- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Pár hete, itt a topicban Valaki bemutatta az új autóját ( Suzuki Swace ). Ki volt az? -
brumi1024
veterán
válasz Petyyyyy #241842 üzenetére
Track pack miatt nagy fekkel jott, szoval 374x36 mm van elol, 345x24 mm hatul. Vicces, hogy a legiesebb felni illetve szelesebb gumi (elol 225 hatul 255) miatt kicsinek tunik a hatso, de igy is nagyobb, mint a Mini elsoje volt.
#241843 sutszi: Megjegyeztem, mindenkepp megfontoljuk.
kisza25, Tsebacsi, aero.: Koszi
Nem sokat mentem amugy vele (3 korul kezdodott az atadas, 5-ig el kellett jutni a kozmetikaba), komfortban csendes, sportot csak allo helyzetben probaltam, hogy megnezzem milyen hangja van nyitott szeleppel (jo ), az adaptiv futomu remek, mild hybridsege miatt semmit nem lehet erezni a start-stop inditasbol. Varosi fogyasztasnak 16.2-t irt, de horribilis volt a forgalom tegnap, szoval sokat nem tanusitanek neki.
-
sagesz93
addikt
válasz radi8tor #241856 üzenetére
Én meg nem látok a magamén kívül egyet sem
Egyedül horvátországban láttam egy olasz rendszámosat
Akarok is írni egy rövid beszámolót, 1 hónap elmúlt és mentem vele 3000km-t. Egyelőre nagyon bejövős a gépezet.(#241864) Fr3eWar: nagyjából 1,5-2 millióval, illetve a suzukit könnyebben eléred(én júliusban meg tudtam csípni egy készletest 9,2-ért(ez azóta drágult 750 ezret), corollában facelift előtti jelenleg elérhető készletesek kb 11-11,5-ért mennek), a toyotára most rengeteget kell várni. De most nem annyira tiszta a kép, mert a toyotánál facelift van, a swace-nél még nincs hír róla. Faceliftes ár egyből drágább alapból is, de a swace árán is emelnek szinte minden hónapban 500-700 ezret.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboy93 #241866 üzenetére
megítélésben, későbbi értéktartásban talán nyerőbb lenne, ha 500ért többért toyotaként lehetne megvenni, annyiért elgondolkoztam volna rajta, illetve az extralistát is össze kéne vetni, mert a swace elég jól van válogatva extra ügyben, toyotánál sokkal több szint van, nagyon figyelni kéne. De ez a veszély nem fenyeget mert 1,5-2 millióval drágább a corolla és a facelift miatt még drágább lesz mire ideér ténylegesen a kocsi talán 2023 végére.
-
stickermajom
addikt
Új Laptiming volt már? [link] Végre két rendes járművet is megkergettek a pályán.
-
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #241869 üzenetére
Akartam linkelni A tamogatas nelkuli ara meglepett.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz stickermajom #241869 üzenetére
"Szerintem az elején lepadlózta és onnantól kezdve nyomja a gázt"
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #241859 üzenetére
S-crosst kell venni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Jobb hely hijján megkérdezem itt.
Hogy lehet megoldani a kertkapunál hogy magától nyiljon ha beállok elé kocsival? Van vmi okoskütyü amit bekéne épiteni a kapu motorjába ami érzékeli a telefonomat v ilyesmi?
És,
Hogy lehetne, hogyha a kertkapu nyilik bizonyos autónál akkor a garázskaput is nyitja?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
F_Zolee
veterán
válasz Vismajor01 #241875 üzenetére
Sofőrnek hívják.
-
sagesz93
addikt
válasz tboy93 #241870 üzenetére
Corollához képest rosszabb a swace szerintem, de majd pár év múlva meglátjuk . A corolla hype-ja jóval erősebb, illetve rengeteg laikus van, aki fél hybrid logótól az oldalán(én ismerőseim között is, nem autós emberek). Egyszerűen nem ismerik ezt a technikát. Pedig mi itt tudjuk, hogy mennyire agyonüthetetlen a rendszer. De az ilyen emberek nem is fognak swace-t venni, megvan ennek is a saját vásárló köre. (de azok nem a régi ignises, swiftes esetleg vitarás emberek)
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #241875 üzenetére
OFF itt, inkabb okosotthon topik de a legegyszerubb talan egy Shelly a garazskapu/kertkapu vezerlo "kapcsolo" bemenetere, majd bekotni a szimpatikus okosotthon rendszerbe (Google Home, HomeKit, Alexa, vagy self-hosted esetben Home Assistant). Azokbol pedig megoldhato altalaban telefon lokaciohoz kotott automatizacio.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz sagesz93 #241877 üzenetére
mennyire agyonüthetetlen a rendszer
Hát, azért, a hónapban 3db 1.8 hibrid corollát hoztak be hengerfejesen sógorék toyota márkaszervizébe. Átégett a hengerfej tömítés Ilyen 30-40 ezret futott autókon Pedig ez az állítólag 20 éve tökéletesre csiszolt agyonüthetetlen császár prius technika...
De a proacet is szoktam emlegetni csak lefújoltok Arról múltkor mutatott képet, szintén pár 10e km volt az autóban, átégtek a szelepek, hiányzott a fele a fotón
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Persze, csak ez a tulajokat nem boldogítja. Érted, Te mint Gipsz Jakab bemész a szalonba és kiperkálsz 10 millát egy ajnározott hibridre, ami 30e km után motorproblémás lesz. Baromi morcos lennék. Ha céges akkor is idegesítő, de magánszemélyként főleg.
De nem csak a toyotaval van gond, suzuki és honda is volt itt a fórumon motorcserés pár évesen
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #241880 üzenetére
Annyira nem tudjuk helyén kezelni az ilyen "haverhoz betoltak három hengerfejes toyotát" dolgokat. Eleve imádom amikor egy adott tipusról a szakit kérdezik meg: Hát, szerinte mind szar nem?
Szal lehet 3db hengerfejes az durva, csak *hasamraütök* 8950 nem hengerfejes akkor smafu?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #241884 üzenetére
Szerintem egy márkaszerviznek igenis van rálátása hogy milyen típussal milyen problémák vannak. Vannak típusok, amiket gyakran hoznak vissza bizonyos típusú hibákkal. Highlander-ek pl gyárilag fos gátlókkal jönnek vissza, meg alulméretezett a fék és azzal is gyakran jönnek vissza a tulajok hogy hullámos lesz a tárcsa és üt. Hol kaphatna az ember jobb képet egy adott autóról mint egy márkaszervizben? Havi ki tudja hány 100 autót szerelnek, egymás után jönnek be ugyanazok a típusok, le lehet vonni a következtetéseket ugyanolyan hibák alapján.
-
Dorian
félisten
Fú, mit úsztam meg ma reggel... Eső, lejtős út, előttem lévő két autó hirtelen csattant. Én satufék, olyan lassulással, h biztos voltam benne, h az első lökinek annyi. Kiszállok, max 1 cm volt a két autó között, kisujjam nem tettem volna oda. Utána még vissza is tolattam és kiszálltam megnézni újra, h tényleeeeeg semmi baja?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #241891 üzenetére
Bevallom nem néztem végig, lett közben más tennivaló.
⭐ Stella
-
6030D
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen