- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm...
En forditva szoktam csinalni...
1.0-as Sztriitracsingos susukat siman otthagyom akar kis pluszterhelessel is.
Mondjuk az sem volt mindegy, hogy az az 1.4-es BX S1, vagy S2 volt-e.
Mert a 150-es motor az nem egy nagy sarkany (papiron 62LE @5500, 108 Nm @2500). Ez a motor '82-tol volt '88-ig a BX14-ben.
Az enyim '90-es, ebben mar K1G motor van (papiron 72LE@5600, 106 Nm@3300 - lathatoan kevesbe nyomatekosabb). Valtojuk is mas, a 150-es motornal a valto es a motor egy egyseget kepez (kenesuk is kozos - a motor es a valto kozott egy koztes hajtomu letesit kapcsolatot a tengelykapcsolo kozbeiktatasaval, a motor ~75 fokban dontott kivitelu), a K1G az mar normalis, ott a valto es a motor kulon van. Aztan az sem mindegy, hogy a sracnak milyen valtoja van (4, vagy 5 fokozatu) - barmilyen rohejes, de a negy fokozatu az jobb gyorsitashoz, mert hosszabbak az attetelek, de a max sebesseg az erosen limitalt - az 5 fokozatuval kellemesebb fogyasztassal lehet elerni nagyobb vegsebesseget, cserebe meg nem megy. Az idealis az, ha fogsz ket valtot (egy 4 fokozatut meg egy 5 fokozatut es az 5-ik fokozatot utolag beleszereled a valtoba - csak es kizarolag '90 utani BX14-eknel lehet megcsinalni - ugyanis ott van a hajtomuhazban az 5-ik helye).
Amugy meg lehet, hogy hidraulika baja volt az autonak, mivelhogy egy doglodo HJ pumpa eleg erosen meg tudja fogni a motort (nem panaszkodott a srac ilyenre, hogy nehezen emelkedik meg ilyenek?), Mondjuk, ha hibatlan, akkor is a motor teljesitmenyenek 10-20%-a elmegy a hidraulika mukodtetesere, ha doglodik, akkor ez akar 50-60% is lehet (mondjuk ezt hallani - ''huppog'' a pumpa, meg surun kattog a biztonsagi szelep).
Subaruval egyetertek, csak nem tudom megfizetni... ugyhogy en maradnek egy BX4x4-nel - az is sinauto es nagyfaluba idealis (megy mint barom, fordul mint a diszno, ha kell, de nem razza ki a beled - ha van lehetoseged, akkor probalj ki egyszer egy ilyet, kellemesen fogsz csalodni - en is meglepodtem, hogy mennyire jo - na, az Impreza azert jobb - vezettem mar mindkettot, ezt ugy mondom).A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest