- Android szakmai topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #264842 üzenetére
Kálvária#7:
Újabb hét várakozás után ma délután jött a telefon, felemás hírekkel.
Jürgen a "jó" hírrel kezdett, az elözöleg kicsengetett 2k€-s számlát törlik, és elindítják a visszautalást, mivel az a kör nem oldotta meg a hibát (legalább ezt így beismerték), így ezt átvállalják, az új direkt-injektorok maradnak az autóban "grátisz", bár bajuk a régieknek se volt ugye igazából. #jujjdejó.
Aztán felvettük a sz*póálarcot, hirtelen megállapították, és kicserélték mindkét lambdaszondát, illetve valami "Ölstandsensort", és a dús keverék hiba megszünt, kérdésemre, hogy az olajszenzor miként tudja a keverrékképzést befolyásolni két hümmögés után nem tudott válaszolni, "ezt látja a rendszerben"...
Ez a buli tart most ~1200€-nál, ezt már fizetni "kell(ene)" majd, ha oda jut a buli.
Próbakör után az alapjárati gyujtáskimaradás továbbra is fennáll, és félig ki is mondta, hogy kb. tanácstalanok, viszont az autó továbbra sem jó.-Mértek kompressziót, mind a 4 hengerben 10-11 bar között van, hurrá.
-Mértek kipufogógázt, összetételt, minden érték hibátlan. Hurrá.
-Endoszkóppal benéztek minden hengerben, semmi rendellenest nem látnak. Hurrá.Ezután megkérdezte Jürgen tölem, hogy "akkor most hogyan tovább?", amire némiképp kiakadtam, hogy ezt miért én mondjam meg, nem vagyok szerelö (még ha valamennyire értek is hozzá), azért vittem oda az autót, hogy javítsák meg.
Sikerült odáig elterelni a beszélgetést, hogy részükröl két "opció" van a csöben:
1. Random kicserélni a motorvezérlöt, hátha jobb lesz. Mivel ezt az autóhoz kódolják, ezért visszaküldeni nincs mód, cserébe 6-700€ nettó. Drága játéknak érzem.
2. Másik tippjük, hogy talán a szelep/szelepfészek nem zár jól, viszont hogy ezt "megnézzék", az gyakorlatilag komplett motorszétszedés (vezérlés, fej le és akkor majd eldöl). Ezt még drágább játéknak érzem.
Szóba került, hogy holnap kontaktálják a SEAT központját, akiknek van elvileg valami technikai support részlegük, hátha tudnak valami bíztatót mondani.
Tippre ebböl holnap személyes vizit lesz, ugyanis nem egészen értem, hogy ha a kompresszió rendben van, akkor miért lenne rossz a szelep, ami miatt az egész motort szét akarnák szedni, aztán vagy látnak valamit, vagy nem.
Erre árat mondani sem mert Jürgen, de tippre többezer €-s mókáról beszélnénk, ehhez föleg nincs kedvem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő