- Android szakmai topik
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz CactuS #217350 üzenetére
Én az se értem hogy fér meg egy mondatban a mustang és corvette az mx5-el meg a z4el. Annyira más ezen autók karakterisztikája... A corvette is, meg a mustang isa legutóbbi generációjában tanult meg valamennyire kanyarodni, főleg a c8. Persze egy mx5höz képest még mindig fasorban sincsenek. Ha van pénz C7 Corvettre vagy új mustangra akkor kb megértem, de ilyen C5 meg 5gen mustang azok mennek egyenesen és gyorsan, de kb ennyi. Ráaddásul a corvette 3x a mustang meg 4x olyan nehéz (légből kapott számok).
Én kint vezettem mindkettőt, fun volt, de nem kéne egyiksem. Főleg a gen5 mustang. Iszonyat kemény futómű, hogy legalább az úton maradjon, nagyon buta kormányvisszajelzés. Röfögni azt tud, meg menni is. Előre.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz CactuS #217347 üzenetére
Egy 3 hengeres új kompakt ~áráról beszélünk, B oldal, belefér.
A Corvette mondjuk pont 300-at megy ezt nem hiszem, hogy 2-nél többször meg merném nézni. V8 [pont] Feltételezem, kis sebességnél az MX-5 nagyobb élvezet. De a Z4-re próbálok koncentrálni, barátkozni vele.Gergőke: A Corvette 2 üléses.
dj79: A Boxstert problémásnak ítélem, az alkatrész, szakértelem szűkös / drága. Eleinte azt mondogatta a feleségem, vegyek egy Porkét, nézegettem a hirdetéseket, aztán amikor mutattam neki egy 10 milliós Panamera hirdetést olyan szöveggel, hogy "5,5 milliós szervizszámlákkal (sic!) az elmúlt évből", akkor megértette.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Vismajor01 #217351 üzenetére
Igen, teljesen másra való, de normál esetben egyik sem való első autónak. Nincs ezzel gond. Egyik amcsi vasat se vinném ki egy szerpentinre se, nem arra valók, sose voltak. Ettől még anyával csorogni a Balaton körül, miközben röfög és hörög - mármint a verda -, roppant szórakoztató tud lenni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
Mi fújja ki minek az orrát???! Max. piros lámpánál vagy murván, hóban. cö-cö..*
Tudom, hogy picit buzis és tatás, de a feleségem kabriót szeretne. Mivel megszoktam az elmúlt 16 évben, így a hibái ellenére nem tervezem lecserélni.
Vászontetőt én kevésbé szeretnék, így Corvette kupé/targa érdekel, "cabriolet" nem, ND-bôl elsősorban az RF, az nagyon formás.Szerk: *Régi kollégámnak volt Impreza GT Turboja, a csipszes 1.9 CDTI Vectrával cumiztattam, épp hogy tartotta a lépést (jó, azért tartotta, de küzdött ő is).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #217355 üzenetére
Baszki... Biztos kismotoros volt.
-
CactuS
Arcképgyáros
-
nagyúr
válasz focvis #217307 üzenetére
nulla komfort, nincs klíma, de ultimate gép
Na erről az jut eszembe, amikor a HR tengerparton láttam egymás után az alábbiakat: Impreza Ruchard Burns replica, Ariel Atom, Caterham 7... A C7-es fazonnal csevegtem egy kicsit. Pont azt mondta, amit fentebb idéztem tőled...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #217351 üzenetére
Dehogy, mar a C5 alatt is jó futómû volt, C6-C7 meg már nem is kritizálható. A C8 szerintem bûn ronda, és nem is Corvette.
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #217357 üzenetére
En kemenytetos kabrio utan nem vennek ujra, csak vaszontetoset (ha csak nem uj kemenytetoset vennek)
Amugy fura, hogy van olyan no, aki kabriot szeretne. Nejem csak a balzsamos 25 fokban kedvelte (viselte el?) Balaton korul szelfogo haloval, oldal ablak felhuzva (tetoablakot meg imadja, mindegy)
I humbly and respectfully decline™
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Integrale #217365 üzenetére
Hat nem tudom milyen viszonyitasban jon ki az h a c5 alatt europai szemmel jo futomu van de tolem legyen. De tenyleg jobv sztem is egy fokkal mint a gen4 mustang vagy charger.
Pont emlekszem mjkor egy atbulizott ejszaka utan vittek egy 12es hellcat chargerrel hazafele, olyan allapotban amikor az ember allva elalszik es csak nemtudtam elaludni mert minden apro kia godrot es huplit a gerincemben ereztem
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Integrale #217365 üzenetére
Egyetértek. Értem, hogy szerintük ez kellett a fejlődéshez, de egy középmotoros cuccnak sose lesz olyan formája, mint egy klasszikus corvette-nek. Márpedig nagyon sok embernek nem a 0-100 és a kanyartempó számít, hanem pusztán a vizuális élmény és a hang. Oké, mondjuk a hang megvan, de a nagy segg és a turcsi orr az szörnyű.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #217369 üzenetére
Mi a gond a Charger futomuvevel? Az, hogy kemeny a Hallcat, nem csoda, de az egy modern, soklengokaros futomu.
C5 Z06 Nurburgringen Porsche GT3, SLS AMG idot fut, szar futomuvel elkepzelhetetlen. Hellcat Charger pedig 2015 óta van."Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Magnum_ #217366 üzenetére
Emlékszem mástól is hallottam. A kivehető targatető lenne a legjobb.
Az imént volt egy belvárosi köröm (12 - Petőfi híd - Bálna - Erzsébet híd - 12; fogyi 8,6 ha nincs bpi-i dugó [kép]). Csávó sísapka, nyitott tetős piros NB vagy NC - ilyent nem tervezek. A belvárosban +2 fok, itt -1.
-
veterán
válasz gooool #217367 üzenetére
Kizárólag a kupé tetszik belőle.
rbalint88: Olyan a cimborámnak van, nem utánzom. De jó + V8.
('15-ben 18-ért vette, ma max. 15-öt érhet, kevés km. 17-et eszik alaphangon, ha lövi akkor 25-öt.)#217364 cappa72 Továbbá a Speedsterben bő arasznyi küszöbön kell átlibbenned.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz barnam_ #217284 üzenetére
Előbb értünk le Sápra, Földesen a kereszteződésnél a nemtudomanevét kúton 478,9 volt a benya!
De most nem érint, kályhával jöttem Meg amúgy sem valami bizalomgerjesztő a kút, inkább Szolnokon Auchan98-aznékLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
barnam_
nagyúr
válasz Szoszo94 #217376 üzenetére
Kis vidéki kutakon nem szeretek tankolni.
Egyszer volt egy olyan szitu, hogy a benzin/gázolaj elég furán volt feltüntetve a töltő pisztolyon, kellett egy kis idő mire megtaláltam a nekem valót... mögöttem másik oszlopon ez nem jött össze, benzint rakott a dízelbe, vagy fordítva. -
Vismajor01
addikt
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #217378 üzenetére
GT3 7:56:33 (996)
Z06 7:56:00 (nem alapmodell, de nem is R/ZR1)Z06 alatt felépítését tekintve ugyanolyan futómű van, mindene aluminium elöl hátul, kettős keresztlengőkarral, és kompozit laprugóval keresztben. (70%-kal könnyebb, mint az acél tekercsrugó, és ötször tartósabb összenyumások/kirugózások ciklusát nézve, alacsonyabb súlypont)
Charger/Challenger/300 elöl szintén kettős keresztlengőkarok, hátul 5 lengőkaros multilink.
5. gen Mustangot még megértem a merev hídjával, de a többit nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
6030D
Ármester
Ötletnek nem dobom be, mert nem egy kategória a Corvette-tel meg a Z4-gyel, de mi a vélemény az Eos-okról? Facelifttel egész vállalható (mínusz a magas far, de mind olyan), és van belőle 3,2 meg 2,0T, szóval arrébb is lehet vele állni. Tudom, felesleges a nagy motor, krúzolni jó a kicsi, kanyarvadászathoz meg nehéz).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #217382 üzenetére
Van itt az utcankban ket szomszed is, akik ilyen amerikai auto orultek. Az egyiknek egy GMC Vandura kisbusza van es egy hatalmas 70es evekbeli tepsije, gyonyoru allapotuak, igazi rofogos V8 hanggal, hobbiautonak biztos vaganyak.
A masik ujabb gepekkel utazik. Az asszony egy Chevy Volttal szaladgal, a faszinak meg van egy Dodge Chargere, a multkor pedig egy nagy Chevy Tahoe vagy Suburban is allt naluk. Hallottam a hangjukat, amilyen selymesen, halkan jartak, huuu. Nagyon finom szerkezetek, nem ezek kattogo kozvetlen befecskendezeses cuccok, tenyleg a kihalt utcaban elsetalva mellettuk alig volt zajuk. Teljesen rakivantam. -
Vismajor01
addikt
válasz szőröscica #217385 üzenetére
Nah igen, a Tahoe az nekem is kéne. Le is tudja kapcsolni a fele hengereket és akkor nem fogyaszt végtelenül.
Én 25 államot jártam be egy Dodge grand caravannal és megimádtam egy életre. A hülye automata váltó azt utáltam de maga az autó tökéletes volt. Azóta olyat vadászok itthon is de beteg áraik vannak.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz Vismajor01 #217386 üzenetére
mi is caravant bereltunk amikor eljutottunk az usaba, zsenialis kocsi a kozepso ulessoraval, en imadtam, a valtonal sem tunt fel semmi gond/problema. [kép]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz fant0mi #217380 üzenetére
Valamit ígérnek helyette. Jó lenne fix árkedvezmény, de valószínűbb, hogy kapsz majd 30%-ot a szendvicsek árából. Villanyautósok 35%-ot, nekik magasabb a fogyasztásuk.
Forensis marad.
A Shell újfent küldözget bónuszpont ajánlatokat, most épp 500 [kép] , az elmúlt 2 hétben is kaptam 500-at [kép]. Kell nekik a vásárlásunk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs