Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz parandroid #19053 üzenetére
Itt én nem látok magyarázatot, hogy miért is állítodna el a kicserélt izzó után a magasság szabályzás és az oldalsó beállítás. A szintezés is ugyanúgy a null értékhez szintez, amihez szintén nem nyul az ember ha izzót cserél.
-
válasz SzlobiG #19051 üzenetére
Pl a bajonett csati a mozgó foglalaton van amit ha megnyomkodol, mert miért is ne, ugye nem azért van h szellőtől kihulljon belőle az izzó, akkor az bizony nem magától áll vissza alapállapotára. De pontosítok, mert én csak VAG autóban használtam szenont, és ott a teljes lámpa bél mozgott régen most meg a lencsét mozgatja de cserkor az első dolog hogy kalibrálni kell mert elállítódik.
(#19054) SzlobiG:
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
http://index.hu/tech/2015/10/14/dizeltechnologiat_valt_a_volkswagen/ AdBlue lájk megoldás. Lassan mindenhol az lesz h két pisztollyal kell tankolni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #19055 üzenetére
Akkor a VAG-nál más mert a fordba "fix" nem állítodik el az izzó csere után, csak ha neki áll a juzer tekergetni az imbusszal. Ami miatt még nem ajánlják az a magas feszültsége végett, mert veszélyes lehet.
Adblu: Abból egy tank sokáig elég tudtommal több ezer km, nem? Na meg még alig van kút ahol kapni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #18938 üzenetére
Tudja franc, a helyi autósboltban vettem, de a dobozát szerintem még ott eldobtam.
Köszi, rendeltem egy pár tartósat, kíváncsi leszek, pénteken megjön.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz SzlobiG #19057 üzenetére
Az a hülye lötyi is kifogyhat gyk bárhol egy használt autónál. Egy dologgal több ami hibaforrás lehet
A fordban a szenonizzó mozog, vagy van kerete? Hogy néz ki a lámpa? Mert a VAGnál is kell a kulcs a le-föl, jobbra balra állításhoz, de ezen felül figyeli az elektronika a beépített jeladót (ami nem a vízszinthez, hanem a beállított értékhez) ami alapján állítja a lámpát le-föl, és ha az hibát produkál akkor automatikusan a lebillen a legalacsonyabb állásra biztonsági okoktól.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #19040 üzenetére
Nem teljesen érzem fairnek a magas építésű, rossz súlyelosztású, gondolom terepgumin közlekedő Vitara összevetését egy céges Skodával, vagy egy 235-ös jó minőségű gumikon futó Mondeival, mert teljesen más kategóriába tartoznak. Ennek ellenére tiszteletben tartom véleményed, mi szerint az fwd-t biztonságosabbnak érzed. ízlések és pofonok.
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #19059 üzenetére
Persze ez benne van, de jelez jóval előre, hogy fogyóba van a lötty. Láttam már egy-két kúton lehet kapni.
Komplett lámpa testet kell kivenni és utána lehet hozzá férni egyszerűen, van kerete úgy emlékszem. Kalibrálni is úgy lehet, hogy indítani kell diaggal egy szerviz eljárást és a csavarokkal beállítani a null értéket, na ez nem ment eszköz nélkül. De nekem a xenon modul frissítése után b@szodott el resetelte magát azt vihettem be. Pedig ott azt mondták nem kell semmit állítani csak csináljam meg diaggal a beállítást.
-
mdani01
aktív tag
iPhone 6S SpaceGray
-
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #19037 üzenetére
Fékkel sokkal többet tudsz korrigálni mint sima gázelvétellel, persze ahhoz kell némi tapadás meg gyakorlat.
Viszont az az rwd-hez is, ha már gázzal akarunk kormányozni -
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #19064 üzenetére
Én 3.0 V6 Sfrane-ban ültem, na az azért elég jól szedte a lábát.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
-
válasz AMD Power #19072 üzenetére
Akkor nemjaó Apósomnak nézelődök egy pici, német autót ami elég magas és kiválthatná a gasztra klasszikot, de nem találok mindent helyben, meg tulajok sem állnak sorban. Azért köszönöm szépen a hírt még ha nem is kedvező számomra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #19074 üzenetére
Bár nem német, de Suzuki Splash esetleg? Nekünk az van, Agila után reveláció volt, de úgy önmagában nézve se rossz autó. A legkomolyabb baja a rossz B oszlop mögötti zajszigetelés és szerintem fura a kuplungja, de ez szokás kérdése is. De amúgy fasza, jól megy, kényelmesek az ülései, futóműve se gatya, féke is fog, nem romlik el, mi kell még?
focvis: Agilát ne, khurrva kényelmetlen az ülése és a futóműve is foscsi. Ráz, pattog, de legalább dől is. Számomra félelem és reszketés volt minden egyes út benne, állandóan azon paráztam, hogy mikor borulunk fel. Mondjuk 10év/60e km alatt egyetlen hibája volt, a főfékhenger volt gyári hibás, 2 évesen rohadt be. Cserélték, azután köszöni jól volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #19076 üzenetére
Splash... Félek hogy nem bírom rábeszélni távol keleti autóra. Opel volt az első nyugati autója az öregnek, és azóta csak Opelt tart, legnagyobb bánatomra
(#19075) focvis : A merivákat vizslatom egy ideje
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #19077 üzenetére
Nekem szerencsére sikerült leszoktatni nagyjából a családot az Opelekről, B Corsa, Agila és G Astra volt, az Asztma még meg is van, de lassan cserélni fogjuk. Valószínű Prius lesz helyette, persze használtan. Jó lenne, ha sikerülne megcsípni a 3-as Priusból egy solartetős, JBL hifis példányt, amiben nincs bőrkárpit. Na ez kb ritkább, mint a fehér holló Ez a racionális választás, nyilván egy W140 S-Merci vagy egy Alfa 147 sokkal nagyobb poén lenne, de őszintén szólva napi átlag 2x10km-re teljességgel felesleges elpocsékolni valami ilyesmit.
-
válasz Calogero #19078 üzenetére
Elfelejtettem mondani hogy nem engedi az öreg hogy pénzt adjunk bele, így van neki egy gastra classic 2003 -valós 110k km-rel) meg pár száz k kp-je (amit a nyaralónkra akar költeni de nem tudja hogy inkább kocsit veszek neki ) Bár ha nagyon nem bírok vele akkor nekem kell megvenni A lényeg h 80+ éves apósom, és már lábon kihordott egy stroke-ot. Nehezen ül már mélyre. Még nehezebben kel ki belőle. Ezért a gondolat a cserére.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #19080 üzenetére
Minden bántás nélkül: vannak még az öregnek olyan reflexei, főleg egy stroke után, hogy nem gond neki vezetni? Tudom, nehéz belátnia az embernek, hogy le kéne raknia a lantot, de én még nem ismertem olyan 80+ embert, aki -legalábbis itt Bp-n- teljes mértékben forgalomképes lett volna...
-
-
válasz rbalint88 #19081 üzenetére
és (#19082) roberto211: nem csak hogy van, de autót csak akkor használ, ha elengedhetetlen - tisztában a korával és a llimitjeivel A villamosmegállóban van a lakás, amikor nem kell autóba ülni, nem veszi elő. Amikor pl balra kell kanyarodni, lehajt jobbra az útról, és megvárja hogy senki ne jöjjön, csak hogy mást ne zavarjon. Mérnök ember, nagyon precíz és odafigyel mindenre. A stroke után nem is engedtük vezetni fél évig, de hála az égnek csak a beszédét lassította le. Sokkal jobban megviselte a sok ülő munka az ízületeit mint a stroke bármilyen következménye ezért nézek vmi magasabb üléspozisat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Snoop-y
veterán
Na megint -1 STI a magyar utakon. ex Szilard hawk is kicsit megnullazodott.
Pedig az egy nagyon komoly auto volt. Ismet beigazolodott hogy egy 18 eves gyerek ala nem rakunk ilyen autot...
EhhhNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Snoop-y #19084 üzenetére
Ideje lenne már tanulni ezekből. Ezt legalább szerencsésen megúszták, nem úgy, mint a hasonlóan felelős szülőkkel rendelkező GT86-os hülyegyerek...
Same rules apply!
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #19087 üzenetére
Nalam most egy Renault fluence van.
Gyotrelmesen lomha auto
1200kg 1.6 benzin. Kibaszottul nem megy es nem csak az STI -hez kepest nem megy hanem ugy altalaban. Szegeny porog mint a varrogep es nem halad. Varosban is harmatgyonge autopalyan meg no comment kategoria.
atlagfogyija most vegyesben 7.2 Liter
Amugy a muszerfala egesz normalis kasztni kicsit billegos nagyobb uthibakat nem toleralja jol mikor elpattan az utrol olyan erzes mintha osszevissza menne alattad a futomu.
Kisebb hibakat szepen kisimitja.
Fedelzeti komputer egesz okos tempomat kicsit lassucska de teszi a dolgat. Xenon nelkul nem ajanlott a sima projektoros lampa is bovli kategoria.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mágus2
Közösségépítő
Az nem gyűrődés, hanem ránc, éveket öregszik alatta.
Snoop-y Ezt úgy hozták, hogy csináljak vele valamit. Ha nem kellene pénteken visszaadni, leadtam volna, hogy olvasszanak belőle sörös tepsit. Csak a vezérműlánc csere meghaladja az autó értékének a felét. Pedig nagyon ráférne, mert a TDI-m csendesebb alapjáraton. Tulaj válasz: nem kell, csak guruljon, kanyarodjon és fékezzen. Mindegyik felsorolt tétel nehezére esik.
3 liter olaj megy bele. 3 óra alatt 1,7l jött le, szerinted várjak még?
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #19089 üzenetére
Apa volt a buta mert elhitte egy 18 eves gyereknek hogy majd vigyaz. Sokan azt hiszik hogy egy STI az csak siman egy eros auto es majd minden hibat toleral meg kijavit.
Hat kurvara nem
Egyszeruen ez nem valo elso autonak.
Nekem nagyon sokfele es eleg sok eros autom volt mire beultem a bububa.
Es en sem feszegetem a hatarait.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz Mágus2 #19092 üzenetére
Szörényi (vezess.hu) most vett egyet németből, szerinte:
Ami kis ereje az 58 lóerős motornak van, azt jól adja elő. A nagyon rövid áttételezés kicsit élénkebbé teszi a gyorsulást. Nem fullad be ötödikben 45-ről padlógázzal gyorsítva.
A cikk szerint 120-nál 4200-at forog, ez igaz??
648-ban állt meg neki (100k szerviz incl.)
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #19092 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy abban az 1.7 literben is van két decinyi csapágymorzsa.
Snoop-y: egyértelmű, hogy a szülők voltak hülyék, igen. Az a kisebb baj, a felelőtlen de gazdag szülők gyermekei évente néhány tízmillió forintot felkennek a fákra/szalagkorlátra, az már nagyobb, baj, hogy ebbe páran már belehaltak, és ennek ellenére mindig van egy újabb hülye, aki szerint az Ő picifia lesz a kivétel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
120, meg vagy te őrülve? Minek olyan gyorsan menni, amikor 60-ról sem tudok megállni? Holnap, ha végeztem és még nem gyújtottam fel, kipróbálom neked, bár lehet az adott példány nem fogja tudni a 120-at önerőből.
80-al már mentem vele. Hát mit mondjak, az aurbus 320-on nem féltem ennyire.
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #19096 üzenetére
Max akkor ha tudod annyival tolni
Fluence az valami 4200 at forgott 136-ra allitva.
Nagyon kehes hangja van.
Regi 1.4 clio ehhez kepest robosztusabb minosegibb auto benyomasat keltette.
Nem tudom mennyibe kerul egy ilyen de az arabol tuti valami hasznaltat vennek...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs