Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
válasz kételkedem #28248 üzenetére
Szerintem teljesen mind1, hogy leint és ott fizetsz neki, vagy 1 hónap múlva jön a csekk és akkor fizetsz. Az ember nem kutya, tudni fogja miért fizet...
BANZAII
-
félisten
válasz kételkedem #28248 üzenetére
A rendor a kossuth utcaban van, az elkoveto meg a petofiben, hogy vegye eszre? Erted mar? Persze ha minden utcat bekameraznak es meterenkent rendorok allnak, akkor tokeletesen fog mukodni amit mondasz. Ezert irtam, hogy realis, megvalosithato dolgok kellenek.
-
kételkedem
addikt
Nyilván nem szeretném, ha valami idióta elcsapná a zebrán a családom, csak azért mert átment a záróvonalon, és emiatt rávillognak a rendőrök.
#28251) MaciG
Ha a gyorshajtót kiszeded a forgalomból és megbünteted, akkor teszel a közlekedés biztonságáért.
Ha trafival vadászod a gyorshajtókat, de egyébként gyakorlatilag nem vagy látható az utakon, akkor bevételt termelsz az államnak, aminek mintegy mellékesen van egy olyan hatása is, hogy legközelebb majd lassabban hajtasz.Elítélem a szabálytalankodókat. Jogosnak tartom, hogy büntessék meg azt, aki gyorsan hajt vagy egyéb módon vét a szabályok ellen. Csak azt nem fogadom el, hogy az objektív felelősség szabálya, valamint a falunként 2 traffipax üzemeltetése baleset megelőzési szándékú.
(#28252) Lauda
Nem lehet, nem kell minden utcára rendőrautó. Azt viszont szeretném, ha legalább olyan helyekre jutna egy, ahol hetente van baleset.[ Szerkesztve ]
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
MaciG
addikt
válasz kételkedem #28253 üzenetére
Attól, hogy te nem fogadod el attól még az, és arra jön rá még pluszba a bevétel is. Vagy az szerinted jobb lenne ha kevesebbet büntetnének? (Mert attól még ugyanannyi pénzt emésztene fel a rendőrség, csak akkor több menne oda a szabályosan közlekedő emberek adójából is...)
BANZAII
-
félisten
válasz kételkedem #28253 üzenetére
Nesze neked jogkovetes: [link]
-
runner 125
nagyúr
Bázz, zertéell híradóban jelentik, h mekkora poénáradatot szült a két beszakadt Hummer.
..mivel fejezik be?! Chuck Norris féle Hummer-ral.
A színvonal egyre jobb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #28256 üzenetére
-
MasterMark
titán
Apa, miért mentél a Balantonba?
-Hámmer'Switch Tax
-
AMD Power
titán
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
degu
senior tag
Ez is egy nezopont.Nem is azzal van a problema,hogy buntetest kell fizetni,hanem azzal,hogy Te feltetelezed,hogy a nyomorult beul az autojaba,es azt mondja - na ! En ma
mindenhol gyorshajtani fogok! Hanem beleszalad valamibe,elnez egy tablat,vagy egy veszelyes forgalmi helyzetben nem veszi eszre a korlatozo tablat.
Tehat ne abbol indulj ki,hogy van egy par elet csaszara,aki lesz*rja a sebessegkorlatozast,mert az allampolgarok tulnyomo resze torvenytisztelo!
Es ebben az esetben a buntetes merteke a gond!
Nem sok ember van ma,aki egyaltalan ki tud fizetni egy 60-100eFt-os buntetest.
Es a megoldas nem az,hogy akkor nem ulok autoba,nehogy hibazzak,vagy kifizetem a buntetest,es 3 honapig nem lesz penzem benzinre!
Szoval szerintem helytelen ket reszre osztani az autosokat... a szabalyosan kozlekedokre,es a szabalytalankodokra.
/Egyebkent meg nem hallottam olyanrol,hogy a kocsog 120-al ment lakott teruleten,
megbuntettek 150 rugora,es...el kellett adni a Hummeret,hogy ki tudja fizetni!/[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
MaciG
addikt
válasz #64791808 #28259 üzenetére
Vannak szabályok. A szabályok nagy részét azért találták ki, hogy biztonságos legyen a közlekedés. De mivel a szabályokat nem tartja be mindenki, így szükség van olyanokra (jelen esetben rendőrség) akik megpróbálnak rávenni téged ,hogy tartsd be. Ennek a módja a büntetés kiszabása, mivel mást nem tudnak tenni.
(#28267) degu: Ne haragudj, de ha én megyek a védett úton személyautóval, akkor egy alárendelt úton érkező ifás ne nézze el a macisajt táblát, mert elég xarúl járok...
"mert az allampolgarok tulnyomo resze torvenytisztelo!" Te Magyarországon élsz?BANZAII
-
Khelben
nagyúr
elnez egy tablat,vagy egy veszelyes forgalmi helyzetben nem veszi eszre a korlatozo tablat
Pont ezért van a büntetés, nem? Hogy eszébe jusson az idiótának, hogy a vezetés arról szól, hogy odafigyelsz. Mert ha nem, valaki meghalhat. A 70-es tábla pont ugyanakkora, mint a stoptábla. Aki elnézi bármelyiket, az fizessen. Még jobb lenne, ha nem vezetne.
Nem sok ember van ma,aki egyaltalan ki tud fizetni egy 60-100eFt-os buntetest.
Aki autózik, annak a 99%-a ki tudja fizetni. Hagyjuk ezt a sírást, mindenki sír, hogy milyen szar a helyzet, aztán az áruházi parkolókban meg nincs szabad hely még napközben sem.
És igen, aki nem tud 60k-t kirántani a zsebéből az ne autózzon. Mert nem csak büntetésre nem lesz pénze, hanem fékre meg rendes gumira sem. -
kételkedem
addikt
válasz Khelben #28269 üzenetére
Aki autózik, annak a 99%-a ki tudja fizetni.
Mutatnál erről kérlek egy hiteles kimutatást?
És igen, aki nem tud 60k-t kirántani a zsebéből az ne autózzon. Mert nem csak büntetésre nem lesz pénze, hanem fékre meg rendes gumira sem.
Jól látod. Az emberek egy része nem szervizeli/szervizelteti az autóját. Se rendes gumi, se minőségi olaj, semmi. Ha mozgásképtelen a kocsi, akkor annyit javítanak rajta, hogy guruljon tovább. Pancsolt üzemanyag, csempészett üzemanyag, lopott üzemanyag. A kocsira szánt kiadás kimerül a kötelező biztosítás befizetésében és az üzemanyag megszerzésében. Kocsi viszont kell, munkába, orvoshoz és vásárolni is menni kell.
Persze sírni tényleg felesleges és lehet, hogy jobban járna, ha taxival járna akinek nincs egy százasa büntire. (Ha mindent összeadok, tényleg egyszerűbb lenne egy hónapban oda adni 25 ezret egy taxisnak és taxival járni az olyanoknak, akik csak városon belül munkába járásra használják a kocsijukat!)
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Rick4
félisten
válasz kételkedem #28270 üzenetére
Persze sírni tényleg felesleges és lehet, hogy jobban járna, ha taxival járna akinek nincs egy százasa büntire
Én inkább azt mondanám, járjon taxival aki nem tud vezetni, ha meg szándékosan szegett szabályt, akkor nem kell sírni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Hanem beleszalad valamibe,elnez egy tablat,vagy egy veszelyes forgalmi helyzetben nem veszi eszre a korlatozo tablat.
Aki elnéz egy táblát, azt büntessék is meg annyira, hogy ne legyen soha többé tankolni pénze. Vagy neked megfelel, ha egy ilyen figyelmetlen legyalulja a családodat? Nekem kifejezetten nem tetszene...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
deicide
veterán
Azért elnézett táblák között van különbség, ha egy 30-ast nem veszek észre az nem olyan nagy tragédia, mintha egy stoptáblát, vagy egy jobbkezes utcát nézek el és ő gondolom arra gondol, hogy egy sebességkorlátozó tábla észre nem vétele anyagi csődbe dönthet manapság egy embert/családot. Én ugyan még nem néztem el egyet sem, sosem büntettek meg, de mindenki hibázhat. Persze abban igazad van, hogy nem mindegy, mit nézünk be.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Rick4
félisten
válasz deicide #28273 üzenetére
Ha elütsz egy embert, mert nem vettél észre egy táblát, hol lesz fontos, hogy az milyen tábla volt? Én se kívánom más anyagi csődjét, de a lehetőség adott, csak figyelni kell, hogy milyen tábla van az oszlopon...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Olvasod mit írok? Ha elütsz egy embert, mert nem vettél észre egy táblát. Ha nem veszel észre egy táblát meg egy embert sem, hol fontos, milyen tábla volt? Valóban, mindenki nézett már el táblát, én is, de írtam, ha elnézi valaki, nem itt kell sírni, hanem kicsengetni a büntit. Ha fáj, előre kell figyelni és nem belefutni. A jelenlegi rendszernek pont ez a lényege. Aki nem csinál hülyeséget az nem fizet. És ez rendben is van így.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
deicide
veterán
Kicsit szemellenzős amit írsz, nem feltétlen jár egy ember elütésével egy tábla elnézése, miért kellene ugyanúgy büntetni a 30-nál 50-el "száguldozót", mint aki elüt egy embert? Szerintem Te is tudsz különbséget tenni a kettő között. Aki sülyos dolgot néz el, büntessék fossá, vagy ne vezethessen soha, de azért egy relative gyorshajtót (mert mondjuk sok esetben a 30-as táblát csak kint hagyták) nem feltétlen érdemes megnyomorítani egy 30/60 ezres csekkel.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
MasterMark
titán
Azért elnézni egy stoptáblát nem kis tehetség kell...
Switch Tax
-
Viszlát
addikt
válasz deicide #28278 üzenetére
A magyar szisztéma nem a biztonságról szól, csak és kizárólag a bevételről. Nemrég egy éjjel beleszaladtam egy villantóba Freiburg környékén, hosszú kanyar, majd hirtelen lakott terület kezdetét jelző tábla és már mosolyoghattam is. 50-es sebességhatár ugye, 97-tel mentem el a tábla mellett (rögzített, tehát csak egy képet csinál, hiába, hogy rögtön fékezni kezdtem). Kemény 40 euró büntetést kaptam... Tudom, hogy ez más téma, csak eszembe jutott arról amit írtál.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Khelben #28282 üzenetére
Keress egy grafikont a gyorshajtások számáról, mert a halálos kimenetelű balesetek esetében a gyorshajtás csak egy tényező sok más mellett, komoly hiba lenne csak a megemelt büntetéseknek tulajdonítani ezt az egyébként örvendetes statisztikát.
De egyébként is, sajnos a lakóhelyemen is jól megfigyelhető a trafis autó kedvenc helyeiből az állításom. Van néhány olyan hely a városban, ahol valóban szükség lenne a rendszeres mérésre, iskolák, forgalmas gyalogátkelők és kereszteződések. Érdekes módon sosem itt mérnek, nincs hova bújni, de a város legkevésbé forgalmas kereszteződésénél, ahol a felújításkor kitett 70-es tábla kint maradt (pedig lassan 6 éve, hogy a munkálatok befejeződtek), ott minden nap üldögélnek pár órát, a környezeti adottságok remek búvóhelyet biztosítanak.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28283 üzenetére
komoly hiba lenne csak a megemelt büntetéseknek tulajdonítani ezt az egyébként örvendetes statisztikát
Ezt könnyű eldönteni: mondj okokat, amiért szerinted ilyen drasztikusan csökkent a halálos balesetek száma. Sem a fogalomban lévő autók száma, sem a forgalmazott üzemanyag mennyisége nem változott ilyen mértékben. Egyéb ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Khelben #28282 üzenetére
Traffipaxokat nem azokra a helyekre telepítenek, ahol nagyobb a balesetveszély, mint máshol, hanem ahol jobban lehet kaszálni. Pl Velencén mindig egy kanyar beláthatatlan kijáratához állnak, ahol mióta arrafelé lakom, sosem volt baleset. Viszont igen, mert előtt van egy 40-es tábla. Ez milyen biztonságról szól vajon? A kevesebb baleset abból is adódhat, hogy sokan a drága üzemanyag miatt visszavettek a tempóból, hogy jobban fogyasszon az autó.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Khelben
nagyúr
válasz deicide #28286 üzenetére
Mondom mégegyszer: a forgalmazott üzemanyag mennyiség alig változott.
A lényeg az, hogy bevezették az objektív felelősséget -> csökkent a tempó az utakon -> kevesebben halnak meg. Nem 1-2%-kal, hanem sokkal. Erre nehéz azt mondani, hogy nem a biztonságról szól. Lehet, hogy nem csak arról, de mivel én csak annyit érzékelek belőle, hogy kisebb eséllyel halok meg balesetben, ezért csak támogatni tudom. -
Viszlát
addikt
válasz Khelben #28285 üzenetére
Jajj, már emlékszem rád.
Mindenesetre aranyos ahogy figyelmen kívül hagyod a linkelt statisztikát. Nem szép dolog, hogy csak a sajátod tetszik. A következő keresést már tényleg rád bízom, egyben válasz is lesz a kérdésedre: próbáld megtalálni a légzsákok százalékos arányát a forgalomban lévő autókban, 10 évvel ezelőttről és mondjuk tavalyról. Ha sikerült és még mindig van kedved kutakodni, akkor például olyanokat is kereshetsz, hogy mennyit költöttek az autógyárak 10 éve a biztonsági fejlesztésekre és mennyit tavaly (bár ebből csak következtetni lehet az okokra, de legalább el leszel vele egy darabig).
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28288 üzenetére
A sebességmérések száma nőtt, igen. Ennek is az objektív felelősség óta van értelme, mert előtte egy sima nyilatkozattal meg lehetett úszni a felelősségrevonást.
A gépjárműállomány átlagéletkora semmit nem változott, ugyanúgy 11 év, mint 2001-ben. Ha emiatt lenne a csökkenés, akkor 2001 óta egyenletesen csökkennének a halálos balesetek, a grafikon szerint meg alig változtak, 2008 óta meg drasztikusan csökkennek.
[ Szerkesztve ]
-
FF23
senior tag
-
Viszlát
addikt
válasz Khelben #28289 üzenetére
Ejnye, hát a házival mi lesz?
Na jó, segítek, mert látom, hogy nagyon elveszett vagy a témában.
A statisztika vonatkozó kategóriája a személyi sérüléses balesetek esetében a sebesség nem megfelelő alkalmazása, amely három alkategóriára bomlik:
- helytelen alkalmazkodás az útviszonyokhoz
- sebességtúllépés
- egyébÉs a konkrét adatok:
2007:
Sebesség nem megfelelő alkalmazása: 8117
- helytelen alkalmazkodás az útviszonyokhoz: 6261
- sebességtúllépés: 247
- egyéb: 16092008:
Sebesség nem megfelelő alkalmazása: 7205
- helytelen alkalmazkodás az útviszonyokhoz: 5243
- sebességtúllépés: 183
- egyéb: 1279Bizony, kemény 64 esettel csökkent a gyorshajtás miatti balesetek száma, ami nagyon szép eredmény önmagában, viszont tekintve, hogy a csökkenés ezres nagyságrendű, abszolút elhanyagolható tényező.
Javaslom, hogy nézz körül pl. az ittas vezetésből származó balesetek számának, hátha megvilágosodsz.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28291 üzenetére
HA statisztikával példálózol az objektív felelősségről, lássunk már egy 2009-es meg egy 2010-es évet is, hiszen 2008 májusában vezették be, mire minden gyorshajtó megkapta a 2.-3.-4. csekkjét, simán eltelt az év, és 2009-re tértek észhez.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Viszlát
addikt
Már vártalak.
Sajnos a részletes adatok 2008-ig elérhetőek, de azért ez nem olyan nagy gond, mert a legnagyobb csökkenés pont a 2008-as évben volt. Szimplán elég összevetni a számokat, de gondolkodni nem tudok helyettetek, én kérek elnézést. Persze nincs egyszerűbb mint bedőlni a propagandának, meg hát a TV is bemondta.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28293 üzenetére
Én csak tényeket vártam, helyette téged kaptalak..
Ha a részleges adatok 2008-ig elérhetőek, akkor mégis mi alapján állítod hogy a 2008-as évben volt a legnagyobb csökkenés? Ha csak tipppeled az nem baj, a logika is úgy kívánja, hogy a legnagyobb csökkenés a bevezetés évében volt, és a logika úgy kívánja, hogy azóta is folyamatosan csökken a gyorshajtások és a balesetek száma. Vagy tévedek?Mondom, nem kell mellébeszélni, flémkelteni, írják konkrét számokat és ennyi. HA meg nem megy, ne akarj egy véleményt tényként feltünteni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz deicide #28295 üzenetére
Te se látod, hogy melléírtam, a baleseteket is? De lehet rosszul fogalmaztam, a gyorshajtásból adódó balesetek számát kellett volna írni, hiszen a sebességmérés pont ezt hivatott csökkenteni. Senkit se zavarna a gyorshajtás ha nem lenne belőlük baleset..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Viszlát
addikt
A halálos kimenetelű balesetek száma csökkent, összességében. Ez az adat rendelkezésre áll egészen 2011. harmadik negyedévig, én kérek elnézést, hogy nem sikerült megértened az összefüggést. De így legalább igen viccesre sikeredett a tippeléses körmondatod.
No de akkor magyarázat ovis szinten bekapcs:
Arra próbáltam rávilágítani, hogy vagy hozzá nem értésből, vagy szándékos félrevezetési szándékkal, ezt nem tudom, de a legtöbb esetben a sebesség nem megfelelő választását egy az egyben a gyorshajtással azonosítják be. Ez komoly hiba, mint látható a lentebb bemásolt adatokból, 3-4% körül mozog a ténylegesen gyorshajtásból származó balesetek száma csupán kategóriáján belül. A sebesség nem megfelelő választása a 2010-es évben 27%-a volt az összes olyan közúti balesetnek, amely a járművezető hibájából történt. Nem vagyok egy matekzseni, de még én is könnyedén kiszámoltam, hogy az összes balesetet tekintve a gyorshajtás nem éri el az 1%-ot.
A másik, hogy 2008-ban 996 halálos kimenetelű baleset volt, miközben a gyorshajtásból fakadó személyi sérüléses balesetek száma összesen 183. Tehát még ha botor módon azt is feltételezzük, hogy az összes személyi sérüléses gyorshajtásos baleset halállal végződött, akkor sem éri el a 20%-ot ez az ok.
Remélem így már mindenki számára érthető.
Bónusz kérdés: vajon csak a gyorshajtás kapcsán vezették be 2008-ban a zéró toleranciát?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Még egy kis adalék (tudom-tudom, kit érdekel 2007-2008, de akkor is):
Halálos balesetek száma a járművezető hibájából 2008-ban: 768.
Ebből a sebesség nem megfelelő alkalmazása 300,
a sebesség túllépése 16!!! alkalommal volt az ok. Ugyanez az adat 2007-ben 29 volt... Ha még ebből sem, akkor kérem kapcsolja ki.Sajnos mennem kell, remélem sikerült megvilágítani pár dolgot. Beismerni nem kell semmit, nekem elég a tudat, hogy segíthettem.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28297 üzenetére
Mindenképp vicces, hogy viccesnek találod azt amit más nem ért meg úgy, hogy le se írtad. Gondolom megengeded, hogy ne képzeljek semmi mást a leírt soraidhoz, és arra válaszoljak amit leírtál. Aztán hogy te ezt miért nevezed ovisnak, legyen a te bajod, de legalább most már látható, hogy a saját hozzászólásodat is magyaráznod kell, vond le ebből a következtetést.
Egyébként ugye jól gondolom Te azt tekinted összevethető statisztikai adatnak ami egyazon adatbázisból, ugyanolyan szempontból figyelt adatokra támaszkodik, és nem összevissza ollózol... Ha pedig így van, ugyan, jelöld már meg légyszi külső linkkel a forrást, hadd olvasgassak én is egy picit. Köszi.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
TazLeacher
nagyúr
válasz Khelben #28289 üzenetére
A gépjárműállomány átlagéletkora semmit nem változott, ugyanúgy 11 év, mint 2001-ben.
De azzal azért tisztában vagy ugye, hogy 2001-ben egy 11 éves "átlagautó" 1990-es gyártmányú volt:
Míg ma egy 11 éves autó:
Egy kicsit kevered a szezont a fazonnal. Nem azt írta, hogy fiatalabbak lettek az autók, hanem azt, hogy 10 év alatt jóval több biztonsági berendezés, és egyéb biztonságtechnikai kütyü került az autókba...vagy szerinted a fenti 2 autó pontosan ugyan annyira biztonságos?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Magisk
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Ukrajnai háború
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Tippmix
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen