- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz tboldi #276748 üzenetére
Nem értem miért fogyaszt nálatok (+Cappa) "sokat" a T-jet. Enyit számítana az osztrák nyál? Én mióta kint tankolok (tavaly év vége) nagyon nehezen tudom 8 fölé vinni a fogyasztást (napi 2x7km nagyjából sík úton, ezen kívül jellemzően pálya és hegyi utak, felfelé nehéz talppal).
Legutóbbi tankolásom alapján lett csak 8,5l/100km a fogyi, de előtte Molnál tankoltam és eléggé igyekeztem Ausztria felé az M1-en (óra szerint 160-170, amikor tudtam).
Spritmonitor link..
-
426os
őstag
Na jó, igaz, sosem jártam még ki egy tanknyi benzint dugózva, Bp-en sem, mert városban nem használtam napi szinten. Itt az osztrák vidéken meg eddig a legnagyobb dugó az volt, amikor 3km-en keresztül nem tudtam megelőzni egy traktort
Bár egyébként érdekes, hogy kollégám elmondása szerint a G7 1.6TDI DSG-je is 7 körül eszik hasonló körülmények között. Azt kifejezetten sokallom..
-
nagyúr
válasz 426os #276752 üzenetére
Nálunk azért eszik sokat, mert nem én vezetem jobbára; anyóka autója. Ő nem a takarékos vezető. (Na meg amikor bekapcsolva marad a klíma, mert nem tudják, hogy mi mit jelent a kapcsolóknál..., az +1 liter is lehet)
De az átlag 7.2 nem olyan vészes szerintem.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #276735 üzenetére
Golfból az alapfelszereltségű Life 1.5 TSI DSG 130 lóval és ülésfűtéssel már a keretünk felett van, rá kellene fizetni kicsit és futjuk az árfolyamkockázatot 40 hétig. Kamiqból a 150 lovas DSG-s Stlye simán kijön.
Bekértem mindkettőre egy ajánlatot, tételesen összehasonlítom majd a felszereltségüket (van amiben a Golf jobb, pl. adaptív tempomatos, de van amiben a Kamiq - jobb hifi, kétzónás klíma), aztán döntünk.
Igazából elsődlegesen városi szaladgálós, női autónak a Kamiq is tökéletes lenne szerintem, és arra biztosan nem kell ráfizetnünk. És feltételezem nem annyira szörnyű azért, hogy nem lehetne elmenni vele a tengerpartra nyaralni. Vagy ennyivel jobb a Golf, hogy érdemes, akár bekockáztatni fél-1 millió ráfizetést, ha elszáll az árfolyam?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz rbalint88 #276730 üzenetére
kell ra egy chip es akkor 30i szintet tud
F20 LCI-nél olvastam csak utána múltkor, de ott a 20i és 25i-nél hiába B48 ugyanúgy, egy rakás különbséget írtak .. most fejből meg nem mondom már, de más turbó, más injektor, más szívó és kipufogóoldal illetve 25i-nek a belseje is erősebb pl. dugattyú azt hiszem más szóval ilyesmik .. emiatt 20i-t egyrészt annyira nem is ajánlották túlhúzkodni, az nem olyan erős de valószínű amúgy bírja azért, viszont mivel hardveresen is sok a különbség, nem fogja tudni karakterisztikában ugyanazt egy chippel, lesz egy púp aztán csúcs számokban lehet hozza, de közel sem lesz olyan nyomatékgörbe .. pedig a 25i az csak 224 ló szóval még kisebb is a különbség.
Ráadásul végre egy megbízhatónak mondott bmw motor, én örülnék hogy gyári állapotában végre nem esik szét meg nem gyullad ki, nem hogy hozzányúljak -
EQMontoya
veterán
válasz 426os #276769 üzenetére
En pont azon gondolkodtam a hetvegen, hogy felesleges az egesz.
Meglatogattunk ismerosoket Gyorben, odauton 130 tempomatot sem lehetett tartani, akkora forgalom volt, hogy ilyen 100-130 kozott oszcillaltunk a belsoben. A masfel oras utban egy pillanat nem volt, amikor ki lehetett volna elvezni az eros autot, azt ereztem, hogy csak elhasznaljuk arra, amit amugy egy Prius/CT200h is tokeletesen lehozna, 3 literrel kisebb fogyival.Emellett lassan mar minden sarkon trafi van, tele az orszag indokolatlan 60-as tablakkal, de a kozlekedesbiztonsag is zero, mert az emberek zome ugy vezet autot, mint aki harom hete meg kecsket vezetett...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
Nagyon hasonloak, de a suritesi viszony (de fura ez magyarul ) elter.
-
426os
őstag
válasz EQMontoya #276770 üzenetére
Józanul gondolkodva teljesen igazad van. Hétvégén MO irányába sűrűn 0-ra lassulós max 100-at elérős forgalom volt a magyar pályákon. M5-ön és aztán visszafelé lehetett kicsit jobban haladni. Erre bőven elég volt a mostani erő is, inkább csak a visszagyorsítás, ami lehetne kicsit határozottabb. De az összes plusz erőt becserélném egy halkabb bódéra igazából, bár most javítottam kicsit a zajkonforton (ajtók szigetelése plusz állítottam az anyós oldali ajtón hogy a külső kéder jobban illeszkedjen a karosszériára). Szélzaj csökkent, most 130 felett a motor- és gördülési zaj zavar. 120-al még minden jó, de egy 5 órás útnál (főleg visszafelé) már általában van bennem egy kis siethetnék
Emellett lassan mar minden sarkon trafi van, tele az orszag indokolatlan 60-as tablakkal, de a kozlekedesbiztonsag is zero, mert az emberek zome ugy vezet autot, mint aki harom hete meg kecsket vezetett...
Ez borzasztóan felbosszant mindig. Hatalmas különbség, hogy Ausztriában nincsenek ilyen indokolatlan táblák, sőt sokszor nem is tudsz a megengedett sebességgel menni, mert leesel az útról. Ha valahol meg építkezés van, akkor nap végén, munka végeztével befordítják a táblát, majd másnap mikor újra dolgoznak, vissza. Kint nem nagyon felejtenek semmit.tboldi: 90 körül vagyok, de ha felpakolva megyünk, akkor van ballaszt rendesen a kocsiban
[ Szerkesztve ]
.
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #276767 üzenetére
Jahogy a Golf ráfizetős…
Hát akkor Kamiq.
Adaptív egyébként tök jó, de ha eddig nem használtátok akkor nem volt mihez hozzászokni. -
Snoop-y
veterán
válasz 426os #276773 üzenetére
Azert mikor mo fele hajtok es atlepek az osztrak hataron nemetorszagbol akkor mindig nyugtazom hogy na megerkeztunk a balkan soforok teruletere. Az osztrakok is ritka paraszt modon vezetnek...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz tboy93 #276775 üzenetére
Az adaptív azért nem jó itthon, mert a legkisebb távolságra állítva is akkora helyet hagy, amit a sok magyar baromparaszt kihasznál, és oda beszúrja magát, mikor mész a belsőben a másik után, és a külső mondjuk kicsit üresebb lesz. Előresiet ott aztán bevág a belsőbe. Az ilyeneket kibasznám a picsába a pusztába...
#276778Snoop-y: És a vicc az, még mindig normálisabban vezetnek, mint itthon a többség. Itthon főleg a leszarom és az atombénavagyok érvényesül, kint én főleg nyomulósabbal vagy simán nyugodt vezetővel találkoztam, ennyi bénával nem.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
426os
őstag
válasz Snoop-y #276778 üzenetére
Viszonyítás kérdése. Én az A9 és A2 pályákon közlekedem, ég és föld Magyarországhoz képest. Én itt nagyon ritkán találkozok a balkáni stílussal, amit mint bosszantó dolgot tudok említeni, hogy sokszor elfelejtenek kihúzódni a külsőbe. Egyébként pedig GPS szerinti 130-140-el nagyon jól tudok mindig haladni (leszámítva pár IG-L-t és néha 80-as építkezést). Aztán persze lehet, hogy itt én számítok balkáni sofőrnek, azért nem tűnnek fel súlyosabb dolgok
.
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #276776 üzenetére
15 éve járok sima tempomatossal. Nem mondom, hogy nem élnék egy adaptívat, de nem érzem létszükségletnek.
A játszós autó témát második kocsinak, amit tegnap feszegettetek, pont azért nem értem igazán, mert én legtöbbször vagy Bp-n belül közlekedek, vagy autópályán akarok eljutni valahova nyugalomban és kényelemben. Szóval király egy 650i, vagy egy MX-5, de igazából erre teljesen felesleges egy V8, egy kabrió meg közel sem ideális.
-
nagyúr
válasz szőröscica #276783 üzenetére
A Kamiq mellett ezeket az igényeket nézve nincs szükséged második autóra szvsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#214
tag
válasz 426os #276773 üzenetére
Utólagos hangszigetelés nem játszik? Nyilván kézműves szakkör, meg plusz súly, de állítólag egész jó eredményeket lehet elérni vele, meg vannak is erre dedikált anyagok. Dobbetétre, kerékjárati ívre, ajtóra láttam már, de pótkerék tálcában is tud elvileg segíteni. A legelvakultabbak az egész belteret szokták a szőnyeg alatt, azt én már túlzásnak érzem.
Szerk.: Ja, látom az ajtókon már megtörtént. Én lehet tovább mennék kerékjárati ívek felé, ha a gördülési zaj még zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #276766 üzenetére
Igen az AWD állandóna dolgozik de főleg az állóból megmozdítás ami megdobja a fogyit. Dugóban 11-12 liter az alap. De ha lendületben van (1390 kg így vasfelnivel) akkor tud keveset enni, főleg ha a szelepvezérlés ECO módba kapcsol. A legutóbbi valós 6,91-es fogyi azt pl egy kerek 400 km-es távon hoztam össze 2-3 személlyel kvázi 0 csomaggal. Igaz végi országúti krúzolás (80-90) a Mátra lankáin klíma nélkül.
Aztán volt egy 6,87-es is azt 232 km-en hoztam össze. Szóval egész moderáltan tud enni, ha már tarcsi nincs.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
Az már túl sok meló, nincs hozzá helyem sajnos. Meg 1-2 éven belül váltanék valami nagyobbra, újabbra egyébként is, ilyen jellegű invesztálást már nem fogok csinálni. Esetleg ha nagyon ráérek majd, valami könnyen elérhető helyre ragasztok még a megmaradt rezgéscsillapító anyagból.
.
-
-
veterán
válasz szőröscica #276783 üzenetére
hidd el ez olyan, hogy ha egyszer használod, utána nem kell már a sima a legnagyobb előnye ott van, hogy fele olyan fáradt vagy, amikor kiszállsz splitben a kocsiból, mint a sima tempomattal. hosszabb utakon nagyon kijön, hogy jóval kevésbé kell koncentrálni az út során.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #276793 üzenetére
Mi csak Zadarig mentünk de nem éreztem égető hiányát a radaros tempomatnak. Persze kényelmes de én pl egy holttérfigyelőt előbb pipálnék be az extralistán mint a radaros tempomatot. Előtte a Jazz-el voltunk abban - nincs paraszt tempomat se - ott azért elfáradt a lábam mire leértünk.
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz bandus #276793 üzenetére
Apósnak van az XCeedben, nekem annyira nem hiányzik. Ugyanúgy fékez, ahogy gyorsít: padlón. A simát meg betolom mondjuk egy nagyobb értékre, és ha látom, hogy utol fogok érni valakit, akkor pöccintek egyet, és oda gurulok mögé. Ha visszasorolt, akkor meg ha nagy a különbség, akkor pedállal szépen visszagyorsítok, ha kicsi, akkor visszanyomom a tempomatot. Ezt az adaptív agresszívebben oldja meg.
Illetve meg tud lepni, ha autóúton mész 90-100-ra állított adaptívval, utolérsz valamit, becsoszogtok a faluba, majd ő lekanyarodik előled, te meg kilősz a faluban a beállított értékre.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
brumi1024
veterán
válasz 6030D #276797 üzenetére
Ez teljesen implementációfüggő, jobb rendszerek kanyarban (ha soknak ítélik meg a tempót) lassítanak, a követési távolságot adaptívan használják (gyakorlatilag bufferzónaként) és forgalmi helyzettől függően méretezik, továbbá a gyorsítás mértéke is a sebességkülönbségtől és a későbbi korlátozásoktól függ.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
- XIAOMI MI SMART LED CEILING LIGHT (450MM) OKOS MENNYEZETI LÁMPA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs