- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MunezXBK #228102 üzenetére
Tegyük hozzá, az a 170 lovas verzió volt.
A TT-vel mi a helyzet, sikerült már megnézni? (Tudom, több hely és bátorság kell hozzá. Viszont ott legalább legális.)
bandus: Nem is nagyon érdemes, hely* kell hozzá, a végére belassul. (*veszélyes, büntetnek érte, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
-
pit stop
addikt
válasz MunezXBK #228106 üzenetére
Első generáció még szó szerint életveszély volt ilyen szempontból úgy tudom.
Hasonló formával nincs is másik ilyen sportautó, mindegyik nagyobb minden dimenzióban, gondolom nem hiába - talán 911 ami hasonló de még nem láttam őket egymás mellett.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
válasz macilaci78 #228097 üzenetére
A sebesség a kulcs. Piros lámpa vs. Néni aki ezt nem látta. [kép]
-
veterán
válasz MunezXBK #228118 üzenetére
Golf esetében a hűtött hátsó tárcsa a 340 mm-es első mellé dukál (pl. GTI Performance). A 312-es első mellé tömör hátsó jár (pl. sima GTI).
Múltkor cseréltem a kerekeket, azt figyeltem meg a felniken, a hátsó TRW-k jobban porolnak az első Zimmermannál. Elvileg az elsőnek kéne retkesebbnek lennie. Ez normál Zimmermann, "esztétikailag szépen" kopik, ugyanakkor lehetne harapósabb, agresszívabb a fékezés elején. (Vagy nem taposom eléggé.)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dnelb #228131 üzenetére
Nálam a Yellowstuffok mellett sima, teli EBC tárcsa van (más nem is kapható a Jazz-hez), nincs vele semmi probléma. Igen, nem néz ki olyan menőn, mint a fúrt-mart darabok, de tartósabbnak tűnik.
szerk.: 2019. szept. 1-jén tettem fel őket, 16-18000 km lehet bennük.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cOxeR #228136 üzenetére
A Jazz-zel ez lehetetlen mutatvány, csak 170 a vége (a deutsche M1-en tesztelve), és azt is nem csekély idő alatt éri el.
Komolyra fordítva, többnyire városban lófrálok csak vele, nincs nagy sebesség, de satuzás annál több a sok gyökér miatt. Meg 130-ról is kellett már néhányszor 1-1 román/bolgár/stb. kamion miatt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz dnelb #228131 üzenetére
A repedés gyakran jellemzője a fúrtaknak.
#228113 MunezXBK: Abban meg a forma is közrejátszhat, aktuális RS3-at 290-ig elengedik, és nem volt panasz a stabilitására. Úgy rémlett van egy kis motoros szárny, vagy az csak az S-en van?Mini 200 fölött viszonylag stabil, viszont erősebb fékezéskor nagyon elkönnyül a fara, ott kell figyelni.
-
Szoszo94
őstag
válasz cOxeR #228136 üzenetére
EBC TurboGroove körben + Yellowstuff bírja a 200-100 fékezéseket egymás után, illetve a szerpentint is, nem melegszik el Gyári (elvileg, mivel márkakerben volt végig szervizelve amíg meg nem vettem az autó) két kört bírt Cseszneken, második végére már nyúltam, az EBC-t eddig még nem sikerült elmelegíteni. Amióta fennt van, rövid de erőteljes féktávokat veszek mindenhol, nem bírok betelni vele Majd meg is kell néznem, hol tart a kopása, de szerintem nem számottevő - 8000km került bele eddig.
Egyébként az EBC féle fúrt-mart nincs teljesen átfúrva, zsákfuratok vannak rajta, pont a repedés megelőzése érdekében Ez a hátsó:
TT: S motoros, RS kapott csak fixet, legalábbis amiket Győrben gyártottunk azokon így volt.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tepenzed
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni autó eladás kapcsán, vettem egy újat és túladnék a mostanin, de kicsit bizonytalan vagyok.Egy 2003-as 1.6 benzines Ford Focus sedanról van szó, 126000 km van benne, apám volt az első tulaja.
Tavaly volt egy kicsúszásom vele, első lökhárító teljes csere (a lámpák már nem sérültek, motortér sem), illetve vezető oldali ajtó csere, hátsó ajtó rendberakás. Újrafényezték, úgyhogy most egy hátsó nagyobb karcos részt leszámítva csillog. Persze nem olyan mint előtte, a menetszelet sokkal jobb hallom autópályán gondolom az új ajtó miatt, az elektromos ablak is néha hangoskodik. De ezeket leszámítva megy az autó szépen, nem járogattam vele szervízbe. Akksi csere is most volt, téli gumiból magas minőségűt vettem rá novemberben, plusz nyári van hozzá 4 éves.A probléma az, hogy műszaki lejárt, a szélvédőm meg berepedt, úgyhogy az egész ügytől elment a kedvem. Azt mondták az autó vásárlásnál, hogy 300 ezer forintért beszámítják így, gondoltam jól van akkor le van a gond, vigyék. De aztán meg sem nézték, mert szerintük nem tudják jó áron eladni.
Kicsit utána olvastam az autó eladási folyamatnak és még inkább megriadtam. Írjak rá az adásvételire minden hibát, de amiről nem tudok esetleg, arra majd jöhet vissza reklamálni a vevő, hogy csináltassam meg, mert bekamuztam. Hát ez az ami nagyon nem hiányzik, ennyit nem ér az egész autó. Próbáltam így meghirdetni, de csak olyan emberek jelentkeztek az első órában, akivel találkozni sem mernék, úgyhogy gyorsan le is vettem.
Szerintetek mi a fenét csináljak? Csináltassam meg a szélvédőt, műszakiztassam le és reméljem, hogy másba nem kötnek bele a műszakin? Nem akarok már nagyon pénzt áldozni az autóra. Vagy valami ajánlott autó telep, ahol így is megnéznék és át is vennék? -
-
cOxeR
Ármester
válasz tepenzed #228143 üzenetére
Tavalyi tapasztalat, szinten focus ugyanez az ársáv (1.4 benzin muszakis), nagyon sok tesó jelentkezett, akit tudtam kiszűrtem, de így is volt kettő aki eljött, persze nem vitték el, egyik mert nem volt benne kati és nem megy át a műszakin 150-be elviszi… másik meg nincs meg hozza az emelő? 3 nap alatt azért eladtam.
Végül egy friss jogsis srác vitte el, műszaki is meglett azóta rá (3-4 hónap volt még), mert pont a hónap elején néztem és forgalomban van.
Tény nem egyszerű eladni mert sok a retardált, lehet a bontó jobb megoldás. -
Reggie0
félisten
válasz tepenzed #228143 üzenetére
"Kicsit utána olvastam az autó eladási folyamatnak és még inkább megriadtam. Írjak rá az adásvételire minden hibát, de amiről nem tudok esetleg, arra majd jöhet vissza reklamálni a vevő, hogy csináltassam meg, mert bekamuztam. "
Ez csak a rejtett hibara vonatkozik, azaz olyan hibara nem, amelyet a vevonek lehetosege lett volna felmerni/megallapitani. Tehat, ha pl. torott a tukor, de a vevo nem veszi eszre, akkor azzal nem johet vissza.
Rejtett hibanal pedig figyelembe kell venni a jarmu korat is. Egy 20 eves autonal peldaul varhato meghibasodas, ha kipurcan a vizszivattyu vagy kilukad az utasteri futoradiator, azt eleg nehez rejtett hibanak elismeretni. Az auto erteke pedig minel alacsonyabb annal kevesbe eri meg pereskedni a vevonek, valamint a vevore is vonatkozik a karonszerszes tilalma, azaz nem johet azzal, hogy fizesd ki neki egy uj valto arat, hanem legfeljebb a 20 eves valto+munkadijat kovetelhet(de meg annyit se, ha jol meg tudod indokolni, hogy esedekes volt a csere).Inkabb az a fontos, hogy a vevo ne kicsaladostul jojjon kovetelozni.
[ Szerkesztve ]
-
-
cOxeR
Ármester
válasz tboldi #228149 üzenetére
erre sose jöttem volna rá.
Azért köszönöm, még ha nem kértem Tőled akkor is.
Másik kérdés mennyire van fékpor? Ez a másik ami miatt kellene váltanom, mert mostanában ha megyek, akkor nem gurulgatok és egy használat után tele vagyok elöl fékporral, lehet is mosni a kocsit, 80-150 km után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Synology NAS
- Medence topik
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- Windows 11
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest