- Magisk
- iPhone topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
Nekem azt mondja meg valaki, hogy "külföldön" amikor zöldre vált a lámpa, akkor tényleg meg tudják oldani az autósok, hogy egyszerre indul el a sor (és nem úgy, hogy elindul az első, majd a második stb.)? Az autós oktatóm ezzel hitegetett, és néha örülnék neki, főleg a rövid ciklusú lámpáknál, ha ez itthon is így menne.
Pályán nem annyira érzem még a két részre szakadást, bár én szinte sose csúcsidőben megyek (tippre a 100-110 inkább a munkáb járós rétegnél van, spórolás miatt).
Engem inkább a már-már közhelyes jobbratartás hiánya zavar pályán, meg az, amikor 3 autó a szélsőben utolér egy kamiont, akkor szinte tuti, hogy az utolsó vág ki a belsőbe először, fékezésre kényszerítve az első kettőt... Ezt is oktathatnák valahol, hogy ilyet ne.[ Szerkesztve ]