Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz dionaea #47 üzenetére

    Ha itt is, ott is tudod tölteni, és amúgy (soha) nem mész vele hosszabb távokat, akkor arany élet. Minden másra ott a kommentem vége. ;)

    "A legnagyobb hátul ütoje hogy, hogy fogja pótolni a költségvetés a kiesett adót. Ha napelem van megadóztatják? Km után fizetek X adót?"

    Nagyjából így, szép sorban. ;) Az nem kérdés, hogy így LESZ-e (mert így "KELL" lennie sajnos; súlyos 10, de talán inkább 100 milliárdok kieséséről beszélnénk), hanem az, hogy mikor. Talán 10 év múlva, amikor már valóban elég sok elektromos autó (és még több napelem) lesz. De még az is lehet, hogy előbb; a magyar kormány érzékenyebb a költségkiesésekre, pláne a szabadság elleni szabadságharcunk közepette. :U

    #48: Többnyire igen, sajnos. De van, ahol ennek nincs alternatívája. Pl. Teslák. (Mondjuk azok nem is "rendes" bőrülések, csak olyanok.)

    #49: Hátul valóban elég ritka, hogy legyen ülésfűtés, a hűtés meg még attól is ritkább. A Tesláknál azt hiszem van ez is, az is, de kb. bárhol máshol ez még akár 20-25 milla felett is sok 100 ezres extra lenne.

    #50: Ez mind oké így ebben a formában. Leginkább épp ezek miatt éri meg EV-t venni (mert hogy nem a "tankolás" miatt, az is biztos). Rétegprobléma, és engem ugyan (sajnos) többnyire kevésbé is érint - még -, de amúgy a legfőbb problémám nekem pont az az EV-kkel, hogy hosszabb távokra, meg nem autópályán gyakorlatilag NEM lehet velük menni. Nyugat-Európába autópályán oké, de bármilyen más esetben már hatalmas szívás tud lenni. Ingázásra meg városi közlekedésre kiváló.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák