- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Ha már akku a téma. Nem tudom mennyi volt ma a fogyasztásom.
Nem volt mérés.
Van egy 55/390 Banner akku ami valószínű kuka, mert csurigtöltés után is 3-4 nap és 12.0V marad benne. Így néz ki belül, bár érdekes, hogy csak minden második cella ilyen. [link] Kb 20x lett lemerítve 11.8V környékére (villanypásztor ment róla, onnan került az autóba ahol a nyarat kibírta még, most már nyökög de még indul -számítottam rá-). Nem várok vele tovább.
Az addig oké, hogy veszek helyette másikat, viszont rámértem és a generátor 13.5V-tal tölt fordulaton tompítottal. Közvetlen a generátornál is mértem, ott is ennyi. Bár csak egy Teszkós multiméterem van, nem tudom mennyit csalhat.
Az idén már nem tudom megcsináltatni a generátort (ha egyáltalán rossz). Érdemes berakni az új akkut így is?
15-30 perc közötti időszakokat megyek vele, annyit berreg/tölt. 4-5 naponta használom.*link javítva
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #118804 üzenetére
Megane 1, 1.4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #118805 üzenetére
Gyanúsan sok az a töltés, de ha meg tudod oldani, jó lenne biztosan pontos multiméterrel ellenőrizés.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #118806 üzenetére
És rákattintottam... Nem vagyok méltó ahhoz a rózsaszín kártyához.
Sok a töltés? Nem kevés? Vagy amperre sok, feszültségre meg kevés? Megzavart a videó, megnéznem se kell, az emlékek ahogy előtörnek már lesokkol (egy éve végignéztem).
-
válasz molnarpeter #118806 üzenetére
Ez aljas volt...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #118807 üzenetére
Ha bizonytalan a pontosság, nehéz tutira menni Meg lehetne próbálni másik akkut is, hátha csak amiatt esik nagyot a rendszer feszültsége, de nekem gyanús, hogy fáradt lehet a generátor (14,4-hez képest), viszont nem ismerem a típust.
Bocsánat urak, bitpork azért remélem most nem mobilnet terhére ment a poén
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #118809 üzenetére
Nem gond, úgy is régen volt már linkelve.
-
válasz molnarpeter #118809 üzenetére
Most csak az idegeimet viselte meg
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Degeczi
nagyúr
válasz #89309696 #118803 üzenetére
Az egy dolog, h "generátornál mérve", de a másik mérőszonda az akku negatív sarkán volt, vagy a motorblokkhoz érintve?
Mert elég gyakori probléma a testkábel csatlakozás hiba, ami simán tud olyat okozni, h a generátor még szépen lead 14.4-et, de az akkura már 1V-al kevesebb jut...
-
dizsit
csendes tag
válasz MunezXBK #118790 üzenetére
Lehet, hogy nagyon hulye a kerdes ugyhogy ne kovezzetek meg erte, de letezik olyan jelenseg, h az izzitogyertya mar nem teljesit ugy mint uj koraban? Vagy ha mukodik akkor 100%-osan teszi es ha majd szar akkor pedig abszolut nem, es majd visszajelez a muszerfal?
[ Szerkesztve ]
dizsit
-
-
barnam_
nagyúr
válasz dizsit #118813 üzenetére
A műszerfal (amennyire én tudom, de majd kijavítanak, ha tévedek) csak szakadásra jelez vissza.
Ha valamelyik gyertya zárlatos, akkor nem fog jelezni. Én is így jártam év elején, az izzításjelző nem mutatott hibát, de a 6-ból egyik gyertya nem ment. Gyakorlatilag 5 hengerrel indult, majd 15 mp csattogás után kisimultKi kel szedni a gyertyákat és tesztelni hogy izzít-e.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #118799 üzenetére
Még is 400ft a gázolaj köszönhetően a vezetőinknek.
-
dizsit
csendes tag
-
szőröscica
addikt
válasz barnam_ #118819 üzenetére
Egy drottal magad is tesztelhetted volna. Le kell venni roluk a pipakat, es osszeerinteni az akkura kotottt drottal a gyertyat. Ha szikrazik, jo, ha nem, akkor doglott.
Erdekes nekem, hogy a legtobb auto nem irja ki ezt a hibat, a Nissanom check enginet gyujtott miatta.
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Miért eladhatatlan az F10? Senki se akar már kaki kigyulladós bimmert?
-
szőröscica
addikt
Ezt szeretnem. Egy 15-os gyari alufelnivel, es egy XIII. keruleti parkoloberlettel.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #118829 üzenetére
A belseje nekem kicsit koporsó, de ez a bordó adja.
Same rules apply!
-
barnam_
nagyúr
Ha már akkumulátor téma... szerintetek az ilyen hővédő burkolatok érnek valamit?
-
Richard!
addikt
Gyökér of the month! (Igaz, még csak kettedike van, de... )
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #118828 üzenetére
Csapágyas is lesz?
-
szőröscica
addikt
Persze, a 30d-knel 200 ezer km tajan mar nem csak vezerlest cserel Ezredes, hanem csapagyazik is, mert szarra vannak menve addigra. Kb. hetente tolti fel a fotokat roluk.
Jo kis TDS kene nekem. 120 tempomat, csend, nyugi. Persze ezt az Ampera is tudja, de megsem adja azt, amit egy nagy BMW-vel utazas nyujt.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #118841 üzenetére
hiányzik a taknyosra szopódás?
vilike: valószínű 6-7 vs 20 márkaszervizes olajcsere különbözetéből bőven kijön a csapágycsere is, de lehet egy komplett motor is. nyilván a második tulajt ezt nem vigasztalja, aki általában megnyeri ezeket, de az első tulajt is meg tudom érteni, aki egyrészt leszarja, mi lesz az autóval 6-8-10 évesen, másrészt nem kell 3-4 havonta szervizbe járnia - mármint tervezetten -, hanem elég évente egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #118841 üzenetére
Gondolom 10 ezrenkénti olajcserével nem lenne soha bajuk.
-
barnam_
nagyúr
válasz tboldi #118839 üzenetére
És ülésfűtésből melyiket?
(#118838) dizsit: nekem az a véleményem, hogy nem feltétlenül hiba, ha 3-5 mp alatt nem tud eléggé felizzani 0 fok alatt. (Másrészt nagyon valószínű, hogy a lámpa kialvása után is izzít még.)
Ha zavarna, cserélném az összes gyertyát.(#118841) joamilestoné: tegnap kíváncsiságból megnéztem az E39 kombikat, a legolcsóbbak a TDS-ek. Tudom, hogy problémás(abb) motor, de azért eljátszottam a gondolattal
W124-ből nem találok olyan kombit, ami olcsó és jó, W210 meg valószínűleg szét van rohadva (vagy fog). -
Integrale
veterán
válasz szőröscica #118829 üzenetére
Igen! Nekem is johetne. De a 16-os BBS forma felnikkel.
Ez!
[link][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ukrajnai háború
- Robotporszívók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest