küllők és munkadíj nélkül 130k körül kijön. Nem tudom egy szett duplán húzott küllő szett, meg egy tisztességes fűzés mennyibe kerül De így összességében ha cca. 200k-ból kijön egy custom szett, az még nekem belefér, pláne ha ez már a shimano csöndes agya, ami nagyon szimpi.
Persze még így is lehet hogy maradok inkább a 11 sebinél, csak akkor is b*szni fogja a csőröm, hogy elöl nem ugyanolyan felni van mint hátulA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Ez jó lehet nekem? Elég jó árban van és minden paraméter stimmel, brutál könnyűnek tűnik ennyiért
45-55 közötti gravel abroncs menne rá, és a kényelem is fontos szempont merev villa miatt, de azért egy 20 centis droptól ne roggyon összeA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Hasaggymeg #260521 üzenetére
Giant Toughroad Jelenleg Giant saját márkás kerekek vannak rajta, 19mm etrto, 45-ös gravel gumikkal.
Valszeg 55-ös gravel gumik mennének az új kerékre.
Vegyesen használom/használnám városban, <100km-es aszfalt/vegyes túrákra, illetve hétvégente a hegyekben lightos montizásra nem túl nagy tempóval, eléggé kezdő vagyok.[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Sordoran #260553 üzenetére
Csajom vett decathlonos zselés huzatot, az kezdetben segített. Ha viszont hosszú távon is nagyon kényelmetlen, akkor csekkold le, hogy jó a nyereg-kormány távolság, a nyereg dőlésszöge és a magasság nem túl nagy-e. Ezek mind okozhatják, hogy az ülőcsontod nem a helyén van, vagy billeg a medencéd, esetleg az érzékeny részeket nyomja a nyereg, ezért egy kényelmetlenebb pozícióba kényszerülsz akár észrevétlenül is.
De még a nem megfelelő nyereg szélesség is lehet probléma persze.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Mezga Aladár #260565 üzenetére
Ez csak akkor lényeges, ha apnoé gyanúja merül fel, amúgy nem túl releváns (Fenix 7 pl. semmilyen metrikába nem számítja bele)
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Útsó kérdés mielőtt megveszem a kereket:
Notubes ZTR Crest Mk4 felni elég nekem gravel. lightos monitozásra? És a 25mm belső szélesség jó a 45-55 körüli gumimérethez? Mármint elég ballonos lesz a gumi, hogy az oldalfala megfelelően rugózzon? Jelenleg 19-es van, 45-ös gumival, ehhez képest nagyon szélesnek tűnik a 25. Bár gondolom a 18mm-es magasság cserébe az egész kereket lágyabbá teszi.
80 kiló vagyok, a bringa 13kg alatt, az ajjánloatt max összsúly 100kg a kerékszettre.Köszi
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Maximum1 #260577 üzenetére
Persze, ezzel tisztában vagyok, pszichológussal is szoktuk nézni, mert volt egy kis lightos PTSD-m, az elég jócskán bekavar, és tökre nehéz szétválasztani az edzések hatásaitól.
De összességében amióta a Fenix-szel nézem, nem nagyon edzem túl magam, és szépen fokozatosan javul a terhelhetőségem. Enélkül régen bőven túledzettem. Amikor megvettem az órám, akkor kb. 500 körül volt az akut terhelés, a maximum ajánlott meg 250A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Dark Archon #260655 üzenetére
Ha jó minőségben van elkészítve, az agyat előbb eszi el, mint hogy lerohadna minden más az adott biciklin. Persze ehhez rendszeres szervizelést igényel, cserébe minden másra igénytelen, ha kopik, csak utána állítasz és kész. Gyorsan akkor fog kopni, ha túlhúzod, vagy ha hagyod elkoszolódni.
Mi most 4 évesen szétszedtük, mert olyan hangja volt mint egy száraz csapágynak, de csak a p*raszt ki összerakta túlhúzta, a zsír még patyolat tiszta volt, pedig az előző tulaj nyirkos helyen tárolta. Lazítottunk rajta és most szépen fut. Már amennyire szépen tud egy ilyen futni Cserébe elég igénytelen konstrukció a mechanikai behatásokra, az off-axis terhelés is jobban tűri, mint a normál ipari csapágyak.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz zzola #261381 üzenetére
Egyszerűen rosszul állította be az alsó határt, meg úgy mindent. Park Tools youtube videója nagyon jó, az alapján beállítod két perc alatt magadnak is a váltót. Állvány, négy lába van, annyira rossz nem lehet, főleg ennyiért. Nekem a legolcsóbb decathlonos van, az is teljesen jó, pedig csak 3 lábú és kicsit instabilnak mondják.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hardcore café
- Napelem
- Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen