- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
válasz Dilikutya #139349 üzenetére
A kívülállót sztem úgy értette, hogy nem rajongó. És nem rajongó szemmel névze egy átlag gyűjtögetős homokozós játék, ami főleg a csihipuhiról meg a reflexekről szól. Ráadásul ps4 pro-n időnként erősen beszaggat sajnos, főleg a küldetések végén, mikor felugrálnak az eredmények meg a completed felirat, meg ilyenek, persze ez így nem zavaró játék közben, de nah. Ahogy feletted írták, 7-8-as pont jár neki, én a 7 felé húzok, mert kissé fura, hogy
kb. mindenkinek van már valami szuperképessége (a mezei kardos/kaszás/boxeres manusokra gonolok, akik nagyobbat csapnak, mint én - meg persze a melákokra, főleg, mikor azok se puszta kézel jönnek), amivel le tudja csapni a pókicát. **********
-
csuvicsuva
őstag
Ezek engem már nem annyira hatnak meg, tudjuk jól, hogy a legtöbb Sony játék azért van túltolva, mert exkluzív. Bírom a pókot, cimbora mondta, hogy fan service, azon kívül igazából semmi különös. Lehet, hogy teljesen leveszem a nehézséget, mert igazából eddig maguk a harcok nagyon nyögvenyelősen mennek és még csak az elején tartok.
Dilikutya: ez szerintem nem igaz.
echterion: egy hónap Ubi+? Ha nem vagy annyira elkalandozós, pepecselős, mint én, a 3 DLC-t szerintem simán végig tudod játszani annyi idő alatt.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Crus
őstag
Ha el akarnék készíteni egy igényes Pókemberes játékot, az kb. pont olyan lenne, mint amiről szó van. Nem nagyon ugrik be semmi, hogyan tehetném jobbá azt a játékot. Mondom ezt nem éppen Marvel kedvelőként.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Zó
tag
válasz csuvicsuva #139345 üzenetére
Ja, az EA-nél is van duplázás, de az csak balfékség nem életnehezítő, mint a folyamatos relogin meg hasonlók. Nálam amúgy a Prime-féle AC Originsnél tűnt fel ez a DLC-s dolog, és nyilván kisebb bizalommal vásárolok így próbából. Legalább van már refund, évekig kullogtak a többiek után lekezelve a vásárlókat, de ez inkább policy, mint kliens kérdése volt.
Azt se szeretem amúgy, hogy régi játékoknál nem méri, de még a 2018-ban kiadott Settlers History Collection tagjai sem. Felhőmentés sincs elvileg olyan játékaikhoz, melyekhez GOG-on van stb. Szóval attól függ, mit keres az ember, objektíven viszont feature-hátrányos tud lenni.
Az külön értelmezhetetlen volt, amikor a moddolható felbontású, felhőmentéses, kiegészítős GOG-os Heroes 3 mellé kiadták a máig bugos Heroes 3 HD-t kiegészítők nélkül drágábban, ráadásul felhőmentés nélkül Steam-exkluzívként, miközben nyomták a UPlayt
De minden kliensnél vannak hiányosságok. Sőt konzolokon is. Series X-en nem mindig tölti be az akciós játékok listáját teljesen a store, így kénytelen vagyok másnap vagy böngészőből próbálkozni, PS3-on meg volt vagy egy év, mire javították, hogy a store ne fagyassza le a gépet random pár percenként
A Steam esetében a kulcsos dolog jogos, de én eddig mindig azt kaptam, amit vettem, mindig tudtam előre, mi lesz. Cserébe meg látom, mi van meg ismerősöknek, ga co-opra keresünk játékot, vagy fölös kulcsom van. Na ez ezerszer jobban érint. A Box is csak annyit tud, mivel játszott már valaha ismerős, de így szerepelhetnek ott továbbadott játékok, míg játszatlan "birtokoltak" nem. (A Game Passból kikerültek sincsenek ott, ami egyrészt jó, másrészt ha közben megvették, akkor nem tudom, mi van. Mindez Steamen világos.)
De nem vagyok Steam-rajongó, mostanság GOG és Xbox dominál nálam, csak harmadik számú. De volt ez máshogy, és lesz is.
-
i2k
senior tag
Ha már konzol, meg passok, meg előfizetések...
A PS+-ról májusban ezeket a címeket vesz le:
* Balan Wonderworld
* Chocobo's Mystery Dungeon Every Buddy
* Chronos Before the Ashes
* Deadlight: Director's Cut
* Dreamfall Chapters
* FlatOut 4 - Total Insanity
* Graveyard Keeper
* Homefront: The Revolution
* How to Survive Storm Warning Edition
* Kingdom Come Deliverance
* Kona
* Last Day of June
* Left Alive Day One Edition
* MX vs ATV All Out
* Marvel's Spider-Man
* Metro 2033 Redux
* Metro Last Light Redux
* Mighty No 9
* NBA 2K Playgrounds 2
* Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition
* Pixel Piracy
* Red Faction Guerrilla Remarstered
* Relicta
* Resident Evil
* Shenmue 3
* Star Ocean First Departure R
* TT Isle of Man: Ride on the Edge 2
* This War of Mine: The Little Ones
* Tour de France 2021
* Virginia
* WindboundA világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
Előre szólok, hogy nem neked megy a dolog...
A Pókemberrel szemben nagyon ambivalensek az érzéseim - alapvetően az összes "szuper" hőssel, akik valamilyen külső behatásra váltak azzá -, és többször ki nem állhatom a figurát, mint sem.
Nyilván, van az a pénz, amivel rá tudnátok venni, hogy egy adott játékidőnyi etapig elviseljem, de... inkább mégse.
Pedig a Tom Hollandos filmek nem mindegyike kaki, szerintem.Homecoming 7/10, Far From Home 7/10, No Way Home 4/10 Szuperhős témában számomra elviselhetőbbek az eszközhasználók: Batman, Ironman, Green Arrow, etc.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
echterion
nagyúr
-
i2k
senior tag
Bocs, még valami - kicsit ellentmond az eszközhasználósnak, de:
Most fogok csak rákeresni, lövésem sincs, hogy melyik "univerzumba" lőtték bele, de szívesen megnéznék filmet/sorozatot róla: Enchantress
Oké. DC Comics.
[https://en.wikipedia.org/wiki/Enchantress_(DC_Comics)]"Fictional character biography
June Moone was a freelance artist who was invited to a costume party at an old castle, and stumbled upon a secret chamber where an unknown magical being (later named as Dzamor) empowered her to fight an evil presence in the castle. Saying the words "The Enchantress", her appearance changes from the blonde-haired June to the black-haired and costumed Enchantress and defeats a minotaur creature from a tapestry. Soon after, she defeats a monster at Cape Kennedy and a mirage of a demonic creature manipulated by a crook.
In her next appearance, however, the Enchantress is a misguided character fighting Supergirl, who prevents her gaining omnipotent magical power and cancelling all other superpowers on Earth, twice. Her villainous side takes over after this, and the Enchantress then continues her career as a member of the Forgotten Villains and part of the army of supervillains during the Crisis on Infinite Earths crossover event."//** Ja, amúgy meg nem nagy betűkkel jelenik meg a játék (Injustice 2) elején a DC logó?
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
válasz echterion #139358 üzenetére
Hajjaj, az első filmet (2004) nagyon komáltam.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
csuvicsuva
őstag
Látod, ilyen megvilágításokban még nem vizsgáltam a dolgot, nyilván nagyobb baj lenne, ha elsődleges kliens lenne.
Xboxnál konzolon elvileg van egy összesítő, ahol az összes játékot listázza, illetve amit l.skywalker vagy én linkelünk heti listát, abból is ki tudsz indulni.
És megint Crusnak sikerült megfogalmaznia azt, amit én is akartam a Pókemberrel kapcsolatban. Ez erről szól, semmi másról. Duma, bunyó, még több duma, még több bunyó. Peter Parker karaktere teljesen jól átjön.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Crus
őstag
Teljesen érthető. Alapvetően én a DC felé húzok, ha választani kell, mert a Marvel, főleg az utóbbi időben... hááát... finoman szólva se üti meg nálam a mércét. Strange (nem a doc.), de gyerekként is a komolyabb, nem ezeket a Thor-féle limonádékat kedveltem. Watchmen comic + film, sőt még a sorozat is nálam kegyetlenül betalált.
Viszont hazudnék, ha azt mondanám, hogy kölyökként nem olvastam sok Pók comic-ot (is). Elvagyok vele a mai napig, de a játék előtt fejet kellett hajtsak, bár Mass Effect 1 betegségben szenved, a fő szálat kell "előre" tolni a mellékzöngéket, meg erősen félre. Toltam a korábbi pókos próbálkozások zömét is, és irgalmatlanul veri az elődöket és nem csak küllem terén.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz csuvicsuva #139361 üzenetére
Szvsz ebben nincs is több és nem hiszen, hogy kellene bele komolyabb mélység. Nem nekem kell ezeket elkészíteni, hanem inkább a fiatalabb korosztálynak.
Viszont ha már szóba került... a Miles Morales kapcsán szándékosan minden prekoncepciót félretettem. Úgy ültem le elé, hogy nyújtson többet(!), mint az alapjáték és nem érdekel, a kényszeresség, ami ezt a karaktert szülte. De nem sikerült nekik. Nagyon nem. Nem, hogy több lett, de jóval kevesebb lett a MM, szerintem egy jó indulattal 7.000 Ft-os DLC és nagyon az egynek jó, ha nincs más feeling volt. Sose lássam többet.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Dilikutya
félisten
Az első film Dolph Lundgreen-nel készült 89-ben. Szerintem mind jó film. Más stílusok, mindnek megvan a maga bája.
A sorozat is remek, azon ritka sorozatok egyike, amit nem untam már az 5. résznél, és még nézném.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
A Tom Holland Pókemberrel az a baj, hogy bele lett erőszakolva az MCU-ba, a Bosszúállók mellé. Ilyen szempontból fura kimondani, de a régiek jobbak voltak, semmi univerzum építés, csak elmeséltek 1-1 kalandot.
Persze a régebbieknek meg volt más baja, én még mindig várok egy jó Pókember filmet, ami a karaktert is visszaadja végre.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
csuvicsuva
őstag
Így van, azért mondom, hogy nem a játékkal van baj, hanem úgy látszik, hogy engem már nem fog meg. Az mondjuk meg megint biztos, hogy ha ez esetleg végigmegy, akkor nem az MM lesz a következő játék.
A HZD hangulata például egyből elkapott, ha ma sem akarja a tutit a pók, akkor megyek át arra.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
echterion
nagyúr
válasz csuvicsuva #139367 üzenetére
Ne erőltesd, ha nem kap el, annyit nem ér a pókfiú sajna, ellenben Aloy kalandja, ha megfog a világ, remek kikapcsolódás lesz.
**********
-
Zó
tag
válasz KISDUCK #139370 üzenetére
Sajnos ellenvéleménnyel kell élnem, életem legrosszabbul játékra elköltött 25 eurójának tartom a rászánt pénzt (kb. 70 óra után). Szép, látszik a belé ölt sok munka és pénz, az alapfelvetés is érdekelne, de azért annyira sosem vonzott, csak a sok emlegetés miatt kíváncsi lettem már, mit tud a PS4 egyik legsikeresebb exexkluzívja.
Két dolog zavar nagyon, illetve harmadikként van egy fura vonatkozása számomra.
1. A világ inkább egy és szép játéktér, mint világ. Teleszórva mellékküldetésnek vagy ilyesminek hívott konfettivel. Nem rajongok ezért a nyílt világú játékokban. Nem mondom, hogy rosszak a mellékküldetések, de emlékezetes alig-alig akad, és azért elég sokat láttam más játék(ok)ban. Itt komplett lemodellezett városok nincsenek, mint az AC-kben. Az NPC-k meg hülyék, ha bemegyek a robotvadászok táborába, akik alatt spawnolnak a robotok, és bejönnek utánam, konkrétan nem csinálnak semmit a keménylegények, esetleg rohangálnak. Elég illúzióromboló ez. A rendes településőrök viszont le szoktak állni harcolni.
2. Bullet sponge. Tök jó, hogy a különböző alkatrészeiket le lehet ügyesen szedni a robotoknak, és ezért szívósaknak kell lenniük normál támadások ellen, de normális nehézségi szint mellett iszonyúan fárasztó mindenhogy, hiszen ráadásul jó nagy a játék is. És persze ha sérülünk, kell a gyógyfű vagy az ital, így az állandó hosszú harcoknak további következményeik vannak. Na az utóbbi miatt folyamatosan vadászni kell, például úgy, hogy Aloy lefut mindent, a nyulakat is, tehát futva agyonverünk bottal 20 nyulat, és akkor jól felkészültünk egy komolyabb konfrontációra. Ez nemcsak béna, de grind is az én szótáramban.
3. A Guerilla próbálja akció-RPG-ként deifiniálni a játékot, és valóban tekinthető is RPG-lightnak (mondjuk, lassan mi nem?), de még annak is nagyon vékony. Szökőévente mondhatunk alternatív dumát, előre lespoilerezi a küldetésért járó jutalmat (eleve minden egyféleképpen megoldható), a kereskedők tucatjellegűek stb. Pedig a méretei és a nyílt világú akció-kaland túlburjánzott divatja miatt hangsúlyosabb RPG-elemek jelenthetnének pluszt, ha nyilván ez sem lenne óriási nóvum.
Ha elkap a világa vagy magával ránt a történet (eddig az sem igazán tetszik), biztos jobban élvezném, de sajnos nem az esetem a játék a külcsín és néhány jobb ötlet ügyes megvalósítása ellenére. Amikor játszom vele végül is leköt, de elindítani ritkán van kedvem. Ennél azért vannak számomra lelkesítőbb játékok is a könyvtáramban. Százával.
-
csuvicsuva
őstag
Ingyen volt a HZD, úgyhogy nagy csalódás nem érhet.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Zó
tag
A Halók esetében árnyalnám a képet. Az első rész azért nagyot dobott AI-ban, működő járműves akció sem FPS-ben volt akkor még, és a filmszerű mesélésben is érdemi lépés volt. A limitált arzenált és az auto-regent meg tömegesen kezdték másolni (többnyire rosszabban), iparági standarddé váltak. A fegyverek között is volt egy-két kimondottan érdekes. Co-op meg ugyan sok FPS-ben volt korábban, de jellemzően csak belehányva a lövöldékbe, itt így üdítő volt a co-op kampány. Meg ugye az FPS-ek elég vegyesek voltak még konzolon, a GoldenEye nyilván nagy innováció volt, de az a Perfect Darkhoz hasonlóan fájdalmas tud lenni mind N64-, mind Xbox-kontrollerrel. A 2-ből a jól megvalósított dual-wieldet emelném ki. (Ami a 3 után MIA lett.)
Az már egy más kérdés, hogy a hupilila sci-fi-light számomra taszító, és nem az én esetem FPS-ként sem. A repetitív level design viszont fájdalmas, és szinte minden résznek vannak borzasztó, lélekgyilkos mélypontjai. Szólóban az élmény így nálam sem volt soha középszar fölött, de érdemeik vannak. A kooperatív más tészta, de azzal meg az a baj, hogy sosem sikerült igazán fejlődni, és már az Xbox 360 generációja idején jöttek jobb co-op lövöldék, de a Halo azóta is vergődik ebben.
És másban is, a Bungie felszabadulása óta ugyanis csak küzdenek, hogy kezdjenek valamit az IP-vel. A 4 nagyon jól nézett ki (a korábbi részek ha a szakmabelieknek hoztak is érdekes dolgokat, játékosszemmel sosem a látvánnyal hódítottak, én néha kínosnak találtam őket), a játszhatóság is rendben volt, nekem talán a legjobb Halo-élményem, de az érdemi és működő innovációk leálltak. A lilaságból meg visszavettek, de az egész forerunneres téma csak arra jó, hogy utólag Covenant-rajongó legyek...
De kooperatívban végiglőni őket még mindig kellemes tud lenni (nem, nem élmezőnyösek nálam), mert nincs sok hasonló és jó minőségű alternatíva. Szóval nálam középszar meg nem is, de érdemei vannak.
A Bungie egyébként nagyon kreatív csapat volt, de én a Myth-t szerettem tőlük, azt nagyon elkapták. A Destiny-vonal meg pont az, hogy elsírom magam tőle, és akár a bungie-s, akár a Bungie-mentes Halókra csak rákívánok tőle.
-
Zó
tag
válasz arfer #139372 üzenetére
Érdekelt, hogy mi a nagy rajongás tárgya, mert videókból nem értettem. Érdekel a játékos szemével a game design, a trend. De mint mondom, leköt, de ad egy nagy csalódás- és ürességérzetet.
Meg hát lássuk be, 10 óra után legfeljebb benyomásokról tudnék beszélni, ha mindenki csak azzal töltene szignifikáns időt, amit imád, akkor mindenről csak az ömlengés menne. De a jövőben sok hasonlót nem tervezek, valójában eddig sem volt rá sok példa, 70 órás szerintem egy se.
-
Zó
tag
válasz echterion #139374 üzenetére
Attól függ, ha időrablónak érzem a játékot, a 70+ óra pont nem hangzik jól. Ha még órabérbe is átszámítom, akkor meg még drágító tényező. Ha nem sorakoznának a jobban nekem való játékok, akkor persze kevésbé érezném, hogy valami jobb helyett játszom vele.
A lényeg, hogy nekem csalódás, ez az én érzelmem, amin érvekkel nehéz változtatni A leírt hiányosságok pedig akkor zavarnának, ha elkapott volna, szóval az a része a kommentemnek akkor is ott lenne.
-
Crus
őstag
Nem véletlenül írtam, hogy "ma már ezek középszarok se, hanem egyszerűen csak szarok". Tény - és nem fogom magam ezzel szembeköpni -, hogy az 1. részt amikor toltam nem szórakoztam rosszul, az ODST-t is tudtam miért kedvelni, 3. rész se volt rettenet, de ami még emlékezetesebb az a Halo 4 (úgy tűnik neked is), ami igen, már nem is Bungie, hanem 343 és a mai napig őszintén le vagyok nyűgözve attól, ahogy az X360-on fut.
Na de manapság már? Backlogot pótolni? Mondok 100 sokkal jobbat, amit tényleg érdemes pótolni, ha kimaradtak és nem, hogy az első 100-ban, de még a 200-ba se tenném bele egyiket se.
A Myth az akkora királyság volt, hogy szinte hihetetlen, hogy tőlük származott.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
HZD 1 az cirka 70%-ig nekem is csalódás volt. Pontosabban szólva az első 10% jópofa volt, utána törzsi nyammogás borzalmasan hosszú órákon át, meg röhejes respawn, meg loot pornó, grindfest, és lock nélküli közelharc (rofl), aztán a modern vonal egyre teljesebb kibontásával végre érdekelni is kezdett az egész története. A DLC-t viszont csíptem. Ezeket én mindig hardon tolom és a DLC-ben egész korrekt kihívás is összejött, bár azért annyira nehéznek se mondanám.
A HZD FW is lement már, minden téren jobb, mint az 1. rész, de a gameplay az nem túl sokkal. Nem nagyon akar ez a játék sehová se fejlődni és a 2. rész vége felé, már nagyon azt éreztem, hogy egy kínosan elnyújtott szappanoperát nézek. DLC-t megvettem, de még rá se néztem.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Zó
tag
Utoljára a GfWL-es Halo 2-höz értem hozzá szólóban. Co-op FPS-ből szűkebb a mezőny (nem a looter shooterekre vagy L4D-epigonokra gondolok), mert lássuk be, akármennyire frankó a Duke Nukem 3D, nem co-opra lett kitalálva, még annyira sem, mint a Halo. Írom mindezt úgy, hogy az ment annak idején is egy nagy kedvencként co-opban is, és idén végigment így a Quake is.
A Halóra nézve az a kínos, amikor a 2006-os Rainbow Six Vegas (fedezékből TP) elveri az összeset co-op lövöldeként. Vagy a 2008-as Army of Two (ez persze TPS), pedig az már sajnos splitscreenexkluzív, és a folytatások nem BC-sek Boxon. Nyilván az élmény szubjektív, de fundamentális problémák vannak a Halónál a konkurenciához képest. Csak abban nem látom a tömegeket. Más műfajok, más jellegű lövöldék, illetve szóló élmények persze vannak bőven, azok helyett nem ajánlanám.
-
Zó
tag
Nem tudom, hogy mikor játszottad, szerintem a DLC tette bele az ultra hardot az NG+-hoz, viszont lehet már úgy is kezdeni. Vagy 50 óráig úgy ment, nem volt frusztrálóan nehéz, de frusztrálóan időhúzóak voltak a harcok, így levettem very hardra (a különbség a gyakorlatban ég és föld). Megnéztem, hogy mit csinálnak a nehézségi szintek, ez alapján számomra a story vagy esetleg az easy szint nem érződne sárdagasztásnak.
Ultra hardon ugye pénz is alig van (pontosabban minden az ötszörösébe kerül), tehát béna felszereléssel kell csilliárd évekig harcolni (minden egyes kilőtt lövedék=pénz!), miközben minden tud one shotolni, ha nagyot bénázol, és a legalapabb tartományok is leszedik a HP-d felét lazán. Ráadásul az elementális sebzést is felezi, pedig a játék egyik lényege az lenne, hogy azzal támadj, amit nem szeretnek (lehet felgyújtani 16-szor egy sawtootht). Viszont az ellenség harci AI-át meg pont feljavítja, és ad egy kis túlélős jelleget, csak sajnos a játékmeggyűlöltető bullet sponge mögé rejtették (testre szabhatóbb megoldás jobb lenne). Részemről elsőre nem ajánlom.
A beígért csattanó miatt játszom én is, hátha a végén azt mondom, azért megérte. Csak hát más ezért egy 5-10 órás játéknak vagy 2 órás filmnek nekifeszülni, mint ennek. Nem bánnám, ha inkább "csövesebb" lenne, mint pl. az Enslaved volt.
-
Crus
őstag
1. rész complete tavaly tavasszal ment végig, de szándékosan nem akartam magasabb fokozatra tenni hardnál, mert tudtam, hogy a respawn végtelenül ostoba benne. Amikor lenyomsz egy Stormbird-öt, elmész 200 métert és az újra semmiből előtűnve ott köröz, az egy okádék húzás. Egy soulsban teljesen valid, hogy a halálod esetén van respawn, de itt ehhez elég pár 100m-t gyalogolni, ami számomra egyenlő azzal, hogy ne vegyem komolya a gameplayt.
A leírásod alapján extrém bölcsen döntöttem.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
csuvicsuva
őstag
-
Zó
tag
A respawnra mondok jobbat: korrumpálódott zónát álltam neki kipusztítani, mire kinyírtam az utolsó szörnyet, látom, hogy azért nem vette teljesítettnek, mert respawnolt a többi. Amikor megint ugyanez történt, inkább feladtam. A VH egy casual darálás volt ehhez képest. De ha nincs kedvem harcolni, akkor új területen nagyrészt futok. A lopakodás időigényes, a futás pedig legtöbb esetben működik, ha a legtöbb robotdög gyorsabb is, mint a csiganyúl.
Szerk.: Illetve van egy tábor, melyet már majdnem leirtottam, de a corruptor elől kicsit messzebb szaladtam a kelleténél, és azzal, hogy ő visszafordult, újratermelődött azonnal mindenki. Ez ötször történt meg különböző variációkban. Azóta látom, hogy küldetés is visz oda, de ez akkor is agyrém ebben a formában.
Azt én sem tudom, hogy mindez miért OFF, ebben a topikban mi a preferencia.
[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
válasz csuvicsuva #139384 üzenetére
De múltkor nem itt volt a probléma a TLOU játék(!) kapcsán?
Fun fact: Platinára ment a PS5-ös verza, volt benne nem egy zavaró hiba, 2 olyan is a friss patch ellenére, ami miatt restartolnom kellett az utolsó checkpointtól. Ezzel szemben a PC-s verza (ami a net szerint egy trágyalé), nálam továbbra is közel hibátlan.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
csuvicsuva
őstag
Szerintem simán jöhet minden alapban, ha meg valami kényes téma (LMBTQ/Soros/Orbán, bármi), vagy játék/film spoiler, az meg külön jelezve szerintem mehet spoilerbe, aztán aki akarja, az elolvassa, aki meg nem, az is.
Crus #139386: ott azzal volt a baj, hogy van saját topikja, de hát ha mi itt szeretünk beszélgetni?
Közben Pókemberbe belement egy huzamban két óra, azt hiszem most kapott el.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
echterion
nagyúr
válasz csuvicsuva #139387 üzenetére
A kényes téma inkább ne is jöjjön, mert utána meg jön a banhammer.
Én már várom a póki végét, persze két küldi között a házak között szlalomozva mindig elcsábulok egy kis csihipuhira, így lassabban halad (tudat alatt lehet, nem akarom elengedni még ), mint kellene. Ez az openworld "átka".
**********
-
Dilikutya
félisten
Halo: én sosem értettem a felhajtást körülötte. Anno, talán a 99. decemberi PC Guru lemezmellékleten volt egy áll-leejtős előzetese, de mivel először Xboxra jelent meg, elsikkadtam fölötte. Mikor 2 évre rá PC-re is kiadták, már messze nem volt nagy szám, a grafika még jó volt, de a játékmenet a demó alapján (vagy warez első 1-2 pálya, nem emlékszem) elég fapados volt, a Half-Life és a Wolfenstein már ekkor túlhaladtak rajta, pedig azok régebbiek. Jól is futott az akkori gépemen, időm is lett volna rá, de ment a kukába, mint oly sok tucat sci-fi fps. Egész egyszerűen voltak nála jobb játékok, nem is kevés. Nem is értem, hogy lett belőle ekkora franchise, meg húzócím Xboxon (és aztán Vistán a DirectX 10-el).
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Crus
őstag
válasz csuvicsuva #139387 üzenetére
Miért a PS5-nek, meg az XBOX-nak nincs saját topikja?
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #139389 üzenetére
A Halo 1 eredetileg az RtCW-vel gyakorlatilag egyszerre jelent meg. Ha a 3D-re gondoltál, elnézést, az tényleg régebbi
Amúgy én is jobban bírom a Wolfot, az telepítve van most is, de feature-ökben nagyon mást tudnak.
A Halo Wars már egy érdekesebb kérdés. Nem volt érdektelen RTS-próbálkozás konzolra, poén volt a műfajváltás (bár eredetileg is RTS-nek terveztés a frencsájzt), de a PC-n megszokottakhoz képest az agyonbutítás és az útvonalkeresés miatt egyszerűen egy kompromisszumjáték volt. Persze az útvonalkeresés nehezen fogható a konzolokra, értelmezni sem bírom, miért lett olyan, az Ensemble az 1999-es AoE 2 szintjét is képtelen volt hozni. Ráadásul csak egy nem túl hosszú UNSC-kampány volt benne, ami nagy ziccerkihagyás volt.
Végül is jópofa volt annak, ami (a kooperatív kampány sokat segített), de a helyén kezelve a platformnak és az IP-nek szóltak a korabeli dicséretek. Ha PC-re jelenik meg random sci-fi skinnel, közröhej tárgya lett volt. (Nyilván a Combat Evolved is kisebbet szólt volna, de mint mondom, az tudott újítani bármely platform FPS-eihez képest, ahogy korábban a GoldenEye is.)
-
Dilikutya
félisten
Igen, tudom hogy az xboxos Halo 2001-es, de szerintem abban a mezőnyben sem volt kiemelkedő. Legfeljebb a konzolos FPS-ek között, nade akkoriban elég csóri volt a konzolos FPS téma, függetlenül attól, hogy pl. a Medal of Honor is csak 4 év után jött el PC-re is, az FPS és az RTS két, hagyományosan PC-s műfaj.
Én mondjuk mai napig nem ismerem el a konzolos FPS létjogosultságát.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #139392 üzenetére
Objektíven tudott olyan dolgokat, melyeket más nem (nagyon), és a PC-s FPS-ipar is másolta. Nem szeretem, de ezt nincs értelme elvitatni. Azon már lehet vitatkozni, hogy ezekre az újításokra mennyire volt szükség, sok FPS-nek ártottak is a rosszul kivitelezett majmolás miatt.
Fun fact: a Halo előképe a Bungie-tól az 1994-es Marathon Macre, és korábban a legfejlettebb egérhasználattal, alternatív fegyermódokkal rendelkezett. A platform miatt nem jutott el tömegekhez, mint a kortárs... várj, valami D betűs ... Dork vagy Dome, valami ilyesmi
-
section9
őstag
válasz Dilikutya #139389 üzenetére
Ös Xbox-os vagyok, de egyet kell értsek veled. A Halo annyira semmilyen a többi korabeli játék közt, hogy én sem értem, hogy miért alakult ki ekkora hype körülötte. No One Lives Forever, Soldier of Fortune, Deus Ex, Alien Versus Predator 2, Red Faction és még sorolhatnám. Számtalan iszonyatosan jó FPS jött ki akkoriban. (Vagy csak én voltam akkoriban gyerek és az idö megszépítette az emlékeket)
-
Zó
tag
válasz section9 #139394 üzenetére
A NOLF és a Deus Ex is nagy kedvencem, de AI-ban le voltak maradva (bár az előbbiben jópofa volt, hogy borították az asztalt, és bebújtak mögé fedezékbe, az más kérdés, hogy ez reálisan mekkora védelem), és nálam egyik se a gunplay miatt volt ütős. (A NOLF-os motorozást meg nem hoznám fel a warthogozás ellen, nem volt jó.) A NOLF megszületéséhez amúgy kellett az N64-es GoldenEye és a PC-s Thief.
Tulajdonképpen mind a két játék hibrid volt, nem vegytiszta FPS. Klasszikusok? Azok. Meg se közelítette őket élményben nálam a Halo? Nem. Tök mást nyújtottak. Abszolút.
Kíváncsi lennék, hogy a Halokék Törpikék megítélésében mennyit ártott meg használt az art direction.
-
section9
őstag
Eszembe jutott még egy amivel rengeteget játszottunk akkoriban: Mobile Forces. Úgy emlékszem nem volt nagy szám semmilyen szempontból, de valamiért mégis nagyon lekötött minket.
-
csuvicsuva
őstag
Hát ez az. Pont ezért mondom, hogy itt szerintem "minden" elfér. Ha valami akció van, úgyis mindenki az on topikot offolja szét, hiába van ez itt.
echterion: persze, a példákat csak azért írtam, mert kéz a kézben járnak.
Pókember: szintén, bár megfogadtam, hogy csak a fősztori, csak a fősztori, ha az oda vezető úton feltűnik egy torony, egy hátizsák, vagy egy turistalátványosság, akkor bekapcsol az OCD. Most már legalább eljutottam addig, hogy nagyon nehéz volt kilépni belőle.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
alratar
addikt
válasz csuvicsuva #139397 üzenetére
Pókember
Nagyon addiktív lett, nem csodálom,. hogy nehéz abba hagynod.
Nekem volt, hogy csak bekapcsoltam, s csak úgy lógicsáltam órákon át.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
bigrob
őstag
Pékembert én anno kölcsönkaptam haveromtól, hogy hidd el hogy jóóóó.
Kb fél évig hozzá se nyúltam, aztán ez lett az első játékom PS4-en amit platináztam és DLC-t is vettem hozzá
Pedig nem vagyok egyáltalán pókember fan.De nekem a HZD volt eddig a legjobb játék.
Last of ust megpróbáltam, de nagyon lassú és unalmas volt.
Uncharted 4 meg a hollywoody akciófilm imidzsével kikészített, utáltam, de végigtoltam ha már megvettem.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- HP EliteBook 1040 G9 - ÚJ 14" üzleti notebook - i5-1245U, 32GB, 512SSD, W11 pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs