Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    Keveritek a parkolási díjat a lakossági várakozási hozzájárulással.
    A legtöbb kerületben a lakossági várakozás az első autóra díjmentes, de az ehhez szükséges önkormányzati eljárásnak van egy jelképes mértékű eljárási díja.

    Szerintem a bukaresti példa nem működne itthon, ahogyan ott is lázonghatnak ellene. Drága pénzen veszek egy autót - ami lehetőség szerint jövőt álló és megfelel a környezetvédelmi elvárásoknak - nem kevés pénzért üzemeltetem, szintén jól látható összegért karban tartom. Mindezt azért, hogy több családtagot kiszolgáljon: vidéki utak, bevásárlás, szülők látogatása, támogatása, háztartási gépek hazafuvarozása, vagy épp hulladékudvarba rakása. És szándékosan nem a közlekedőenyény szerepét írtam, amikor még WC-re is autóval megy a gazdája, de azért szarul esne akárcsak egy mikrót a hónom alatt hazacipelni a pár saroknyira lerakott autótól, vagy buszmegállótól.
    Sokan hajlamosak túlzásba esni az autóhasználatot illetően, de ugyanakkor vannak, akik a napi teendőik ellátásához nem veszik igénybe gépjárművűket, viszont eseti jelleggel kell az autó kényelme, térfogata, teherbírása.

    Olyat el tudnék képzelni, hogy a mostaninál markánsabb összeg lenne a lakossági parkolás alapára, amit az adott háztartásban lévő egy főre jutó BKV bérletek számával lehetne csökkenteni. Egy felnőtt éves BKV bérlet kb 100 eFt, ezt kidobni az ablakon kevesen fogják csak azért, hogy a ház előtt olcsóbban parkolhasson az autó.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák