- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Typhoon47
őstag
-
Mert a normál pad csak 2 kerekes álls, a 4x4 meg gázra legurulna róla, rgo 4 állásos pad kell Nekem Gazsival megcsinálták és az volt a mázli hogy előtte nem állt senki: paraszt beleült és szépen lehajtott a fékgörgőkről
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
-
rbalint88
addikt
féktávon szépen kúszik-mászik elég fos a videó hangja, de még így is átjön az a tipikusan japán vérgőzös magas rpm hang
#régenmindenjobbvót: érdekes, hogy a régebbi motoroknál szinte laikus füllel meg lehetett mondani legalább a származási országot, sok esetben még a márkát is, manapság meg ugyanaz a rossz tehénbőgés van minden 4hengeresben, amit aztán különböző csodabödönökkel meg hangszórós trükkökkel hoznak fel valamennyire értékelhetővé. nyilván egy sokhengeres motornak mindig szebb hangja lesz, mint egy 3 vagy 4hengeresnek, de az olaszok és a japánok valahogy tudtak jól szóló négyhengereseket is csinálni, még tíz éve is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #12366 üzenetére
Az a durva, hogy az én Bubum-ban is van már ilyen hang mókolás. Pedig az nem mai darab...
Bár mióta a benzines boxerekbe is kettős tömegűt raknak én már kb semmin nem lepődöm meg.tomiii: Jah, pedig pofonegyszerű és mégsem jutott eddig senkinek sem eszébe...
Nekem is túl bazári am ez a TypeR.
runner: Legend-hez van olyan awd rendszer ami elbírna ekkora erőt/nyomatékot de az meg nem tudták/akarták bepasszintani ez alá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Hm, nah igen, az kb. pont ennyit tud szívó motorral.
Egyébként jogos, aláírom h elég sok részlete már már bazári, csicsás, de hát ez van, keleti kultúra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #12370 üzenetére
Pont ez a szimpi a GT86/BRZ/FRS trióban, hogy annak ellenére, hogy japó nem annyira bazári. Egyedül a hátsó lámpa de az még elviselhető végülis.
Egyszer ültem egy Legendben, elég meggyőző volt. 3,2-es V6, elég szépen ment pedig az sem egy pihe súlyú vas...
#nincsbennetarcsi
-
Cheesy
őstag
Sziasztok!
Itt is feltenném a kérdésemet, hátha találkozott már valaki hasonló ötlettel.
Adott egy Audi A4 B5. A kézifékkar mellett 12V szivargyújtó aljzattal. Ezt szeretném kicserélni egy single/dual USB aljzatra 1:1-ben, minimális faragással. Tehát ugyanúgy visszahajtható/buktatható/elrejthető maradna. Ilyet lehet? Pl. egy ilyen aljzattal?
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #12378 üzenetére
Igazabol ott se, ugyanez van ott is, lehet valami gyors kanyarban ugy hogy halal unalmas, meg nem elvezetes ... Meg lehet hogy abszolutertekben viszonylag lassu valami de tok elvezetes meg izgalmas.
Nekem inkabb legyen lassabb de minel kozvetlenebb meg minel elvezetesebb, pusztan a "megy"-tol (vagy mert gyors) szamomra nem lesz attol meg jo is vezetni valamit ... ez a turbolag dolog nagyon az utjaba all annak, ahogy en szeretek vezetni -
Qru
MODERÁTOR
Turbós ott könnyen elszabadul a pokol fogyni terén is. Haver WRX-e is szép nagyokat kortyol a tankból. Kímélő üzemben is 12-14. Tehát ahol az enyém tetőzik ez ott kezd. Igaz teljesítményben sem egy kategória.
SzlobiG: egy kort mennek vele de ennyiért nem kene. Akkor mar egy sperres gt86 vagy egy wrx.
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
Ez mondjuk igaz, engem az zavar a legjobban, hogy akkor se folyamatos a nagy erő, amikor kipörget az ember egy fokozatot rendesen (amíg tart a nyomaték-lóerő maximum), majd vált egyet felfele jó gyorsan és ott is van egy pár tizedmásodpercnyi gyengébb gyorsulás. Nem tudom, hogy ez DSG váltós lepadlózásnál hogyan van megoldva.
-
VegyesTamás
senior tag
Vagy régen voltam, vagy aktívak voltatok Pacsi mindenkinek innen Dániából. Leléptem onnan
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
válasz VegyesTamás #12385 üzenetére
Hol vagy Dániában? A legjobb hely
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
Én meg voltam futomuvesnel es minden sz@r mostmár legalább.
Kiderült h bal első lengőkarom lóg ezért kikell csereltetnem es utana tudja csak beállítani.
Jó mondjuk annyira nem panaszkodok mert gyári van még bal elől de hat minden közbejon ....Elugrottam soroksarra most nem vettem bele 15 ert jako lengokart hanem vettem valamilyet 5250ert de ugyanolyannak tűnik amúgy Jovoheten beleteszik aztan utana állítják be.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #12388 üzenetére
Nekem csak a kerékdőlést kellet állítani a többi értékem jó volt. Csak akkor tudnám mitől hallottam azt a koppanást... Lehet inkább nekem kéne hallás vizsgáltara mennem...
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
Nem-nem. Az ilyen az van, és idővel előjön. Akár a rugó is lehet, vagy az egyes elemek egymáson terhelés alatt elmozdulnak. Az a rossz ebben, hogy hiába nézik át ott, felemelve, vagy terhelés nélkül, úgy pont nem jön elő.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
roberto211
őstag
Én is hallok mindig valamit tehat no para . Szerelomhoz atviszem, általában hülyének nez h itt semmilyen hang nincsen
Aztan végül kiderül mindig h nekem van igazam
Legutóbb nyikorgas volt ilyen bal első kerek felől. Több hónapig kutakodtunk mar elakartam adni , mert nem jöttem ra hogy mi lehet az a iszonyat nyikorgas ha balra es visszatekerem a kormányt. Összes gumit,szilentet,mindent befújt többször is ,zsírozta stb de nem szűnt meg. Mikor felemelte ugye nem nyikorgott mert a kerekrol lejött a súly.
Hozom at tole hazafele ugyanugy nyikorgott kanyarodásnál. Na mondom alafekszek a kocsi alá pont eső is volt de nem érdekelt. Beleultettem valakit tekerje balra meg vissza. És valamelyik gömbfejről lecsúszott a gumi ,kiszáradt es az nyikorgott valami irtózatos módon. Na befujtam bezsiroztam azóta semmi
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Snoop-y
veterán
Nem kell am akkora lagokat elkepzelni mint regen a Raba teherauton.
Szerintem ha nem mondanak eszre se venned egy verbeli sportkocsin.
Bar meg nem probaltam leiras alapjan jol van hangolva. 2500 rpm -nel tol
Ebben forditott vtec van ami azt jelenti lent nyit es nem fent ez is nagy segitseg lehet.
Meg hat van benne valto is lehet vissza is kapcsolniNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Elden Ring
- Xbox Series X|S
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- EAFC 24
- Steam topic
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest