Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    Na marad az UX még egy napig mert nem lettek kész. CT csoportban kérték, hogy írjak már pár sort, gondoltam bedobom ide, hátha valakit érdekel. Mivel CT csoportba ment elég sok helyen azzal van összehasonlítva.

    Rövid verzió: alig várom, hogy visszakapjam a 8 évvel öregebb 158.000km-el többet futott autómat. :DDD

    "Megnyertem még egy napra az autót mert az enyém nem lett kész. (Őszintén szólva nem vagyok meglepve, teljes szerviz + függönylégzsákcsere 8 óra alatt elég vállalhatatlan).

    Az autó egy UX 250h sima fronthajtással, Comfort felszereltséggel és 4487km-el az órájában.

    Maga az autó nagyobb mint a CT mindenféle kiterjedésben, és bentről még nagyobbnak érződik mert szűk. Konkrétan kevesebb hely van benne mint a CT-ben. Ez onnan jön, hogy a szélvédő csapottabb emiatt közelebb van a műszerfal és a kormány, viszonylag mélyen ülsz benne mert alacsony a tető, a középbox meg nagy. Konkrétan klausztrofób kicsit. Viszont az ülése nagyon kényelmes.

    A ballonos téli gumikkal az úthibákat szépen kirugózza de mivel magas mint az Eiffel torony sokszor olyan mint ha hajókáznál. Billen erre-arra, nagy féknél is bólint sokkal jobban mint amit megszoktam. Gázra ugrik szépen, egész jól gyorsul és mindezt kifejezetten halkan teszi. Kicsit nekem még problémás a pedál mert nem vagyok hozzászokva, hogy billenős és rohadtul nem érzem még hogy kéne kezelni (innen is csókoltatom aki kitalálta ezt a fajta pedált).

    Aki a kormány mögé betervezte azt a két szarvat annak külön hely van fenntartva a pokolban. Az egyik kapcsoló az ESP-t lövi le (ez mondjuk plusz pont, hogy van) a másik viszont az ECO/Normal/Sport kapcsoló amit kifejezetten szar kezelni ott. A középboxon van egy külön kezelő a médiaegységnek pontosan ugyanazokkal amik a kormányon is vannak. Értem én, hogy az utas is érje el a hangerőt, tudjon léptetni, stb, de ha ezek a gombok ott vannak jobb kéznél akkor mi a picsának kellett még feltenni a kormányra is őket? Húsz(!!) gomb van a kormányon azok is gyökér elrendezéssel. A kormány érzetre amúgy nem tudom még, hogy jó vagy nem. Tapintásra jó, de olyan mint ha belül üreges lenne és össze lehetne nyomni. Furcsa.

    A touchpad... Na a másik hülye mehet a haverja mellé a pokolba. Szar helyre van elhelyezve, ha a könyöklőn ha pihen a kezed akkor konkrétan lefelé kell nyúlni érte és ujjbeggyel tudod baszgatni csak. Tegyetek egy magsabb ételhordót a laptop elé, tegyétek rá az alkarotokat és próbáljátok ki milyen kezelni a touchpadot. Ezt még spékeljétek meg azzal, hogy alulról rugdossa az ujjad (haptic feedback) és fizikaileg kell lenyomni ha meg akarsz nyitni valamit. Konkrétan botrányosan szar, nem csodálom, hogy dobták és visszatértek a tekerős megoldásra.

    Kezelőszervekről felemás érzéseim vannak. Ez a fel-le billentős gombok mindenhol megoldás néhol egész pofás, de mikor a klímán akarsz feljebb tolni valahogy természetellenes kéztartással tudod csak megtenni. Amíg le kell nyomni addig jó és kényelmes, felfele pont az ellenkezője. A műszerfalról felemás érzéseim vannak. Nem szeretem mikor csak egy nagy számot tol a képedbe, jobb szeretem a klasszikus mutatós verziót (digitálisban is, sőt!) viszont ezt leszámítva teljesen szép éles a képe, jelez minden fontos infót. De ez ugye ízlés kérdése. HUD nincs a comfortban pedig arra kíváncsi lettem volna milyen.

    Egy-két dolog furcsa a CT után de ezekbe gondolom csak bele kellene szokni. Visszagurulásgátló például nem úgy működik mint a CT-ben, hogy fék lenyomásra aktivál hanem a ugyanúgy mint a VW-nél Auto-hold van. A váltón nincs B fokozat hanem S van helyette ahol lehet pakolgatni a sebességeket mint a DSG-nél, de váltófülek nincsenek. Arra még most se sikerült rájönnöm hogy tudom lekapcsolni a lámpákat. :D Ami érdekes (nem foglalkoztam vele), hogy ezen van egy plusz Auto mód a fényszóróknak. A tekerős részen csak Auto, helyzetjelző és a ködlámpa van (nincs off), de kar végét megnyomva van még egy plusz Auto funkció (gondolom automata távolsági) meg még egy bizbasz valaminek. Mindenesetre furcsa, hogy nincs lekapcsolt állás.

    Tolatókamera képe éles, navigációs vonalak is jók, látszik a fejlődés. Viszont sokkal "halszemesebb" mint a CT-é mert nem lefelé néz hanem sokkal inkább hátra emiatt a széleken torzít. Nekem akkor tűnt fel mikor olyan helyen tolattam ahol mögöttem kezdődött egy domb. Nem jobb, nem rosszabb, csak más.

    A legjobbat a végére hagyom (bár ez gondolom/remélem állítható. Tolatáskor nem pittyeg. Tudjátok mit csinál helyette egészen addig míg rükiben vagy? Ezt: PÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ"

    [ Szerkesztve ]

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák