- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #288017 üzenetére
Bruminak igaza van, hogy ez több összetevős dolog. Benne van az ABS is vastagon, ugyanis az nem engedi megcsúszni a kereket, teljesen mindegy, milyen széles. Egy ABS nélküli autó viszont tudja blokkolni, ezzel maga előtt képezve a hóból egy kis éket és ha a sofőr érti a dolgát, akkor ezt ismételgeti: picit blokkol, picit csökkenti a fékhatást, így éket ékre halmozva rövidebb fékutat tud elérni havon.
A tapadásra meg: kell felület és kell tömeg is.
Tsebacsi: Mert kisebb felületre nagyobb nyomás jut, ezáltal jobb lesz a tapadás - A szélesebb kerekek nagyobb, nehezebb autók alá kerültek, így az egységnyi felületre eső tömeg is maradt. A gyártó sem hülye, hogy a tapadás rovására a végletekig emelje a gumiméretet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs