- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz lazac_ #196300 üzenetére
Anno a Passat engedte a fékolajat a kéziféknél a hátsó nyergen, tudom mekkora sz.pás tud lenni a felújítás, épp ezért még egyszer nem csinálok ilyet és szerelőre bízom Egy teljes napomba került, bár jobb lett, mint előtte valaha volt.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teodor52 #196276 üzenetére
Napi használatban nincs sok jelentősége. Ha már 1-2 hete állt a szekér, akkor lehet haszna mondjuk 10-20 másodpercet ketyegni hagyni, szerintem (30 éves traktor leírása pl kitér erre, hogy a turbó kenése miatt hosszabb állás után 10s önindítózás kell üzemanyag nélkül... autóban ilyet nyilván nehezen csinál az ember )
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
BMW M135i xDrive (Garázs ep.796)
Hát nemtom, nekem nem fut össze a számban a nyál ..
Ez az elölhajtós 128ti se lett nagy szám a teszt alapján .. -
veterán
Ne forgasd ki a szavaimat! ☝️Olyasmit írtam, hogy
"nem voltam annyira rosszabb nála".
Egy Golf TCR / Golf R kb. pariban lenne az Audi R8-cal autópályán 250-ig, csipsszel ütné, az R talán állóból is. Szívó V8 szépen szól, nincs csiga, önsúly van.
De persze ha lebuszozol a Mecskbe 200 km-t, ott az R8 a király. (Ettől még persze bármikor cserélném 1:1-be.) -
6030D
Ármester
Vác - rakpart - Fehérvár, aludt a gyerek, 100-120 tempomat, 5,3. Kamion mögött 97 tempomat 3,3. Nagggyon untam magam, az nyugtatott, hogy a belsőben is csak erősködni kellene, nagy volt a forgalom.
Haza felé ordított, 7, valamennyi...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Üdv! Signal Casco biztosítás, kiegészítve ezzel: [kép]
Mit takar a bekarikázott rész? Sehol nem írja le...
Amiért fontos, hogy én magam tartom karban az autót. Valakinek észrevétele?
Ha szervizkönyv kell akkor nem adok érte pénzt.Ünnep miatt nem hívhatom őket fel.
[ Szerkesztve ]
-
Teodor52
senior tag
válasz molnarpeter #196303 üzenetére
Turbófeltöltés című könyvből vett két szabály,
ami szerint van jelentősége csak az nem tisztázott, hogy alapjáraton mennyi ideig.
Értem azt az elvet is, hogy alacsony pl 5W-és olajoknál néhány másodperc az olaj körbefutás ideje, bár ez függ a motor konstrukciójától, az olaj minőségétől a hőmérskéklettől, de ott a csavar, a turbó, ami elég távoli pont már ami a kenési helyeket, pontokat illeti.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #196305 üzenetére
Azért az erős túlzás, hogy egy TCR pariban lenne, a 100 kg-mal nehezebb, de 100 lóval erősebb középmotoros szívó V8 sportautóval. A G8 R, állóból, 160-ig kb pariban van, utána nem sok esélye van, 200 felett meg csak nőne a különbség. A TCR meg nagyon nem a G8 R. És ez a gazdaságos V8, a V10 gyakoribb, mert a második generációból csak az volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kolondrum #196307 üzenetére
Azért fontos, mert ha te magad nem vagy szakember (papírral igazolhatóan és a karbantartást nem az erre papírral igazolhatóan képes és kész műhelyben végzik) akkor a biztosítónak be kellene áraznia a szakszerűtlenségi és az ebből kifolyólag előkerülő veszélyeket. Pl elbaltázott fék, nem megfelelő olaj okozta kár, rossz pontra kötött test miatt kigyulladó hibrid stb. Már pedig arra nem fizetnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #196249 üzenetére
Zárva voltak a boltok tegnap, majd két napig megint zárva lesznek. Rohannak a két napra bevásárolni. Én csak kutyakonzervért mentem a Fressnapf nyugis volt, meg amúgy az út is végig 110-zel jöttem, csak bent a városban heringeztek.
Meg amúgy az összes nyaraló tele van, az emberek türelme végleg elfogyott. -
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #196315 üzenetére
És akkor van egy hasonló teljesítményű, 5 üléses, FWD, polgári kompaktból lett sportosabb változat, a standard 2 literes turbómotorral tuningolva (kérdéses megbízhatósággal, a külföldi fórumokon gyakoriak a váltóról szóló kérdések, illetve a Laptimingban is volt egy csúfos eset) vs egy erre a célra épített, szívó középmotoros sportautó. A lóerő itt sem minden. Gyors a G7 R, de nem véletlenül kerül két és félszer annyiba az R8.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #196312 üzenetére
Ergo ez akkor jó ha mindenről van papír? Egy vagyon bármilyen szerviz miközben az esetek nagy részében kb olajat cserélnek, néha fékbetét, tárcsa. Kifizetem ott azt a nem kis összeget a papír miatt, aztán meg még ennek a díját 6k, hogy éljen a kiegészítő szolgáltatás. Hát, nem úgy tűnik ami megéri. Ez épp olyan mint a sitnalnál a szélvédő kár. Ha nem gyakran törik be ( ) akkor megéri náluk lenni, mert idővel visszajön (nem fizetem be) amit nagyon kicsavart helyzetben ki fogok a cserére. Ugyan ott vagyok. Mint a fenti esetnél. Sztem nem kell ez nekem...
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
Amit alkatrészes webshopoban látok stabilizátor pálcát,
az mindig 1 pár tehát 2 db ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Szoszo94
őstag
válasz aero. #196317 üzenetére
Drag Racer - androidos app.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz Szoszo94 #196327 üzenetére
A pontos mérés záloga: bal kézben a kormány, bal szemem az úton, a jobb a fordulatszámmérőn, jobb kézzel váltottam és a telefonon a stoppert kezeltem. Közben a jobb fülembe mantrázta a feleségem* a szokásost, hogy ő kiszáll / többet nem száll be mellém és ezt a hülye haverjaimmal csináljam.
* Már rájöttem, hogy csak a magas fordulatszámra figyel fel, akkor kezd rá. Nyugodt ~200 nem zavarja. Ha tudja is, hogy 180, az se.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #196328 üzenetére
Ez jó!
Nálunk a sebesség nem gond, inkább a kanyarok, körforgalmak után kapom meg az "állj félre, mert idehányok" és hasonló mantrákat De lélekben már felkészítettem rá, hogy ha a fékek is le lesznek cserélve akkor ez csak jobb lesz - nekem legalábbis, neki kevésbéLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz DonThomasino #196324 üzenetére
Nem, 1 db. Már csak azért is, mert általában különbözik a két oldal, egymás tükörképei szoktak lenni.
-
Utolsó fogyi elég jó lett. Igaz van kis csalás mert ehhez hozzájön még kb 5000Ftnyi villany.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ngaba
aktív tag
-
nagyúr
válasz Snoop-y #196345 üzenetére
Még nyolcadikos koromban voltam a visegrádi bob pályán, akkor még lehetett (most is?) ketten menni egy bobbal, utáltam amikor hátul ültem, mert pár kanyarban kifele vitt az erő és ki akartam esni. Azóta kerülöm a motorokat is, mert valamiért ugyanezt vizionálom ott is utasként.
Asszony nálunk egyre elfogadóbb, inkább azzal van baja, mikor szerinte valami "veszélyes" szituáció van (pl. szerinte rámegyek a nulláson az előttemlévő seggére vagy azonnal bemegyek mögé ahogy elmegy mellettünk => Féktáv para), vagy másképp viselkedek mint ahogy ő reagálna és akkor elkezdődik a parttalan vita Az persze nem vita tárgya, hogy:
- Neki nincs jogsija
- Jobb oldalról gyakran tűnik másnak egy szituáció
- Mindig a sofőrnek van igaza => Mindig az Asszonynak van igazaMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs