- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rasotamas #191788 üzenetére
Is is, 50:50% eleinte a szakítás, majd hogy formába kellett jönni, napi 100-120 fekvő, meg életmód váltás
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #191798 üzenetére
Az antiautós részt sz.rd le; jobban megindul mint átlag juzerek átlag autói (normál módban is), amúgy meg szinte egy automata autó oszt kész, baromi kényelmes vezetni, és az ember szívesen tartja vele a lendületet (hellyel közzel alkalmas is rá jó papucsokkal).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rbalint88
addikt
válasz ivana #191806 üzenetére
Meg a p2 se izzados, ami gyengebb. Egy titka van, tenyleg le kell padlozni padloig, akkor biztosan menni fog. Ha csak melyre nyomod a pedalt, akkor nem biztos, hogy a vart menest kapod a cvt miatt. De a padlo az minden autoban ilyen biztonsagi funkcioval bir, hogy ott teljes municio van, nem szamit, hogy hideg az olaj vagy keves a delej az akkuban.
Integrale: mas elmenyt ad, mint az olaszok, de ra lehet fuggni a priusozasra is
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #191798 üzenetére
Értem.
Kíváncsi leszek, hogy (ha úgy alakul) a Lybra után milyennek fogod találni a Priust. Eléggé más világ. (Persze nagyon sok mindent lehet szeretni. Én az összes autót előbb-utóbb megszerettem, amihez közöm volt. Neked meg már eleve tetszik a Prius3, ami elég jó elindulás. )
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #191809 üzenetére
Vezetek Prius 2-ot es 3-at kozben, van sok aprosag, amitol falramaszok, de at tudok szellemulni. Prius 3-ban a zaj már remek, hosszabb tavon is kenyelmes, FL P2 nekem hangos, egyszeruen a fulem tulsagosan erzekeny. Plussbelso tetszik, muszerfal formara nem, funkciokat tekintve tetszik. Nem tudom, hogy automata ablakok nelkul, tavvezerlovel le/felhuzhatoak e az ablakok, ennek es a ketzonas klimanak a hianya viszont fajo pont. Behajthato, dimmelos tukrok meg potolhatoak ahogy olvasom itt-ott. Aprosagok, mint a hatso rostelyok, es a 3 szivargyujto hianya megszokhato.
Masik szempont, ami csak most ugrott be, 462 a 100-as benyó, már a tudat is fáj. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
MC Pite
veterán
válasz ivana #191806 üzenetére
Francokat, jobban megindul mint egy 1.6-1.8, álló helyzetből óvatos. Igen, úgy nyomod, van hangja, de megy is(ha nem csak cirógatjuj), egyből 4000re ugrik. Én kézivel is forgatom, nem a 2500nál mindig elváltós típus vagyok. Átlag usernél rozsdás a pedálút második fele...
A P3 már egy jó japán autó.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #191357 üzenetére
Túl vagyok rajta. Szinte biztosan nem lett több ló és Nm vagy alig mérhető, de élhetőbb lett az autó főleg lent, illetve volt egy lyuk épp a városi tempó fordulatában, az megszűnt, az auto üzemmód nagyon gyér gázreakcióját is javították. A fogyit nem tudom még, de így 50km után azt mondom vagy durván javult vagy továbbra is mellé mér a számítógép, mert ütni vágni kell a 8-hoz, amit korábban lazán el lehetett érni.
Minden üzemmódban megváltozott az autó. Ennyit megért, de ilyen 100 körül nem adtam volna érte. Kiszerel, gépre köt bontás nélkül vezérlőm volt.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz csoki46 #191817 üzenetére
Benzinmotor jár és a kis villanymotor ellentétes irányba forogva hajtja az autót, a nagy pedig fékezi az autót, közben generátorként működik és a termelt áramot, amit a kis villanymotor használ fel.
63 km/h sebesség tartásához kb 6kw (8hp) benzinmotor teljesítmény kell.
Ennyihez pedig igen kevés üzemanyagot használ fel.
Ezt egészen kb 120km/h lehet használni (vízszintes terepen), nyilván nagyobb benzinmotor teljesítménnyel, de akkor is minimális fogyasztással.
Nagy előnye, hogy nem kér nyomatékot a benzin motortól, csak fordulatszámot, így minimális terhelés éri a motort."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191815 üzenetére
OK, majd ha még lesz 3 tankolás után infód (első úgyis próbálgatás), akkor még a fogyi része érdekel. Kik csinálták?
Így szokott lenni, szívónál nem a csúcsteljesítménynél van érdemi változás, hanem az akartban, 'megbovdenesítik' a fojtószelepet<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #191822 üzenetére
És Qru! Magic Tuning! Igen én is ebben látom a változást, lent is szebben viselkedik, ahogy alapból is kéne, de nem lesz belőle porsche. A lyuk eltűnése tetszik talán a legjobban.
Fogyit majd nézek, pár tankolás után mit mutat. Egyenlőre most rövid távokra megyünk mert így alakult aztán minden van csak nem emberi fogyi. Hegyre fel, onnan le.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
nagyúr
válasz rbalint88 #191823 üzenetére
Bemelegedett motornál lehet megcsinálni. Ez akkor van amikor például megállsz a pirosnál és nem állítja le még a motort kb 20 másodpercig. Ha ez a teszt (Stage 4 check) lefutott, akkor felgyorsítasz minimum 68km/h-ra (óra szerint) majd engeded vissza a gázpedált.
Látod, hogy a pillanatnyi fogyasztás erősen visszaesik 3,2-5,6 liter közé (ha tölti közben az akkut, akkor 5,6-liter).
Vagy csak felgyorsítasz minimum 68km/h-ra(óra szerint) és bekapcsolod a sebességtartást, akkor automatikus erre áll be vízszintes terepen kb 15 másodperc alatt.
Így lehet hozni a valós 4,2 liter alatti fogyasztásokat.
Vagy Hybrid Assistant használatával monitorozod.
Városban lábbal még lehet játszani (Pulse and Glide) hogy felgyorsítasz GPS szerinti 64km/h-ra, tatod addig a tartod amíg tölti az akkut (vagy valamennyit azért töltsön). Majd kicsit visszaengedsz a gázból, hogy elektromosan menjen, közben nagyon enyhén lassulsz GPS szerinti 49km/h-ra. Ekkor újból nagyon-nagyon lassan gyorsítasz Heretical módban 64km/h-ig és kezded elölről a folyamatot. Így a bemelegedési fázis nem számolva 3,6l-es fogyasztást is lehet hozni. Viszont télen fűtés bejátszik és nem engedi elektromosan hajtani. Ebben az esetben a GPS szerinti 55km/h-t érdemes tartani
GPS szerinti 48km/h alatt nem működik.
Óra szerint 69km/h felett nem érdemes lábbal Pulse and Glide -ot játszani.
Sajnos a legkisebb fogyasztást óra szerint 68km/h (óra szerint) tempomat használatával lehet elérni (vagy nagyon jó lábbal Pulse and Glide-ot játszani 58-68km/h óra szerint). Amiért le fognak tolni városon kívül.
Érdemes 90km/h sebességet tartani tempomat használatával, ekkor az akkut nagyon minimálisan használja, tehát a nagy távok nem degradálják."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #191834 üzenetére
Na, azért tegyük hozzá hogy nem sokkal rosszabbat simán is kihozok ebből, dinamikusan közlekedve, ráadásul puruttya olajjal, mert itthon nem kapok psa b71.2010 0w20-ast.
Ha nem lenne cél a normális gyorsulás és hogy hosszútávon se lustuljon/rakodjon el, azaz épp fogyiversenyben vennék részt 1 tank erejéig, akkor ezzel is lehetne hozni. Sőt, ha esete hazafelé nincs forgalom, ezzel is be tudok menni épp 4 alá, ahogy a Rapiddal is. Ha amúgy nincs forgalom és nem szar az aszfalt és nem megy a klíma, akkor kettessel kezdődő pillanatnyit mutat 52-56 környékén, amivel át lehet gurulni a településeken. De inkább 64-67-el megyek 3,5-4 között. De nyilván a jó aszfalt és nincs forgalom az fehér holló.Nyilván a dugóban araszolás más tészta a Priussal, itt most nem is azt a helyzetet néztük. Egyébként akik megelőznek spritmonitoron, azoknál már durvább technikák vannak (már a profilbe beleírva is - 2,7-3b gumi, szélárnyékban közlekedsés 100as vmax, csúcsforgalom kerülés, stb).
2.7 Bar Reifendruck, meist LKW-Speed, gerne auch im Windschatten, moderates Hypermiling (kein Engine Off Coasting)
meg
185-er Sommerreifen Druck auf 3,0 erhöht, bei Stillstand Motor aus, niedertourig und vorausschauend, Kurzstrecken und Rushhour konsequent meiden.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Csápájev
őstag
Sziasztok, Zugló környékén nem tudtok véletlenül olyan céget,amelyik megbízható és olajos kormányművekkel is foglalkozik? (Lacetti)
Illetve nézegetek 2014-15-ös toyota auris kombikat, milyen motorral érdemes ezeket venni?
(csak automata érdekelne)
Van,amit mindenképpen kerüljek? -
Más téma: Adott egy autó amit megvett X, adásvételi stb. Eltelt kb egy hét. Jött a csekkendzsin 😂, azóta 586.000ft lett rá költve, de a hiba maradt. Lamdba szonda körül van baja, de az is sok mással lett cserélve, nem nyert, pl pisilő befecsi stb is új van benne, hengerek is ki vannak mérve kiválóak stb stb. A vevő a márkaszerviz kiolvasása után ahol még találtak hibát pl a központi zárban, kormány vezetékezés szakadt stb. Szóval felhívta az eladót, hogy elege van, eleinte pozitív volt, ma már csak közölte semmi felé felelősséget nem vállal és elzárkózik minden elől. 2020 novemberben lett vásárolva. Össz 1 hónapot legalább állt javítás miatt. Minden szerelő elküldte, a technika nyert feladták.
Mit lehet kezdeni vele? Az 1.45millás autó most közel 2milla, ég a lámpa és erőtlen az autó. Márkaszerviz 3-400.000ft-ot jósol csak feltárásra, mert szét szedik és mindent egyesével kimérnek, majd megmondják mi a baj, annak az elemnek az ára benne sincs. Közben elkezdett búgni a kerék csapágy is. Illetve max fordulon jár a hűtő is -10-ben is hideg motornál. Mindig van új hiba. Párás lámpák stb.
Ja ő egy 2008-as Leon.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mazda MX-5 NC gyorstalpaló kéne. Mikre kell figyelni vásárláskor? Nyilván rozsda, de hol? Motorból melyik milyen? Tető mennyire bajos, mennyire javítható ha szakadt?
(Nem nekem kell sajnos )
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #191843 üzenetére
Na de az is pénz nem? Kicsit írnál róla többet? Ja és törött volt az autó. Állítólag kicsit m"meglöktek" vele egy rókát, de kiderült centikkel van lejjebb egyik fele. Az nem róka volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #191839 üzenetére
Prius:
5 ajtós
nem nyomorgós beltér
fél méterrel hosszabb mint a PEUGEOT 208
300kg-mal nehezebb mint a PEUGEOT 208
közel 400 literes csomagtartó
1,5 literes motor
Gyári felszereltséggel, végig klímázva, 5-30-as olajjal, 110 lóerős autóval, egy szög egyszerű motorral, amin még egy EGR szelep sincs, azért jó fogyasztás a priustól, 13-17 éves korában, szintén ennyi idős gyári akkuval.
Mindezt úgy, hogy közben nem terheled a motort erős nyomatékkal. Azt meg mind tudjuk, hogy a nyomaték öli a motort.
A gyakorlott vezetők hozzák 2,9 liter alatti fogyasztás.
Csak azért írtam az előző hsz-t, mert kíváncsiak voltak egy technikára. Nem akartam belemenni fogyasztás faszméregetésbe, vagy alacsony fogyasztással dicsekedni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest