- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Nem voltam benne teljesen biztos, hogy van-e másik. Valószínűleg van még több is, csak nem (annyira) közismertek. Ami szomorú, hogy nem igazán vannak.
De az i5-öt inkább ne keverjük ide, egészen más kategória. 29 milláról indul, de az M60 xDrive-os alapváltozata már 41 millió. És az még közel sem a vége. Sikerült felkonfigurálnom 54 millióra:
Abból majdnem 5 (öt) db MG5-öt veszel. És hiába M modell alapból 41 milláért, de még csak egy csöves kormányfűtés sem fért bele (az alig egy százas - 115k konkrétan). Fényezés 838k, felni 938k (télikerék szett 1,6 milla!), bőr ülés 842k (41 milláért szövetet kapsz az M-es bömösbe ), karbon csík belül 153k, kívül 440k, vonóhorog 460k, panorámatető 624k, sportfutómű 1,57 milla, hővédő üveg hátra (néhány 100 Ft anyagköltségű fólia) 203k, napfényvédő roló ugyanoda 115k. 5 év szerviz 1,22 milla - mondjuk ez utóbbi valószínűleg nagyon megéri. Tegyük hozzá, érdemes lenne ahhoz tudni a kisbetűs részeket, mert jó eséllyel nagyon könnyen fizetőssé válhat minden javítás az 5 éven belül is.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
MrPetya19
addikt
Megy az nekik. De egy nagy SUV sose lesz olyan jó mint egy kombi vagy szedán például. Elég megnézni az Audi Q6-ot amiből van rendes SUV és kupé SUV, és az utóbbi többet megy el. Meg alacsony légellenállást könnyű csinálni, de úgy hogy stabil maradjon az autó közben már nehezebb.
A másik hogy például a prémium gyártók szeretik a hatalmas felniket, amiknek a forgatása sok energiát visz el. BMW-knél a legnagyobb hatótáv a legkisebb felnivel van, amit csak a full alap szinten lehet rendelni gyárilag.,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
MrPetya19
addikt
Hát szerintem a Teslák is szopott gombócok. De ez ilyen műfaj. Ha az alakot próbálod jóra csinálni, akkor a forma nem lesz jó, ha pedig részlet optimalizációt csinál az ember, akkor annyira sokat nem lehet nyerni ha picit is áramvonalas a forma. De pl az új G Merci esetén működött.
De az EQS/E esetén nagyobb gond hogy nincs benne hőszivattyú, nem tud hulladékhő hasznosítást se.,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
bteebi
veterán
A szarrá veri az talán költői túlzás, de egyelőre valamivel jobbak. De ezen könnyen lehet változtatni. Leginkább amúgy nem is annyira a cw a meghatározó - bár baromi fontos! -, hanem hogy mekkora akkukapacitást milyen tömeg és tölthetőség mellett tudnak belepakolni. Mert ha a Teslákhoz képest beléjük menne +20-30 kWh akkumulátpr -100 kg tömeg mellett, és 0 lenne a felára (hát persze... ), akkor pont senkit se érdekelne, hogy a fogyasztás a normálisabb, élhetőbb forma miatt mondjuk +2-4 kWh/100 km (mert hatótávban még mindig ugyanott vagy, ha nem előrébb, mint a Teslák).
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
IgnisFatuus
aktív tag
Azért jönnek itt a feltörekvők (Onvo, BYD), amit nem ver szarrá, remélem lesz normális verseny, "emberi" áron.
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
bteebi
veterán
Attól függ, hogy mi számít "nagy névnek". A BYD rengeteg autót ad el, és ha nem is prémium kategória, de azért elég jó. Egy Suzukinál vagy Dacianál egyértelműen jobb. Amik persze nem nagy nevek, de legalább ismertek (itthon).
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen