- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dionaea
őstag
Én napi 150 km-t megyek. Nem mondom hogy ez nagyon sok de ebből semmi nem pálya tehát ha 2 naponta töltöm az elég. Én azt várom hogy kb ilyen áron lehessen venni hasonló méretű autót. Suv nem suv kit érdekel? Minek nevezzük az is lenyegtelen.A hazai utakon suv kell egyébként. Ott nem kell felni a padkatol, katyuktol, diletacios csíkoktól.
-
dionaea
őstag
Ha otthon vagyok töltöm. Munka helyen töltöm. Az autó 24 órából minimum 21 et áll. És ez a nagy átlag. Elektromos autó nem mindenkinek. De ha az marad akkor mindenki alkalmazkodni fog. A legnagyobb hátul ütoje hogy, hogy fogja pótolni a költségvetés a kiesett adót. Ha napelem van megadóztatják? Km után fizetek X adót? Biztos kitalálják. Sok potenciál lesz az egészben akár a 10 éves akkukra is. De hát a nyomorult flakon újra hasznosítását sem sikerült megoldani 30 év alatt normálisan.
-
worxland
addikt
"egy perforált bőr és az üléshűtés ezt megoldja," - ja, sokszázezer felárért, mellesleg az én autómban még plusz pénzét sincs hátul üléshűtés (tizenmillió alatt nem szokott lenni), még elöl is csak a full-full felszereltségnél.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
cucka
addikt
Van már elég tapasztalat elektromos autókkal, például taxik, bérautók nagyon sok kilométerrel, és hát azt lehet látni, hogy az akksi degradáció messze nem akkora gyakorlati probléma, mint amennyire túl van lihegve.
Valóba, belső égésűhöz képest szokatlan. Mert ott az van, hogy monduk 300k kilométer alatt cserélni kell a vezérlést, az egr-t, a gyertyát, a generátort, meg még a tököm tudja mit, ami kopik, koszolódik és fogy a motorban.
Egy akksis hajtásláncban az akksi meg mondjuk ennyi idő alatt degradálódik 80%-ra, viszont nincs folyamatos szervizköltség, egy modern belsőégésűhöz képest majdhogynem gondozásmentes.
-
IgnisFatuus
aktív tag
Ez talán közelebb áll, bár ez is egy szinttel drágább: Opel Astra Sports Tourer
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
IgnisFatuus
aktív tag
Én is nézelődöm pont ebbe az irányba, német keresőkben vettem észre .
Ha 2-3 éves használt is szóba jöhet, akkor még az Audi e-tron 50 basis csomagtere 660l a hatótáv közepes, de menő a minőség és a megjelenés.Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
IgnisFatuus
aktív tag
Németországban egy klasszissal olcsóbb, persze van vagy 500e mire honosítod meg minden, de megérheti így is.
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
IgnisFatuus
aktív tag
Hahu-n van egy 13ért.
Thx, ez tényleg jó adatbázis!Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
-
IgnisFatuus
aktív tag
Ok, ezzel a lendülettel minden autóvásárlás lutri, ahol majd évek múltán derül ki nyertél-e vagy nem. Az sem nagyon segít ezen, hogy 1-2 évente variálják a modelleket.
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
Bog
HÁZIGAZDA
Hát őszintén a Seal annyira nem érdekel, meggyőződésem, hogy az e-autós piacnak az olcsóbb modellekre van inkább szüksége, Magyarországon különösképp. De majd kérek, ha túl leszünk a két húzócuccon. (És Atto2 és Seagull is kéne, de azoknak még errefelé se híre, se hamva.)
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
IgnisFatuus
aktív tag
Akkor téged inkább a Seal U érdekelhet, ami olcsóbb, és nagyobb mint a Seal.
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Max
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sorozatok
- PlayStation 5
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen