- Fotók, videók mobillal
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Netfone
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
karib
addikt
válasz Scream007 #3656 üzenetére
Arra gyűjtök
Biturbó V8: lásd előző Audi RS6, Porsche Cayenne Turbo...
Amúgy a jelenlegi trend inkább az, hogy a hétköznapi autók kapnak feltöltőt, a sportosra kihegyezett autók pedig pörgős, nagyköbcentis, sokhengeres szívómotort. Lásd: Audi 4,2 literes FSI az RS4-ben, AMG 6,3 literes V8, új M3 motor - mind pörgős V8-ak. A legújabb egzotikus feltöltős egyedül a 911 Turbo, de hát ott a név kötelez, és legalább ott is bűvészkednek (először kerül változó geometriájú turbó benzines motorra). (A kisszériás, kis költségvetésű angolokat és a szintén nem a kifinomultságról híres amerikaiakat most hagyjuk... pl. Noble biturbó V6 Ford motorral, Ford GT kompresszorral...)
Ezzel szemben csőstül jönnek a feltöltött szériamotorok, benzinesben is: PSA-BMW 1,6-os, Opel turbók, VW FSI, TFSI, BMW 35i moci... ezek azonban inkább a kényelmesebben autózható karakterisztikára mennek rá, nem annyira az eszement erőre.
Pedig nemrég még pont fordítva volt - kompresszoros AMG-k, Jaguarok, turbós Audik...
Belegondolva érthető - egyszerűbb egy feltöltős motor karakterisztikáját beszabályozni. Aki meg hajlandó áldozni egy valódi sportmotorért, az meg tudja fizetni azokat a mechanikai trükköket, amivel egy szívómotorból is nagy teljesítményt lehet kihozni.
Nekem tetszik a fejlődési irányDepartment of Redundancy Department