Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz szacsee #44649 üzenetére
"akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni"
Ez már szerintem megváltozott, amióta 120 ezerért adják a G29-et (ha új dolgokról beszélünk). 150 körül van a T300-ból a GT, ekkora felárat bőven megér.A fogaskerekekkel nem csak az a baj, hogy hangosabb, hanem a középen lévő FFB lyuk is.
#44650: A legolcsóbb használt megoldás szerintem a DFGT. Bár az még egy kategóriával lejjebb van a pedálok miatt.
#44651: Eladtad a CSW-t? Kár, hogy nem szóltál előbb, lehet, hogy megvettem volna.
#44652: T3PA-hoz talán még jóval olcsóbb is a load cell. Amit láttam kész load cellt a logihoz az rohadt drága volt, majdnem annyiba került, mint egy T-LCM (bár akkor még utóbbi nem létezett, de én az ára miatt elengedtem). -
JulesTS
őstag
válasz fatal` #44653 üzenetére
"#44651: Eladtad a CSW-t? Kár, hogy nem szóltál előbb, lehet, hogy megvettem volna."
Sajnálom, igazából meg se hírdettem. Fiamnak akartam megtartani, a T300-at lecserélni, de asztalon játszik és CSW-t barkácsolni kellett volna rá. Így végül oda jutottam, hogy a CSW és a T300 elmegy és az összeget kiegészítem egy kicsit és CSL DD 5Nm-t kap asztalos kampóval, McLaren perecet, a pedál készlet még kérdéses.
Itt a forumon le lett hurrogva a CSW, így nem is gondoltam, hogy érdekelne itt bárkit...
Ezután jött szembe velem egy "CSW V2.5-öt keresek" hírdetés, írtam neki, meg is egyeztünk. Holnap postázom... -
fatal`
titán
válasz JulesTS #44654 üzenetére
Jah értem. Nem lényeges igazából. Szerintem azért nehéz őket eladni most, mert sokszor annyit kérnek érte, mint egy CSL DD-ért, ami nem éri meg (ha valaki el tudja viselni a várakozást).
Még egy kicsit várok, hátha lesz az Alzának (vagy legalább dátum), ha nem akkor szerintem megrendelem. Csak a pereceket kell még megálmodnom
-
szacsee
nagyúr
válasz GalaHU #44650 üzenetére
Igazad van, bár próbáltam a T150-el összevetni, nem a T300-al, lehet ez nem jött át.
Kérdező a használt T150 & G29 vs T300 közti különbséget kérdezte.
G29-et a tartósság miatt vettem a T150 és a T300 közé, mert kb kimyegy a világból, ha olyan mint az elődei. T150-nél ha sokat használod, akkor a markolat szétmállik, intenzív használat mellet vagy a fogaskerék vagy a szíj használódik el. Logitechnél az anyaghasználat nagyjából rendben van és ha lehal gari után akkor van kivel megcsináltatni.fatal` : A fórumtárs használt T150 / G29 vs. új T300RS közti különbségre volt kíváncsi, ami nem egyszerű összehasonlítás, mivel kb kétszerannyiba kerül. Különálló hozzászólásként olvasva biztos gyagyásnak tűnik az okfejtés, de erre próbáltam választ adni:
"Az a kerdesem hogy mi a kulonbseg egy uj 130-150eft-os t300rs kormany es marketplace 60-70 eft tmx, g29 között ?"
- Ezek közül kb pont nem vennék semmit, max a legolcsóbbat, mert a T300RS két pedállal mod nélkül kb a félkarú óriás esete. Kivéve ha arcade gaming a cél, de akkor meg kb mindegy.Karácsony előtti T300RS GT alzás árát (~106000Ft) kellett volna hatóságilag korlátozni, akkor nem itt vitatkoznánk.
[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
válasz szacsee #44649 üzenetére
Koszi a sok infot.
1. Azt nem ertem hogy a ket pedaltol miert rossz a fekut? A harmadik pedal a kuplung, nen?
2. Ha harom pedalhoz jar a sebvalto is? Gondolom kormany nogotti kapcsolohiz nem szoktak kuplungolni.
3. Tmxrol nem is irtal az emlitesre se erdemes?
4. 300rs gt a múltkor linkeltem 130ert emagnal uj, ha jol ertem ezeket hasznaltan csak proba utan erdemes?Eladó: GTS450
-
v2
senior tag
Hello. A logit felejtsd el a csába. 1. műanyag mindene. 2. Nem jár váltó. 3. A TMX box változat a T150 PS de mind kettő megy pc-n is. 4. használtan nem árt ha van gari (de ez mindennel így van) a Th kormányok ha rosszak akkor az első pár napban beadják a kulcsot. A T3PA fék jól alakítható loadcell-re meg egy csomó custom megoldás van hozzá
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
szacsee
nagyúr
v2 megválaszolta a javát.
Alzán most 133 ezer ft az RS GT, ha ilyet szeretnél érdemes lecsapni rá.
Lehet lesz olcsóbb is, de jelenleg a legolcsóbb az országban.[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
A 3 pedálos nem csak a pedálok számában, hanem kialakításában is különbözik, sokkal minőségibb, jobban fejleszthető cucc. Persze a végállomás úgyis a load-cell…
A 3 pedál nem csak a H-s váltóhoz jó, tisztességeset rajtolni kuplungpedállal lehet, utána már pakolgathatod a fülekkel a fokozatot.
Ha nem autentikus módban nyomod (és az adott program engedi beállítani) akkor pl driftnél a kuplunggal alászínezhetsz, miközben a fülekkel váltasz itt is.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Marci112233
őstag
Azt én is tanúsítom hogy a két pedálost ha lehet felesdj el. Nekem a T150RS-hez az volt de már bánom hogy nem egyből a pro verziót vettem anno. Röviden szinte full műanyag, csak a pedál alatti tengelyek, a rugók és a potméter egyes része a fém, a többi mind műanyag. Mindezek mellett nekem a gázpedál alatt nekem kétszer tört el a visszatartó rugó, pedig vigyázva volt rá mindig, és sose volt rugdosva, és agyonhasználva sem. it a fórumon érdeklődtem én is milyen pedált vegyek, ha egyszer nálam is előfordul hogy hetekig nem is használom a kormányt, és kaptam is válaszban, hogy a T-LCM lenne a legjobb, de annak árát erre a célra sokalltam, így maradt olcsóbban a T3PA vagy a T3PM. Őrlődtem rajta egy ideig mit válasszak, és hajlottam a T3PM felé, mikor tt a fórumon egy társ felajánlotta ha elmegyek érte akkor oda adja a T3PA-GT pedálsorát ingyen, amit ő a T300RS GT-hez kapott, de nem sokat használta a pedált mert vett hozzá egy T-LCM-et. Mivel nekem ez oda vissza kis híján 600km lett volna, egy rokon kértem meg, hogy menjen érte, és ők is postázták le nekem. Így ingyen lett pedálom, amit nem is gondoltam volna, mikor nekikezdtem kutakodni új pedál után. Viszont tanúsíthatom, hogy a T3PA pedál sokkal masszívabb mint a két pedálos verzió, ami már csak az önsúlyából is érződik.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Tibiajax
nagyúr
fanatec wheel 2.5 base vagy thrustmaster ts-xw base?
hasraütésszerűt is, okfejtősebb válaszokat is elfogadok
-
qqzs
őstag
Utana neztem a T-LCM-nek es ha azt jol ertem hogy a pedal vegen utkozik akkor kezd fogni a fek es ha jobban nyomom akkor erosebben fog, akkor az alap amit a kormanyhoz adnak abba csak ugy elkezd fogni a fek egy ponton es ha tovabb nyomom akkor erosebben fog?
Eladó: GTS450
-
fatal`
titán
válasz Tibiajax #44665 üzenetére
CSL DD. De a CSW és a TS között is van egy liga különbség. De ha csak Forzázol, akkor kb. teljesen mindegy.
#44667:
Nem load cell pedál (kormányhoz adott) = A fékerő annyi amilyen távolságra benyomod a pedált (potméteres vagy hall szenzoros), ha a pedálút feléig nyomod akkor 50%, ha teljesen akkor 100%.
Load cell pedlál (T-LCM) = Akkora a fékerő, amekkora erővel nyomod a pedált, nincs köze a pedálúthoz. Egy rendes autóban sem attól függ a fékerő, hogy mennyire nyomod be a pedált, hanem, hogy milyen erővel. Na, itt ugyanez a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
törölt tag
válasz JulesTS #44669 üzenetére
Nagy köszönet a sok segítségedért, végre elkészültem!
Pár mondatban összefoglalom.
A legnagyobb probléma az emi (elektromágneses interferencia) volt, ami kinyírta a képet a vr-ben, (egy újjal a fejszetthez értem elment a kép), három napig próbálgattam a megoldásokat, és a végén sikerült.
A házban 3 fázis van, és ha azonos fázison volt a gép+erősítő, máris gerjedt a vr, úgy, hogy be sem volt a hang dugva a gépbe, szétkaptam az elosztót átkötöttem egy-két biztit, és csináltam a helységbe egy másik fázist, na így már áram alá helyezve őket nem veszekedtek, de ahogy csatlakoztattam a gépbe az audio jacket, máris összekaptak! Itt már közel volt a megoldás, a gépből fénykábelen elküldtem a hangot a házimozi erősítőmnek, és onnan már jack-el levehettem a jelet, és a zaj 70%-ban eltünt.
Brutál jó lett, a segg alá a motort, a háthoz meg a kaszni+ütődést raktam.
Na ez nem volt elég a háttámlának, ki kellett bélelnem rendesen, de így kényelmesebb is lett az ülés!
-
mozso
senior tag
Sziasztok!
CSL DD base + Boost kit tápja nekem nulladik naptól halkan sípol, ha be van kapcsolva a base. Masnak is ilyen?
-
atomanti19
aktív tag
Ez a kapcsolóüzemű tápegységek sajátossága. A hitványabbaknál 0. naptól, de idővel mindet eléri. Ha nem használod, érdemes áramtalanítani, használat közben meg nem hallod úgy sem.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #44678 üzenetére
a villogás + 5LE sőt mivel ACC-zek is, van vészvillogó is, mint látod (BLINK)
A leggyáribb cucc a SimRacingMAchine féle wheel emulator és Fanatec QR1 combo, a legnehezebb dolog meg a funky switch volt. Mondjuk tunning menu ezzel sincs, de 7 irány megvan (fel-le-jobb-bal, forog és benyom) a kis fekete rotary
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tibiajax
nagyúr
köszi a válaszokat!
szóval -ahogy fatal is írja-, igazából egyik se.. csak a DD lehet az opció, ha már ezekben az összegekben gondolkodok
lenézett forza horizon-om ide vagy oda
jót akarok... és a DD az -
biker
nagyúr
válasz JulesTS #44682 üzenetére
sajna most néztem beállításokban, vészvillogó (blink) nincs, jobb és bal villogó van, de egy gombbal meg lehet oldalni, rövid nyomás bal be/ki hosszú nyomás jobb be/ki
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tibiajax
nagyúr
rendben, értelek benneteket.
de, akkor másképp kérdezem: hátrányom ugye azért nem származik belőle, hogy a DD-vel, a DD tech-en alapuló finom közvetlenséget szeretném érezni és élvezni, amikor órákon keresztül krúzolok a horizon útjain?amugy meg miért rakjátok off-ba? simán témában vagyunk.. szerintem
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz fatal` #44687 üzenetére
Ezzel nem mondtál mást, minthogy a jó kormány felesleges.
A jó kormány minden játékban jó kormány.
Ahogy egy ferrari f40 az óvodáig meg vissza kis kurva jó kocsi.#44689 camaro79
tehát forza alatt nem érzed, hogy egy directdrive kormányt tekergetsz?
sőt, a fogaskerekeket se érezni?
sőt.... valójában ha kontrollert fognál a kezedben, fel se tűnne?
(esetleg toljuk el a wsad-ig?)#44691 Tibiajax ignorálni kell az elitista humbugot, RENDELD A DD-t! Nyugi, forza alatt se változik egy talicska trágyává....
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
fatal`
titán
Egy olyan játékhoz, amiben még értelmes FFB sincs mi értelme lecserélni egy viszonylag erős szíjas bázist egy DD-re? Ha mondjuk még mellé ACC-zik, Dirt Rallyzik vagy legalább PC2-zik a boxon, akkor azt mondom, hogy van értelme.
"tehát forza alatt nem érzed, hogy egy directdrive kormányt tekergetsz?"
Azzal az FFB-vel nehezen tudom elképzelni, hogy szignifikáns különbséget érezne a TS-XW-hez képest.Ha nem lenne semmilyen cucca, akkor azt mondom, hogy rendelje a CSL DD-t, de tudtommal volt egy TX-e, amit már lecserélt egy XW-re. De felőlem lecserélheti egy DD1-re is a Forza Horizonhoz, én nem haragszom meg érte.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Teljesen egyetértek fatal'-lal és camaro79-cel.
CSW-ről váltottam CSL DD-re, első napokban semmi különbséget nem éreztem. Azt már csak később vettem észre hogy kevesebb megcsúszásom és megpörgésem van és így egyenletesebb és gyorsabb köreim. Egy olyan autós játéknál ahol az FFB-nek nem sok köze van az autó/futómű/fék/gumi/úttest fizikájához ott semmi különbséget nem fogsz érezni a két bázis között.
Abban meg Tibiajaxnak van igaza, hogy ha megengedheti, akkor vegyen CSL DD-t. Ha esetleg szimulátorral is fog játszani, akkor meg egy lehelletnyivel jobb lesz a CSL DD... -
Tibiajax
nagyúr
válasz fatal` #44697 üzenetére
ööö.. vallomás következik
hát az igazság az, hogy végül nem lett xw.. nem jutottam odáig el. most épp nincs semmim, a tx-rigemet egyben eladtam. aztán most, nézegetek..
egyértelmű, hogy az xw jobb, mint a mezei tx. olyat is akartam volna. a problémát viszont mind ismerjük.. az sw bázis minden, csak nem olcsó. sőt. és abban az ársávban mozog már, mint -akár már az új CSL DD bázis is - kintről megrendelve persze, nem az itteni nyerészkedők kezein keresztül
ezért van ez a még mindig kérdőjelem, csúcs TM, vagy inkább akkor már Fana?... és ha fana, akkor már nyilván a fasza kis új DD kéne#44699 Csavez óó, jóóóó ez...
jó kis forza.. de kell a kormány hozzá, anélkül túl árkád!JulesTS nemtom.. engem maga a technologiája. az, hogy nincs végre semmilyen felesleges áttétel. csak egy kis kocka, benne a motorja, és egyazegyben kormánymozgása..
én nem tudom, ezt így szeretném. vágyok rá
és egyébként meg játszom a motorsport 6-tal is, szoktam tolni köröket Mansell ó kis '92es ferrari F1-autójával a monzai pályán[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen