- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #230987 üzenetére
Azért tud baj lenni a korai T-jet motorokkal. Turbó és a leömlô repedése éppen elég, PCV szelepet, és az egész lecsapatót érdemes tisztítani, különben jön az olajfogyasztás. MultiAirnél meg a modul önmagában.
A 124-nél már az elôbbi kettô nem áll fent, más a leömlôje és a turbója is, mondjuk az is érdekes, hogy a japán IHI turbók repednek...
Az egesz autó japán, csak a belsô és külsô dizájn tér el.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest