- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az A4 szerintem nem lett szinte újratervezve, mint a volvo. Belül is elég nagy változás történt, biztonságtechnika terén a tc-sek is elismerően hümmögtek a demonstrációnál, amikor kirongyolt a kocsi a gyárból az árokba.
A motor mérete és mivolta az részint a barom eu-s szabályozások miatt olyan, amilyen. Ezt negatívumnak felróni szerintem nem szép dolog. Az A4 kb. a fix tablet képernyőn (ősrégi) és a TT-ben/Passatban 1 éve kapható műszerfalkijelzőn kívül nemtudom mit kapott innováció terén. A padlólemez is Q7-es cucc, hasonló szendvics mint ami már sok gyártónak van.
Tartom a volvo-s hasonlatom. Az Astra második. Az A4 nem kösz. Az mx-5 se.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs