- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz KISDUCK #139950 üzenetére
Én a drogos látomásoktól kaptam agyfaszt, amivel tele volt a 3. és az 5. rész is, nem tudom, az máshol is visszaköszönt-e. New Dawn-ból nem rémlik, a 4. résszel pedig keveset játszottam, a 6.-ban szerencsére nem volt.
Igazából ha egyel játszottál, minddel játszottál, az apróságoktól lesznek kicsit mások, vagy jobb egyik a másiknál.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
i2k
senior tag
válasz KISDUCK #139948 üzenetére
Hamar kifullad a 6. rész is - próbálnak rátápolni (majd meglátod), de izzadtságszagot áraszt.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
Én végigjátszottam, mert nem 5€-ért vettem. Jól kezd, az ingyenes hétvégéken kezdtem bele, aztán egy ponton leül a dolog, kissé hullámzó a küldetések színvonala. A vége ismét jó, van akció rendesen.
A főgonosz szerintem a legjobb a szériában (a 4. résszel keveset játszottam hogy kiismerjem), pont ilyennek képzelek el egy diktátort egy közép-amerikai banánköztársaságban. Vannak még kissé meglepő fordulatai is a cselekménynek, azok is hozzá köthetőek.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
section9
őstag
válasz Dilikutya #139955 üzenetére
Én az ingyenes hétvégéken végignyomtam a campaign-t aztán Uplay+ trial alatt az eredeti DLC-ket, de 10 euroért bezsákoltam, elvégre a többi is megvan és valószínüleg ezt is végig fogom játszani 2-3 évente.
Nekem Vaas a kedvenc fögonoszom (Hoyt Volker-t akár ki is hagyhatták volna a 3-ból), aztán az amerikai szektás bolondok és utána Antón Castillo. A diktátoros téma sajnos nekem túl aktuális volt itt a könygázzal permetezös korrupt Föispániában.
-
Dilikutya
félisten
válasz section9 #139957 üzenetére
Ingyenes hétvégére 2-re emlékszem, és van vagy 80 órám benne, tuti nem bírtam volna végigjátszani. Ráadásul a fősztori után következő küldetéseket meg se csináltam, a Stranger Things DLC is kimaradt, hosszú, és ki se lehet belőle lépni, csak ha az egészet bukod.
Vaas jó volt, de a harcot vele nagyon utáltam, idegesített, hogy az is betépett látomás volt. Néha olyan érzésem volt a játékban, hogy valójában a főhős egész végig begombázva hevert a tengerparton.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
section9
őstag
válasz Dilikutya #139958 üzenetére
Nem fedeztem fel különösebben, úgyhogy kb 18 óra alatt lenyomtam a campaign-t (gyakorlatilag csak a sztori érdekelt) egy hétvége (péntek-szombat-vasárnap) alatt, a DLC-ket meg pár óra alatt le lehetett darálni.
szerk. A trippelés része tényleg idegesítö az összes részben.
[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
válasz csuvicsuva #139960 üzenetére
Egy ideje eldöntöttem, hogy aki megye helyett vármegyét mond, azzal nem tárgyalok. Meglepő módon IRL, az emberek 95%-a normális maradt és megyét mond.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Dilikutya
félisten
Mert ez akkora baromság, hogy még a kormányhivatalokban is csak röhögnek rajta felsőbb szinteken is. Volt kollégák mesélték, hogy az itteni kormánymegbízott (ő a megyei kormányhivatal legelső embere) is agyfaszt kapott a gondolattól is, hogy ezután főispán lesz. Ellenben kurva sok adminsztrációs költsége van, kezdve az új megyetáblákkal, amit azért nem sietnek lecserélni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
i2k
senior tag
Hál' istennek a környezetemben (+ irodában és még a hivataloknál, amikor szóbakerül) mindenki "megye" (Shire ) -zik, és nem vározik... Az már külön röhej, hogy a titulosokat is visszaállítják (katasztrófavédelem miatt már kaptunk ilyen aláírásos hivatalos levelet az önkormányzatnál) - franc se tudja mi jobb ilyenkor: vagy
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
s7evcsenko
addikt
Mindig sírtok, hogy régen minden jobb volt...
Most megkaptátok és ez se jó..."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Zó
tag
Már a HZD-ben sincs jó nehézségi szint. Nem is az a baj, hogy nehezebb szinten könnyű kimúlni, hanem hogy tökéletesen harcolva is rettenetesen sokáig tud tartani a legtöbb összecsapás. Azt mondanám, hogy a King's Bounty tudott így elnyúlni a túl sok töltelékharccal, de abban frankó a harc, és egy körökre osztott játék. Ebben viszont dögunalom, legfeljebb ki lehet kapcsolni a kihívást.
De a törzsi halandzsázás nagyon érdekes. Mármint nem nekem, de valamit csak élveznek benne a tízmilliók. Persze vannak jó húzások a harcban is, leválasztani a darabokat a dögökről meg massive damage-elni a giant enemy crabeket, de nem olyan hosszan, ahogy ez a játék teszi (a bénaságokat meg hagyjuk is). Már az első rész önmagában egy koncepció rétestésztává nyújtása.
Technikailag erős banda a Guerilla, de sajnálom, hogy game design szinten is körberajongják most őket, mert nem a legjobb inspiráció, amit ők kínálnak. (Persze a "legyen minden túlnyújtott időrablás" már régi történet, ebben ők is csak követik a trendet.) Már a Killzone-ok sem voltak acélosak tőlük, bár a gyengécske első részhez képest legalább tudtak fejlődni.
-
csuvicsuva
őstag
Csak a prológust/tutorialt játszottam végig, de már ott sejtettem, hogy nagyjából erről fog szólni az egész játék, legalábbis gondolom.
Anno ugyanez volt a bajom a Brothers In Armsszal is, hogy behozott egy új, vagy addig keveset látott stratégiai elemet (kerüld meg innen, lopakodj onnan, támadd be hátulról) a klasszikus háborús csőlövöldékbe, de a harmadik tűzharc után már rohadt unalmas volt, legalábbis nekem, mint harctéri Rambónak. Persze ha belegondolok, ez pont ugyanaz, mint a Gears és társai fedezék shooterek, ahol ha meglátod a tereptárgyakat, már jó előre tudod, hogy akció lesz.
FragMaster #139956: május 25-ig tart az akció, szerintem próbáld ki, ha meg már javították, akkor maximum kérsz egy refundot. Visszavonni még nem vonták vissza, persze ez azt is jelentheti, hogy Ubinál már sokkal lassabban őrölnek a malmok, mint korábban, vagy tényleg csak nálunk rontották el.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
FragMaster
addikt
válasz csuvicsuva #139969 üzenetére
este munka után mindenképp rápróbálok.
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
echterion
nagyúr
Amúgy mit vártok egy ilyen játéktól, mint a HZD? Unalmasak a csaták, de melyik játékban nem azok (ha az unalom mértéke a változatosság)? A híres GoW-ban se a változatosságról szólt a műsor, AC-ekben se túl változatos, ahol el kell szöszölni 30-40 órát egy végigjátszással, ott ne várjuk már azt, hogy minden csata más lesz. De pl. a sokat ajnározott Ratchet se volt nekem változatos (az első részről beszélek, a másodikat még nem indítottam el), talán az utolsó boss volt más, mint a többi, de ott is csak ugyanúgy két-három skillt kellett használni összesen. A fegyverekben nagyjából egyetértek, de azok inkább azért vannak benne, hogy a player több verziót is kipróbáljon, hogy hogy fektesse ki az adott szörnyet, de úgyis mindenki a leghatékonyabbat fogja folyamatosan csinálni.
Szóval nah, nem nagyon értem ezt, sry. Mármint hogy konkrétan mit kellett volna belerakni még?**********
-
myckey
veterán
-
Crus
őstag
válasz echterion #139971 üzenetére
Az izgalmas 1000. csata receptje már rég létezik: JÓVAL kevesebb ellenfél, JÓVAL nagyobb kihívás mellett, mely a játékos IRL skilljét és nem játékbeli "pontjait" díjazza. Emellé ritka loot, mely által hirtelen mindennek értéke lesz, a törött kardnak, meg a kereskedő pár tételes inventory-jának is.
Ha jó harci szitukat keresel soulsok azt eléggé tudják, de grounded fokozaton még egy TLOU is...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
Relatív könnyű kimulni, mivel minden is szar benne. Gyakran a kamera is. Még az új DLC-ben is gyakran megesett, hogy méteres szőlőszem takarta ki a becélzott gépet, vagy egy fűszál, vagy egy kábel. A melee halott benne, a lopakodó csapás hasznos, de tömegben elsütve felejtős, mert bedarál a többi.
Így van... a harc unalmas benne. A 763. dínót elkezdeni bontani és a megfelelő nyilat alkalmazni, majd sunnyogvá várni, míg "it was just the wind" be nem következik, az olyan tényleg igazán Sony konzolra való lvl.
Körbe is kell rajongani őket, mert nem nagyon van más ami technóban ilyen szintet tudna mutogatni, mert ahhoz rakás pénz kell, azt meg új IP-re senki nem adja szívesen max a ND-nak.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz csuvicsuva #139967 üzenetére
Tudom... csak megihlettél, hozzáfűztem a saját elmebajom.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Zó
tag
válasz echterion #139971 üzenetére
Én semmit, "megnéztem" a hájp miatt, amikor leárazták, mert mégiscsak ez fújja a passzátszelet. Az AC sok szempontból jó párhuzam.
Nyilván szubjektív, hogy egy játéknak a harcrendszere kinek mikor unalmas, de az tény, hogy a HZD hosszú játék, és ehhez jönnek alapból nagyon hosszú harcok (a kulcsszó bullet sponge). És persze főleg az, hogy mennyire terel a játék a harcok ismétlése, halmozása felé (grind). Na, ez egy kiváló recept a beleunásra, ha emellett nem tud újat mutatni a játék, és annyira az alapmechanika sem nagy was ist das.
És ahogy írtam, jobban belőtt nehézségi szintekkel ez kezelhetőbb lett volna. Manapság már léteznek testre szabható nehézségi szintek egyes játékokban. Míg a Duke Nukem 3D-ben minden is megoldható volt iniből, például a Sniper Elite 5-ben a menüből is tudod finomhangolni a bekapott és kiosztott sebzést, de a Plague Tale 2-ben is elég jól testre szabható.
-
Zó
tag
Az első 50+ órám ultra hardon ment bele, úgy könnyű volt meghalni, de egyszerűen annyit kellett tunkolni az ellenségeket, miközben új fegyvereket vásárolni is elképesztően drága volt, hogy inkább hagytam, csak rontott az élményen. Nem állított meg, csak végtelenítette a játékidőt. (NG+-hoz tették bele, de többen ajánlották... Túlélősebb jellege is lett, de nem érte meg.) A very hard very easy hozzá képest, de még így is túl sokat kell lőni, viszont kihívás már így sincs, minden izgalom elszállt. Na, ez sem éppen az unalom ellen dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
Nekem egy rpg-ben (vagy fogalmazzak inkább úgy, hogy történetalapú játékban, ahol fontos szerepe van a történetnek) teljesen elbarmolja az egészet, ha minden második mob kinyír, mert épp nem találkoztam még vele és nem ismerem ellene a taktikát vagy egyszerűen annyi hp-ja van, hogy lezsibbad a kezem a 10 perces kontrollercsavargatástól. Egy történetmesélős játékba nekem ez nem fér bele, kinyírja a filmszerű érzést. Emiatt nem szar szerintem a játék, másik úton halad, főleg, ha azt veszem, hogy a célközönség azért nem arra vágyik 8 óra meló után, hogy a tv előtt is vért kelljen hugyoznia egy-egy mobon. Kelljen ismerni hozzá a módszert, amivel elintézi az ember az adott típusú mobot, de nah, ne az legyen már a módszer, hogy sok hp meg nagyot üt és legyen jó reflexed.
Amúgy az Elden Ring-ben hány típusú mob van összesen? Nem játszottam még vele, ezért érdekelne a változatossága, hogy vajon az mitől nem lesz ismétlődő egy idő után?
Zó: nekem megfelelt a nehézség, amint fentebb is írtam, a beleéléshez kell az, hogy ne haljak meg minden sarkon és ne amiatt haladjak csigatempóban, mert a mezei mobok is 10 percig bírnak egy-egy csatát. Amúgy szerintem ebben nem kell olyan sokat csatázni, mint azt sugalljátok, sokkal több volt nekem benne a duma és felfedezés, mint maga a csata és így is 50 óra környékén a végére értem kényelmesen a HFW-nek.
**********
-
-
echterion
nagyúr
Hát igen, ha a sztori nem érdekes, akkor a játék lényege válik érdektelenné valóban. Nem nagyon emlékszem, milyen szinten toltam, amit alapból felajánlott, minden játékot olyanon kezdek el. Amit írtam HZD-re is vonatkozik, mármint a történetet leszámítva ugyanaz kb. a két játék szerintem.
**********
-
FragMaster
addikt
válasz FragMaster #139970 üzenetére
Jelentem, még oké
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
csuvicsuva
őstag
válasz FragMaster #139983 üzenetére
Köszi a visszajelzést, hátha valakinek még jól jön.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
tomsolo
őstag
Életem legjobb csatáit a Divinity Original Sin 2 - ben toltam, igaz a végéig kb lv2-3 szinten tartottam a csapatot, és amit csak lehet settinggel oldottam meg. Kedvenc részem az volt, mikor az engem üldöző arcokat becsaltam a városba és az összes lakos ütött rajtuk egyet.
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
tomsolo
őstag
válasz Anonymusxx #139986 üzenetére
Ugye az elején nem tudsz semmit varázsolni a nyakörv miatt, ezt annyira megszoktam, hogy miután az act 1- ben sikerült leszerelni megmaradtam az addigi sunnyogós taktikánál.
Nyilván léptek szintet, de a kapott pontokat nem nagyon vagy egyáltalán nem osztottam ki nekik. Az említett városos témánál, kb 40-50 felhasználatlan pont per ember volt.
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
i2k
senior tag
Wazz - annyit dumcsiztunk a-a-a... Far Cry 6-ról, hogy csak lecsurgattam újra Torr bácsival a cuccot - hátha el kap a lendület majd e'ccER... újra... (Hogy aztán megint uninstall?)
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Crus
őstag
Ja-ja, nem jó a maxos nehézség benne... meg úgy igazából magam se tudom melyik jó benne, mert a hard is könnyű, felette meg még több grind kell abból, amit eleve utálok. Amúgy a FW kicsit jobb, nem sokkal, de jobb... főleg sztoriban érdekesebb.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
csuvicsuva
őstag
Rocket League-ben azt írták nekem, hogy öljem meg magam. Mitévő legyek?
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
myckey
veterán
válasz csuvicsuva #139990 üzenetére
mi kéne ha vóna, bökő?
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Crus
őstag
válasz echterion #139980 üzenetére
Pedig vannak jó példák arra, hogy a történet is jó, meg a harc is érdekes és kihívás, miközben enemy nem sok akad, de ami akad az nem egy csapás és nem ömlik belőle a loot.
(Nem a comboorgiákra gondolok, mint pl. a DMC-k, Bayonetta...)A HZD nem szar, de azt a borzalmas nagy figyelmet és hype-ot amit kap, az nem érdemli meg, mivel az 1. részétől kezdve hurcol magával hibás játékmechanikai jellemzőket. Hogy ez a meló után a tv elé beeső traktorost nem zavarja, azt készséggel megértem. A probléma nyilván velem van leginkább, mert eonok óta túl komolyan veszem ezt a hobbim (mondjuk mindegyiket komolyan veszem).
Nem is ott van a kutya elásva, hogy legyen 100 típusú ellenfél, hanem ott, hogy ami van, azt többféleképpen lehessen legyakni, de úgy, hogy az némi kihívást is jelentsen. Szvsz pl. a TLOU nehezebb fokozati ezt rettentő példásan hozzák. A normal, ne adja ég a könnyebb fokozatok ott is borzalmasan könnyűek, számomra el is barmolják a gameplayt.
Válaszolok arra a kérdésedre is, hogy miben rejlik pl. egy jobb souls játék csatáinak változatosága: nem a combo orgiában. Jóval inkább abban, hogy egy adott harci szituációra sokféle megoldás van, sokféle stílust lehet kivitelezni és a támadott enemy is egész jól reagált ezekre, többféleképpen. Ez komoly színt visz a játékélménybe, mert a legelső csatát is elszúrhatod, ha tufa vagy és a legnehezebb csatát is abszolválhatod sérülés nélkül, ha te magad jól használod a fejed és a kezed. Leírhatatlanul nagyra értékelem az ilyesmit. Hülye példa és bocsi, hogy megint felhozom, de a TLOU nehéz fokozatainak harci szituációi is éppen ezért képesek feltüzelni, mert többféle megoldása lehet és néha nagyon eltudnak szaródni a dolgok és többféle történés alakul ki, miközben holt u.a. küzdesz mégis.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
csuvicsuva
őstag
válasz myckey #139991 üzenetére
De komolyan, annyira toxikus emberek vannak, hogy az nem igaz. És természetesen mindig azok, akiknek a legkevesebb pontjuk van. Mondanám, hogy kifejezetten örülök, ha elrontottam az estéjét valami tini pöcsnek, de ezeknek tök mindegy, holnap folytatják ugyanúgy. A költői kérdés: az ilyenek miért nem játszanak single player játékokat?
Until Dawn: nem tudom, hogy mire fog kimenni a játék, de már vagy háromszor összefostam magam, meg leestem az ágyról.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
chatran
őstag
Ha már szóba került az Unreal a BB topikban, tegnap volt 25 éve, hogy megjelent a játék. Ahogy nézem csak a Guru emlékezett meg róla.
Készül egy Redux változat az eredeti játékból, egy kis kedvcsináló a 25-ik évfordulóra.
Sajnos az összes online játékokat árusító platformról lekerült az Unreal Gold, de szerencsére sikerült behúznom még '18-ban, mikor 20 éves volt, Steam-re.
Isten éltessen Unreal!
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
Én ezekben a játékokban elsősorban a sztorit keresem, de valahogy nekem azok a Crus által írt hibák sem hibák, nekem tetszik az, ahogy működik benne a rendszer. Ettől szép ez, nem mindenkinek ugyanaz tetszik, ami az egyiknek hiba, a másiknak feature.
Crus: hiába, nekem az, amit ezek a souls-ok adnak, nem jön be, az nálam nem jön be, hogy meg kell halni párszor, hogy kiismerd a megfelelő taktikát az adott ellennel szemben. Jobb szeretem, ha van esélyem a csata közben halál nélkül ájönni erre, ezért is tetszik a HZD mechanikája.
**********
-
maross
veterán
válasz chatran #139996 üzenetére
Akkoriban kerult be az elso 3d kartya a gepunkbe, az introja elejen a hid tukrozodesetol napokig kerestuk az allunkat.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Dilikutya
félisten
válasz chatran #139996 üzenetére
Unreal csomagot nagyon sokszor lehetett gombokért beszerezni.
Nemrég kíváncsiságból felraktam, ki akartam próbálni, megy-e vele a virtual super resolution, de természetesen nem ment. De ha már ott volt, belenéztem, de nem vitt rá a lélek, ez már annyira csúnya volt nekem. Quake 1-et jobban elviselem, szerintem szebb is.
Azért maga az Unreal meg a 2. része nem lett akkora hivatkozási alap, mint a Quake, Half-Life abból a korból. Vagy a Thief, az is több folytatást is kapott még később is. Az Epic inkább az Unreal Tournament-tel ment nagyot akkoriban a Quake 3 ellenében, az majdnem olyan volt mint egy Star Wars vs. Star Trek.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen