- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Realme GT 2 - aláírjuk
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pit stop
addikt
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #184255 üzenetére
Meg az én cégesemre!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz t72killer #184228 üzenetére
Az is lehet, hogy savval mosták le az alifelnit és ment mindenhova, az pillanatok alatt felületi rozsdát csinál a féktárcsára és mindenre ami nincs kezelve.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #184257 üzenetére
Ez se sokkal jobb mint a téli sós áztatás. Az előző kocsimnál a sárhányó(?) környéke rozsdált be, valami 800EUR volt nem túl lehúzós helyen megcsináltatni.
Másik jelöltnél meg asszongyák, az egyik lengéscsillapító folyadékot veszített - nem tűnik nagy cuccnak ha közben rendbetették, de ugye "rendbetevésnél" max a problémás párt cserélik, miközben a másik kettőt se vitrinben tárolta a kátyúzgató gazda.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
veterán
válasz t72killer #184258 üzenetére
Annyiból sokkal jobb, hogy ha savval tisztították a felnit, akkor csak a kerék kapott; ha sóban áztatták, akkor az egész autó.
(A felni savazást - értelmes emberek - nem az autóra szerelve végzik el, hanem leszerelve, a felnikupakot eltávolítva.)
Ha választani kell egy pár lengéscsillapító cseréje és egy rohadó küszöb / sárvédő között, akkor részemről sokkal inkább az első.
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #184263 üzenetére
Hát nem is azért hozzák ide, mert a lakatoláshoz csak mi magyarok értünk, hanem azért, mert az órabérek a béka segge alatt vannak - voltak - a nyugati országokhoz képest.
Másrészt azért egy Német vagy Holland vizsgán megnézném, hogy hogy megy át egy olyan autó, ami alul műgyantával van összefoltozva minden küszöbénél, esetleg még a bölcsőnél is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Biqci
aktív tag
válasz ivana #184265 üzenetére
Én csak a saját környezetemről tudok nyilatkozni, nyugat Baden-Württemberg középső része, de itt nincs okos műszaki. Ha esetleg valaki okosban megcsinálná és jön olyan szitu ahol ez kibukik pl. korrózió miatt egy balesetben súlyos sérült vagy halál lesz, akkor a vizsgahely nem csak becsuk, hanem irány a böri. Egy Tüv Süd vagy Dekra nem kockáztat. Nekem pl. a szintelen fóliát is lehúzatták, hiába volt papír, mert nem lehet semmilyen fólia az első ajtókon. A cégekhez kijáró vizsgabiztosok is ilyenek. De ennek fejében nincs kenőpénz, nem kötekednek, ha valami jó az jó, de ha van bibi akkor nincs műszaki. De mondom, ez az itteni helyzet...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
grizlisandor
addikt
Ma kaptam kavicsot a szèlvèdőbe, leragasztottam cellux segítségével. Sajnos a városomban, ahol lakok nincs kavicsfelverődès javítás. Sokat nem lesz használva a kocsi, egy hetet kibír javításig? Ha jól emlékszem, havernak múltkor kiszállós mester csinálta meg.
-
veterán
válasz grizlisandor #184271 üzenetére
Kibírja persze. Arra figyelj, hogy a cellux alá ne jusson be szennyeződés és víz se, utóbbi belefagyhat és akkor továbbrepeszti a lyukat.
-
6030D
Ármester
válasz focvis #184272 üzenetére
Ha már itt tartunk: jó pár napja kaptam egy követ, és akkor nem láttam semmi hibát. Most hétvégén vettem észre, hogy van egy kis nyom, a körmöm megakad benne, de nincs 1 mm a hiba, és a csillag alak sem indult meg. Nyilván kapott már koszt bőven. Érdemes ezzel javításra menni?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
Na eddig úgy tűnik a valvoline maxlife olaj tényleg csökkenti az olajfogyasztást. Még nem kellett tölteni a zafiraba mióta az van benne.
-
Biqci
aktív tag
válasz TigerDzsó #184273 üzenetére
Nem azt mondom, hogy nincs, csak azt, hogy itt nálunk, a környéken. Bár nem ismerek minden vizsgáztató helyet, de sokszor téma a melóba és az ismerősi körben. Mindenkinek ez a véleménye, volt aki inkább bontóba vitte a kocsiját, mert a lakatolás drága lett volna és inkább meg se kísérelte a Tüv-öt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz 6030D #184274 üzenetére
Céges autónak mindegy. Az is megérdemli a törődést, plusz szopó a csere, egy napot elcseszel vele.Én a kicsi sérülést is megmutatom a szélvédősnek, ő majd eldönti, hogy kell-e vele foglalkozni. Abba ugyanúgy bele tud fagyni télen a víz. Szóval hiába szennyezett már, lehet értelme javítani.
-
Robi86
senior tag
-
C0d3r
addikt
Ki mit javasol, ha puruttya benzinnél kicsivel jobban szeretne kedveskedni motorjának? 100-as oktánnal a technika nem tud mit kezdeni (2003-as Passat 1.6 ALZ), ezért amiken gondolkoztam és városon belül elérhetőek: OMV MM95, Shell V-Power 95, esetleg oda-vissza 20 km kitérővel Auchan 98. Utóbbi kitérő nem nagy érvágás, havi üzemanyag fogyasztás 1 tank (60 L). Auchan-nal még nem próbálkoztam a 95-ösből se, viszont sokat olvasgattam róla és jó véleményeket találok összességében, plusz pont hogy oldalukon fellelhető a minőségre vonatkozó dokumentumok, továbbá a 98-as alacsony etanol tartalma, ami pl. a MM95-nél gondolom ugyanaz mint a simánál. Más kérdés, hogy a nagyobb társaságokéhoz képest mennyi tisztító adalékot tartalmaz!?
Avagy puruttya benzin, időnként plusz adalékolással (pl. spuri meg vannak ilyen-olyan tisztító löttyök)? Eddig MOL 100-at kapott, kb. 3 tankonként, de lehet jobb lenne folyamatosan prémiummal etetni, na meg a netrisk kedvezmény csökkentésével kevésbé vonzóvá vált a 100-as MOL nyál.
Esetleg ha túlgondolom az egészet, és ilyen idős/sokat futott motornak oly' mindegy, és véleményetek szerint maradjak az eddigi alap 95-nél, akkor is köszönöm a javaslatokat![ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz C0d3r #184285 üzenetére
MOL sima, Dorensis/Netrisk kedvezménnyel (esetleg még OTP pluszba ha náluk van valaki), minden harmadik vagy nagyobb/kikormolósabb út előtt prémium. Vagy a Shell VP95/OMV MM95, többet fölös.
Értelme még annak lennr/vsn, ha jó olajat kap,
denemzetünkgenetikailag védett azellen,hogy utánanéztünkatudománymaiállásaszerint mi lenne bele ideális.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
C0d3r
addikt
válasz F_Zolee #184289 üzenetére
Pont ezért kérdeztem, és kínáltam meg hébe-hóba MOL 100-zal, de ha megéri, inkább állandóan prémiumot adnék, csak azt nem tudom melyiket. Igazából reklámszövegből mindegyik nagy társaság csillagos ötös, eddig ami felé húzok az az OMV MM95, vagy Auchan 98 ha az etanol tartalmat is nézem. MOL 100 se eszi le a gatyám ilyen felhasználás mellett, az tény.
Plusz adalékolásnak se vagyok híve, Spuri csak egy kósza példa volt. Jobban szeretem úgy hagyni a benzint/olajat, ahogy a gyártók mérnökei megálmodták és megalkották.
Lehet a következő 3 telitanknál teszek egy-egy tiszteletkört mindegyik említett kútnál, aztán hátha érzésre befutó lesz valamelyik (V-Power 95, MM95, Auchan98).[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz C0d3r #184290 üzenetére
Nehéz számszerűsíteni a prémium nyál hasznát, de mivel egyrészt nem sok hibája lehet egy ilyen motornak, másrészt minden van hozzá fillérekért, sok javítás ki tud jönni a megspórolt összegből. Vagy sok más dologra el lehet költeni ugyanazt a pénzt, aminek több teteje van (pl korrózió kezelés/megelőzés). Szóval na, 500k km-nél karosszéria javítás és motor gyűrűzés reálisabb szerintem, mint a benzin által befolyásolható injektor hiba és társai.
[ Szerkesztve ]
-
C0d3r
addikt
válasz C0d3r #184290 üzenetére
Lehet hülye példa, de a 3 havonta MOL 100-as tankolást olyannak érzem, mintha 2 hónapig élnék junk food-on és tespednék a tv előtt kőbányaival a kézben, 3. hónapban meg egészségesen táplálkoznék és sportolnék. 3. havonta elmondhatom, hogy jót teszek magamnak, de a másik 2-vel oda is verek többszörösen.
-
C0d3r
addikt
válasz F_Zolee #184292 üzenetére
Igen, etanolt nézve Auchan 98 ami tetszik, kb. MM95 árban van, az a havi 20 km kitérő miatta szintén nem érvágás. Sima 95-höz képest ezeknek tényleg elenyésző a felára, kb. 20 Ft literenként, nálam havonta ~1.200 Ft plusz kiadást eredményezve. Éves szinten 14.400 Ft, ami
3 tálca kőbányaival egyenértékűmehetne a motorgenerál alapba. Nehéz kérdés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest