- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szabonagyur #178739 üzenetére
Köszönöm. Az a helyzet, hogy ezen műanyag küszöbburkolat (spojler) van, nincs pofám lebontani, biztos törnek már a patentek.
De gyanús.@Kickass: Hátsó ív már javítva volt korábban, az is foglalkozós hamarosan.
Viszont 5 méterről nagyon fasza![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #178752 üzenetére
Na ja! Egyiket se.
Próbálnék intézni magamnak a melóhelyen teremgarázshelyet egy másik telephelyen (90% rá az esély.)Jut eszembe, már 20 éve is szar volt ezeken a fék, azóta csak rosszabb lett. Nem gerjedek a fékre, de valahogy meg kell állni a piros lámpánál.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #178753 üzenetére
A Mégane 1, ph2- n nagyon jó fékek voltak. Azokon is legalább 20 éves tervezésű fékek vannak. Simán megelőzték a korukat a kategóriájukban, vagy az egyel nagyobb, de 5-10 évvel idősebb kategóriát.
Állítólag...
Nekem ugyan volt ilyen Méganom, de sosem használtam a fèket rajtaSzerk.: a 20 év miatt írtam...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz #89309696 #178754 üzenetére
GSi 16V, C20XE motor, 2000 ccm, 150 ló, 86x86 furat x löket, anno komoly elismeréseket kapott a motor.
20 évvel ezelőtt volt már 1x, részben nosztalgia, részben ma is élmény (a motorja). Egy mai bunkerautóból átülve ijesztő az összkép; vékony tetőoszlopok, zajok, nulla fék. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #178748 üzenetére
Legegyszerűbb mérés: csavarhúzóval megkopogtatod a kérdéses részt. Ha nagyon rohadt, akkor egy közepes kopogtatástól át fog menni a lemezen. Egyébként 30 év sok idő, lassan OT lesz, egy ilyen autónál kész csoda lenne, ha nyom nélkül eltelt volna majd 30 év.
Az az alufelni, anyám, de rég volt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #178756 üzenetére
Ó akkor ez square engine, azonos furat és löket. 2 liter, 16 szelep, 150 ló, gondolom még bovdenes pillangószelep, euro
32, hengerenkénti befröccs.
Ez egy fasza motor már leírva is. 4 sebis GM automata kell mellé meg kombi kaszni és királyság.
Én ilyen őskövületekben ülök, úgyhogy megszoktam. A Swifttől féltem eleinte, de már megszoktam, hogy olyan mint a motorozás.sky11
Nem a 20 éves fék szar, hanem ehhez a GSi-hez méretezték alul 20 éve, mert úgy is csak a buzik használják, minek rá költeni.
Megane az inkább G Astra konkurens és nem F. Jók a fékei amúgy, én homoszexuális vagyok és szoktam taposni. 90 alatt nagyon jól megáll, túl is szoktam nyomni néha, hamarabb megálltam mint vártam. 160-ról már nem igazán áll meg peckesen, ott azért megvolt az a vajas érzet, sikamlott tova, de azért megáll idővel.
Mondjuk nekem hátul dob elől kistárcsa volt, az 1.6-os erőgéphez már hátul is tárcsa és elől egyel nagyobb tárcsa járt.[ Szerkesztve ]
-
-
Biqci
aktív tag
válasz #89309696 #178709 üzenetére
Szerencsére nincs korrupció, legalábbis ilyen szinten. Fel sem merül, hogy kis csúszóval segíts a dolgokon
Ahogy hálapénz sincs, ez alapvetően tiltott is. A feleségem munkaszerződésében is benne van
Az autótartás tényleg többe fáj mint otthon. Az Euro5-ös dízel Accordomra csak az éves adó 340Euro/év plusz a kötelező biztosítás. De arányait tekintve szerintem itt olcsóbb egy autó fenntartása..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz #89309696 #178770 üzenetére
Én egy zöld 120-as Skodán tanultam nyáron egy 40-es csajnál. Most örülnék egy ilyen 40-esnek Soha nem húzhattam le az ablakot, mert érzékeny volt a füle. Csak a vizsgán engedte meg...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Szada85 #178764 üzenetére
Köszönöm szépen itt is a pm-ben megosztott öreg-GSi-tapasztalatokat.
+ Többiek
2000-ben egy akkor 6 éves példányt birtokoltam, akkor se volt rajta fék. Az 1.6 16V-vel megegyezik, ha esetleg megveszem, kell rá valami jobb.(#178758) CactuS Ez a gyári alufelnije. Érték.
És ezúton is köszönöm RBálintnak, hogy gyereknevelés helyett jött segíteni szakérteni. ( = lebeszélni )
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #178772 üzenetére
Ugyan, jó lenne, ha még egy darab "szakértö" kezekben menekülne meg, sajnos a típus 90%-a régi fényéhez méltatlan körülmények között fejezi be a karrierjét.
Bár az enyém csak a gyengébbik C20NE-s, de a módosításoknak hála szebben veszi a lapot, mint mikor legördült a szalagról
[Opel Astra GSi C20NE 0-180 km/h] -
Magnum_
nagyúr
Ki lett cserelve a tarcsa es a betet elol csuneoyn, a karpit is nagyon szep lett.
Ugyanide fogom vinni muszakira is.Karpitot majd lefotozzam, milyen lett? Erdekel valakit?
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz stickermajom #178773 üzenetére
Gondoltam rá, megnéztem, OK volt. Ugyanakkor sok helyen karcos, apró horpadások, lekopott festék a peremeknél....
De a motor kajak.(Vásárlás valószínűsége 20%.)
Magnum: Természetesen érdekel. A kárpit.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #178778 üzenetére
nem forogja le, az a baj.
szerintem nem ezt keresed. szétrúgni túl jó, de OT-hoz kellene neki egy telilakat-telifény. mindenhol van rajta épp egy annyi makula, hogy hozzá kelljen nyúlniszerk: ja és a volvo túl jó még mindig. ideális egyetlen autó, ha a kanyargás nem cél. bár ahogy említetted, abban az Astra se volt annyira erős
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #178722 üzenetére
Egész pontosan ~5 havi.
8000 ft körül kerestem, az volt akkor a minimálbér.
-
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #178784 üzenetére
a GSI-nél megértem focvis nosztalgiáját. de hogy amúgy minek neki még egy autó, azt nem tudom. de legalább ő se
valami track toy kellene, de nem tudom mennyire fog eljárni pályanapozni ( tipp: semennyire)utóbbi napokban azon gondolkoztam, hogy kellene egy motorhibás 156, belerakni a legbikább motort, ami elfér benne, becsövezni, fasza futómű, extra fék, 17" pályagumik és menni vele Time Attack-re úgy érzem, nem hevertem ki még mindig az Alfát
-
veterán
válasz MunezXBK #178785 üzenetére
Sajnos nem úgy karcos; alapozóig ment. Több helyen.
MP: Időnként fennakad húzott TDI is a szűrőn. De dízel van most másik.
Cactus: 2007 utáni 197 lovast próbáltam, a GSi érzésre jobb. Olyant vennék ami megéri és nem rozsdál, lehet a korábbi 170 lovas. Az előbb rákerestem, szo-szo a felhozatal, 3 milliót nem szánok rá. [link]
Igazából nincs rá szükségem, de ma reggel jött az értesítés az Astraról, muszáj volt megnézni. Most meg belelkesedtem.(#178786) rbalint88: A tipp helytálló, nulla az esélye, hogy pályanapra menjek. 🤗 (Maradok a hülyegyerek üzemmódnál. Evvan.)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
azzal az asszony! de az a probléma, hogy nincs hova tenni. a kabriót nem éri meg eladni, plusz asszony sem engedné, imádja (nem gondoltam volna, hogy ennyire a szívébe zárja). az udvarra se fér már a céges és a Prius mellé, más opcióm meg nincs a tárolásra. és sajnos rohadni azért szeretnek a 156-ok. de b@$$@meg, hogy imádtam azzal menni :'( kanyargós úton semmivel se voltam még annyira összenőve, mint azzal. Pedig - szerencsémre elmondhatom, hogy- sok autót vezettem már, sok jót is, de ennyire magától értetődő egyik se volt. Imádtam az 535i-met is, de az nem volt ennyire kezes. A Porsche-kat meg sajnos nem vezethettem annyit és annyira tolva, hogy így meglegyen az összhang. Illetve a 997 turbo-t a zárt pályán el mertem tolni határig, de az nem közútra való. Ugye a körúton se flangálunk csőre töltött fegyverrel...
-
CactuS
Arcképgyáros
-
stickermajom
addikt
Kipróbáltam ma muter Swiftjét, nagyon baba kis városi szaladgálós autó. A ~800kg-os bódét szépen mozgatja a kis 1,2-es, a S/S észrevétlenül teszi a dolgát. Gyanús volt, hogy jó, mert nem kaptam még hívást, hogy hol kell kikapcsolni.
-
Apósnak megtetszett az 1.6-os octaviánk és ő is szeretne valami hasonló nagy csomagterű+hosszútávfutó kocsit, keret kb 10kEUR. Ezeket gondoltam javasolni neki, szem előtt tartva, hogy az eur6 minősítés meglegyen/ne legyen gondja egy környezetvédelmi zónás nagyvárosban sem a következő 5-6évben:
1. Újabb octavia, pénzben kb a 2017-es, szintén 1.6 TDI férne bele
2. 2015-ös Passat szintén az 1.6-os dízellel - ha jól rémlik, ez a modell még a 70L-es tankkal készült, nem lenne nekik probléma egy tankolással kijönni látogatóba (~1300km).A két verzió kb uannyiba kerül, csak az böki kicsit a csőröm, hogy mennyire lehet gond a +2év. Ny-EU vétel lenne, de nem kergetünk ábrándokat a km-számláló állását illetőleg, és ugyebár +1év alatt +60k-t simán bele lehet rakni egy ingázós kocsiba.Melyiket választanátok? A hosszútávfutó igény miatt én a passat felé terelem, nekünk nagyon valószínű az lesz az utód.#178794: váá, jogos, nem is tudtam, h ilyen is van, tipliztem
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz stickermajom #178791 üzenetére
Mondom, hogy versenyautó.
(#178790) CactuS Szépnek tűnik. Más színben, kicsit akciósabb nincs?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
van egy bakancslista, amin végig lesz menve. a cabriot most anyagi öngyilkosság is lenne eladni, fuckCovid19 miatt beszakadt az áruk, rendbe lett rakva, kótyavetye lenne most eladni annyiért, ami a piaci ár.
ami még a listán van:
- Volvo 5 henger, turbó, benzin (egy jó S60R vagy V70R lenne az igazi)
- S-es Audi (főleg B6 S4 Avant)
- V8 (mert az a pokolban is vényóc!!!)
- Mustang (a most futó, 2017 utáni generáció)
- Porsche (lapos, boxer, 6 hengeres)
- Maserati Quattroporte (már a ZF váltós, kb 2007-től)
Szerencsére a V8 az vagy az S-es Audival vagy a Mustanggal kiesik. a Volvo majdnem meglett, de végül győzött a józan ész és Prius lett, nem V50 T5 AWD GeartronicPrius asszonyé, Hyundai céges. utóbbi mellé jó ha van valami, amihez lehet nyúlni, ha beüt bármi szar (pl ha rommá törik)
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz rbalint88 #178797 üzenetére
Volvo S60 2,0i T6 270kW 4x4 A/T Polestar 2016os 61e km-el 26e euróért jó ár? nézegettem mobilen ott olyan 28-31 ért mennek, de csodálkozom, hiszen egy ilyen autó ujonnan 50e be is van ha nem felette (gondolom), és 4 éves kocsi 367le-vel mondhatni még be sincs járatva, úgy hangzik 26ért mintha átbaszás lenne. Nem mintha megvenném, csak véletlen találtam rá gugliban, és elcsodálkoztam.
-
-
beci
őstag
Sziasztok. Ha nincs aksi az autóban, be lehet tolni, es elmenni vele a 10km-re levo szerelohoz?
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs