- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
A parc fermeben elhangzott a vagott gumi kifejezes rally temaban. Ez mit jelent?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
dj79
senior tag
válasz Chereiose #182650 üzenetére
Vagy 200ezer. Anno a megane kettőn behányt az utastéri fűtőmotor, 85 ezer alkatrész, 120 ezer munkadíj volt az árajánlat
18 ezer volt a valeo motor, 8 ezer az előtét-ellenállás és 5 óra saját munka, aminek nagy része a francia tervezőmérnökök dícsérő szavaival telt nagyrészt... Éljen a youtube-szerelés kollégáim néha lejöttek, aztán látták kibontva a pedálsort, a műszerfal alját és rosszul lettek.Másfél év alatt az is benyelte a vételára nagy részét, pedig magyar, végig szervizelt autó volt...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Holnaptól ugye kötelező lesz a maszkhasználat közterületen is. Ez vajon vonatkozik arra is, ha éppen a saját autómban ülök? 🤔
-
Qru
MODERÁTOR
válasz anorche1 #182651 üzenetére
Megfelelő célszerszámmal vágják, ebben a cikkben van is róla videó. Amúgy nem csak a rallyban de a teherautók/buszok gumiját is újra szokták vágni (bár az újrafutózás ott is jellemzőbb). Személyautóknál ez tilos, mert máshogy épül fel a gumi szerkezete.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szimi57 #182641 üzenetére
Az elektronikus szintjelző nem jelez be miatta, ahogy írták előttem is de ha nincs akkor nem gáz. Amúgy nem tűnik rossznak.
Ezt a cuccot fűtési rendszerbe is merném tenni, ott nem gond hogy nem vezeti az áramot (szomszédnak a telken fagyállóval van töltve a rendszer, így nem kell télen leengedni és nem is kell egész télen temperáló fűtést nyomni).#nincsbennetarcsi
-
szimi57
őstag
válasz BigBlackDog #182642 üzenetére
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Qru
MODERÁTOR
Sínen van az IS300h.
Itt vajon mi volt az elképzelés? [link]#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz tboldi #182654 üzenetére
természetesen nem
szerda 0 órától a 10 ezer főnél nagyobb települések egyes közterein lesz kötelező a maszkhasználat. A területek kijelölése a polgármesterek feladata lesz. Ugyanakkor a sporttevékenység során, valamint a parkokban, zöldterületeken továbbra sem lesz kötelező a maszkhasználat
-
kornyiktamas
aktív tag
Sziasztok.
Van egy AUDI A3-asom 2006os 2.0 diesel
automata váltós.
2 éve ezzel fuvarozom, most viszont az automata váltóval probléma van.
valakinek volt hasonló vagy tud-e valamit erre mondani?
hibák: váltásnál néha üt vagy későn vált el.
néha csinál olyat, hogy menet közben leáll a váltás és villog a P R N D S és addig nem vált sehova csak ilyen 2esbe megy amíg le nem állítom az autót és indítom újra...
nos ez nagyon balesetveszélyes, mert volt már hogy ilyen 60nál szart be a váltó és villogott a PRNDS ami egy nagy motorféket eredményezett.. mintha visszaraktam volna kettesbe kb...szerelőhöz vittem már, de nem tudja mi baja, egész váltót akarnának cserélni.
valakinek valami infó? vagy így meddig járhatok vele? meddig húzza ez így ki? nem a legbiztonságosabb.köszi
-
rbalint88
addikt
válasz kornyiktamas #182673 üzenetére
ez DSG váltónak tűnik. vannak rá szakosodott műhelyek, oda kell elvinni. aztán lehet annyira szét van már a váltó, hogy tényleg a csere a gazdaságos megoldás.
-
Richard!
addikt
válasz kornyiktamas #182673 üzenetére
Szia! Váltóelektronika. Győrben tudok kontaktot, ha érdekel. :)
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Magnum_
nagyúr
válasz kornyiktamas #182673 üzenetére
Bartfai XV.ker. megszereli. Kb 750.000Ft lesz.
I humbly and respectfully decline™
-
kornyiktamas
aktív tag
válasz Richard! #182675 üzenetére
hat lehet tobbfele keppen valtani az autoval. Kormany es kezileg is. Talan multi lehet.
Az a helyzet viszont,hogy ez Anglia. es futarkodni hasznalom az autot leginkabb ezert is halt meg a valto ilyen gyorsan.
nemtudom meg hogy megeri e megszereltetni vagy el kene adjam amennyiert elviszik..
Komplett hasznalt valtot talaltam hozza vannak 300 font korul(120e ft kb) csak az a kerdes hogy pl egy komplett valto kiszedese es az uj berakasa az kb hány órás munka lenne?
csak mert leginkább ettől függ az ára. mert ha 10 óra javitas akkor az auto nem er annyit 😁 -
grizlisandor
addikt
válasz kornyiktamas #182677 üzenetére
Mikor volt cserélve az olaj a váltóban?
Pont tegnap néztem Olajcsere automatában: soha ne mondd, hogy soha(youtubealert, TCalert) és itt mondja a szaki, hogy ő az 5év/60k km cserét ajánlja. -
szabonagyur
félisten
Elsőre azt hittem Tse autójáról szól a cikk
Mátyásnak pechje volt: Fordját 2,2 millióból lehetne megjavítani
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz CactuS #182579 üzenetére
Pedig a fiat 500-assal költöztetni sokkal jobb lett volna
PeeerszePityu...
Így is ledöntött ülésekkel jöttünk, 2 személlyel.Sajnos nem tudok eleget tenni kérésednek, mert csereautó volt, így vittem a fityókát, hoztam Maximuszt. Remélem jó darbig nem is lesz szükség szervizbe járásra
De az biztos, hogy középállásban az án 180 centis magasságomnál 1cm volt a tetőképrit és a fejem között.
Viszont azt is észrevettem, hogy itt a magasságállítás az csak az ülőlap döntése, miközben a háttámla nem mozog - vagy rosszul éreztem. Mindenesetre érdekes megoldás, nekem nem tetszett. A deréktámasz hiánya volt a legrosszabb a fájósságra hajlamos derekamnak.Összességében nem rossz ám ez a fityóka, csak nem nekem való.
@#182578Tsebacsi
Köszönöm!
Én is neked szurkolok!
Amikor beszéltem a központi Ford szervizzel, akkor azt mondták, hogy hozájuk akkor forduljak, amikor ügyes-bajos, vagy elintézeltlen ügyem / vitám van a szervizzel.
Szóval mindenképp szerviz@ford.com legyen benne a levelezésben.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
nagyúr
Közel 2 év és 9.000 megtett km után újra elb@szódott feleségem C Corsája. Hidegen lefulladt, ereje nem volt szinte semmi, pont mint múltkor. Az akkori szerelőm nagyjából 200e Ft-ot vett ki a zsebemből, mire elvittem az injektor.hu-hoz, akik fél nap alatt 54e Ft-ért megoldották a problémát (elrepedt benzin cső). Tanulván ebből, most már kapásból hozzájuk vittem, aztán már telefonon is kitárgyaltuk, hogy valószínűsíthetőleg ugyan ez lesz a gond. Már az első javításnál jelezték, hogy a végleges megoldás a teljes AC + csövek cseréje lenne. Na szóval leadtam reggel 8-kor az autót, délre hívtak hogy kész. Ezt mondta is a faszi előre, hogy ha ez a gond, akkor berendelik az alkatrészt gyorsban és még aznap meg is lesznek vele. Volt hibakód olvasás, élőadat elemzés, majd hibafeltárás, aztán üzemanyag rendszer javítás. A benzinnyomás az előírt 4,2 bar helyett 1,8 bar volt, csoda hogy ment egyáltalán az autó. Végül 74e Ft-ot hagytam náluk, ebben benne volt a teljes ac, szívókosár, benzincső 45e Ft-ért (Bosch), 29e Ft munkadíj (számlásan) és grátisz utastér fertőtlenítés (ózon, gondolom a szagok miatt, biztos kifröccsent egy kis benzin AC csere közben). Szóval újfent elégedett vagyok velük, csak az autót lenne már kedvem felgyújtani annyira utálom.
-
oliwire
őstag
Ezt olvastátok már? [Totalcar - Az erőszakos vezetés gyökerei]
Amennyit itt bosszankodunk néha a többi sofőrön, érdekes cikk.
-
nagyúr
válasz oliwire #182689 üzenetére
Ahogy szimbolikusan "lekutyázza" az egyes közlekedésben résztvevőket az valahogy nem szimpi. Nem, nem azért mert magamra ismertem a büntetőfékes résznél... Én a sietős másokat ledudálós vagyok
Meg amúgy is mindenki más hülye, csak én vagyok erdei kobold!
Kimaradtak a cikkből a vezetni nem tudók, akik miatt a kevésbé sietős is sietős agresszív állat lesz.
Ez simán egy "Máté még nem írtad meg a havi kötelező cikked" jellegű iromány, felesleges hangulatkeltés az olvasók között. De tuti kattintanak és kommentelnek a népek, éljen-éljen!Tegnap békésen haladva az M3 bevezetőn egy nagy S mergát néztem ami dupla vakító hátsó ködlámpával haladt a középső sávban 80-al. német rendszám, de értelmes magyar szót adott ki a felirat rajta (nahááát ). Mondom ebbe se kötünk bele, ki tudja ki ül benne:
Néne!!! 60-70 közötti alacsony mamzi, karok a fül magasságában, úgy markolta két kézzel a pizzakormányt Na mondom ennek értelme nincs dudálni vagy villogni/integetni, vagy nem veszi észre vagy nem fogja fel mit akarsz vele közölniÉs persze ott van az öregem féle típus, aki vezet 50 éve napi szinten, de már nem lát olyan jól, nem koncentrál, rutinból megy, de azért önbizalma az van bőven. Ő szokott 2 sáv között menni, elbaszni sávokat, nem látni a másikat, nem előre néz csak halad aztán ha történik valami arra reagál (jobb esetben). Csodálom, hogy még mindig nem volt nagyobb balesete És persze örülök is neki.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
oliwire
őstag
válasz Tsebacsi #182691 üzenetére
amúgy egyet tudok érteni, ez inkább a kattintás meg a kommentgyűjtés-re ment, és várható következő rész is.
A 90 helyett verőfényes napsütésben száraz időben is 60-nal közlekedő normál személygépkocsis sofőrök sok-sok ingerültséget okoznak másoknak.. Engem talán ez zavar sokkal jobban, mint az agresszívabb, +30 km/h-val megyek a megengedett felett minden esetben vezetők. Őket csak elengeded és kész, nem is kell velük foglalkozni.
Míg az előbbivel sokszor 10 percen keresztül is szenvedsz, mert folyton jönnek szemben, vagy nem akarsz záróvonalnál előzni, vagy beláthatatlan kanyarnál.. -
veterán
válasz szimi57 #182641 üzenetére
Itt mi is tortenik, amikor a normal rendszer mar ledobta volna a radiator kupakot es tudatodra adta volna, hogy a rendszer tulmelegedett, termosztat vagy barmilyen hiba miatt?
Megvarja, mig a 180 fokot eleri es addig a motor megsul?Elvileg ez csak sima glikol, higitas nelkul, alacsonyabb hokapacitassal, ezert magasabb homersekleten megy vele egyebkent is a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest