- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #25400 üzenetére
Akármelyik márka, főleg Német vonalon az élettartam láncok hírtelen nagyon silányok lettek, és el el csattannak 80-180e között, akár mennyi olaj csere volt. Előjel nélkül sokszor. BMW meg nem csak hangerfalban rossz, kenés ügyileg sincs a toppon, ahogy a Porsche sem. Pl S80 V8 előtt néztem V10-es M5 / M6 kínálatot, 80% lefingott mint az állat, pár szép volt ami tetszett, de utána olvasva, te atya ég. SMG váltó 40-80e között kuka, annyira kiélezett az olaj kör, és annyira az elején van alul hogy ha egy kicsit is rosszul állsz egy padkához, és csak hozzá érsz vele, annyit változik hogy attól már hajtókaros lesz a motor nagyon hamar, full szervíz, full átnézés nem mondja meg, egyszer csak katt, motor kuka jöhet a következő, ami kb a kocsi értékével egyezik... Az általad említett hengerek közötti repedés is... Így hobbi autók terén gyorsan lemondtam az Audi RS - M BMW - Prosche vonalról. A Porsche nem turbós 6 hangeres boxerei, 2009 ben javítottak valamennyit a 10 éve fennáló kenési problémán, elég rákeresni, nem egyedi eset egyik sem. Olvastam itteni 911 fórumokat, sokan 1-2 extra kenési pontot alakítottak ki a motorban, hogy ezt elkerüljék, ez milyen már. Ezen a vonalon leltem rá a Volvo ritka Yamaha Alu blokkos V8-akra. Itt konkrétan semmit nem találtam, csak pár példányt ami 300e felett is full gyári hiba mentes.
Szerk.: De ha annyira Prémiumok, akkor hol az 5-7 év gari, valamelyik német márka még kiterjesztett garival is csak 4-et ad, alapból meg 1-2... mi ez ha nem vicc?
Szerk, BMW 2 literes dieselek, pillangó szelepek be szoktak köszönni a hengerekbe, gyári hibásak a felfogatásnál, aztán ha leszakadnak, akkor rendet is tesznek rendesen a járó motorban... bár elvileg már ezt is javítottak '12 környékén, bár ez sokaknak nem lesz vigasz ha ,megnézzük a Magyar importokat...
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #25401 üzenetére
És piszkosul túlárazottak, ami 1 dolog, de a dolog másik oldala az avulás. Mivel ontják az új modelleket, pár év múlva semmit sem fog érni a méregdrága prémiumod, amire a gatyád elment. Vicc az egész. Ide jutottam megrögzött német pártiként, hogy legyen olcsó, kényelmes, vigyen A-ból B-be és legyen megbízható. Számomra ezek a nagy nevek mára egyenlőek a selejttel, amit méltán kiérdemeltek...
Amerikai vonal... az biztos ha veszek egy abszolút apás hobbi autót akkor az valami hemi lesz. A Challenger/Mustang vonalat megkapod ezekhez az M power/RS szintekhez képest potom áron és elnyűhetetlenek. Oké nincs az a prémium érzésed benne, cserébe nem lesz fél évente vonalkodós a gatyád (vagyis lesz csak nem a számláktól) sokat eszik jahh, de ha egy hobbi autót tartasz legyen már ez az utolsó szempont. Mondjuk magyar fejjel gondolkodva ez felejtős kategória az adók miatt, de nálunk például lehet 2/3 autód 1 rendszámmal, 1 biztosítással. Innentől kezdve kapja be a "Das Auto...."
focvis TSI vagy TFSI? Nem vágom ezeket, de az biztos h a vegyszeres tisztítással mákod volt mert többnyire azt is gallyra teszi ami még jó. Az optimális egy TFSI motornál, ha 50 ezrenként megcsinalod, akkor tuti nem ér baj és mindig a gyári teljesítmény/fogyasztást kapod.
Mercit is ki kell fogni. Lehet pénztemető, vagy jó kapcsolat belőle. Attól függ h használták. Annyira kihegyezett minden, h elég ha az előző tulaj szar helyre járz tankolni, szar olajat adott, vagy kihagyott par szervizt. Onnantól kezdve szopóroller lesz. És akkor a szar szériáról nem esett szó.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #25402 üzenetére
[link] & [link] alján, ez persze semennyit nem von le a tieid érdeméből, de azért nem ez a jellemző, beütöd a VW + TSI + hiba, error, chain, faulty szavak egyikét, és kb kiakad a google kereső...
A vegyszeres tisztítás meg tényleg veszélyes is lehet [link]
Sokszorosan szerencsés voltál, ami jó dolog, de ettől még a TSI nem lesz jó konstrukció.
Szerk.: Azzal hogy szíjasra váltották kb elismerték hogy hibás volt, de nyilván akit csak tudtak elhajtottak a hibával, vagy fizetős buli volt...A kokszosodás + lánc probléma együtt már egy kicsit túl van az inger küszöbön.
euzsolt
Érdekes hogy mind a ketten külföldre kerültünk, és már nem csak a Német a jó, ami ma már nem sokat jelent sajnos. Nem kell félre érteni, még mindig vannak nagyon jó szériák, de már sokszor semmiben sem Prémiumok, talán egy két beltér anyagban.... Nekem egyenlőre bevált a Volvo vonal, úgy hogy maradok márka hű amég az XC csere nem lesz esedékes.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Formaster #25403 üzenetére
TSI = TFSI, az F betű csak az Audi marketingje.
A diósembert nem kedvelem, a vegyszeres tisztítás a töredékébe került, utána még egy évig megvolt az autó, gondja semmi.
@Ferrar1: na pont róla irok 2 sorral feljebb. A 3-ból az egyikben zörgött a lánc hidegindításkor kicsit, ma már nem horror cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Magnum_ #25406 üzenetére
Lehet hogy tudjátok, én nem állítottam az ellenkezőjét, leszólni sem akartam. Viszont tényeket közöltem forrásokkal alá támasztva amiket megnyitva még többet lehet találni, a több országon átívelő 20 legrosszabb motort összegyűjtő cikkekbe is véletlenül került bele? Vagy mit tehet arról gipsz jakab, aki hordta rendszeresen éves szervizre, mégis eldurrant a lánc 3-4-5 év múlva?
Az hogy tudjuk hogyan kell vezetni turbós benzinest, az nem gátolja meg se a láncos se a kokszos problémát amik konstrukciós hibák, nekem is volt V70 T5, azzal hogy tudsz turbóst vezetni, magát a turbót kíméled, a blokkot, a kenőanyagot, a hibás láncon és a kokszon aligha segít.
De egyébként senki nem állította hogy Te vagy focvis nem tudna turbóst vezetni, úgy hogy nem is értem a kérdést. Magát a láncos és kokszos, a két fő problémát nem cáfoltad meg ezzel. Sajnos létező dolog, szerintem senki nem örül neki, akivel előfordult a szakadás, biztos más márka után néz, se neki sem a cégnek nem jó, sem a használt autó vásárlóknak, talán az autó szerelőknek...
[ Szerkesztve ]
-
-
i-sti
senior tag
válasz Formaster #25398 üzenetére
"A koppanós műanyag, az igénytelen kapcsolók a múlté, minden prémium (a bőr üles még a német prémium kategóriát is veri)"
Szerintem itt zárjuk be a Topicot és menjünk haza.
Lexus-on kívül szerintem egyik sem ér fel a német prémium márkákkal.
Habár nekem a Lexus belső design-ja sem tetszik. Olyan igénytelenek.
CT200h, Auris hybrid: Azok a kapcsolók, mintha ha egy 90es évekbeli Daciából lopták volna.Amúgy egyetértek, hogy ha már modern autót vesz az ember vegyen olyat ami megy is
és nem is eszik.
Nekem CRTDI van. 176 ezerben és köszöni szépen az olajpompa rendben van.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Formaster
Topikgazda
Ültél már az új SantaFe-ben? Vezetted már? Több kérdésem nincs is.
Mondom ezt Mercedes tulajként, hogy konfortosabban éreztem magam, mint a német prémiumban. Az ülés pedig igen, egyenesen fényévekkel jobb, minőségibb. A német prémiumok bőr anyaga felháborító, hacsak nem a feláras nappával kéred, ami egy használtautó ára.
-
i-sti
senior tag
válasz z123456789 #25413 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy ha nem olyan lent van mint a Paszulyban akkor nekem mindegy, hogy beépített vagy kihajló, csak mutassa amit kell.
Szerintem ez túl lent van. Folyamatosan lefele kell nézz. Szerintem Audi jobban megoldotta hogy fentebb rakta.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
FeRRaR1
őstag
válasz Magnum_ #25408 üzenetére
Elhiszem, azt al is fogadom, hogy gyakoribb olaj cserével, és finomabb vezetéssel közvetve kímélhető a lánc, de ha rossz tervezés akkor csak húzni lehet halasztani nem, ahogy focvis írta, legtöbbször csak a csere segít, de a legnagyobb baj hogy alattomos hiba, mert nem minden esetben kezdődik nyúlással és kis csattanással indítás / leállításnál...
Kokszosodás téren viszont nem tudom hogyan tudná a vezető befolyásolni. A direkt befecskendezés miatt a benzin már nem tisztítja és hűti a szelepeket, ezért kokszosodik, amit csak elősegít a kipufogó gáz visszavezetés nagymértékű használata. Vannak olyan modern benzin motorok, most meg nem mondom melyikről olvastam, hogy bár direkt befecskendezéses, a szívó oldalra is tud benzint juttatni, amit meg is tesz bizonyos időközönként, hogy tisztán és koksz mentesen tartsa a rendszert.
I-sty
Azért az alapból elgondolkoztató hogy egy 2009-es Mercedesből átülve kényelmesebb neki a rizsrakéta Persze én sem vágyok egyenlőre egyikbe se, mert bár a motorházban rejlő technika tetszik a Lexusnál, az az igénytelen gomberdő, meg ahogy a kocsijaik eleje kinéz, azt nem veszi be a gyomrom. Azt alá írom hogy beltérben Audi mindenképpen TOP, szerintem a Volvo is. Annyiban találom jobbnak, hogy letisztultabb és otthonosabb. Nagyon bejön ez az új XC60. Mercedes kínai tabletes megoldásától falra mászok, valamelyik kocsijukban tök igényesen megoldották, valahol meg kb oda akasztottak egy kínai tabletet, ami annyira lerontja az egész belteret hogy....
[ Szerkesztve ]
-
::Trunks::
senior tag
Kicsit elkanyarodtatok a topik témájától srácok.
ON
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
veterán
válasz FeRRaR1 #25419 üzenetére
Nem akarok OFF-topik, márkák közti feszkót gerjeszteni. Csak leírom mit tapasztaltam, milyen infókat gereblyéztem össze.
A régebbi 1.4 TSI-kre volt jellemző a láncnyúlás. Először a reggeli első hidegindításkor csörög (Mágus2 szerint lehet, nem is a lánc csörög, hanem a szelep ver bele a dugattyúba). Ha nagyon megnyúlt a lánc, azt check engine-nel jutalmazza az autó. A VAG-nál nyúlik a lánc, tudtommal a BMW-nél szakad. Kétségtelen tény, hogy cserélni kell egy idő után. A Golf 7-tel bevezetett 1.4 TSI generáció már szíjas vezérlésű.
Koksz. Minden direktbefecskendezős motor kokszosodik, van amelyik jobban. A VW élen járt ebben a technikában és irgalmatlan mennyiségben adott el 1.4 és 1.2 TSI motorokat. A VW 3. gen 1.8/2.0 TSI motorja kettős befecsis, alaphangon a direkt befecskendezést használja, és (asszem') kis fordulatszámon megy a hagyományos szívócső befecskendezés, hogy letakarítsa a szelepeket.
Jelenleg a 21. autómat használom, sokat szerettem közülük; az egyik legkedvesebb a Golf 6 1.4 TSI volt - a láncnyúlós, kokszosodó.
(Nagyon közel áll a szívemhez még: kispolszki; Astra F GSi 16V, csiptuningos 1.9 CDTI Vectra GTS - voltak ezeknél erősebb / nagyobb motoros / drágább autóim.)
[ Szerkesztve ]
-
szabi325
tag
Ezzel a SOFT99 termékkel kapcsolatban valakinek van tapasztalata?
Nem nagyon találtam rá reviewkat![ Szerkesztve ]
-
RBJ
addikt
Na megjött az ebay es microfiber es wax aplikátor, felkenő. jan 20. rendeltem majd 2 hó míg ideért.
Tetszik, mert tényleg nagyobb, masszívabb mint a sárga szivacska.
De valamit benéztem mert azt hittem van rajta zseb amivel az ember feltudja venni az újjára.
Hát nem, így ezzel is szívok mikor leejtem, vagy kiugrik a kezemből és tiszta földes lesz.
MOndjuk az 5db 636 ft ot megért.[ Szerkesztve ]
Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Formaster
Topikgazda
válasz szabi325 #25422 üzenetére
Van. Eszméletlen jó, de a 12 month nevűt vedd. Kb 4 hónapja tettem fel és még mindig úgy 90%-os. Egyedül a géptetőn 1-2 foltban lassabban pergeti már a vizet, illetve az ajtók alján, de ezek a legkritikusabb pontok. Ezt is csak a tegnapi mosásnál vettem észre. Nálam eddig befutó. Abszolút úgy funkcionál, mint egy kerámia. Szuperhidrofób.
[ Szerkesztve ]
-
szabi325
tag
válasz Formaster #25424 üzenetére
Olyat múltkor vettem amikor ajánlottad, pont ma jött meg .
Az valid hogy fura szaga van ami leginkább a higítóra emlékeztet? (sötét színű autóhoz)Amit linkeltem, az tényleg olyan mint a videón hogy maszatolgatom a ronggyal és a mikrokarcok eltűnnek? Csak mert akkor felteszem a wishlistemre
[ Szerkesztve ]
-
KisBundi
őstag
Tudtok arra tanácsot adni mit kezdjek az üregekben megjelenő rozsdával? Az autó már 10 éves és bizony találni rozsdát az alvázon, de ez csak felületi. Sajnos elérhetetlen helyeken is. Szóval mit tudok az ellen tenni, hogy a rozsdásodást megállítsam? Utána persze konzerválni is szeretném valami normálisabb üregvédővel.
[ Szerkesztve ]
-
::Trunks::
senior tag
válasz szabi325 #25422 üzenetére
Nekem ilyen van az automon, eddig nagyon tetszik, de hosszutavu tapasztalatom nincs.
wax applikalo linket magyarorszagrol tud valaki adni?
[ Szerkesztve ]
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
Magnum_
nagyúr
rossz topik.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
szabi325
tag
válasz ::Trunks:: #25428 üzenetére
[link] kauffernél is szokott lenni, most épp nincs.
-
KisBundi
őstag
Régi üregvédelmet mivel lehet eltávolítani?
-
zolikaDB
veterán
8-án rendeltem, ma hozta a postás a Wolf Yellow Snow-t.
Kérdezte vki múltkor, h mennyi időre szállítanak. -
veterán
Rendeltem egy Karcher SE 6.100 Home Line szőnyeg és kárpittisztító 1.081-220.0 takarítógépet, amit részben majd a kocsihoz szeretnék használni. Elvileg péntek fele fog megjönni a termék, szóval hétvégén lesz egy kis teszt is a padlószőnyegnél. Ülést még nem akarom mert nehezen száradna meg.
Majd leírom hogy mit tud, aztán hátha valakinek egy kis segítséget tudok nyújtani vele.iPhone 13 Pro Max
-
Norbi696
csendes tag
háj,
fürdőszobacsempét, zuhanykabint kezelitek valamivel ami pörgeti a vizet, idáig nem használtam , de gondolkodom rajta a könnyebb takarítás ügyében, lehet cquartz lesz a megoldásom :-)
-
#00809728
törölt tag
-
-
#00809728
törölt tag
válasz ::Trunks:: #25446 üzenetére
F@sza lett
-
TheProb
veterán
Ez a "visszahajtós" maszkolás mivel jobb/másabb, mint ha csak simán a festendő oldal felől ragasztanám le a papírt maszkolószalaggal?
Több videóban láttam már, de nem sikerült rájönnöm, hogy ez mire jó. Így nem lesz éles határvonal a maszkolt és maszkolatlan területek között vagy mi?[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen