Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz bitpork #298956 üzenetére

    A Kadett GSi-m adta talán a "legkellemetlenebb" kalandot, az egyik éjjel öntudatra kelt, és az éjszaka közepén elindult magától a parkolóban, szépen neki az egyik szomszéd autójának.
    Nem volt vicces éjjel 2-kor a rendörökre kelni, majd végigzongorázni a sztorit úgy, hogy pontosan tudod, hogy nem csináltál semmit, mégis 3 rendör, meg a körzeti meghízott állítja ennek az ellenkezöjét, mert "ök tudják, hogy van ez"...
    Pár órányi helyszínelés, majd tanúként behívás után még az éjjel "rabosítás" is megvolt, rövid tárgyalás, aztán happy end... mai fejjel csak mosolyog rajta az ember, de ott akkor 20 évesen azért a sz@r is megfagyott bennem, föleg 100%-ban biztosan tudva, hogy semmit nem csináltam, de a rendör az rendör... :U

    Az Astra GSi "életem autója", 15 éve megvan, volt hajtva rendesen, pályanapon is helytállt, letudtam vele a költözést Németországba, oda-vissza vitt párszor, egyszer nem hagyott az út szélén. 350 ezernél kapott egy nagygenerált, összekötöttük egy kis szteroidkúrával, a motor azóta jól van, most a kasztni kap egy kiadós wellnesst.

    Az Astra G OPC igazi betegágy volt, turbó, apró elektromos bajok, s bár (állítólag) generálozott motor volt, a szelepszárszimmering kezdett elköszönni, még idöben megváltam töle.

    A C Vectra V6-ban egyszer nyekkent el a hosszbordásszíj, s bár lehet hazahozott volna, nyáridöben nem kockáztattam a német pályán a csúcsforgalomban, vitte a tréler.

    GTI-vel apróság volt csak, vízfogyás, a bünös az olajszürö-olajhütö-adapter alatti tömítés volt, hamar túladtam rajta (viva la Covid).

    A fehér Cuprás sztori még visszakereshetö itt is, gyujtásbajok, a fél motor kicserélése után meglett a nagynyomású pumpa, ~6 hónap pingvinezés, de legalább a motor nem lett kuka (nem a márkaszervizen múlt).

Új hozzászólás Aktív témák