- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tototos
őstag
válasz focvis #286341 üzenetére
nem a miller ciklusra gondolsz? 2.0 tsi-ből volt/(van?) a VW-nek motorja amiben miller ciklust alkalmazott a fogyasztás csökkentése végett.
Toyota HSD-hez komment: 2020 február óta használok ilyen rendszert. Amiért én szeretem az a szervíz költségek alacsony szintje hosszú távon nézve. Nem fog leesni róla a turbó, nincs magasnyomású üzemanyagrendszer, kuplung sincs. Persze ezeket egy jól karbantartott autónál sem kell minden évben cserélni de lesz egy pont amikor igen és akkor elég szép összeget ki lehet csengetni. Például egy P2 Priusnál ami már legalább 15 éves tudni lehet, hogy inverter vízpumpát cserélni kell, az akksi pakk is cserés lehet de erre vannak már megoldások hogy ne kelljen 800-900 ezer forintért újat venni a Toyotától.
[ Szerkesztve ]