- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #199155 üzenetére
Nem hinném, a csavarok is frissen fényezettek, illetve fel is számlázták.
-
Üdv. Cascos javítás mennyire időigényes? Hol bukok időt, mire a kötelező bizti oldala lezárul?
Én szívem szerint ma beadnám már, de csak árajánlatot tudok kérni.
Mivel tudok gyorsítani mindent? Tegnap bejelentettem a biztosító/casco felé mindent, de nem hívtak, pedig még nem volt du 4.[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #199162 üzenetére
Pár éves Vitarát aminek csak a látható sérülések alkatrész ára 298.000ft? Ma kiderül, de 5-600k-ra tippelem.
Csak gyári cuccokkal rakom össze ledokumentálva. Csak a lökhárító tartó 105.000ft.[ Szerkesztve ]
-
-
grizlisandor
addikt
válasz focvis #199106 üzenetére
Nem értek hozzá, de nekem is úgy tűnik, hogy mintha fényezés után elmaradt volna a polír. Mikor szólt a fényező, hogy mehetek a kocsiért, akkor polírozta át a fényezett részt és ha jól emlékszem, ez azért kell polírozni az fényezett részt, hogy ne üssön el ennyire a régi fényezéstől.
-
athomi
veterán
válasz K Norbi #199166 üzenetére
Ezt mondta apámnak is a fényező mikor ugyanígy félrefényezték az egyik elemet, hogy majd javulni fog, összekopik, de a konyhaszekrénynél a bútorasztalos is ezt mondta anyámnak.
Sose lett jobb egyik se...Aztán évekkel később apám autóján a félrefújt elemet egy másik autós felszántotta, a következő fényező meg szépen lefújta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kolondrum #199161 üzenetére
Nem időigényesebb mint ha kötelezőre csináltatod meg. Annyi, hogy így a te bónuszod megy le kettőt nem az okozóé. Erősen kérdéses, hogy megéri-e. Ha csak 1-2 éves az autó akkor kötelező esetén sincs avultatás + nincs önrész mint a casconál.
Gyorsítani ott tudsz, ha már van kiutalt kárszakértő akkor vele egyeztetsz a szemle helyéről és idejéről (ha beviszed lábon a kocsit a biztosítóhoz akkor gyorsabb általában) de ez függ az adott szakértő terheltségétől. Leadni leadhatod most is a kocsit a szervizben, mert oda is ki tud menni a szakértő, csak ugye amíg nincs leszemlézve addig nem kezdhetnek neki a javításnak.
#nincsbennetarcsi
-
3L1T3
addikt
válasz bulikavagyok #199178 üzenetére
Még a végén elhiszem, hogy azért kerül egy autó annyiba amennyibe, mert valóban ennyire költséges az egész. Oh wait...
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #199104 üzenetére
Ó-ó, ezt így elhoztad?
Kék Pikacsumat így fényezték, harmadjára is szar lett (közben eladtam, de megcsináltattam volna).
Barna Picassot elsőre így fényezték, a 10k előlegen túl nem fizettem egy fillért sem. (Asszony hozta el, kiküldetésen voltam mikor kész lett. Visszamentem, megkérdeztem a fényezőt, hogy neki tetszik-e. Azt mondta neki sem...)
Utána (másutt) kétszer tökéltesre fényezték a barnát, majd a C3at (2x) és a Meganet is. Pl C3nál is már eltért a gyári színtől, de korrigálta(a fesrékboltos), én már csak jól fényezve vettem át az autót.Ha itt nem tudják nornálisra fújni, szerencsére sok műhely meg tudja csinálni, csak plusz 40-60-x ezer Ft.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Most jön. Fél óra és itt van.
Jaja voltam itt, ott. Benéztek ide oda, 5-600.k elsőre bontás nélkül szemre.
A biztosítóm még nem jelzett semmit.Velük valaki dolgozott már? [kép]
Másik a suzuki Vác, aztán a suzuki világ Budaörs. Sztem az egyik csinálja majd. Első kettőnél voltam ma. Olyan normálisak. Nem tudom hogyan dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz kisza25 #199180 üzenetére
Kétlem, hogy ugyan annyiba kerülne amikor anyagból is kevesebb kell hozzá?!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Igaz megkésve, de itt vagyok, hogy megírjam a faceliftes Hyundai i30-ról a beszámolómat.
Az autót tegnap leadtam és átvette a helyét egy komolyabb új Focus, így végképp megérett a hozzászólásom.
Nos a másfél hónap alatt 7.900 km-t töltöttünk együtt itt a jó alföldi utakon a vassal, ami egy kombi 1,6CRDI volt, már a FL-es, de full fapad edisün.
A megjelenése nagyon korrekt (bár sajnálom, hogy az elejéhez nem igazították hozzá a seggét, mert az így elég lehangoló...), bár a dísztárcsás kerekek azért nem túl mutatósak, illetve a rajta feszítő Hankook Eco gumik gyalázatosnak nevezhetőek leginkább, tapadása egy picit is forszírozott kanyarban már konvergál a nullához, kikapcsolt ESP-vel meg tekeri összevissza a nyomaték (nekem is csak mondták... ).
A motorral elégedett voltam, jól húz, szépen épül fel az erő, a váltó is rendben van, bár olykor akadósan vette a negyediket, de elnézem neki. A fogyasztás parádés 4,5 literre jött ki ezen időszak alatt, ebben minden is volt, araszolás minimális, utazás és nem ritkán 140-160-as sietés annál több. Viszont a motorhang az kritikán aluli...olyan szinten kerregős, undorító dízel benyomását keltette bizonyos fordulatokon és pedálállásnál bent ülve is, hogy azt hittem alágyújtok.
A nappali menetfény nagyon szexi, a kanyarfény is ügyes, ez sima halogén projektoros volt, de nem volt rossza lámpa egyáltalán, az automata vezérlése is jól működött.
A beltér minősége rendben van, kényelmesek az ülések az én 176 centimnek és 80 kilómnak, hosszú az ülőlap és meglepően mélyen lehet benne ülni. A kezelőszervek elhelyezkedése is jó. Ellenben szégyen, hogy már 6.000 km után zörgött a műszerfal és innen-onnan jöttek apró zörejek rosszabb úton.
Kormányzása kicsit már a mű kategória, a futómű jó ezekre az utakra, viszont a menetzaja az nagyon zavaró, ez lehet a gumik miatt is fokozott, de rossz burkolaton vagy úthibán áthajtva baromi kellemetlen mély frekvencián szól az egész, ami a beltérbe beszűrődik belőle.
A vezetéssegédek közül a sávtartó alapból aktív, így azt minden induláskor lőttem ki, ahogy a S-S funkciót is, letesztelve a sávtartó ahol megy, ott bent tartja a helyén az autót, de rángatva, tehát kívülről részeg vagy telefont nyomkodó sofőr benyomását kelti.
Az utoléréses segéd és jelzőrendszer nem szívbajos, jelez, de nem túlzottan aggódós, amit én örömmel fogadtam.
A hátsó üléssor is kényelmes, lábtér megfelelő, a csomagtartó kellemes meglepetés a sok alsó rekesszel és igényes a borítása is ahhoz képest (bár, mint írtam, az anyagminőség rendben van az egész autóban).
A csak vezető oldalon és csak lefelé automata ablaktól hülyét kaptam...ultragáz 2021-ben.
A manuális klíma megy, több szót nem érdemel, a központi médiaegységet meg nem vesézném ki, mert ilyen alap fost ember nem rendelne bele úgyse.
Ja igen, tud magyarul az óracsoport és a médiarendszer is, ez piros pont.Én tudom ajánlani, mert bírta a nyúzást, pedig nem kíméltem sokszor, jó megjelenésű, korrekt autó, ami még árban sem egy nagyon elszállt cucc, de azért pár extrát válasszatok bele, hogy jó társ tudjon lenni a mindennapokban.
A Focusban minden is van a LED-en és napfénytetőn kívül, így az hozza az elvárásaim, a futómű nagyon baba, szépen támaszt a kanyarban, a kormány is élettel telibb, fogyasztás hasonlóan alakul, ellenben halkabb a futása és a motorhangja is kellemesebb. DE...a beltéri anyagok minősége az kritikán aluli...ennyi pénzért égne a pofám, hogy ezt adom a vásárlóknak, na de mivel céges, így el van nézve neki.
Remélem mindenre kitértem, ha még akadna kérdés akkor szívesen válaszolok!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz MC Pite #199186 üzenetére
Írtam róla röviden középtájon, hogy kényelmes a Hyundai ülése, picit hosszított az ülőlap, így jól támaszt, nem mellesleg tényleg mélyre le tudod rakni magad, ami meglepő volt.
A Focusé hátlapnál oldalt jobban fog, van deréktámasz, ami azért nagy plusz pont, viszont nem lehet elég mélyre letenni. Anyós oldalon bár nem ülök, de nekem az már hokedli kategória magasságban. Viszont akik ott foglalnak helyet azok üdvözlik ezt, mert könnyebb ki és beszállni.
Nagyon óva intettek, hogy kényelmetlen lesz a Fóka, szerintem jó, bár én elég konvekcióméret vagyok magasságban, végtagok hosszában, széltében már nehezebb, mert a hátam és a combom se túl nádszál, egy szűkebb ülőlapú vagy sportosabb ülésben hamar fészkelődni kezdek, mert nem fér el a családi ékszer.
Itt egyiknél sem volt ilyen probléma eddig, a Hunyadiban a középkonzol elkeskenyedik térdnél, így van hely, viszont azért támasztani is tudsz, a Fókánál meg végre nincs az a bazi nagy középkonzol, amitől egy alagútban ültél kb...így abban is lehet picikét terpeszkedniÜdv, Balázs
-
Gabesz87
veterán
Ha már ülés téma: az normális, hogy a Passat GTE bőr-alcantara ülése kb. 1,5-2 óra után már kényelemtlen, kemény nekem, és megfájdul a hátsóm? A Megane 4-em plüss ülésével ilyen soha nem volt. Ok, tudom, hogy a franciák mindig adtak a kényelemre, csak azért hosszútávon ez aggasztó, és nem ezt vártam volna
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabesz87 #199188 üzenetére
Nálam a Golfban lévő ergoActive csodaülés sem tűnik annyira nagy eresztésnek, szóval simán el tudom képzelni, hogy Passatban sem jobb. Mondjuk hosszabb távon sem szörnyű annyira, viszont rövid úton is van, amikor már fészkelődök. A hátsóm ebben nem fáj, de szerintem puhább is az ülés, mint ami a Leonban, vagy a Poloban volt.
Viszont megkockáztatom, hogy rövid távon a Thalia ülése kevésbé hagy "nyomot" rajtam.
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199184 üzenetére
A különböző méretű cipők is pont azért vannak egy árban, mert a kicsit nehezebb megcsinálni, hiába kevesebb az anyag szükséglete.
Kisebb alkatrészek, nehezebb, precíziós megmunkálás.
Pont ugyanannyi alkatrész, ugyanannyi művelet, logisztika és gép szükségesa kis autóhoz, mint a nagyhoz. Ráadásul kis autóban szűkebb helyekre kell illeszteni mindent.
Maga a felhasznált nyersanyag fillérekben tér el.Tehát a munkát kell megfizetni, nem az anyagot.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #199188 üzenetére
Passat B6-ban nekem jó volt a félbőr ülés, igaz az combtámaszos volt. A tiédben nincs?
Az új Superb alapülése kb 2-300 km-ig oké, aztán elkezdek fészkelődni. Bubi ülése kényelmes abban 5-600 km sem gond (egészen fotelszerű benne az ülés), a Jazz-é kb 3-400 km-ig oké nekem.#nincsbennetarcsi
-
Gabesz87
veterán
Van kihúzható combtámaszom, de igazából nem sok előnyét látom, hiába van kihúzva, nem igen támaszt. Lehetséges, hogy játszani kéne még az üléspozícióval mondjuk. Csak hát a feleségem után, aki 158cm, és mindig baromira a kormányra húzza magát (mindig mondom neki, hogy botrányos, ahogy vezet, mármint a pozíció), elég nehéz újra jól belőni az ülést. A memória nagyon hiányzik.
-
rbalint88
addikt
válasz Gabesz87 #199192 üzenetére
Mi erre azt vezettuk be, hogy mindenki megjegyzi a sajat poziciojat, elejetol v vegetol hany kattanas, ugy eleg hamar megvan. Mondjuk nekem egyszeru a Priusban, legalul, leghatul Magassagot tudom hova lovi be, hossziranyban meg egyszerubben visszatalal a helyere, mint ha en tologatnam az ulest neki valahova.
Egyebkent a memorias ules hasznos az ilyen tobb useres csaladi autoknal. En azt nem ertem, amikor villanyules van memoria nelkul. Csak hosszabb ideig tart az allitgatas, erdemi elony nelkul. -
Gabesz87
veterán
válasz rbalint88 #199193 üzenetére
Hát igen, az a van de minek kategória. Szerencsére nekem csak a háttámla dőlésszög állítás elektromos (meg a deréktámasz), a többi manuális.
Azért nem annyira nagy probléma, mivel nem sűrűn vezet a párom. Elég jól felszerelt a GTE-m, de ez az egy hiányzik belőle (meg a tükörbehajtás; azt sajna elfelejtették be X-elni rendelésnél). -
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #199192 üzenetére
B6-ban rendes motorosan állítható volt. Havernak volt az E92-ben ilyen kihúzható hááát az kb semmit nem ért. Hosszú a lábam ezért a térdem magasan van, így pont nem támasztja meg a lábam ahol kéne.
Memória hasznos ha többen vezetnek. A sajátomat csak én vezetem ott nincs gond ezzel szerencsére.
#nincsbennetarcsi
-
-
brumi1024
veterán
Es #199158 rbalint88: egeszen gyakori egyebkent, VAG pl szereti meg az RS Audiknal is (meglepo modon a Golf 8 R-ben viszont nincs ilyen limiter). A Hungaroringen vicces meg, amikor odaallit a delikvens az RS Audival, hangerot mernenek es szabadkozik, hogy hat o nem tudja 4 ezren tartani a fordulatot, csak ha utanafutnak.
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #199196 üzenetére
"...a kihúzhatós támasz halottnak a csók" - nem az ha állítható az ülőlap dőlésszöge! Én 194 cm magas vagyok és ezzel a funkcióval be tudom úgy állítani az ülést (full felemelve az ülőlap elejét), h a combtámasz érjen is valamit. Az ülésekről általában: én nagyon érzékeny vagyok erre, és soha nem tudom előre, h vajon az új autóm üléseivel mekkora szerencsém lesz. Kicsit olyan ez mint a lottó. Az eddigi legjobb ülés számomra egy közepesen felszerelt A3-ban volt. Sima (nem sport) ülés deréktámasszal, Miskolcon beültem kicsit sajgó derékkal és mire Amszterdamba értem teljesen elmúlt minden panaszom. Az utóbbi időben a legkényelmetlenebb ülés amiben ültem egy négyes BMW kabrióban volt, pedig az a legfullosabb ülés volt amit ahhoz az autóhoz rendelni lehetett. Nekem szűk volt. Az előző Audimban RS ülések voltak masszás funkcióval, de abban is voltak panaszaim 2-3 óra után. A jelenlegi alap M-es BMW ülésekkel egyelőre meg vagyok elégedve - aminek nem kicsit örülök egyébként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Vezetékes FEJhallgatók
- Toyota topik
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Netfone
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Padavan firmware
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen