- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Peter.70 #108818 üzenetére
Megpróbálom az ígért beszámolót megejteni az SX4 S-cross 1.4T 2WD MT-ről.
Szóval az autó lassan másfél éves lesz, ~27.000 km-nel járok, ami bőven több, mint az eredetileg tervezett km futás, ebben azért szerepe van az autónak is, ahova lehet autóval megyek, szerintem többet is, mint eddig.
Kezdem a negatívumokkal, ebből talán kevesebb van:
Gyárilag a zajcsillapitas csak közepes, főleg a hátsó részén, ahol az ülés és a csomagtér alatt szövet sincs, ezért bőven nem ér fel a középkategóriához ebben a tekintetben. Ezen utólagos hangszigeteléssel segítettem, az ajtókat és az egész hátsó traktust CTK standard lapokkal fedtem be, az eredmény egész kulturált lett, hátul prémium kategóriás zajcsillapitassal, persze most elől igényelné, de ez otthon gyakorlatilag kivitelezhetetlen, az egész műszerfalat ki kellene bontani a teljes körű munkához.
Szokásos Suzuki betegség az egy két apró, de annál zavaróbb zörgés, úgy mint a kesztyű tartó, kalaptarto, ezeket is gyorsan orvosoltam.
Az első üveg gyorsan karcolódik, és hamar kilyukad egy kis kavicstól is, made in France... Nemsokára cseréltetem utángyártottra, ennél csak jobb lehet.
A fényezés iszonyú sérülékeny, és az indigókék sajnos mind narancsos is, ez van, majd megszokom.
A kormányzás nem elég közvetlen, de megszokható, vannak sokkal rosszabbak is, de nem is egy sportautó.
És az előnyök:
Az 1.4T elég jól mozgatja a viszonylag könnyű kasznit, elég könnyű a szabályos kereteken kívül kerülni, ezt rajtam kívül többen is leírták. A gyári gumival viszont rögtön csalódás ért, azt hittem, hogy az autó esne le az útról, közben pedig a gumi hibája volt. (Eco contact 5)
Az útfekvés és úttartás annak ellenére is megfelelő, hogy hátul csak csatolt lengőkarra telt, forszirozott helyzetben azért jól jönne az Allgrip automata módban, utólag gondolkozva megérte volna a 400k-s felárat.Fogyasztásban szerintem parádés, vegyesben, viszonylag haladva 6,8 liter a számolt nagyátlagom, ennyit égett a 2.0 dízel Mondeo, és 1 literrel kevesebb, mint az 1.8-as Civic, ami ráadásul nem is ment.
Ülése minőségi plüss huzattal jónak mondható, 900 km után sem fájt a hátam benne, de kitűnő osztályzatot így sem érdemel. A gyári huzat viszont inkább 2-es, ezért is éri meg egy jó üléshuzatot csináltatni rá.
A fék kitűnő, bárhol, bármikor megáll, abszolút értelemben is az élmezőnyben van.
Kátyúkat jól átlépi, bár inkább feszes a futóműve, mint lágyan rugózó.
Beltér átlagos Suzuki-s, viszont próbáltak kicsit előre lépni, például szövet betét az ajtó könyöklőin, puhább műszerfal betét a kéz előtt, de az alap dolgok egyen Suzuki-s megoldások.
Méretre bőven az átlag kompakt méret felett van, elől hátul kényelmesen elférek a 184 cm-el és a hosszú lábaimmal, a csomagtér 430 litert az ál padlón kívül, összehasonlítva sokkal tágasabbnak hat egy Astra-nal vagy Focus-nal is.
A GL+ felszereltsége az átlagos alap / közepes felszereltségű versenytársak felé emeli az ár érték arányát, a LED lámpák kitűnőek, az automata fényszórók, ablaktörlő, automata ketzonas klíma, az automatán sötétedő tükör elég komfortossá teszik a vezetést.
A 27.000 km alatt semmilyen extra meghibásodás nem volt, remélem sokáig így is marad.
Összességében alaphelyzetben 7/10, upgrade-elve 8/10 pontot érdemel eddig nálam, a pár apró bosszantó dolog miatt.
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #109202 üzenetére
Itt svajcban nem. Itt csak az elektromos bringasoktol kapok fraszt. A passatosok altalaban apukak vagy anyukak es nyugiban haladnak.
Az elektromos bringasokat azert utalom mert tul gyorsak de tukorbol csak sima biciklisnek latszik (nemelyik siman 50-el is megy) igy nehez megmondani mennyivel megy
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Kornel
veterán
-
Elektrosokk
addikt
Úgy látszik Pesten minden nap lát valami újat az ember.
Ennél a kereszteződésnél egy 6-os coupe bmw pirosnál úgy jött át hogy átment a szembejövő sávba... közben autók jöttek mentek, nem átcsúszott a sárga a pirosba. komoly volt
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #109209 üzenetére
Biztos nagyon sietett a sarkon üzemelő kupiba.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Asszem, hogy a mankókerék igen, a teljes értékű pótkerékkel viszont elveszik a padló alatti plusz szint.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #109211 üzenetére
Elég a mankó nekem, nem kell teljesértékű. A lényeg, hogy ha kapnék egy defektet a telken ne ragadjak ott.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #109211 üzenetére
Így van, de annak ellenére mellé és bele bőven lehet pakolni.
Tsebacsi:
Egyébként a tökéletes 10/10 lenne
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Elektrosokk
addikt
Mercedes W203 3.2 -es benzinesről mit tudtok mondani ?
(#109210) Qru egyébként igenjó hangja volt amikor megpadlózta
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
tboldi
nagyúr
Éppen a szervizben ülök és várom, hogy elkészüljön a WagonR. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz az új lengéscsillapítókkal, meg hogy találnak-e valamit még.
-
Integrale
veterán
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #109227 üzenetére
Kombi és SUV karosszéria esetén a zaj nagy része hátulról jön, ha ott leszigeteled akkor elöl is jótékony hatása van, saját tapasztalatom alapján.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tboldi
nagyúr
Na, a fék nem lesz cserélve egyelőre, mert kellene két új csapágy, így meg már nem fér bele az időbe, csak holnapra tudnák beszerezni őket. Vagy egy másik alkalommal csinálják meg, vagy ha úgy dönt apum, akkor nekifutunk még egyszer otthon.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #109224 üzenetére
Igen.
Integrale, Bigblack: igen, természetesen érezni, anélkül elég erősen jelen volt elől is a hátulról jövő gördülési zaj.
outsiders: így van, ez itt is tetten érhető.
Mod: egyébként elől és a tetőn is jó lenne megcsinálni, de érzésem szerint nem lenne egyenes arányban a befektetett munka az elért eredménnyel.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz Kornel #109240 üzenetére
Mennyire szedted szét amúgy? Csak csomitér meg hátsó ülések alatt tetted le a bitumenlapokat?
Ajtók sokat hoznak eléggé szintén, nekem a Foresteren legalábbis. Plusz a legjobb a kerékjárati ívet lenne megcsinálni valamivel, de az nagyon macerás dolog sajnos.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tboldi
nagyúr
Mágus!
FAG kerékcsapágy jónak mondható? Vagy milyet ajánlasz? Esetleg gyári Suzukit?
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Netfone
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Padavan firmware
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen