- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #257943 üzenetére
A kilences sor helyére nem megy fel a tizenkettes, szal ha nem elég az 1x11, akkor agyat is kell cserélned.
Ha nem mész durva emelkedőket, hátul egy 11-42 is elég lehet. A mostani hajtókart megtarthatod ( ha cserélhetőek a lánctányérok), csak egy 36T-s NW tányért kell venned a pókhoz passzoló lyukkörrel, de persze egy SLX hajtómű nyilván jobb lenne.
Nyár közepén a rövid határidős szervizt felejtsd el, holnap lesz egy hete, hogy beadtam egy kereket fűzésre, de még hozzá sem kezdtek, mert a beszerzők, akik a küllőket elhoznák a nagykerből, épp szabin vannak . -
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #258119 üzenetére
Szervizt nem tudok ajánlani, nem voltak jó tapasztalataim, szal inkább magam szerelem a bringát. ( Kereket nem fűzök, egy hete adtam be az elsőt szervizbe, még mindig sehol semmi. ) Az ilyenek miatt is döntöttem anno úgy, hogy nem szórakozom velük, inkább megveszem a hozzávaló szerszámokat, állványt, és megcsinálom magam.
Én úgy láttam, azon a bringán most is integrált tengelyes hajtómű van, ahhoz csak egy Narrow Wide tányér kell, csak a lyukkörre figyelj. ( És itt most tisztázzuk : hátul van a fogaskoszorú vagy sor, elöl a hajtómű/lánctányér. )
Még mindig azt mondom, hogy ha nem mászol nagyokat, egy 11-42-es sor bőven elég hátra. Elöl egy 36T NW tányér, azzal aszfalton is tudsz haladni. Nagyobbat nem tennék, meg lehet, hogy el sem férne neked a láncvillánál.
Elöl nincs jelentősége a sebesség számának, de 1x rendszerhez csak NW tányér lehet ( akár aliról is [link] ). Nekem ilyen [link] van, látod, 10-11-12 sebességhez jó. A láncot a sorhoz veszed, 11-es sorhoz 11-es láncot kell venned. Ha később váltanál 1x12-re, agyat, sort, láncot kell cserélned, az első tányér maradhat. -
orbano
félisten
válasz orbano #258202 üzenetére
Na, kicsit még elbizonytalanodtam: az elülső upgradem az így nézne ki?
Hajtókar SLX FC-M7100-1 (láncvonal, Q factor számít?) [link]
Lánckerék XT SM-CRM85 [link]
Agy XT BB-MT801 [link]
Ez így 65e környékén kijön, amivel tudok élni. Bár gondolom szerszámokkal mindennel 100k leszA vér nem válik VAZZE!™
-
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #258210 üzenetére
Hát ja, a négyszöges monoblokkhoz tényleg felesleges lenne szerszámot venni. Talán járható út, hogy a csupasz vázat (benne a négyszöges hajtóművel) beviszed egy szevizbe, és megkéred az embert, s. o. s. vegye ki belőle, ez időben talán nem több, mintha egy defekttel mennél oda, azt meg el szokták azonnalra vállalni.
Az XT középcsapágyhoz nem jó a "hagyományos" középcsapágy kulcs, kell hozzá adapter. Volt ilyen csapágyam, igazából nem éreztem, hogy bármiben jobb lenne, mint egy sima Deore.
Az SLX hajtómű jó lesz, 1x rendszernél a láncvonalat nem nagyon lehet véresen komolyan venni, a középső 2-3 fkerék kivételével úgyis keresztben van a lánc. -
Fall-N
veterán
válasz orbano #258383 üzenetére
Nem bonyolult. Ha 68-as a csapágyház-szélesség, akkor úgy adja meg a gyártó, hogy a hajtás oldalra kell 2 X 2,5 mm hézagoló, a másik oldalra 1 X 2,5-mmes. Így lesz meg az 52 mm láncvonal. Gyakorlatilag semmi negatív következménye nem lesz annak a +2 mmnek az 50-hez képest. A két szélső lánckerék, amin kissé jobban keresztben van a lánc,de ezeket használja az ember legkevésbé. A többi meg a tripla tányéros hajtásnál is használható, nem keresztbe váltás elvileg.
.LNB: Nézz szét AliExpressen. Vannak olyan konzolok, amit a stucni kormánybefogó bilincséhez kell csavarozni. Így lényegtelen a kormány vastagsága. Pölö: [link]
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #258360 üzenetére
70 Nm? Meg 300? Mit akarsz szerelni, tankot?
A legtöbb esetben elég egy 4-5-6 Nm-t tudó nyomikulcs, ahová sokkal több kell ( középcsapágy, hátsó sor, centerlockos tárcsa ), az olyan 40 Nm körüli, "húzd meg izomból" kategória. Nyilván a " húzd meg izomból" normál méretű szerszámokra vonatkozik, ne úgy értsd, hogy a középcsapágykulcs nyelére ráhúzol egy méteres vascsövet plusz erőkarnak . Én is vettem egy 2-24 Nm-est, de még egyszer sem használtam. Ha normál hosszúságú imbuszkulcsokat használsz, egy 8 Nm-t igénylő acélcsavart nem fogsz tudni megszakítani, pláne, ha amúgy sem idegen tőled a szerelősdi. -
user2
csendes tag
válasz orbano #258413 üzenetére
Az, hogy a sokszor szükségtelen fogyasztás energiaigényét elő lehet-e állítani környezetbarát(nak mondott - lásd greenwashing) technológiával, nem különösebben érdekes, mert elő lehet. A lényeges kérdés, hogy tudsz-e különbséget tenni igény és szükséglet között, valamint hogy hol húzod meg a határt a kettő között. Ééés persze mindebből következően mekkora keresletet gerjesztesz. Ebben az őszinte, józan belátás tud segíteni, nem a lelkiismeret-furdalás. (Utóbbitól még soha senki nem jutott sehova, legfeljebb diliházba.) A jó hír az, hogy jelenleg még nagyjából mindenki nagyjából szabadon eldöntheti a fentieket. Régen rossz lesz, ha majd más dönti el helyetted.
Nekem nagyjából ez jött le a cikkből és annak továbbgondolásából. Tehát a fentiek "szerintem".
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #258908 üzenetére
Én szerszámokból BikeFunt szoktam venni, ami kábé egyszer használatos azaz nagyon ritkán van rá szükség, az lehet kínai is. Például a csillaganya-beütő egy ZTTO (vagy ZiTTO?) lett háromezer Forintért. BikeFun szerszámok eddig megbízhatóak voltak, semmi bajom velük. A HT2-es szerszám például eBikeból 5-6ezer Ft körül volt valahogy. Házi szereléshez fölösleges a ParkTools. Nyomatékkulcs drága sajnos, azt akciósan kifogtam anno.
Alap, nem speciális szerszámokat meg Lidl, Aldi, Penny vonalon is be lehet olcsón szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz orbano #258939 üzenetére
Régi, nagyon retkes láncra a "Brigéciol D3"-ban áztatás, kefelés válhat be, előtakarításnak.
A másik, a vizes-savas nem jó, a 2000. Mar.A benzin és a gázolaj adalékolt, h tisztítsa a motort a lerakódásoktól. Ez a kemény maró hatás a gazdaságos láncoknak nem használ. Ezután rozsdásodni fognak, pedig elötte nem. A felületkezelt láncoknak nem tudnak ártani.
A petróleum nagyon hasonló, kitűnően oldja a zsírt, olajat, régi waxot. Festékboltban kapható, nem árt a fémnek, szinte szagtalan.
Éjszakára érdemes beáztatni.
Csak ezzel is okés, utána tisztával még párszor átmosni, pl petpalackban rázva. Ezeket a tisztábbakat következő alkalomra el szoktam rakni, jók éjszakainak.
(A foltbenzinnek nevezett, tisztább petróleum párlat is hasonló, ha csak az van)Maximalisták denaturált szesszel megáztatják 20 percre, majd átmossák tisztával ha kell. Ez alkohol (szintés festékboltos) nem zavaró a szaga. Ha marad, sokmindere használható még.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
arcitec
addikt
válasz orbano #258967 üzenetére
A [LÁNCBONTÓ] amivel magát láncot bármely pontján lehet bontani, ami kinyomja a szemet és így "ketté lehet venni" a láncot. A "fogó szerűvel", pedig ami a [LÁNCBONTÓ]
a patentszemnél lehet bontani a láncot(ha patentszemes a lánc) a linken látható módon és így lehet ketté venni a láncot. A láncbontó-val lehet a magát a szemet is visszatolni. Persze ehhez is némi hozzáértés szükséges. Egy lánc csere amúgy nem egy nagy kaland sima ügy, csupán a hosszra kell figyelni és persze, hogy megfelelő legyen a lánc típusa.
Nyilván ha patentszemes a lánc, akkor a fogóval kell operálni, míg ha nem, akkor a bontóval...
U.I: Azért írtam, hogy teljes legyen a kép, de a második, mint amit én is linkeltem azt használd. Amúgy vannak patentszemek, melyek csak egyszer használatosak.
Szóval azt is tudni kell, hogy a láncon miféle van, mert akkor célszerű csak patentszemet is beszerezni, ha oly sokszor tervezed bontani. A magam részére a [Muc.Off C3] tökéletesen bevált, a Deore váltó mint a műszer úgy vált és at egész tökéletesen hangtalan. Nincs nekem kedvem a a waxal piszmogni, meg ahogy látom nem mind bír sokat stb .. stb .. stb .. kinek mi ...[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #258967 üzenetére
Patentszeme válogatja. Elvileg mind többször bontható, különben nem sok értelme lenne. Ettől függetlenül volt olyan KMC patentszemem, ami egy bontás után kuka lett. A mostanit ( szintén KMC ) már többször is bontottam, még mindig bírja.
Még régebben vettem egy Connex patentszemet [link] , állítólag ezek nagyon jók. Mondjuk legyenek is, egy 11 sebességes 15€, ennyiért már egy fél láncot is kapni . Még nem próbáltam, egyelőre működik a KMC. Nemrég vettem egy Connex 11SX láncot ( nem tettem fel, még bírja a mostani láncom ), ahhoz is járt gyárilag patentszem, szal most el vagyok látva.
Rendelésnél figyelj oda, hány sebességes lánchoz valót veszel.
#258973orbano A patentszemhez való fogó elég, azzal szét tudod szedni. Összerakni nem tudod vele, nem arra való. Összeakasztod, aztán kézzel jobbról-balról húzod, mint állat. Ha szerencséd van, összeugrik simán. Ha nincs, akkor leveszed a bringát az állványról, átforgatod a láncot, hogy felül legyen a patentszem, fék behúz és rárúgsz a pedálra, így már össze kell ugrania. A Connex állítólag simán összerakható puszta kézzel is.
Viszont valami "mobil" láncbontót meg egy pót patentszemet illik magaddal hordanod, nehogy ottragadj valahol, ha szakad a lánc.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz orbano #258973 üzenetére
Láncbontó (csapszeg ki és benyomó) azért kell ha új láncot te akarod feltenni (szinte sosem pont akkora amekkora kell), vagy ha ne adj isten elszakad a láncod.
#258976mauimagic...Bukarest olyan messze van Székelyföldtől mint Makó Jeruzsálemtől, ha annyit kellene hordjam/postázzam lehet nekem is merev villám lenne. ...ugyanakkor csak kell legyen valahol közelebb is jó szerviz egy olyan országban melynek 2000+méteres hegyei vannak és sportolója dobogós az XC világporondon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Tin
veterán
válasz orbano #258982 üzenetére
Használatfüggő, de ha rendszeresen olajozod és nem rúgod szét, akkor 5000 km-t minden gond nélkül ki kell bírjon egy lánc. Létezik láncnyúlásmérő, azzal meg tudod mérni, mennyire viseltes, és amikor eléri a maximum nyúlást, cserélni kell, különben elkoptatja a fogaskerekeket. Van aki arra esküszik, hogy 500 vagy 1000 km után felrak egy második láncot, majd amikor az is elmegy ugyanennyit, akkor visszarakja az elsőt, és aztán újabb 1000 km után a másodikat, így a láncok és a fogaskereket is egyenletesebben kopnak.
Ha láncot veszel, patentszemest vegyél, mert azt könnyű levenni és cserélni. És az új lánc legyen ugyanannyi szemes, mint ami rajta volt. Ez nálam pl. nem volt megoldható, mivel 114 szemes a dobozos lánc, de nekem 118 szemes kell, így kettőből kell egyet csinálnom (pontosabban háromból kettőt), ehhez a "méretre szabáshoz" kell a láncbontó, de ezt csak egyszer kell megcsinálni, utána már a patentszemmel fel-le lehet rakni a láncot.
Ha meg hosszabb útra mész, legyen nálad multitool, abban elvileg van ilyen mini láncbontó is, hogy ha mondjuk elszakadna a lánc útközben, akkor azzal ki tudod venni belőle a szakadt szemet, és újra összerakni kicsit rövidebbre (de hazáig jó lesz, csak a váltónál figyelni kell hogy ne feszüljön túl). Ezt ugyanúgy vagy csappal, vagy egy magaddal vitt tartalék patentszemmel tudod összerakni. -
Fall-N
veterán
válasz orbano #258957 üzenetére
PRO meg elég jó márka, a Shimano prémium szerszám és alkatrész márkája. Vannak Shimano név alatt is szerszámok, de azok nagyon alap minőségűek és olcsók.
Én BBB-t vettem nyomatékkulcsból, az is jó márka, csak nem mindig olcsók a dolgaik más márkához képest. Sokszor csak szitáznak ők is az olcsóbb dolgaiknál.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #258967 üzenetére
Attól függ milyen lánc. A modernebb 10-11-12 sebességes láncokat stifttel kell összerakni, ami egyszer használatos. Érdemes patentszemet venni azt többször lehet bontani. Ha nagyon ellopott a sok nyitogatástól, akkor lehet azt könnyen cserélni. Láncbontóból viszont érdemes drágábbat venni, abból is BikeFun van itthon, de csak bontásra használom, mert nem a legerősebb. Ha újat veszek akkor lehet ParkTool lesz.
Régebbi 6-9 sebességes láncokat könnyebben lehet bontani és újra összerakni, de én oda is patentszemet veszek, mert kézzel lehet oldani, sokkal gyorsabb, mint láncbontóval szarakodni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz orbano #259943 üzenetére
Ha hátul a nyereg akkor kevésbé terheled a tenyered, könnyebb a bringa eleje és úgy érzed előrefelé "rúgod" a pedált és esel hanyatt ha nagyon meredeken mászol, ki kell csússz a nyereg orrára, hogy lent tartsd az első kereket. Ha elől van akkor jobban terheled a tenyered, jobb érzés hajtani mert jobban a hajtómű fölé kerülsz. Ha csúszol előre akkor billentsd kicsit hátra a nyerget. Apránként állítsd és egyenként, talán úgy jobb eséllyel megtalálod az ideális pozíciót.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #260389 üzenetére
Nem értelek. Ha a felirat és a CenterLock témát jobban átgondolnád akkor jobban járnál. Eleve leszűkíti a kört, hogy nem boost kerékről van szó és gondolom nem átütőtengelyesnek kéne lennie. Na ilyet nehezebb találni. Én Mavic kerekeket nézném meg a helyedben, például a Crossmax, Crossland.
Az a baj, hogyha kereket akarsz fűzetni, akkor az sosem lesz olyan jó mint egy gyári kerék. Természetesen lehet jó kereket fűzni, mert minden komponenst lehet kapni, de olcsó nem lesz. Egy normális minőségű küllő darabja ott van a 400-450 Ft körül (DT, Sapim) az agy sem olcsó és a felni sem. Rá megy még a munkadíj is pluszban. Agyból is érdemes legalább egy Deore ha kónuszos (abban legalább "labirintus tömítés" van) vagy inkább egy ipari csapágyas.
CenterLock-kal mi a baj? Egyik legjobb megoldás. Sokkal egyszerűbb is szerelni, mint a hat csavarost. Írom ezt úgy, hogy 6cs van nekem is. Felni terén sok gyári kerék matricázva van, amit könnyen lehet szedni (hőlegfúvó, féktisztító segít). Emiatt szerintem kár a kerékfűzés. Racsnihang terén nehezebb dolgod lesz, mert a legtöbb normális minőségű agy az hangos. Más sűrűségű zsírral el lehet halkítani.
Ha nagyon zavar a felnin a felirat, akkor fújasd le fekete festékkel, és a probléma megoldva.
Microspline agyban van egyáltalán olyan ami 135 mm papucstávolságú? Nem néztem utána, csak elméletileg azért lett a boost, mert már nagyon nem fért be a hátsó agy a 135 mm OLD-ba. Ezért is van 142 meg 148 mm.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz orbano #260389 üzenetére
A center lock és matricák nem akadály, egyik adapterezhető, másik lemosható. A racsni csendességét engedd el, a minőségi reteszelések 90% erős hangjáról ismerszik meg...én is Mavic fronton néznék körül, matricái könnyen leszedhetőek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #260400 üzenetére
Addig jó a 6 csavoros felfogatás ameddig nem nyakódik el az agyban a menet. Már jártam úgy használt Bontrager kerékkel, hogy szarul szerelték fel a tárcsát és ahogy rárakta az ember el is görbült rögtön. Az agy pereme nem volt egyenes. Most is 6cs van, de ha netán cserélek agyat akkor CL lesz.
-
andrisbandi
őstag
válasz orbano #260400 üzenetére
Erről van szó, gyári hajtással?
GIANT TOUGH ROAD SLR 2
Crankset ProWheel forged alloy, 28/44
Cassette Shimano CS-HG201, 11x36
https://cyclingroad.com/bicycle-gear-ratio-cadence-and-speed-calculator/A kalkulátor szerint 44-11-ben, 75-ös csapászámmal; 38 km/ó a sebesség, 90 RPM= 45 km/h
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #260413 üzenetére
Kezdjük az elején. Milyen bicikli, milyen váz? Milyen váltó van most rajta és milyen a jelenlegi kerék(agy)? 1x hajtás van, vagy 2x, 3x?
Az írásod alapján 142 mm a váz, csak a kerék 135 mm?A 6 csavaros tárcsához van adapter amúgy CL agyhoz, úgyhogy azt sem kell lecserélni.
-
ZolkoW
őstag
válasz orbano #260400 üzenetére
a 6 csavar nekem is szimpibb, hiába egyszerűbb-gyorsabb szerelni a központi anyásat.
Novatec agy, a piros-fehér felirat ellenére?
A 791-792-esből 3 szett szerepel itthon hibátlanul, adapterezhető, ebből semmiképp nem adnék le, mert ha lesz átütős vázad, nem kell új kerékszett.
(legalábbis ha nem lesz boostos esetleg, azt én nem adapterezném, hiába lehetne)
Jóféle alapanyagokból benne lesz egy 100-asban, de elég frankó kerekeket lehet fűzetni. Drágább agyakkal persze még több. Hope esetleg?
(kónuszos pfujj)
Novatec agyat Aliról vettem, most is ott érdemes először szétnézni, de feljebb mentek az árak jócskán. A Crossmax, meg minden ami ID360-as racsnival jön, elég hangos szerintem ahhoz, hogy neked szóba jöjjönBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz orbano #260413 üzenetére
a 135-ös QR más végkupakokkal = 142 átütős.
létezik ugyan 135x12-es átütős is, de ritka, ahhoz gondolom megint más végkupak kell, de a fenti a gyakori.
(Novatec, Mavic, DT jók ezekben, mindent kapni, meg még biztos vannak, akik ellátják rendesen a nagyérdeműt)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Maximum1
őstag
válasz orbano #260576 üzenetére
Ennél összetettem a dolog, rengeteg cikk, videó, podcast van a témában, futó, bringás stb... szemmel.
Itt egy bringás válogatás az alapokhoz, de mint ebből is, külföldi oldalakon jóval átfogóbb írások vannak annak aki mélyebben beleakar menni.
Nekem reggel a HRV adat mondja meg milyen lesz a napom, ha esett akkor feszkó leszek[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
válasz orbano #261876 üzenetére
Dokik elmehetnek a picsába a hülyeségeikkel. Felvág 20 centi hosszan, 2-3 hétig úgy fáj a seb, hogy beszarok, ha megmozdul a lábam, varratszedés eleve 2 helyett 3 hét után volt, aztán a 8 hetes kontrollon közli, hogy ennek a térdnek már több, mint 90 fokban kéne hajolnia. Anyád. Kb 60 fokot tudtam akkor, a 90 fokhoz még 8 hét kellett. Kőkemény, napi szintű physio mellett. Érdekes, a physio-n a kijáró doki, aki a biztosítónak jelentett, ő tudta, hogy ez minimum 5 hónap a műtét után, mire rendesen el tudok kezdeni edzeni. Igaza is lett, kb most érzem úgy, hogy rendesen tudom terhelni, 24-én lesz 5 hónap a műtét óta. De a rendes mozgástartományomért még mindig dolgozni kell. Gyógytornászok, terapeuták is mind mondták, hogy ez teljesen normális, nem is értik, miért beszelnek a dokik faszságokat, de ezt mindenkivel eljátszák.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz orbano #263298 üzenetére
Nincs tapasztalatom, de végig gondolva szerintem a váltó H és L csavarhoz nem kellene nyúlni., Gondolom átütő tengelyes.
Ha nem állítod a B csavart akkor váltási pontatlanság lehet. De pl 36ra állított B csavarhoz felteszed az 51T sort, akkor fel sem fog váltani B csavar állítás nélkül.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz orbano #263296 üzenetére
Esetleg, ha szerencséd van
Tavalyi drágább monti, komoly gyári kerékszettel
Newmen Evolution SL A.30Cserélve még nullkilométeresen egy drágább épített I9 hydrára. Tékéletesen illeszkedett, semmit nem kellett hangolni a váltón. (A fék nem került szóba, mert más rendszerűek voltak, CL vs 6bolt.)
Most tervezem eladni a Cube stereo bicajt, keresgettem kerékszettet (nem találtam), végül a használtban cseréltettem agyat. Típusra ugyan az (a küllők is passzoltak teljesen), csak olcsó kínai.
Ránézésre, és a műhely szerint is 100%-ban egyezett az agy helyzete a régihez.
Beszerelve szintén jól nézett ki, a túlméretes külsővel, alig van sárférőhely. És teljesen a régivel azonosnak tűnt a két láncvillás pici hely.Mégis fönt túldobta a váltó a küllőkbe, a legkisebbre meg nem ment le (beállítva a váltót persze tökéletes lett újra). A féknyerget szintén odébb kellett állítani kb pár milit, csak úgy lehetett frankóra beállítani a féket, (új pofákkal).
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
őstag
válasz orbano #263298 üzenetére
a váltófülön felfekvő csavart kellhet esetleg állítanod, bár lehet úgy is kevés lesz neki a 34 (nagyon lent lesz a görgő a lánckerékhez képest)
a paralelogramma egyenes úton mozog, a lánckeréksor kerekei viszont nem azok, itt egy kép, ami kb szemlélteti mire gondolok:
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz orbano #263296 üzenetére
12 sebissel lehet, hogy úgy jársz, mint az előző válaszadó, nekem 11-essel eddig jól jött ki a lépés. Mavic<->Novatec cserebere boost és nem boost esetében is, sőt, azonos agyon kazitest cserével XD-HG sorral is. A féket nekem is finomhangolni kellett az egyiknél. Erre létezik tizedmm-es, de lehet hogy vékonyabb alátétlemez, legalábbis 6 csavaros tárcsához. Mondjuk hogy mennyire macera használni, nem tudom, gondolom a tárcsa jó, ha legalább gyárilag azonos vastagság volt, meg kábé egyformán koptatod, vagy pont nem, és pont különbözően... éérted. (drótos hátsó féknél mondjuk nem lőnek vele nyulat)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- iPhone topik
- Politika
- SSD kibeszélő
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen