- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
Sziasztok!
2007-es Chevy Captiva diesel 2.0 kocsink van.
Részecskeszűrő regenerálásáról semmilyen visszajelzés nincs, régóta nyűglődőm a problémával. Még egy frissen vásárolt OBD (amelyik egy Astra J topic egyik hozzászólása szerint mutat megfelelő adatokat) kütyü sem mutatja ki a katalizátor hőmérsékletét, pillanatnyi fogyasztást, bármi adatot, amivel menet közben látható lenne a folyamat. Tehát a kocsi nem adja le az értékeket. Én a részecskeszűrő regenerálását szeretném valahogy kijeleztetni, hogy azonnal a megfelelő vezetési stílust kezdjem el. Arra gondoltam, hogy egy kipufogó hőmérőt szereltetek fel, és egyben kérdésem, hogy ez megoldás lenne a gondomra?
A kocsiban már 150000 km van, reggel 10 km, este 10 km (tudom, nem ideális). Télen ritkábban, nyári melegben pedig kb 4-500 km-enkét indul el a regenerációs folyamat. Az is érdekes, hogy hosszú út után többször is jártunk úgy, hogy azt hittem, jól kiégett a szűrő, de a lakhelytől pár km-re megálltunk pár percre. Aztán hazaérve aktív volt a részecskeszűrés, mintha a beinduláshoz egy újbóli motorindítás is szükséges lenne. Lehet ez valamelyik nyomás, vagy hőmérséklet érzékelő hibája? Talán feleslegesen indul be néha.
Slusszpoén, csütörtökön vizsgázott a kocsi, a szerelő ránézett a szűrőre, azt mondta, nincs tömődés. Kb 80 km-rel később a regenerálás beindult.
Köszi előre is a válaszokat: Zsolt
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos cigaretta 🔞
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Politika
- Projektor topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- iPhone topik
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep