- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Persze, hogy jobb. Sokkal komolyabb futomu es fekek vannak alatta. Zajban kozelitenek mar az uj kompaktok, szelzajban hozzak is a szintet, de a futomu felol tobb szurodik be, az teljesen biztos. Ez a zajszigeteles es maga a futomu konstrukcioja miatt is van.
En most tekertem bele egy ezrest egy vadi uj i30-ba. Volt E39 es E61 is a haznal, szoval tudom mirol beszelek.
Kurva jok az uj kompaktok, teljesen vallalhatok nagyon hosszu utakra is, de a fentebb emlitett teren egy E39 mindig jobb. Az mas kerdes, hogy nincs benne radaros tempomat, meg savtarto es ledes fenyszoro, ami egy uj kompaktban mar lehet.
[ Szerkesztve ]