- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz samujózsi #50550 üzenetére
A kamionos eset németország, nem magyarország. Nálunk sajnos semmit nem érnek a büntetések legtöbbször.
A németek nem szaroznak ilyeneken, itt egy másik példa: https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/11/16/borton_jarhat_nemetorszagban_a_baleseteket_fotozoknak/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Hozzáteszem, szerintem nagyon helyes amit csinálnak.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
-
félisten
válasz nyikszi #50556 üzenetére
Nem jellemző. A németek inkább szivatják a másikat. Képes 7,5t felett előzni tilosban 60al menni a nyergessel a parasztja, mikor vége a tiltásnak meg visszagyorsít 90-re. De a személyautósok is képesek arra, hogy megy előtted 75-82-vel, megelőzöd, mert idegesít, hogy pumpál előtted, erre visszaelőz. Persze ugyanazt csinálja utána is. Megint megelőzöd, visszaelőz. Nem tudom ez miért jó nekik. Amolyan kishitlert szeretnek játszani és lenéznek mindenkit, aki nem német. Én ezt éreztem mindig. Az utakon és a cégeknél is. Egyébként szabálykövetőbbek, mint a magyar, cseh, orosz, román stb népek.
[ Szerkesztve ]
-
syberia
veterán
Ettől simán el kéne venni a hivatásos vezetői engedélyét.
(#50557) Lauda: Az osztrák autósok között magas arányban fellelhető, a frusztrált szellemi fogyatékos fajta. Ráadásul provokálni sem kell némelyiket, elég ha meglátja a rendszámodat. Biztos besokalltak a muskátli ültetéstől, bezzeg a vendéglátásban ráfeszül a művigyor a pofazacskójukra.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
Pickit3
aktív tag
Most ezt én komolyan nem értem. Éjszaka főútvonalon (de akár városban is) ködlámpával és ködzáróval mennek akár még konvojban is persze köd nélkül. Gondolom nem is zavarja, hogy előtte pár méterrel egy ködzárót bámul és a mögötte levő is. Nappal tejföl ködben meg nappali menetfény... Éjszakai vezetésnél meg kezdenek rászokni a helyzetjelző + ködlámpa kombóra ami eléggé idegesítő. Rend éber őrei meg konkrétan lesz@rják...
-
félisten
válasz syberia #50558 üzenetére
Igen, én is így látom. Különben a cégeknél is sok helyen lekezelőek, kiabálnak, agresszívak. Nem tudom mit képzelnek magukról. Előfordult, hogy vártam a lerakodásra, de mivel nem jött a targoncás, beültem a fülkébe és reggeliztem. Egyszer csak jött a pali és elkezdett kiabálni meg magyarázni, azt mondta, hogy rengeteg a dolga meg blabla és majd jön. Mondom oké relax, én egy szót nem szóltam, majd ha jössz akkor itt leszel, ennyi. Én elvagyok a meleg fülkében. A végén még én érezzem magam rosszul, mert odaküldtek az árúval , neki meg az a dolga, hogy leszedje? Például az osztrák megcsinálta, hogy bementem egy céghez, mert nem találtam a címet, gondoltam itt lesz a közelben, hátha hallottak róla. A címmel a kezemben bemegyek az irodába, a nő csak annyit mondogatott, hogy nem érti. Mármint mit nem értett? Hiába nem beszéltem németül, ott volt egy cím leírva. Csak szimplán nem akart segíteni. De az ilyen rohadjon meg azt gondolom. Majd remélem vele is így viselkednek, ha segítségre szorul. Ráadásul én sosem szakadtan és büdösen dolgoztam, hanem normális ruhában, tisztán, borotválkozva stb stb. Elmész az olaszokhoz, spanyolokhoz, ott nincs ez, de az angolokonál sem. Egyébként például németország volt ndk-s része is teljesen más. Igaz a cégek jó része lepusztult, nem úgy mint a volt nszk részen, viszont az emberek is teljesen mások. Jóval barátságosabbak, emberségesebbek és segítőkészebbek. Én ezt tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
-
válasz samujózsi #50534 üzenetére
"letöltendő" nem csak tömeggyilkosságért jár, illetve ne vegyük már egy kalap alá a 2évet az életfogytiglannal.
Mit kapjon, vállveregetést csak mert mázlija volt és nem halt meg 20 gyerek? A szakmának is jó, ha kipucolják az ilyeneket.
Más: "Pénteken négy gyalogost gázoltak el Győr-Moson-Sopron megyében"
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
samujózsi
tag
válasz t72killer #50562 üzenetére
Nem mondom, hogy engedjék tovább vezetni.
De ezen az alapon minden második autós le lehetne csukni.
Amikor bringával megyek országúton, rendszeres, hogy pl átlépi a kamion a záróvonalat, mert vigyáz rám és próbál úgy előzni, hogy ne okozzon nekem se gondot.
Ezeket is le kéne csukni? És sokszor volt olyan, hogy nem igazán belátható helyen csinálta. Ha szemből jön egy busz, erősen kétesélyes lett volna az eredmény.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-
brd
nagyúr
válasz Pickit3 #50559 üzenetére
Éjszakai vezetésnél meg kezdenek rászokni a helyzetjelző + ködlámpa kombóra ami eléggé idegesítő.
Ez speciel fura, hogy téged zavar, mert rendes ködben, rendes ködlámpával így jobban látni. Persze ha éppen szemből jön valaki, akkor addig át kellene kapcsolni.
The only real valuable thing is intuition.
-
szebe
őstag
Ha nincs köd, akkor azért meglehetősen zavaró tud lenni a ködlámpa.
Szerintem tejködben a ködlámpával sem látsz sokkal többet, cserébe a szembejövő előbb észrevesz."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
syberia
veterán
válasz samujózsi #50563 üzenetére
Ez a vadb@rom kamikaze-módban előzött, szart a többiek testi épségére. Szerintem egyáltalán nem egy kategória az általad említett manőverrel.
Ha azt látja a sofőr, hogy nem tud megelőzni egy kerékpárost/robogóst, a biztonságos oldaltávolság megtartása, és a szembejövő forgalom veszélyeztetése nélkül, akkor nem kezd bele az előzésbe.
Persze ez sokszor nem így valósul meg, engem is csapott már meg közelről közveszélyes autós menetszele, bringázás közben.https://howbad.info/
-
brd
nagyúr
-
samujózsi
tag
válasz syberia #50569 üzenetére
Továbbra is azt mondom: a faszi hülye volt, ha többé nem engedik vezetni, azt is megérdemli, de a letöltendő börtönt mindenképp túlzásnak tartom. Ha csak a sokat idézett BP.-i autósok csatornáján felbukkanó szabálytalanságokat nézzük, azok elkövetőit is le lehetne sittelni.
És gyakorlatilag minden ötödik autóst, úgy saccra.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-
félisten
válasz samujózsi #50565 üzenetére
Jól is teszik, mert rengeteg levegőt tol maga előtt (nagy függőleges felület) és elhaladva a kerékpáros mellett ezzel levegőoszloppal tud rajt akkorát lökni, hogy kibillentheti az egyensúlyából és könnyen alábucskázhat, vagy belemehet az árokba. Ha nagyobb oldaltávolságot tart, akkor ennek a hatása jóval csekélyebb.
[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
tag
Kanyarra természetesen. Néha kerülget a frász, hogy mikor jön valaki szemből egy-egy ilyennek. Márcsak azért is, mert én a Nagykőrösi úton szoktam a kamion forgalmat
Így kevésbé zavar, ha csak biztonságos távolságot tart, de nem megy át a másik sávba.
(na jó, az a Nagykőrösi út még nem a mai volt, akkor még lehetett rajta biciklizni is)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-
-
dh66e
veterán
válasz samujózsi #50563 üzenetére
Erre az egyetlen jó megoldás lenne az ha az országutakról kitiltanák a bringásokat.
Ehhez persze mindenhova bringaút kéne....hát az nem lesz, nincs rá píz, nem fizeti senki.
Az autós meg a kamionos meg fizet mint a katonatiszt és araszolhat egy bringás mögött ha betartja a szabályokat,de milyen jó a távolsági buszokon utazóknak is amikor egy bringás miatt nem tud menni a busz reggel a suliba meg a melóba menet.. -
samujózsi
tag
Ez hülyeség, nem megoldás. Ennyi erővel tiltsák ki a kamionokat, buszokat, hiszen a dugók egy részéért ők a felelősek.
Hihetetlen ez a mindenütt jelenlévő arrogancia...
Nem, nem csak ti fizettek az utakért, hanem mindenki, aki valamilyen adót fizet, beleértve ÁFA, SZJA stb. adónemeket is.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
válasz samujózsi #50579 üzenetére
Aha, a bringás mikor fizetett 60+% üzemanyagadót? Az ő adója max arra elég, hogy a nővér kimossa napi 2x a valagát a kórházban a tanár okítsa a gyerekét, stb. Egyelőre ott tartunk, hogy a kifejezetten utakra való üzemanyag különadókból (!=Áfa) megy egy rakás pénz egyéb célokra, azaz az autósok fizetik a társadalom üzemeltetésének jelentős részét.
Ja ÁFA: mennyi idő után is perkál annyi áfát a bringás, mint amennyit egy mezei suzukivásárló a kasszánál hagy/később meg ugye visszamegy szervizelni, téligumit, benzinkúton triplaáras ásványvizet venni, stb-stb.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz samujózsi #50581 üzenetére
Persze hogy nem akarsz, ahogy számolni se. Tehát az autós tartja fenn a TELJES közlekedési infrastruktúrát (=építést, karbantartást) ÉS PLUSZBAN vastagon fizet még az üzemanyagadó fennmaradó részéből a közlekedéshez abszolút közenincs dolgokra.
A legtöbb országban így van egyébként, az autós a fő fejőstehén - lévén könnyű megfogni és valamilyen szinten fizetőképes. Fizetsz üzemanyagadót, biztosítási adót, gépjárműadót - és ez ugye csak autóspecifikus rész ÁFA nélkül, ezeknek fair esetben az utolsó fillérig az infrastruktúrára és a tömegközlekedésbe kéne menniük.
Az idei év slusszpoénja volt egyébként a francia autós lázadása, az ellen, hogy a komplett klímavédelmi bulit (v inkább a migrik által lelakott ktgvetés réseit) is vele fizettessék ki - a hőerőművek, és a sok kamuzöld megoldás (villanyautó...) meg persze szépen sunnyog adómentesen.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
fjudors
aktív tag
válasz samujózsi #50584 üzenetére
és akkor még nem esett szó a mocskos gyalogosokról, meg a járdáikról..azt is az autósok fizetik, és elveszik a parkolóhelyeket..
és a zebrák!még az is!foglalják a helyet, lassítják a forgalmat és elcsúfítják a kizsákmányolt autósok útjait
de a legfehábórítóbb a sétálóutca!érted??? sétálóutca, az autósok pénzéből!
-
-
-
dh66e
veterán
válasz samujózsi #50579 üzenetére
Nyugalom,a hosszú élet ritka.
Lehet arroganciának hívni,de én a kresz vizsgát is kötelezővé tenném a kerékpárosok számára,sőt országúton a láthatóságit is minden napszakban.
Na és hogy kiverjem nálad a biztit még valamilyen azonosítószám nélkül sem engedném ki őket se két falu se városi közlekedésben.
Aztán ha egyszer elkapják mondjuk egy kamera felvétel alapján mert átmegy a piroson akkor meg pisloghat mint az autósok amikor megkapja a számlát.
Tudom kegyetlen vagyok,de az élet is az a drótszamarasokkal is amikor áthajtanak rajtuk. -
félisten
Lehet arroganciának hívni,de én a kresz vizsgát is kötelezővé tenném a kerékpárosok számára,sőt országúton a láthatóságit is minden napszakban.
Na és hogy kiverjem nálad a biztit még valamilyen azonosítószám nélkül sem engedném ki őket se két falu se városi közlekedésben.
Aztán ha egyszer elkapják mondjuk egy kamera felvétel alapján mert átmegy a piroson akkor meg pisloghat mint az autósok amikor megkapja a számlát.Egyetértek. Ezek mellé kötelezővé tenném biztosítást is a kerékpárokra.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz samujózsi #50593 üzenetére
Szerinted az rendben van, hogy amíg egy babettával 10km/h-val közlekedve az úton szükségem van jogosítványra, bukósisakra, biztosításra, addig egy kerékpárhoz egyik sem szükséges? Ugyan ott közlekedek, ugyan annyival.
Ezen kívül, ha kifordul elém egy kerékpáros én pedig hogy el ne üssem, belerántom az árokba az autómat, ki fogja a káromat megfizetni? Mert ugyan polgári peres úton lehetne behajtani kárt, de ahhoz kell lenni jövedelmének vagy vagyonának az illetőnek. Az meg vagy van vagy nincs.
szerk: igen, minden olyan eszközre előírnám a kresz vizsgát, amivel az úttesten lehet közlekedni.
A személyeskedést pedig tartsd meg magadnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ha belegondolsz: vagánybringás/zebráról nem hallott gyalog a saját hibájából a szélvédődön landol, okoz párszáze.Ft kárt. Ki téríti meg? Ja, a te casco-d, ami köszönhetően a káresetnek drágább lesz jövőre?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
félisten
válasz t72killer #50598 üzenetére
Persze, erről van szó. Ha nincs casco-d meg buktad a dolgot és mehetsz bíróságra. Aztán vagy jutsz valamire vagy nem.
Hozzáteszem, ha megvan egyáltalán az illető. Mert lehet a bringás elteker/a gyalogos elszalad mire kikászálódsz az autóból.
Én már azt sem értem a segédmotorkerékpárokon miért nem teszik kötelezővé a rendszámot.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen