- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kornel #41100 üzenetére
Tekintve ezen KöHÉM rendeleteket:
55/B. § (1) A gépjárműre csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.
A nappali menetjelző lámpának a 87. számú ENSZ-EGB előírás (R87) szerint kell jóváhagyottnak lennie, a világítóberendezés a kategóriája ,,RL". A megfelelőséget tanúsító jelöléseknek magán a lámpán is szerepelnie kell.
Ha a nappali menetjelző lámpa egy másik kategóriájú lámpával egybeépített, akkor ügyelni kell arra is, hogy egy másik előírásnak való megfelelés ne változzon.Ergo ha utólag hekkeled bele, akkor igen, megvághatnak. Mindenképpen a ködlámpába szeretnéd?
-
Snoop-y
veterán
válasz Richard! #41088 üzenetére
A gyaritol sem lehet szoval ez mar nem oszt nem szoroz semmit...
Mondjuk egy 1.8 varrogepre tuti nem tennem fel plane ebben a szep szinben. (bocsi Kornelka )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #41103 üzenetére
Mihhez rendelte?
Honnan?
Ahol én néztem, az lengyelbe gyártják, maga a gyártó cégtől lenne, pont ehhez tipusspecifikus.
Fenyezetlenul szállítással 30k.
Nem tudom mi olyan hihetetlen ezen, még drága is ha úgy nézzük, hogy egy darab műanyag.Civinfo valóban halott, de a régi leírt dolgok megmaradtak.
Illetve majd én hozok bele életet nekik 😂[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Evil Snowman #41107 üzenetére
Francba akkor nekem is csak varrogepem lesz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
válasz Evil Snowman #41107 üzenetére
Azért azt kikérem, hogy varrógép. Ez egy Honda, ez inkább fűnyíró!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #41110 üzenetére
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #41108 üzenetére
Ohh. Utángyártott?
Nálunk a gyári, amikor épp akad ebayen, olyan 50 magasságában van, plusz szállítás, vám és persze fényezés.
100-ból meg lehet úszni
Utángyártottat nem vennék.(#41113) iRico
Ebben az olaszos bőrözös dologban lehet valami.
Nálam a jdm galantban gyárilag NARDI Torino bőrkormány van.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Elektrosokk
addikt
válasz #94529552 #41058 üzenetére
unalmas inkább az amiben ülsz.
a családban volt egy autóbontó, abban nőttem fel gyerekként, rengeteg autót hoztunk és szedtünk szét darabokra. A családban egyébként szinte csak olasz autók voltak, fiat meg lancia és volt 2 alfa, elképesztő teherbírásról tanuskodtak, így visszatekintve sajnáltam is őket mert nem sok törődést kaptak. Amikor megszereztem a jogsit nem olasz autót vettem hanem németet, 2x is, a harmadik lett az első saját olasz.
Egy szóval sem mondom hogy az olasz autók tökéletesek, de messze más a valóság mint ahogy sokan írjátok, a forma és a belső enteriőr szerintem szenzációs, én imádom az olasz kocsik bőrözését, ez más prémiumabb gyártóknak sem gyakran sikerül ilyen jól, nem az új modellekre gondolok, nézd meg egy sokéves autó belterét. Tudom hogy nagyon sok embernek a kiszámíthatóság a legfontosabb és a minél kevesebb fentartás, de istenem, egyszer élünk, és amikor a kocsihoz megyek boldogan nézek rá. A mostani autómban egyébként 2 dolog ment tönkre, a kiegyenlítő tartály elrepedt meg az akku megadta magát télen.
Kötődöm az autómhoz, mert élvezet vele menni. lehet hogy ezért bánt ha fikázzák az olaszokat, de azért nem veszem annyira magamra a dolgot, és nem kesergek.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Evil Snowman #41117 üzenetére
Regi szomszedomnak volt. Gyonyoru hangja van annak a kocsinak
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz Snoop-y #41118 üzenetére
Emlékszem még arra az időre amikor ezekkel a gépekkel hülyére verték a mezőnyt az FIA GT-ben. Azok voltak a szép idők. Az a hang, még most is kiráz a hideg. Retro videó.
Ha nagyon bejön az élet, akkor meg tuti veszek egy ilyet.
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Rendeltem egy ilyen kábelt a rádiómhoz, és van rajta egy kék színű blankolt végű kábel is mellette. Azzal kellene valamit kezdenem? (Talán test?)
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
-
gzbotii
veterán
Srácok,
Németországban, ingyenes P+R parkolókban van valamilyen időkorlát? Megyek 2,5 napra Koppenhágába repülővel, es a reptér melletti parkolóban hagynám a kocsit..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zolynet
addikt
válasz zolynet #38530 üzenetére
Akkor ide is, itt kicsit jobban pörög a topik, meg hátha érdekel mást is egy kis teljesítménymérés.
Ma újra lemérettem a Dyno-nál a faragott typeS-t.
Reflash+sportkat+ct icebox után, íme az eredmény.
Piros: gyári mérésem, gyári állapot
Kék: mai 3. mérés eredménye (2. mérés 195.9 volt)
Lila: mai 5. mérés eredménye (4. mérésé 201.9 volt) , ez azért lett jobb, mint a kék mérés mert itt a levegőt kompenzálták egy szenzor segítségével ... egy nagyon ideális 24fok körül hozza a 200lovat.
Annyit mondott még a szaki hogy ez a CT Icebox nagyon jóféle, mert 6fokkal kevesebbet ott a hőmérséklet mint a motortérben.Szaki barátom ATS-e annyiban tér el hogy neki k&n cai + leömlő, utobbi igen szépet dob rajta.
Life is too short to stay stock!
-
Declare
őstag
válasz zolynet #41136 üzenetére
Kar hogy nem zoomolhato a kep
Ezzel is voltal mar palyan amugy?
Mas: eszrevettem mar parszor, hogy olyat csinal a kis astra, hogy a pillanatnyi fogyasztas nagyokat kileng. Neha. Szoval megyek pl tempomat nelkül, egyenes uton allando sebesseggel (mondjuk 100km/h). Ekkor a pillanatnyi fogyi normalisna ugy nez ki, hogy mondjuk 4,5 l/100km/h +/- 0,3 l/100 km/h ahogy frissit a bc. Neha viszont csinal olyat, hogy mondjuk felugrik 6-7 l/100km/h ra aztan a követekzö ujra a normal ertek, majd par masodperc mulva ujra magas, majd ujra normalis. Neha ezt a kilengest egesz hosszu idön keresztül csinalja, neha egyaltalan nem.
Tud valaki ennyiböl valami távgyogyitos ötletet mondani, mi lehet ez? Szvsz ez nem normalis tünet
(Nem dpf regeneralas, olyankor egyertelmüen ugrik meg a fogyi es marad is az egekben )
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #41139 üzenetére
Csak a csillagok állása.
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #41134 üzenetére
azok a pályák mentén elég elhagyatottak szoktak lenni, semmi kamera/kerítés/őrzés, én biztosra venném, ha valami autó ott dekkol pár éjszakát, azt megtalálják a szakértők!
(#41141) stickermajom: az lehet, lefagy a klíma, kompresszor lekapcsol, pár mp múlva újra bekapcsol. lehet a motor nem ránt, nálam pl ezt lehet érzékelni....
[ Szerkesztve ]
-
-
Gorbeee
tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni egy Peugeot 206 1.1 1999 autóval kapcsolatban. A vezető oldali ülésnél a gázpedál magasságában elkezdett csepegni a víz miután leállítom az autót. Menet közben nem, csak miután megálltunk. Mivel klíma nincs az autóban Én a radiátorra gondolok. Mennyiségre nem sok, minden alkalommal egy fél tenyérnyi folt keletkezik. A kérdés, hogy érdemes tömítő port alkalmazni vagy vegyek egy új radiátort? Beszéltem egy szerelővel és ő 30ezer ft körül mondta a cserét a por pedig 1000Ft szóval nem mindegy.
Köszönöm a segítséget.
Üdvözlettel,
Gorbeee -
Skillet
addikt
válasz Gorbeee #41145 üzenetére
Én port tuti nem töltenék bele.
Nem tudom, javítható-e a radiátor... ki kellene szerelni és hátha hegeszthető. Ha nem, akkor sajnos csere.
Kellene nézzél még másik szerelőt is, ha sokallod... kérdés, ebből mennyi az anyag és mennyi a munkadíj.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Gorbeee
tag
válasz diablo1984 #41147 üzenetére
Ebben az esetben akkor megy a szerelő bácsihoz...
Köszönöm a segítséged.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen