Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    válasz kisza25 #22662 üzenetére

    De a 200k-t csak a lakatos melóra értem, vki annyit mondott valahol. Nyilván nem új autót akartam venni, igazából nincs bajom az autóval. Csak azt nem akarom, hogy menetközben egy egészből 2+ darab legyen belőle, mert szétrohad alattam. Amiket írtak a felmérésen, szilentek, stb. azokat természetesen szó nélkül cseréltetni fogom.

    (#22664) kornelka: gc? Nem lehet csak a kilincset/zárszerkezetet cserélni, mókerolni? Munkatársam azt mondta, hogy WD40 szerinte megoldja a gondot.

    Szumma-szummárum: Akkor annyira szar vételt nem csináltam? Ha marad a "használom amíg tudom és nem költök rá 100rugókat" verzió akkor nem kell majd az M1-eshez sírkövet rakni? Lakatossal kicsit megfaragtatni azért érdemes lehet megpróbálni? Mert gondolom ilyenkor már az utólagos alvázvédelem már halottnak a csók. Persze tudom, hogy ha megcsinálják akkor idő után az is rohadni fog, de legalább talán ki lehet nyújtatni az idejét.

    u.i.: Nemtom mondtam-e, de a 440-es árért 2 szett gumit kaptam.

    Még vmi, van bármi értelme chippelni? Nyílván csak azért a +8-9LE-ért nem csinálom meg, de ha egyéb pozitív hatása is lehet akkor lehet, ezért kérdem, hogy lenne-e értelme.Bár fogyasztása gondolom ennél úgy se lesz jobb, pl.

    (#22669) Skillet: Feljegyzések alapján volt asszem vezérléscsere, persze most fejből nem tudom, hogy pontosan mi, meg mikor. Azt se tudom, milyen sűrűn kell cserélni, de ha kell akkor kell.

    [ Szerkesztve ]

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák