Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomiii.

    aktív tag

    válasz EQMontoya #46347 üzenetére

    Akkor egy gyors tényfeltárás. :DDD

    történet 1 fejezet:
    Ugye azt tudod, hogy 100K-ért lett véve? Mert olyan hibái voltak, amik GTK-nak minősültek a tulaj szerelői szerint? :D -beragadt ajtózárak, "kuka" váltó, rosszul járó motor, halálfélelmet okozó futómű. Nézzük mi mennyibe került: Ajtózárak: 10 autónyi van itthon, ingyen. Váltó: egy kopott szilent nem engedte sebességbe tenni: Szintén egy zsákkal van és gyártani is tudok akármennyit: ingyen. Motor: Kopott fojtószelep potméter: 3.000ft (persze ez is volt itthon) :D Futómű: Volt itthon minden, amik kb 1000km-t sem futottak(inkább 500 környéke): első gátlók 15k, szilentek 2k, hátó gátlók 4k, rugók 4k. Ez ~30k. Tisztítás, takarítás, festékek, gumik: ~30k. műszaki: ~30k Sum: ~90k,

    történet 2. fejezet:

    Tőlem vett bele kb 150 ezerért alkatrészeket anno, ekkora tételnél egy pár napos munkára munkadíjat ugye nem számolok, majd most ezek az alkatrészek eladásra kerültek 170k környékén. (és ugye megmaradtak azok, amik jelenleg a kocsiban vannak)

    :R

    Szerintem teljesen tiszta minden. :K

    Jah és ugye a lényeg: Nézd meg majd az én kocsimat, nincs két gyári elem rajta, aminek hasonlítana a színe nincs két párhuzamos illesztés és ezzel még alig volt játszva anno. Na, ezt nem akarta ezzel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák